Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

+20
Creabea_28
_Lana_
pitbullgup
truestar
Floor
Aimee
Poisongirl
Steep
joyce0606
MissD
Supertalentje
blondje1313
pindaatje
Annie24
studiebol
Lejow
Star007
mickey
LindaK
Ayla
24 plaatsers

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 36 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Ayla do 1 maa 2012 - 4:09

Haha Star dat poppetje er ook bij! Nouja, als ie niks gezegd heeft is het prima toch...

Mevrouwtje was weer om 5 uur wakker, lichtelijk oververhit... En heb al de mouwen van de slaapzak af, vanavond maar is proberen om zonder sokken te doen, want alleen romper en pyamajasje is ook nog te koud.

Vanavond of morgen zal ik weer proberen om op iedereen te reageren.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 36 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  studiebol do 1 maa 2012 - 6:39

Star, nou ze is dus goed gegroeid. Haha ik weet dat je dat niet wilt horen maar ik kan nu niet zeggen wat een leukerd want ik zie haar niet Very Happy fijn dat het verder allemaal goed is gegaan? Had je nog leuke kado;s gehad?

Ayla, ooh balen dat ze zo vroeg wakker was! Ben je druk met werken?

Aimee ik snap goed dat je er even van baalt.. wil hij savonds niet iets meer eten dan hij daardoor wat langer slaapt en dan misschien een keertje minder komt?

Ik geloof het dat dagverblijf erg slopend is geweest... ik heb ze in bed gelegd toen ik thuis was toch maar ff wakker gemaakt om 3 uur voor het eten. V heeft wel goed gegeten L echt werkelijk waar helemaal niks gewoon! En ze slapen nu nog steeds... laat ze nu maar slapen en dan zie ik wel ff hoe laat ze komen... stelletje slaapkoppies Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 36 561177
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Star007 do 1 maa 2012 - 7:50

@Studiebol: Oh je mag wel zeggen dat ze goed gegroeid is hoor haha. Is toch ook zo.. pff 7740 gram :shock:
Je meiden zijn dus ook gesloopt na een dagje kdv. Daarom zal L. ook wel niet zo super goed eten vandaag. Morgen zal het wel weer beter gaan, als ze goed uitgerust zijn.
Ik heb een bos bloemen gekregen en mag nog een nieuwe tas gaan uitzoeken van mijn vriend, maar dat moeten we dus nog doen. Verder nog geen cadeaus, die krijg ik zaterdag denk ik Very Happy Maar ik heb bijna aan iedereen die vroeg wat ik wil hebben, geld gevraagd, want ik ben aan het sparen voor een mama fiets.

@Ayla: Ik doe eigenlijk nooit sokjes aan in bed ( ja deed ik tot ze 3 weken was ofzo). Hier slaapt ze met rompertje, korte of lange mouwen, is verschillend. En dan een dunne pyama met lange mouwen een een hema winterslaapzak zonder mouwen. Ze heeft dan een lakentje en 1 deken dubbel geslagen over haar heen. Op haar kamer is het nooit kouders als 18 graden.

Vanavond D. haar kast opgeruimd. Ik heb er gewoon een volle vuilniszak + plastic tas aan kleding en rompers maat 50/56 en 62, sokjes en maillots uit gehaald. Als dat zo doorgaat heb ik als ze 1 wordt minimaal 3 vuilniszakken vol haha. Vanmiddag nog even geshopt bij de Prenatal. We hebben kleding en rompers maat 68, Sophie de giraf :P en een trekding voor aan de maxicosi gekocht. Sophie is nu al favoriet Laughing vooral als dat ding piept, dan begint ze hard te lachen.

Laatst aangepast door Star007 op do 1 maa 2012 - 10:48; in totaal 1 keer bewerkt
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  pindaatje do 1 maa 2012 - 8:05

Aimee: dat lijkt me ook heel slopend als hij nog 3x per nacht komt! Ik hoop voor je dat hij gauw 1x laat vallen, en daarna ook gauw de 2e keer! Geef je trouwens bv of fv??

Studiebol en Parel: wat fijn dat jullie meiden het zo goed gedaan hebben op het kdv!

Star: zooo, ze is zeker goed gegroeid!! Fijn dat ze geen last heeft gehad van de prikjes! En lekker geshopt, altijd goed! smile

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  studiebol do 1 maa 2012 - 8:38

Star denk ook dat dat de reden is dat L niet wilde drinken. Net werd ze om 7 uur wakker met heeeeeeeeeeeeeeel veeel honger Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 36 561177 Dus toen ging het eten wel goed. Je bent dus aan het opruimen geslagen, ikke ook Very Happy Meiden passen veel 62 al dus ik ben ook wat aan het uitzoeken. Rompertjes gaat nog wel, maar sommige shirtjes worden gewoon te kort.

Zit alleen nog met broekjes, maatje 56 word wat aan de korte kant, nog niet extreem hoor en maatje 62 is eigenlijk wat te lang komt nog iets over de voetjes heen. Dus ik denk dat ik maatje 56 nog maar ff bewaar.En aan de andere kant denk ik hup gewoon 62 dan maar iets te lang.. lastig lastig...

Wat ga jij met de kleertjes doen?

Ayla ook hier slapen ze zonder sokken en zonder mouwen aan de slaapzak en dan gewoon een pjama niet extreem dik of een flanellen ofzo. Gewoon een beetje dezelfde stof als de meeste kleertjes.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 1 maa 2012 - 8:42

Star ; Laughing en jij je maar afvragen, waarom zegt iedereen 'wat een flinkerd' Wink Meine gute! Wel lekker zo'n rolmopsje! Komt helemaal goed als ze gaat kruipen enzo joh!

L heeft helemaal niet meer geslapen dan normaal eigenlijk, prima. Ze slaapt s'nachts zo'n 14 uur (met 1 fles om 23 uur) dus die hazenslaapjes vind ik voor de rest best. We hebben vanavond wel heel hard gelachen om dr, ze zat op tafel, en ik kan mijn tenen in mijn mond doen haha, dus hebben het bij haar ook geprobeerd en ze had me toch de slappe lach! Hebben helemaal in een scheur gelegen Laughing

Gast
Gast

Bericht  Star007 do 1 maa 2012 - 8:44

@Studie: Ik bewaar alle kleertjes. Alleen al door al die leuke kleertje die amper gedragen zijn hoop ik gewoon dat (als we het geluk hebben nog een kindje te kunnen krijgen) we nog een dochter krijgen haha. Nee onzin natuurlijk, maar ik bewaar ze voor een eventuele volgende dochter, en anders verkoop /geef ik ze weg als we een zoon zouden krijgen.

@Parel: Hahaha ja dat gaat er vanzelf wel weer een keer af hopen we dan maar :P Leuk he als ze hard gaan lachen. Ik kan daar echt zo van genietenMama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 36 561177

Laatst aangepast door Star007 op do 1 maa 2012 - 8:46; in totaal 1 keer bewerkt
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 1 maa 2012 - 8:45

studiebol schreef:Star denk ook dat dat de reden is dat L niet wilde drinken. Net werd ze om 7 uur wakker met heeeeeeeeeeeeeeel veeel honger Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 36 561177 Dus toen ging het eten wel goed. Je bent dus aan het opruimen geslagen, ikke ook Very Happy Meiden passen veel 62 al dus ik ben ook wat aan het uitzoeken. Rompertjes gaat nog wel, maar sommige shirtjes worden gewoon te kort.

Zit alleen nog met broekjes, maatje 56 word wat aan de korte kant, nog niet extreem hoor en maatje 62 is eigenlijk wat te lang komt nog iets over de voetjes heen. Dus ik denk dat ik maatje 56 nog maar ff bewaar.En aan de andere kant denk ik hup gewoon 62 dan maar iets te lang.. lastig lastig...

Wat ga jij met de kleertjes doen?

Ayla ook hier slapen ze zonder sokken en zonder mouwen aan de slaapzak en dan gewoon een pjama niet extreem dik of een flanellen ofzo. Gewoon een beetje dezelfde stof als de meeste kleertjes.

Hier ook lange mouwen romper-lange mouwen pyama-slaapzak zonder mouwen en geen sokken momenteel. Als ze dr slaapzak met mouwen aan heeft dan is het romper lange mouwen-slaapzak lange mouwen. Voor de rest ligt ze nog onder een dekentje, zonder laken want dat vind ik irritant.

Ik heb (bijna) alle 56 al uit de kast. Echt mooie shirts/broekjes heb ik bewaard, de rest weggegeven of weggegooid (veel gewassen natuurlijk vanwege het spugen). Alle witte neutrale dingen/rompers heb ik ook bewaard. Maar haar 1ste dingetjes en bijv het simply colors mutsje met haar naam erop heb ik in haar mand gedaan, want die kan ik moeilijk bij een evt zus op dr hoofd zetten Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast do 1 maa 2012 - 8:46

Star007 schreef:@Studie: Ik bewaar alle kleertjes. Alleen al door al die leuke kleertje die amper gedragen zijn hoop ik gewoon dat (als we het geluk hebben nog een kindje te kunnen krijgen) we nog een dochter krijgen haha. Nee onzin natuurlijk, maar ik bewaar ze voor een eventuele volgende dochter, en anders verkoop /geef ik ze weg als we een zoon zouden krijgen.

Ik zou ook heel graag nog een dochter willen. Natuurlijk is een zoon ook goed, als het ons is gegeven, maar momenteel neig ik heel erg naar nog een meid. Weet niet waarom, maar vanaf dag 1 heb ik het idee dat ik een meidenmoeder ben/meidengezin heb. Arme vriend ...

Gast
Gast

Bericht  Star007 do 1 maa 2012 - 8:55

Parel schreef:
Star007 schreef:@Studie: Ik bewaar alle kleertjes. Alleen al door al die leuke kleertje die amper gedragen zijn hoop ik gewoon dat (als we het geluk hebben nog een kindje te kunnen krijgen) we nog een dochter krijgen haha. Nee onzin natuurlijk, maar ik bewaar ze voor een eventuele volgende dochter, en anders verkoop /geef ik ze weg als we een zoon zouden krijgen.

Ik zou ook heel graag nog een dochter willen. Natuurlijk is een zoon ook goed, als het ons is gegeven, maar momenteel neig ik heel erg naar nog een meid. Weet niet waarom, maar vanaf dag 1 heb ik het idee dat ik een meidenmoeder ben/meidengezin heb. Arme vriend ...

Hahah is het straks zo'n kippenhok :P Ik zeg ook altijd tegen mijn vriend dat ik denk dat we een meidengezin worden. Maar heeeeeeeeel stiekem hoop ik wel op een jongetje, lijkt me gewoon ook heel erg leuk.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 1 maa 2012 - 8:58

Het lijkt me sowieso allebei leuk, maar ik ben gewoon (nu) nog niet zo'n jongenstype .. straks wordt ie homo gemaakt door me, das ook zielig!

Gast
Gast

Bericht  studiebol do 1 maa 2012 - 8:59

Ik heb ook een doos met spulletjes die ik graag wil bewaren voor de meiden, daar zitten ook wat setjes in die ik echt graag wil bewaren. Heel realistisch gezien kan ik gewoon niet alles bewaren terwijl ik dat best wil. Een vriendin van mijn zus is zwanger van een tweeling. Ik geef een tas vol aan haar, zij gaat kijken wat ze leuk vind en dus wel wil hebben de rest geeft ze terug. En dat zet ik dan wel weer op marktplaats. Die vriendin wil dan weten wat ik er voor wil hebben, heb aangegeven dat ik er niet rijk van hoef te worden en dat ik het nu aan iemand kan geven die ik ken. Dus zij gaf aan dat ze me dan graag een kadobon wil geven.. nou dat is natuurlijk wel leuk kan ik weer shoppen Very Happy

haha parel, jij bent best lening als jij dat kan! Vond L haar teen lekker??

Parel jij hebt toch ook kleertjes van de v&d vind je dat het klein valt? Ik was dus van alles aan het uitzoeken en zo ook de broekjes die ik laatst heb gekocht, heb het nog niet gepast maar als ik het op de dames legt lijkt het eigenlijk best goed te passen.. maaar dat is maat 68.. dus dan zou het dus wat kort vallen? Herken je dat?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Star007 do 1 maa 2012 - 9:02

Parel schreef:Het lijkt me sowieso allebei leuk, maar ik ben gewoon (nu) nog niet zo'n jongenstype .. straks wordt ie homo gemaakt door me, das ook zielig !

lol!

@Studiebol: Naar mijn idee vallen de shirts van Frendz ( v&d) best groot. D. draagt nu nog een 62 met omgeslagen mouwen, terwijl ze dus al 66 cm is. Broekjes weet ik niet.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 1 maa 2012 - 9:02

V&D valt idd klein! Er zit ook in sommige shirts heel weinig stretch, terwijl het toch allemaal van Frendz is, er valt echt geen peil op te trekken. Ik zat ook al te kijken vandaag en dacht, oh .. daar mag het volgende setje zeker al 68 van zijn! Heel stom, want in bijv. Lief! verzuipt ze weer.. Al heeft ze vandaag wel dr lief! pyama aan, gewoon, omdat die nieuw was en nog niet ondergekotst en mama wou dat graag .. ik vond dr zo 'lief!'... Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast do 1 maa 2012 - 9:03

Ik heb trouwens vanmiddag een passessie met L. gehouden .. qua broekjes dan, alles over dr hoofd trekken steeds vind ik zielig en triggert het spuugwerk. Ze heeft flink wat rokjes en broekjes in 68 :P maar bijna allemaal gekregen dus niet helemaal mijn smaak ..

Gast
Gast

Bericht  Floor do 1 maa 2012 - 9:06

vind het zo grappig dat je daar zo naar kijkt, 'niet geheel mijn smaak'. Ik heb denk ik een te algemene simpele smaak dan want ik trek hem alles aan wat in zijn kast ligt en wat hij krijgt.
Ik bewaar eigenlijk niks, alleen zijn eerste pakje heb ik bewaard (maar dat kan ik ook niet eens meer verkopen want mijn man heeft het kapot gemaakt), verder staat alles te koop.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 1 maa 2012 - 9:12

Als ik iets wil verkopen raak ik het aan de straatstenen niet kwijt dus daar ben ik mee gestopt.
Ik ben gewoon heel erg overdreven in dat soort dingen, maar ik draag dus ook 3kwart van mijn kast niet, omdat ik het eigenlijk niet (meer) leuk vind haha

*edit*
Het is trouwens wel een dagtaak hoor, dr garderobe uitzoeken en bijhouden, want alles moet in setjes en alles in 3x, omdat ik gem 3x een shirt vervang Laughing

Gast
Gast

Bericht  Floor do 1 maa 2012 - 9:20

whahaha dat doe ik dus niet, ik trek gewoon het volgende shirt aan wat bij z'n broek past.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  studiebol do 1 maa 2012 - 9:21

De kleertjes die we hebben gekregen vind ik allemaal wel leuk, maar ik heb ook wel een uitgebreide smaak maar aan de andere kant ik vind echt niet alles leuk!

Ik heb ook wel spullen op marktplaats staan maar om nou te zeggen goh wat verkoop ik toch veel nee ook echt niet. Terwijl de kleren er echt nog super goed uitzien.. maar ja. Dus floor hoe verkoop jij dat? Of geef je het en soort van gratis weg Very Happy

Ik had al eerder een vestje van Frendz en daar stond 50/56 in maar dat vond ik al meer een 50..shit ik had deze broekjes echt als een maatje 68 gekocht.. het shirtje ook.. dus ik denk dat ik dan maar ff goed in de gaten moet houden of ze het echt niet passen straks. Het is in van die vrolijke kleurtjes vond ik zo leuk voor de zomer Very Happy
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Star007 do 1 maa 2012 - 9:22

Ik koop ook vaak kleding als setjes, maar doe het wel vaak weer matchen met anderen kleding. Zo kan ze de favo shirts/broekje/rokje vaak aan, maar toch staat het dan anders haha Laughing .
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Bericht  mickey do 1 maa 2012 - 9:22

Floor schreef:whahaha dat doe ik dus niet, ik trek gewoon het volgende shirt aan wat bij z'n broek past.

+1. En als ik geen bijpassend shirt vind, dan krijgt hij ook een andere broek aan.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488

Bericht  studiebol do 1 maa 2012 - 9:28

Haha mickey en floor volgens mij is dat toch anders met jongens Very Happy

Ik hoef ze hier eigenlijk nooit om te kleden zo midden op de dag dus ik bedenk savonds weer wat ik ze de volgende dag aantrek.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 1 maa 2012 - 9:32

Nou, hier is het zelfs zo erg, dat ik de pyama's wel écht leuk moet vinden anders koop ik ze niet.
En bij rompers denk ik na 'ff tellen, dit kan bij die, die en die' en 'dit hangt er in de kast, en dit en dit'.
Heb zelfs nog een legging en shirt van Noppies opgezocht, die precies hoorde bij het rokje van Noppies wat ik had gehad. Laughing I'll make my own barbiedoll!
Tja ... ziet mama er nog niet uit zoals het hoort, dan dochter maar!

Gast
Gast

Bericht  studiebol do 1 maa 2012 - 9:36

Hahaahaha Parel..

Wat ik wel van noppies vind is dat het wel een speciaal kleurtje is vaak, dan past een kleurtje legging van de hema er net niet bij dus ik pak ook vaak een legging van noppies er bij dan... vind ik toch beter combineren Very Happy
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 1 maa 2012 - 9:41

Ja dat klopt hoor! Slim merk! Ik zet hem uit, de pc .. fijne nacht dames! Biss morgen, heb ik weer vrij Laughing en weinig sopwerk!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: