DagCafé
+13
Pompoen
Rush
Toet
Suus
VeryCherry
Jade
Alex
Sjaantje
Erin
Burn
Ibbeltje
Jordana
Stuiterbal
17 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: DagCafé
Klussen! Nee joh! Ik ben zelf nog een kind, laat staan er een op de wereld zetten!
Oefenen heb ik het al zwaar genoeg mee momenteel
Hey ladies!
Oefenen heb ik het al zwaar genoeg mee momenteel
Hey ladies!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
_Liv schreef:Reva, doe je dan een speciaal dieet? Wie staat er dan bij?
Ik doe geen special dieet, eet grotendeels volgens de boeken van Amber Albarda. De persoon die erbij staat is een vriend van mijn vriend, die hem en zijn collega's traint, maar ik heb op verzoek van mijn vriend afgesproken dat ik ongeveer 1x in de maand even langs hem ga om te wegen. Dan kijkt hij ook naar vocht-, vet- en spierperrcentage, buikvet, bmi etc. Ik train verder niet met hem.
Gast- Gast
Aha. Het werkt altijd wel een stok achter de deur. Wil hè veel afvallen? Ben je al veel kwijt?
Gast- Gast
Wat is het hier rustig!
Erin- Ratel
Ik ben trots op mij!
Hele dag lopen twijfelen maar ik heb net toch mijn lg gebeld dat ik me morgen een dagje ziekmeld. Nu is het voor mij in principe heel makkelijk aangezien het om vrijwilligerswerk gaat, maar mijn plichtsgevoel is dermate groot dat ik doorgaans pas thuis blijf als ik half dood ben. Maar goed, na enige uren discussiëren met mezelf, heb ik toch maar even de telefoon gepakt en ik vind het nu ook wel een érg fijn idee dat ik morgen niets hoef!
Hele dag lopen twijfelen maar ik heb net toch mijn lg gebeld dat ik me morgen een dagje ziekmeld. Nu is het voor mij in principe heel makkelijk aangezien het om vrijwilligerswerk gaat, maar mijn plichtsgevoel is dermate groot dat ik doorgaans pas thuis blijf als ik half dood ben. Maar goed, na enige uren discussiëren met mezelf, heb ik toch maar even de telefoon gepakt en ik vind het nu ook wel een érg fijn idee dat ik morgen niets hoef!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Goed Sjaan dat je aan jezelf denkt nu en gebeld hebt
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
_Liv schreef:Aha. Het werkt altijd wel een stok achter de deur. Wil hè veel afvallen? Ben je al veel kwijt?
Het liefst 15-20 kilo, ben al wel wat kwijt ja!
Goed gedaan, Sjaan!
Gast- Gast
Thnx dames! Speelt ook wel mee dat ik woensdag een afspraak heb staan die door móet gaan, anders heb ik een probleem... Iedere 5 jaar moet ik gekeurd worden voor mijn rijbewijs en de afspraak voor de rijtest is al uitgesteld ivm ziekenhuisopname, als ik hem nu wéér zou moeten verzetten heb ik niet op tijd een nieuw rijbewijs en zal ik een tijdje zonder zitten. Dus ik wil niet het risico lopen dat ik woensdag écht ziek ben :S
Reev, heb je daar nu echt zo'n stress van? Volgens mij ben je hartstikke goed op weg, al had je zelf liever dat het nog beter ging...
Reev, heb je daar nu echt zo'n stress van? Volgens mij ben je hartstikke goed op weg, al had je zelf liever dat het nog beter ging...
Fijne avond, Liv!
Sjaan, dan is het helemaal slim om nu alvast wat energie te sparen.
Tja, verder kan ik geen reden bedenken, dus dat zal het wel zijn
Sjaan, dan is het helemaal slim om nu alvast wat energie te sparen.
Tja, verder kan ik geen reden bedenken, dus dat zal het wel zijn
Gast- Gast
Hmm nee als er geen andere reden te bedenken is.... Wanneer is je weegmomentje?
Sjaantje schreef:Hmm nee als er geen andere reden te bedenken is.... Wanneer is je weegmomentje?
Woensdag pas
Gast- Gast
Oeh, spannende dag voor ons allebei dus!
Reva schreef:Erin schreef:Hello!
Je bent toch niet al klussende dit aan het posten hé?
Bruce, is wel wat af, maar gaat me niet hard genoeg. En op de weegschaal staan met iemand erbij, is gewoon niet mijn hobby.
Dat herken ik!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Alex schreef:Reva schreef:Erin schreef:Hello!
Bruce, is wel wat af, maar gaat me niet hard genoeg. En op de weegschaal staan met iemand erbij, is gewoon niet mijn hobby.
Dat herken ik!
Als ik jouw gewicht had zou ik bij iedereen waar ik thuis kwam op de weegschaal gaan staan en vragen of ze even kwamen kijken
Grapje uiteraard hé, snap dat jouw hobby ook niet is
Gast- Gast
+1 en +1.Reva schreef:Alex schreef:Reva schreef:Erin schreef:Hello!
Dat herken ik!
Als ik jouw gewicht had zou ik bij iedereen waar ik thuis kwam op de weegschaal gaan staan en vragen of ze even kwamen kijken
Gast- Gast
Hahaha ik moet toch even lachen om Reva's opmerking al snap ik Lexie ook wel heel goed. Ik vond het ook altijd vreselijk me te moeten wegen bij de diëtiste, had altijd het idee dat ze toch wel weer zou gaan zeuren terwijl ik zelf méér dan tevreden was!
Smikkell schreef:+1 en +1.Reva schreef:Alex schreef:Reva schreef:Erin schreef:Hello!
Dat herken ik!
Dat is twee
Gast- Gast
Ben gaar... Had eigenlijk bedacht mijn huis te doen als ik thuis zou komen, maar of dat 'n gaat worden.
Gast- Gast
Mensen met een intercom in de huis? Als je drukt om mensen binnen te laten, hoor je toch zo'n buzzer geluid buiten, dat je de deur kan open duwen?
Die hoor je blijkbaar al sinds gisternacht continu bij onze centrale voordeur en in de hal. Omdat ik mijn intercom een knal heb gegeven ivm dat gepiep. Oeps lederen kan ook gewoon naar binnen Maar als ik het ongedaan maak, door het ijzertje van de deuropenmaakdingus te halen, heb ik die oorverdovende piep in huis. Dus dan moet het toch maar even? Wel lullig voor de persoon die naast de centrale deur woont
Die hoor je blijkbaar al sinds gisternacht continu bij onze centrale voordeur en in de hal. Omdat ik mijn intercom een knal heb gegeven ivm dat gepiep. Oeps lederen kan ook gewoon naar binnen Maar als ik het ongedaan maak, door het ijzertje van de deuropenmaakdingus te halen, heb ik die oorverdovende piep in huis. Dus dan moet het toch maar even? Wel lullig voor de persoon die naast de centrale deur woont
Gast- Gast
Reva schreef:Als ik jouw gewicht had zou ik bij iedereen waar ik thuis kwam op de weegschaal gaan staan en vragen of ze even kwamen kijken
Wedden van niet Ik ben alweer bang voor dinsdag. Afgelopen woensdag moesten we gewoon om 15.30 uur wegen. Welke dwaas dat nou weer verzint
Alex- Ratel
Reva schreef:Mensen met een intercom in de huis? Als je drukt om mensen binnen te laten, hoor je toch zo'n buzzer geluid buiten, dat je de deur kan open duwen?
In de huis?
Whaha, echt wel weer een actie voor jou. Als ze er last van hebben bellen ze maar met de woningcorporatie.
Alex- Ratel
Reva schreef:Mensen met een intercom in de huis? Als je drukt om mensen binnen te laten, hoor je toch zo'n buzzer geluid buiten, dat je de deur kan open duwen?
O M G !
Erin- Ratel
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: