DagCafé
+13
Pompoen
Rush
Toet
Suus
VeryCherry
Jade
Alex
Sjaantje
Erin
Burn
Ibbeltje
Jordana
Stuiterbal
17 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: DagCafé
Ik heb echt helemaal niets met paarden. Een van mijn therapeuten (die ook paardentherapie ( ) gaf) zei dat 't komt omdat ik bang ben dat die beesten mij lezen en mijn gevoelens kennenReva schreef:Een paard zonder tanden wil ik best aaien. Of een kat zonder nagels en tanden.
Ik vind ze gewoon eng!
Gast- Gast
+1Reva schreef:Een paard zonder tanden wil ik best aaien. Of een kat zonder nagels en tanden.
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Een paard zonder tanden en benen dan..Erin schreef:+1Reva schreef:Een paard zonder tanden wil ik best aaien. Of een kat zonder nagels en tanden.
Gast- Gast
Reva schreef:Een paard zonder tanden wil ik best aaien. Of een kat zonder nagels en tanden.
Wat het paard betreft kun je K een handje geven. Hij houdt niet van dieren die groter zijn dan hij
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Reva schreef:Een paard zonder tanden wil ik best aaien. Of een kat zonder nagels en tanden.
Een hobbelpaard! En een Kitkat
Alex- Ratel
Alex schreef:Reva schreef:Een paard zonder tanden wil ik best aaien. Of een kat zonder nagels en tanden.
Wat het paard betreft kun je K een handje geven. Hij houdt niet van dieren die groter zijn dan hij
Ik vind die dwerguitvoeringen ook niks.
Gast- Gast
Reva schreef:Alex schreef:Reva schreef:Een paard zonder tanden wil ik best aaien. Of een kat zonder nagels en tanden.
Stik
Alex- Ratel
Zo komt die meeting er nooit.Alex schreef:Reva schreef:Alex schreef:Reva schreef:Een paard zonder tanden wil ik best aaien. Of een kat zonder nagels en tanden.
Stik
Gast- Gast
Alex schreef:Reva schreef:Alex schreef:Reva schreef:Een paard zonder tanden wil ik best aaien. Of een kat zonder nagels en tanden.
Stik
Ik bedoel dwergpaarden hé, ik beweer niks over K.
Gast- Gast
Hu? Is K. die partner van een forummer die een kleintje heeft?
Vroeg me altijd al af over wie dat nou ging....
Gast- Gast
Smikkell schreef:Hu? Is K. die partner van een forummer die een kleintje heeft?
Das PP.
Alex- Ratel
Ik ben serieus hoor. Paarden in formaat hond vind ik ook stom. Honden mogen van mij wel formaat paard.
Laatst aangepast door Reva op zo 5 feb 2012 - 11:36; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Paarden Piemel?Alex schreef:Smikkell schreef:Hu? Is K. die partner van een forummer die een kleintje heeft?
Das PP.
Gast- Gast
NEEEE! Formaat muis (Stofzuiger) zijn al erg en eng!!Reva schreef:Ik ben serieus hoor. Paarden in formaat hond vind ik ook stom. Honden mogen van mij wel formaat paard.
Gast- Gast
Alex schreef:Smikkell schreef:Hu? Is K. die partner van een forummer die een kleintje heeft?
Das PP.
Wies dat?
Erin- Ratel
Denk dat ze bedoelt dat K. een Paarden Piemel heeft.Erin schreef:Alex schreef:Smikkell schreef:Hu? Is K. die partner van een forummer die een kleintje heeft?
Das PP.
Wies dat?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Denk dat ze bedoelt dat K. een Paarden Piemel heeft.Erin schreef:Alex schreef:Smikkell schreef:Hu? Is K. die partner van een forummer die een kleintje heeft?
Das PP.
Wies dat?
Edit:
Erin- Ratel
Kom op.. Jullie schrikken toch niet van een beetje piemel. Mag het een onsje meer zijn?
Gast- Gast
Okee, ik zou mijn huis doen als ik thuis was en ben inmiddels al weer even thuis..
Heb alleen een was opgehangen!
Heb alleen een was opgehangen!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Kom op.. Jullie schrikken toch niet van een beetje piemel. Mag het een onsje meer zijn?
Een beetje piemel niet nee maar een echte paarden lul, nee dank u!
Erin- Ratel
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: