Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

+20
Creabea_28
_Lana_
pitbullgup
truestar
Floor
Aimee
Poisongirl
Steep
joyce0606
MissD
Supertalentje
blondje1313
pindaatje
Annie24
studiebol
Lejow
Star007
mickey
LindaK
Ayla
24 plaatsers

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 38 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 11:00

Star ik vind je er anders heel goed uitzien voor in een zwembad! Mijn mascara (krijg het er nooit helemaal af, zit dus voor een week mascara op hahaha) zit altijd op mijn neus ofzo! En vind jou florissanter op die foto staan dan D, maar dat is dr vergeven!

Ik ben heel verwend opgevoed, daarom heb ik nooit echt met geld om leren gaan. Vroeger ben ik ontzettend gepest, en daardoor had mijn moeder medelijden met me dus werd ik verwend, en mijn vader (ouders gescheiden) was altijd aan het werk, dus die verwende me daarom. Beetje verpest dus! Hoop ik bij L. niet al te zeer te doen, ik zal zorgen dat ze alles heeft wat haar hartje begeerd, maar wij hebben het ook niet zo heel erg breed, dus ja..

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 38 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 13:20

Hoi! Ik heb hier nog niet veel meegeschreven, maar toch wil ik me voorlopig even afmelden. Ik moet echt even wat andere dingen gaan doen dan constant forummen, ik laat me steeds afleiden als ik de computer aanzet, terwijl die toch echt aangaat om onder andere een verslag af te ronden. Kom sowieso weer meekletsen, maar ben nu even foetsie. Uit voorzorg laat ik ook maar even mijn account verwijderen, tot binnenkort!

Gast
Gast

Bericht  Ayla vr 2 maa 2012 - 19:27

Wie is er nu weg dan....
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Floor vr 2 maa 2012 - 19:45

Star, wat een schattig badpakje en een leuke foto van jullie samen. Ik wil binnenkort toch denk ik ook gaan zwemmen met de kleine, zie al die leuke foto's van jullie in het zwembad.

Ik vraag me ook af wie er weg is. geen idee...
Edit: volgens mij is Twellie weg (in een topic van mij had ze gereageerd maar staat er nu als gast)
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 19:54

goedemorgen!!

wat vliegen de dagen toch voorbij zeg!
Hier gaat alles eigenlijk helemaal prima :-) (geen nieuws goed nieuws Cool)
Kids doen het allemaal prima.... zelf ben ik wel helaas al 14 dagen ongesteld..intussen niet meer veel, maar toch.. Ga maandag toch effe stappen ondernemen dit schiet niet op zo...

nou ga een 2e schermpje openen en reageren... (al zal ik tussen door wel ff een heerlijk broodje moeten eten, is bijna klaar uit de oven cheers)

J.ace ligt overigens nog heerlijk te slapen...

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 20:33

reageren vanaf pagina 58 oeps Embarassed Embarassed Embarassed

@ star, beetje laat maar nog gefeliciteerd met je verjaardag!
wat een blauwe kijkers heeft je dametje!!

@ missD, J.ace is hier net na oud en nieuw gaan doorslapen tot 5.30 .. echt doorslapen vanaf 12-13 weken. (de meiden deden dat ook rond die leeftijd)

@ parel, veel plezier met kraamvisite vandaag!!
heb je geen foto gemaakt van L met een teen in de mond :P
Ik dacht dat ik ook een echte meidenmama was, maar nu met J.ace denk ik ahhh ik kan straks gel in zijn haar doen, stoere hanenkam lol! enzo

@ studie, leuk compliment over je meiden !! (van het kdv)

@ aimee, oehh dat moet opbreken zo die nachten... poeh!!

@ missD, veel plezier met de kraamvisite!

@ star, zooooo grote dame :-) Maar naar mijn idee heeft ze ook een behoorlijke lengte.. (heb ff snel terug gekeken bij I.ndy en M,erle haha)

@ ayla, wat sneu dat ze zo boos werd toen je haar wakker maakte voor haar medicatie.

@ miky, wat spannend!!!

@ blondje, en spierpijn gehad of viel het mee??

Hier kiezen de dames soms zelf hun kleding uit, en dan is de combi soms verre weg van mooi, maar zijn de dames heeeel gelukkig :-)
Zoo ga men kleine vent uit bed halen

Gast
Gast

Bericht  studiebol vr 2 maa 2012 - 22:15

Parel ja ik bedoel idd een hotpants, haha kon niet op de naam komen gisteren. Maar als het heel warm wordt deze zomer, of als we op vakantie zijn kan het ook wel als een korte broek. Heb express een groter maat genomen, qua lengte maakte het bijna niks uit, en je kan hem verstellen in de breedte, dus op deze manier kan ik er wat langer mee doen!
Ik kreeg vroeger ook best veel, maar heb wel vanaf mijn 16e ook gewerkt, per maand kreeg ik gewoon kleed geld, maar zoals een goede winterjas en goede schoenen die hoefde ik daar dan niet van te betalen.
Verder heb ik niet een hele specifieke kledingsmaak, maar die hotpants vond ik erg leuk, en ik heb zelf ook wel wat van die colbertjes, zag die ook hangen bij de prenatal maar die kosten dan 20 euro per stuk ben ik toch weer 40 euro kwijt.. en dat vind ik dan echt te veel geld.

Star ik vind het ook een leuke foto van jullie samen! Erg leuk! Veel plezier vandaag met het vieren van je verjaardag!

Tja de ouders van mijn achternichtje hebben het niet super breed maar ook niet super slecht. Ik snap best dat ze haar geen honderden euro's mee geven of een pinpas, maar ja je kunt tegenwoordig niet veel voor 50 euro en dan gaat ze gewoon naar de h&M en de coolcat. Maar ze is leuk geslaagd hoor.. en mijn zus en ik kunnen die 15 euro dan wel een keer missen. Ze was wel bang wat haar moeder ging zeggen, want ze moest eigenlijk van die 50 euro ons ook nog trakteren.. haha dat hebben we gezegd dat dat niet hoeft dat ze daar maar een leuk shirt van moest kopen Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 38 561177

Beegee fijn dat het zo lekker loopt bij jullie! Merk je bij J helemaal niks meer dat hij ziek is geweest?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 3 maa 2012 - 0:44

Middag,

@ studie, M.erle heeft nu ook zo'n hotpans aan met dikke legging eronder.. staat zooo lief :-)
Ik kan inderdaad niets meer merken dat ie ziek is geweest... alleen de eerste 2 dagen toen ie thuis was slechter drinken nog.. maar het hoesten was ook vrijwel meteen weg en het benauwd zijn ook.. (gelukkig maar)

Heb vandaag even kleding van J.ace uitgezocht.. pff blijft moeilijk. Meteen tasje voor een vriendin gemaakt die krijgt 2 jongens. Verder de strijk aan het weg werken, nog 1 droger en dan is alles klaar. Alle bedden zijn verschoond dus dat zorgt meteen voor veel was :-)
Ros is al de hele ochtend op pad met M.erle, I.ndy zit op haar kamertje te spelen met lego en J.ace slaapt dus echt heerlijk zo...

liefs

Gast
Gast

Bericht  Gast za 3 maa 2012 - 1:02

dames ik heb mijn baby bjorn draagzak te koop staan... :-)
ik zal bij vraag/aanbod topic openen

Gast
Gast

Bericht  Gast za 3 maa 2012 - 1:41

Ha dames, ik kan ook even reageren, de klusjes zijn gedaan, de kraamvisite is geweest en zowel mijn vriend (kater drunken ) en L liggen te slapen. Ohja de kat ligt ook nog lekker een tukkie te doen. Er staat een was aan, en een in de droger. Voor de rest doe ik niks meer vandaag (behalve koken, ik shoarma en mijn vriend kookt voor zichzelf, wok).

BeeGee ; fijn dat je niks meer merkt van J.ace en zijn ziek zijn! En welkom terug he, als je vanaf pagina 58 moet reageren Wink

Studie ; ik vind jullie echt heel erg lief hoe jullie het hebben opgelost met je achternichtje, ik had het hetzelfde gedaan. Sowieso geef ik liever mijn laatste geld aan iemand anders, maar dat is mijn probleem haha Als ik 10 euro heb, geef ik 11 euro weg laughcry

We hebben net een setje gehad van de Hema in maatje 62, het witte met roze stippen .. laat ik die nou net in maatje 56 verwassen en wel weggedaan hebben Wink was net zo blij dat ze eraf was, ik vind haar niet echt baby-baby meer. Maar ja, reserverkleertjes hebben we toch nodig, en er zat een romper bij, die kunnen we ook altijd gebruiken. Heb ze wel gezegd dat we het al hadden, en erg leuk vonden, voelt toch altijd weer heel lullig, heel ondankbaar, maar goed.

Voor de rest heb ik echt helemaal geen nieuws, daarom is het zo stil van mijn kant Wink

Ohja, mijn vriend kwam om kwart over 5 thuis, hadden nog pannenkoeken gebakken bij een vriend van ons een huis verderop. Gaat ie om kwart over 6 ofzo plassen, en ik zeg 'licht uit' toen hij terug de kamer in kwam, bleek dat ie het licht op L dr kamer had aangedaan! Lekker dan voor dat arme kind, hij zei 'ze zei ahhhh' dus hij had een speen erin gedaan. Nou ik geloof er niks van haha, ik hoor dr altijd, maar heb hem maar gezegd dat ie echt even op moest gaan letten anders hoeft hij nooit meer weg te gaan. Ik ben dan degene die haar moet troosten en met haar op moet. Maar gelukkig deed het haar weinig en meldde ze zich om 9 uur vanochtend weer.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 3 maa 2012 - 20:17

goedemorgen allen!

hier weer een prima nacht! ga J.ace zo wakker maken dan gaan we vandaag proberen om zijn laatste fles naar voren te schuiven... krijgt ie nu rond 20.30 en we zouden het graag naar 19.00 hebben..
Ga zo weer hardlopen, heb nu een app op men telefoon gedownload die het aantal km en snelheid bij houd.. deed eerst altijd via google maps een route bepalen dus ben benieuwd hoeveel het scheelt.

@ parel, geen nieuws is toch altijd goed nieuws :-)
je vriend nog veel last van zijn kater gehad?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 3 maa 2012 - 20:56

BeeGee; kennelijk wel, hij is namelijk gisteravond met L in zijn armen vd trap gevallen! Schrokken ons dood! Hij is bont en blauw en zij was erg geschrokken maar had niks gelukkig. Hij is zo geschrokken, voelt zich zo schuldig. L is gewoon lekker gaan slapen tot half 9 vanochtend, maar een paar weken geleden had hij ook al in haar duim geknipt toen voelde die zich ook zo verschrikkelijk! Heb hem maar gezzegd dat dat kan gebeuren en hij wat mij betreft nog steeds superpapa is.

Gast
Gast

Bericht  Floor za 3 maa 2012 - 21:23

Wat erg dat hij met L van de trap is gevallen, gelukkig heeft ze niks (dat hij bont en blauw is dat is niet zo erg natuurlijk).

ff een vraag, ik heb een boxkleed van jollein, een dik kleed maar nu heb ik het gisteravond gewassen maar het is nog niet droog. Zou zoiets in de droger kunnen?
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 3 maa 2012 - 21:28

Hij vindt het ook niet erg dat hij wat heeft idd.

Zit er geen label aan? Mijn kleden gaan altijd in de droger maar daar zit een hoes omheen en zijn vd wibra.. Anders even googlen?

Gast
Gast

Bericht  Floor za 3 maa 2012 - 21:47

zit geen label aan helaas. Ik ga zo maar eens zoeken op internet.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol za 3 maa 2012 - 22:04

Parel wat erg!! Oooh wat zal je vriend geschrokken zijn.. en L natuurlijk ook. gelukkig heeft L niks.. vind het dan wel weer zielig voor je vriend dat hij bont en blauw is zeg!

Floor, ik heb zo'n boxkleed van Nijntje en die doe ik wel gewoon in de droger..

beegee, lekker hoor een goed nachtje. Fijn ook dat je aan J niks meer kan merken! Oooh zou die dat al kunnen ja om 19 uur de fles en dan door slapen? Dat zal lekker zijn.

Hier ook alles goed, gisteren bij mijn ouders gegeten. Vraagt mijn vriend ineens aan mijn moeder of de meiden daar ff mochten blijven zodat wij naar de film konden! nou dat was geen probleem.. dus zijn we samen naar de film geweest. Was gezellig en een goede film.Man on a ledge hebben we gezien!

Toen we terug kwamen was het net etens tijd maar L wilde niet eten.. mijn moeder zei dat ze enorm aan het krijsen was alleen bij het zien van de fles al. Ze was ook behoorlijk warm.. dus we hebben haar mee naar huis genomen, en maar ff een zetpil gegeven, ik voel boven in haar mondje wel iets hards maar ja ik geloof dan weer niet echt dat het een tandje is. Maar ze had gisteravond over duidelijk ergens last van. Ze heeft nog wel iets gedronken, verder goed geslapen en vanmorgen was ze weer goed te pas.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Tiara za 3 maa 2012 - 22:09

Floor schreef:Wat erg dat hij met L van de trap is gevallen, gelukkig heeft ze niks (dat hij bont en blauw is dat is niet zo erg natuurlijk).

ff een vraag, ik heb een boxkleed van jollein, een dik kleed maar nu heb ik het gisteravond gewassen maar het is nog niet droog. Zou zoiets in de droger kunnen?

Ik denk dat je het beter niet in de droger kan doen. Heb hier even gekeken bij de kleden en dat mag bij die van mij niet. Ik heb overigens geen jollein, maar denk dat dat voor alle kleden geldt.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643

Bericht  Floor za 3 maa 2012 - 22:11

aanitaa schreef:
Floor schreef:Wat erg dat hij met L van de trap is gevallen, gelukkig heeft ze niks (dat hij bont en blauw is dat is niet zo erg natuurlijk).

Ik denk dat je het beter niet in de droger kan doen. Heb hier even gekeken bij de kleden en dat mag bij die van mij niet. Ik heb overigens geen jollein, maar denk dat dat voor alle kleden geldt.

Ik durf het eigenlijk ook niet in de droger te doen. Normaal is het kleed ook gewoon droog smorgens. misschien moet ik het maar in de badkamer hangen met de verwarming aan.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Tiara za 3 maa 2012 - 22:12

Floor schreef:
aanitaa schreef:

Ik durf het eigenlijk ook niet in de droger te doen. Normaal is het kleed ook gewoon droog smorgens. misschien moet ik het maar in de badkamer hangen met de verwarming aan.

Dat zou ik inderdaad eerder doen!
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643

Bericht  Gast za 3 maa 2012 - 22:15

@ floor, ik zou het ook niet in de droger doen.. zou zonde zijn als je het zo verpest...

@ studie, ik denk wel dat hij het aankan.... hij word ook altijd enorm verdrietig als we hem wakker maken om 20.30..
heeft ze wel lekker geslapen met haar paracetamolletje? J.ace heeft er gister ook 1 gehad, had ergens last van en had wat verhoging....
wat leuk zo onverwachts naar de film!

@ parel, oei ik snap dat je vriend geschrokken is!! gelukkig is de schade beperkt en zal hij alleen morgen flinke spierpijn hebben!!

ben weer terug van hardlopen.. ros is met de meiden cup cakes aan het maken.. :-) gezellig dus!!

liefs

Gast
Gast

Bericht  mickey zo 4 maa 2012 - 4:09

Wat een rust hier. Iedereen van het weekend aan't genieten?

@Beegee: welkom terug Wink Was flink bijschrijven zeker he, vanaf pagina 58. En alweer goed bezig geweest vandaag. Ik hobbel nog steeds in pyjama, hebben er maar een pyjamadagje van gemaakt, het regent hier al de hele dag.

@Parel: oh jee, wat zullen jullie geschrokken zijn! Hoe is het nu met L? En je vriend?

@Floor: ik doe mijn boxkleed nooit in de droger, ben bang dat het dan niet meer mooi is. Heb jij maar één kleed? Misschien nog een erbij kope, zodat je altijd één schoon hebt? Dat had ik me bedacht een paar weken voor F's geboorte Wink

F is al een paar dagen wat onrustig 's avonds. Hij wilt dan weer vaker drinken. Zal wel een sprongetje zijn ofzo. Al heb ik hier ook wel eens gelezen dat er rond de 3 maanden een dip in de borstvoeding zit. Hij had al een paar dagen genoeg aan 4 voedingen op een dag, maar door zijn onrust in de avond, hebben we alweer 2 dagen achter de rug met 6 voedingen. Ik zit er niet mee, hij is niet vervelend of wat dan ook.
Ik merk dat hij steeds meer kan en meer kan zien. Hij volgt me echt door de hele kamer, als ik hem speeltjes in zijn handjes duw, houdt hij het goed vast en bekijkt het van alle kanten. En uiteraard ook even proeven eraan Wink
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488

Bericht  Floor zo 4 maa 2012 - 4:29

Ik heb wel een tweede boxkleed maar dat is een dunner kleed en onze zoon bonkt altijd heel hard met z'n hoofd, nu doet hij dat zo hard dat hij er van moet huilen (je hoort hem gewoon keihard neerkomen in de box met z'n hoofd).
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  mickey zo 4 maa 2012 - 5:00

Ah... das ook zielig. Misschien zo'n plastic mat/kleed voor eronder? Die heb ik geloof ik wel eens bij Babydump gezien.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488

Bericht  Aimee zo 4 maa 2012 - 7:33

Hoi meiden,
Ik heb ook weer even tijd gevonden om te reageren smile Even in het algemeen over de avonden/nachten(anders moet ik heel vaak hetzelfde verhaal typen). Ik laat hem nu 's avonds gewoon clusteren zoveel hij wil. Rond 21.00/21.30 valt hij in slaap, dan leg ik hem gewoon in bed en maak hem daarna niet meer wakker. Rond 02.00u komt hij weer voor een voeding, dan rond 05.00 weer en hij is wakker om 07.30. Opzich is dit wel vol te houden zo, als ik tegelijk met hem naar bed ga.
Ik heb wel even serieus getwijfeld om over te stappen op flesvoeding, gewoon met de hoop dat hij dan wat meer gaat slapen Embarassed Maar op internet lees ik dat het voor kindjes die al slecht slapen vaak niet uitmaakt wat voor voeding ze krijgen, en de BV loopt verder zo goed dat ik het het niet waard vind om uit te proberen. Dus we sukkelen gewoon weer door!

Floor: is het gelukt met je boxkleed?

Mickey: volgens mij heb je rond 3 maanden weer regeldagen. Gewoon lekker vaak aanleggen en hopelijk is de onrust dan weer snel voorbij! smile

Studiebol: Wat onwijs leuk van je vriend, zo spontaan naar de film!

Parel: schrikken joh! Gelukkig heeft L. niets, en je vriend niets ernstigs. Hij zal ook wel héél erg geschrokken zijn Sad

Beegee: is het gelukt met de voeding van J.? Wat leuk dat Ros zoveel onderneemt met de meiden! Zijn de cupcakes goed gelukt?

Verder heb ik weinig nieuws! Ik heb vandaag al even Luuk zijn kast uit gezocht. Al een heleboel kleertjes eruit gehaald die hij niet meer past. Onze hulk zit al bijna in maatje 62... Ook even alle knuffels e.d. uit gezocht die we hebben gekregen. Niet normaal hoeveel! Ik weet echt niet wat ik(of eigenlijk Luuk) daar allemaal mee moet. Misschien maar al stiekem wat naar de arme landen sturen Wink
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Aimee zo 4 maa 2012 - 7:37

mickey schreef:Klopt het zo wel? Van Nicci kan ik helemaal niks terug vinden, weet niet wanneer ze bevallen is en of ze hier überhaupt nog komt.

<TR><TR>
ForumsterNaam kindGeboorte- datumGeboorte-gewichtGeboorte lengteHuidig gewichtHuidige lengteBij aantal weken
AylaE.lena07-10-20113270 gram51 cm6895 gram65 cm19w 3d
Blondje1313L.otte07-10-20113740 gram51 cm5370 gram60 cm18 weken
Beegee
J.ace16-10-2011
1790 gram
40 cm
5420 gram60 cm19 weken
Star007D. 17-10-20112760 gram46 cm7740 Gram :shock: 66 cm19w 3d
StudiebolDochters18-10-20111715 en 1825 gramgeen idee5270 & 509059,5 cm19 weken
Joyce0606Zoon10-11-2011
PitbullgupN.inthe18-11-20112775 gram47 cm5940 gram57.512w 5d
FloorZoon20-11-20113760 gram50 cm6110 gram 60 cm12w 4d
ParelL.24-11-20113250 gram50 cm5640 gram60 cm13w 1d
LookieZoon26-11-2011
TBIBZoon01-12-2011
LiesjeZoon06-12-2011
Mickey
F.inn07-12-20113800 gram53 cm.6495 gram60 cm.10w 6d
PoisongirlJ.ason27-12-20123595 gram52 cm4900 gram58 cm8w 6d
SupertalentjeZoon31-12-2011
hellowkittyDochter02-01-20122205 gram42 cm3600 gram47 cm8 weken
MissDT.05-01-20123590 gram50 cm5030 gram56 cm7w 5d
PindaatjeZoon10-01-20123636 gram53 cm5100 gram57 cm6 weken
AimeeL.uuk22-01-20123700 gram53 cm4710 gram55 cm4w 5d
TruestarZoon..-..-2012
LejowB.enthe30-01-20121525 gram42 cm2085 gram45 cm4 weken

Ik vraag me ook af hoe het met Nicci is...
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: