Gooooodmorning!
+10
patjuhhh
banjer49
Suus
Rovine
Lady4
Bliss
ekiaam87
Ibbeltje
Alex
Jade
14 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Gooooodmorning!
Ik ben alweer wakker en lichtelijk hyper. Daar moet ik gebruik van maken . Geen vaste plannen maar zal voornamelijk leren zijn . Misschien dat ik zo nog even wat bijslaap, ben afgelopen week wat te kort gekomen en zal aankomende week niet anders zijn.
Fijne dag en weekend jullie ook!
Fijne dag en weekend jullie ook!
Gast- Gast
Re: Gooooodmorning!
Goedemorgen!
Ik ben alweer meer dan een uur wakker..
Vandaag komt mijn familie bij mij op bezoek, dus het wordt hopenlijk een leuk dag!
Studeerze Zusje!
Fijne dag allemaal!
Ik ben alweer meer dan een uur wakker..
Vandaag komt mijn familie bij mij op bezoek, dus het wordt hopenlijk een leuk dag!
Studeerze Zusje!
Fijne dag allemaal!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Dank je, jij ook een fijne dag natuurlijk!
Hoor dat er waarschijnlijk wel ijs ligt hierachter op het landgoed (opgespoten) dus ga mss even schaatsen met mijn nichtje
Hoor dat er waarschijnlijk wel ijs ligt hierachter op het landgoed (opgespoten) dus ga mss even schaatsen met mijn nichtje
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik kan niet zeggen dat ik echt geslapen heb (even gedommeld op de bank een paar uur geleden). Mijn vriend(je) en ik hebben vannacht besloten om er een punt achter te zetten. Ik was niet de enige die twijfels had, zo blijkt uit het gesprek dat we hebben gehad. We blijven vrienden, zullen elkaar nog vaak tegenkomen, maar het is goed zoals het nu is.
Behalve een sollicitatiebrief schrijven, ga ik vandaag niets doen. Lekker bankhangen, beetje tukken, beetje schoonmaken. En dan komt het vast allemaal wel weer goed.
Fijne dag iig!
Ik kan niet zeggen dat ik echt geslapen heb (even gedommeld op de bank een paar uur geleden). Mijn vriend(je) en ik hebben vannacht besloten om er een punt achter te zetten. Ik was niet de enige die twijfels had, zo blijkt uit het gesprek dat we hebben gehad. We blijven vrienden, zullen elkaar nog vaak tegenkomen, maar het is goed zoals het nu is.
Behalve een sollicitatiebrief schrijven, ga ik vandaag niets doen. Lekker bankhangen, beetje tukken, beetje schoonmaken. En dan komt het vast allemaal wel weer goed.
Fijne dag iig!
Gast- Gast
Goedemorgen. Ik heb redelijk geslapen, voel me nu niet zo lekker. We gaan naar het bos met A en de slee, misschien gaat mijn man nu alleen. Ik moet eigenlijk ook echt wat in het huishouden doen, dat kan ik wel doen als man en kind weg zijn.
Fijne dag allemaal!
Fijne dag allemaal!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Wat shit, Gisele! Sterkte!
Ik ook al vanaf 4 uur wakker. Had buikpijn en paar keer wakker geschrokken van een harde 'plof'. Bleken flessen frisdrank te zijn die we nog buiten hadden staan
Zo lekker lange sneeuwwandeling maken met de hond!
Fijne dag allemaal!
Ik ook al vanaf 4 uur wakker. Had buikpijn en paar keer wakker geschrokken van een harde 'plof'. Bleken flessen frisdrank te zijn die we nog buiten hadden staan
Zo lekker lange sneeuwwandeling maken met de hond!
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Oeps!PrinsesBo schreef:Ik ook al vanaf 4 uur wakker. Had buikpijn en paar keer wakker geschrokken van een harde 'plof'. Bleken flessen frisdrank te zijn die we nog buiten hadden staan
Ik ben ook alweer een uur wakker. Ontbeten met vriend, die nu richting werk is. Daarna ff afwas van gisteravond gedaan en het fornuis schoongemaakt. Ben nu aan het twijfelen of ik hier aan een grote schoonmaak ga beginnen of dat ik lekker een film opzet en even geniet van de tijd voor mezelf.
Gast- Gast
Morning!
Hier slecht geslapen. Wakker geworden door verstopte neus en droge mond en zo
Voel mij nog beroerd, maar ga straks even langs bij mam nog voor der verjaardag.
Gisele
Hier slecht geslapen. Wakker geworden door verstopte neus en droge mond en zo
Voel mij nog beroerd, maar ga straks even langs bij mam nog voor der verjaardag.
Gisele
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Hahaha leuk, flessen drinken op je balkon laten staan . Dat je niet bent gaan kijken...
Gast- Gast
Morning!
Hier heerlijk geslapen!
Gisele sterkte.
We gaan zo weer naar het nieuwe huis, ik heb net de konijnen weer nieuw water gegeven en extra hooi en stro. De babies komen hun nest al uit, echt te schattig.
Vandaag dus weer in het teken van klussen Lise gaat schaatsen straks.
Fijne dag all!
Hier heerlijk geslapen!
Gisele sterkte.
We gaan zo weer naar het nieuwe huis, ik heb net de konijnen weer nieuw water gegeven en extra hooi en stro. De babies komen hun nest al uit, echt te schattig.
Vandaag dus weer in het teken van klussen Lise gaat schaatsen straks.
Fijne dag all!
Gast- Gast
Goedemorgen,
Hier lekker geslapen en met de hond gewandeld (die sneeuw leuk vindt )
Zometeen aankleden en dan ga ik met de bus naar Leiden, daar hebben ze sample sale in de waag met allemaal merken, even snuffelen
Verder geen plannen
Hier lekker geslapen en met de hond gewandeld (die sneeuw leuk vindt )
Zometeen aankleden en dan ga ik met de bus naar Leiden, daar hebben ze sample sale in de waag met allemaal merken, even snuffelen
Verder geen plannen
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Morning! Ik lig nog in bed, sta over een half uurtje op. Dan ga ik een poging doen om bij de sportschool te komen en vanmiddag moet ik nog wat rapporten maken en ff de stad in. Vanavond ga ik met Princess naar een groot 90's feest en daarna blijf ik bij mn date slapen. Zin in!
Fijne dag!
Fijne dag!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Goedemorgen!
Zusje, studeerse vandaag. Hopelijk lukt het wat!
Bliss, veel plezier vanavond. Ik vind 90's feesten zĂł leuk!
Gisele, wat jammer dat het uit is gegaan tussen jullie. Sterkte!
Ik heb lekker geslapen. Ga over een uurtje schaatsen met vijf vriendinnen, leuk! Van half vier tot half twallf moet ik werken. Zal wel veel gipsen worden met alle schaatser en de opgevroren sneeuw.
Fijne dag all!
Zusje, studeerse vandaag. Hopelijk lukt het wat!
Bliss, veel plezier vanavond. Ik vind 90's feesten zĂł leuk!
Gisele, wat jammer dat het uit is gegaan tussen jullie. Sterkte!
Ik heb lekker geslapen. Ga over een uurtje schaatsen met vijf vriendinnen, leuk! Van half vier tot half twallf moet ik werken. Zal wel veel gipsen worden met alle schaatser en de opgevroren sneeuw.
Fijne dag all!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen! Ik lig nog in bed met mijn laptop om een route uit te stippelen voor vandaag. Normaal gezien zou ik het op de fiets doen maar met die gladheid vind ik 2 wielen toch best weinig. Te voet is net te ver, hoewel dat zonder glad goed te doen is. Ik wil naar de markt, bibliotheek, de stad, winkelcentrum (bankpasje per ongeluk geblokkeerd ) en de IKEA.
Ik raak een beetje gestrest als ik dit lijstje zo zie, tijd dat ik ga beginnen. Even mijn thee opdrinken en gaaaaan.
Ik raak een beetje gestrest als ik dit lijstje zo zie, tijd dat ik ga beginnen. Even mijn thee opdrinken en gaaaaan.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Goedemorgen!
Ik heb heerlijk geslapen vannacht en zit nu rustig op de bank. Ik wil vandaag even sporten, naar de stad om een cadeautje te kopen en verder nog wat schoonmaken.
Fijne dag!
Ik heb heerlijk geslapen vannacht en zit nu rustig op de bank. Ik wil vandaag even sporten, naar de stad om een cadeautje te kopen en verder nog wat schoonmaken.
Fijne dag!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Zusje schreef:Hahaha leuk, flessen drinken op je balkon laten staan . Dat je niet bent gaan kijken...
Ik ben uit t raam gaan kijken.
Maar in de buurtuin liep de buurman al te kijken. En was niks te zien..
Vanmorgen vond ik dus 2 opengespleten 2liter flessen met werkelijk overal cola ijs.
Vond de hond lekker
Gast- Gast
Ja Lady, ik vind die 90's muziek ook helemaal geweldig!! En schaatsen is ook leuk, ik zou niet weten wanneer ik voor t laatst op natuurijs heb geschaatst. Have fun!
Bliss- Lady Post-a-lot
goedenmorgen, ik heb wel goed geslapen maar beetje vroeg wakker weer.
ga vanmiddag helpen koffie-thee en soep schenken, er is hier in dorp een winterwandeling
voor de rest geen plannen, fijne dag allemaal!!!!
ga vanmiddag helpen koffie-thee en soep schenken, er is hier in dorp een winterwandeling
voor de rest geen plannen, fijne dag allemaal!!!!
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Goedemorgen, ik heb heerlijk geslapen en ben net een half uurtje op. Nu aan het ontbijt en straks huisje schoonmaken en vanavond werken van 17.30-23.00. Fijne dag allemaal.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Moguh... ik wacht op m'n boodschappen en dan wilde ik eigenlijk nog even richting Leenbakker en dorp. Ohja en ik moet m'n fiets ophalen, die is een nachtje uit logeren gegaan
Gast- Gast
Goedemorgen,
Hier wel lekker geslapen! Nu lekker op de bank Grey's kijken en The Vampire Diaries!
Vanmiddag bij een vriendin op de thee. Beetje jammer van de temperatuur, -15
Fijne dag allemaal en kleed je lekker warm aan!
Hier wel lekker geslapen! Nu lekker op de bank Grey's kijken en The Vampire Diaries!
Vanmiddag bij een vriendin op de thee. Beetje jammer van de temperatuur, -15
Fijne dag allemaal en kleed je lekker warm aan!
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Goedemorgen,
ik ben sinds 9 uur wakker en heb na mijn ontbijtje op bed nog even in bed gelegen en daarna gedoucht. Ik heb een vreselijke nacht gehad want had afgelopen dagen last van verstopping en die werd vannacht ineens opgeheven...erg leuk als je naar de wc moet rennen maar dat niet kan en eerst je krukken moet gaan zoeken... En 't deed zo'n verrekte pijn aan mijn buik.
Maar 't is er uit gelukkig en nu voel ik me slap en heb ik een enorm beurse buik maar niet meer steeds kramp gelukkig.
En verder ben ik nog steeds draaierig, ik wil graag dat dat snel over is want het is zo'n rotgevoel, maar volgens mij gaat dat nog wel een paar daagjes duren.
Ik ga vandaag wederom niet veel doen, ik vind het weer heel aanlokkelijk, maar ik houd het nog geen 10 minuten rechtop vol dus ik blijf maar gewoon braaf binnen. Beetje slapen, beetje computeren en misschien als ik wat minder draaierig ben een filmpje kijken of wie is de mol of een tijdschrift lezen, dat lukte tot nu toe nog niet echt...
Fijne dag allemaal!
ik ben sinds 9 uur wakker en heb na mijn ontbijtje op bed nog even in bed gelegen en daarna gedoucht. Ik heb een vreselijke nacht gehad want had afgelopen dagen last van verstopping en die werd vannacht ineens opgeheven...erg leuk als je naar de wc moet rennen maar dat niet kan en eerst je krukken moet gaan zoeken... En 't deed zo'n verrekte pijn aan mijn buik.
Maar 't is er uit gelukkig en nu voel ik me slap en heb ik een enorm beurse buik maar niet meer steeds kramp gelukkig.
En verder ben ik nog steeds draaierig, ik wil graag dat dat snel over is want het is zo'n rotgevoel, maar volgens mij gaat dat nog wel een paar daagjes duren.
Ik ga vandaag wederom niet veel doen, ik vind het weer heel aanlokkelijk, maar ik houd het nog geen 10 minuten rechtop vol dus ik blijf maar gewoon braaf binnen. Beetje slapen, beetje computeren en misschien als ik wat minder draaierig ben een filmpje kijken of wie is de mol of een tijdschrift lezen, dat lukte tot nu toe nog niet echt...
Fijne dag allemaal!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Pompoen
Ik heb vannacht de klok rond geslapen, mennnnnnnnnn wat was ik moe. En nog steeds! Vanmiddag paar uur werken en daarna weer hup naar bed, denk ik. Ben enorm verkouden, last van mijn keel, heb t koud en ben eigenlijk helemaal op. Vanavond en morgen staat er gelukkig helemaal niets op de planning, hopelijk knap ik daar dan wat van op.
Verder werd ik wel helemaal happy toen ik vanmorgen de gordijnen open deed. Wat een prachtig weer buiten!!
Ik heb vannacht de klok rond geslapen, mennnnnnnnnn wat was ik moe. En nog steeds! Vanmiddag paar uur werken en daarna weer hup naar bed, denk ik. Ben enorm verkouden, last van mijn keel, heb t koud en ben eigenlijk helemaal op. Vanavond en morgen staat er gelukkig helemaal niets op de planning, hopelijk knap ik daar dan wat van op.
Verder werd ik wel helemaal happy toen ik vanmorgen de gordijnen open deed. Wat een prachtig weer buiten!!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Princess is ziek, wil er toevallig iemand anders mee naar die 90's party @ Ahoy vanavond?!
Bliss- Lady Post-a-lot
@ Bliss: Heb je al iemand gevonden?
FireButterfly- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2