DagCafé
+13
Pompoen
Rush
Toet
Suus
VeryCherry
Jade
Alex
Sjaantje
Erin
Burn
Ibbeltje
Jordana
Stuiterbal
17 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: DagCafé
Heeft hij wel laten weten dat hij later is?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Maar dan zet je jouw wensen dus boven die van hem. Hij is nu blijkbaar liever daar dan thuis.
Gast- Gast
Zit je vaak alleen thuis?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Smikkell schreef:Maar in jouw huis staan nog steeds heel veel meer spullen dan je nodig hebt en niet alles heeft een plaats. Blijkbaar zit het verzamelen toch in je (en in A. ). Heb je toen tips gekregen of dingen geleerd die je nu toepast? Zoals 'Iets er inm is iets er uit' of drie keer nadenken of je het nodig hebt?тыквашка schreef:En daarbij is het zooooo moeilijk om zoiets op poten te zetten zelf, je kunt dat echt nauwelijks voor elkaar krijgen hoor. Ik ben echt wanhopig geweest voordat het zover kwam en de hulp kwam via via via... Als er voor die tijd een televisieploeg op mijn stoep had gestaan was ik misschien wel wanhopig genoeg geweest die hulp te accepteren.
Ik sleep ook allemaal dingen mee die ik niet nodig heb. Dat ik vier tafeltje bij de bank heb weerhoudt me niet om tafeltje vijf ook mee te nemen. Nu scheelt het dat het bij mij alleen op gratis (of heeel goedkope) dingen gaat, maar ht blijven spullen die niet nodig zijn of passen en ik doe er niets anders voor weg.
Ja, dat klopt, maar wel steeds minder. En ik heb nog jaren hulp gehad en toch bleef het lastig. Maar die knop is wel om, ik gooi dingen weg, verkoop ze, geef ze weg en ik vind het heerlijk. Ik heb geleerd hoe ik het wél moet organiseren. Ik was te pietluttig, te perfectionistisch. Ik heb geleerd hoe dat anders kon, dat dat ook werkte, beter werkte. Ik heb geleerd om beter na te denken over aankopen, gratis, bijna gratis of heel duur ik neem bijna nooit meer spontaan iets mee, ik dwing mezelf altijd eerst er over na te denken en te bedenken of het me niet meer narigheid (troep) dan plezier oplevert.
Echt netjes zal t nooit worden en ik blijf een verzamelaar, maar ik heb er wel héél veel van geleerd! En daar was die eerste opruimsessie echt voor nodig, anders had ik nooit het overzicht gekregen om het zelf te kunnen gaan doen.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ga warme choco met cointreau drinken met mijn man. Dan mezelf weer zo'n rotprik in mijn buik geven en daarna lekker slapen... Fijne nacht allemaal!!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Zelda; naar bed gaan en alle lichten uitdoen. Nee, je moet natuurlijk zelf weten, ik begrijp je heel goed.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ja, jouw goed recht zolang je het voor jezelf houdt en het inderdaad niet bij hem neerlegt. Neem aan dat dit niet vijf dagen in de week zo is. Je vroeg wat wij er van vinden en ik geef antwoord.Zelda schreef:Blijkbaar Smikkell, maar dan is het toch mijn goed recht om dat niet leuk te vinden. Ik ben niet pissig op hem ofzo, ik word er gewoon een beetje verdrietig van dat ik alleen thuis zit, alweer.
Gast- Gast
Ik hoop dat het snel veranderd Zelda
Ik zou het niet relaxt vinden als ie aangeeft dat ie rond 9 uur thuis is en jij er dan achter aan moet bellen om te weten waar hij is (heb ik je verhaal goed begrepen). Zou er ook echt niet blij van worden maar goed. Hoop dat er snel verandering in komt!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Knap hoor, Pompoen. En ik vind je huis juist gezellig, zoals het nu is. Een huis met erg veel mooie spullen en heel veel mogelijkheden.
Gast- Gast
Thanks. Heb er ook vertrouwen in dat het beter gaat worden hoor, dat hij binnenkort meer thuis zal zijn. Maar ik vind het nu ff niet leuk.
Gast- Gast
Nou ben ik ook benieuwd naar jou museum Pompoen
VeryCherry schreef:Nou ben ik ook benieuwd naar jou museum Pompoen
Wanneer kom je hier? Beetje thee drinken en haken
Gast- Gast
Smikkell schreef:VeryCherry schreef:Nou ben ik ook benieuwd naar jou museum Pompoen
Wanneer kom je hier? Beetje thee drinken en haken
Als ik weer geld heb om te komen
Film afgelopen. Nu boekje afmaken en naar bed.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Reva schreef:Alex schreef:Film afgelopen. Nu boekje afmaken en naar bed.
Keek je Bride Wars?
Yep. Heb jij ook gekeken?
Alex- Ratel
Ik ga zo nog een filmpje kijken denk ik!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Welke, Erin?
Ik ben eigenlijk een beetje verdrietig nu door die film.
Ik ben eigenlijk een beetje verdrietig nu door die film.
Alex- Ratel
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: