Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

+20
Creabea_28
_Lana_
pitbullgup
truestar
Floor
Aimee
Poisongirl
Steep
joyce0606
MissD
Supertalentje
blondje1313
pindaatje
Annie24
studiebol
Lejow
Star007
mickey
LindaK
Ayla
24 plaatsers

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 31 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Gast zo 26 feb 2012 - 2:42

Gooooooooooooooooeeeeeeeeedddddddeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnmiddag!

Vriend is naar de voetbal, dus L en ik hebben lekker lang in het grote bed gelegen en L heeft Teen Mom gekeken (hoop niet dat ze er wat van opgestoken heeft Laughing) en ik heb even haar bed verschoond en onze slaapkamers schoongemaakt. Ondertussen een was erin, dus ben vrij productief bezig! Voor de rest doe ik niks meer, echt mijn laatste dag vandaag, morgen moet ik weer gaan werken! Mijn vriend blijft de komende 3 dagen thuis, ook wel lekker voor hem, even bijtanken en kroelen.

BeeGee ; kan me voorstellen dat dat een rust geeft! Mijn nichtje heeft een broertje en zusje onder zich, en als zij hier is is ze ook heerlijk enigs kind, dat vind ze zo fijn! Ze was vd week thuis ook weer gaan huilen omdat ze ons mistte. Heel lief, en wel zo handig als ze er is, ze heeft met alles geholpen!

Studie ; de 2de met die vlinder is echt super! En die foto I love you ze lijken zo trouwens wel een stuk meer op elkaar!

Pindaatje ; beterschap! Erg vervelend als hij alles onder spuugt, ik ken het! Ik zou die laatste dosis idd wel geven, het is er nog maar 1.

PBG ; knap van jullie dat jullie haar toch hebben weggebracht! Zou ik niet doen haha als ik er geen reden voor had, kan mijn schoonmoeder zich er nog zo op verheugd hebben Wink

Ayla ; gelukkig is ze weer beter! Die kleintjes schommelen wel vaker hoor, meestal slapen ze alleen iets meer (gelukkig maar, hele dag krijsen is ook weer wat).

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 31 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  MissD zo 26 feb 2012 - 6:57

Hallo allemaal,

Iedereen een fijn weekend gehad?

Hier is iedereen weer opgeknapt. Mijn antbiotica deed meteen zijn werk goed, en sinds gister heb ik geen pijn meer en ook de koorts is weg. Voel me weer hartstikke goed! Borstvoeding is alleen wel enorm teruggelopen... krijg nu met moeite nog 60cc uit beide borsten en dat zo 2 of 3 keer per dag. Dus niet meer voldoende om T. weer te gaan voeden. En eigenlijk vind ik het ook wel prima zo. T. doet het enorm goed op de flesvoeding.

Parel; wat ben je goed bezig geweest Wink wel lekker toch om even wat in huis te doen. Wat lekker dat je vriend de komende 3 dagen thuis is! En jij gaat beginnen met werken toch?

Studiebol; Wat een leuke foto en wat zijn ze vrolijk! En wat een leuke tasjes, vooral die met die vlinder is leuk I love you.

Pinda; Wat vervelend dat je mannetje ziek is Sad beterschap! De kuur wel afmaken hoor, al zou ik wel even melden bij de huisarts dat hij er zoveel bijwerkingen van heeft gehad dan kunnen ze de volgende keer iets anders geven.

Ayla; Dat is minder zeg, op zondag zo lekker op tijd wakker. Maakt een hoop goed he, als ze je dan zo lief aankijken!

Beegee; Wat een productieve dag heb je weer gehad. Kan me voorstellen dat het wel lekker is om eventjes maar 1 kindje te hebben Wink lijkt me wel druk met 3 kindjes.

Pbg; Wat fijn dat het logeren goed is gegaan. Enne knap dat je haar "zomaar" hebt laten logeren, moet ik nog maar eventjes niet aan denken!

Floor; Nog gefeliciteerd met de doop. Jammer genoeg de foto gemist.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10

Bericht  pindaatje zo 26 feb 2012 - 7:51

Parel: wat ben je actief geweest zeg! Lekker alles weer fris.

Beegee: wow, tot 10u uitgeslapen, heeeeerlijk! Lekker dat dat even kon, nu je maar 1 kindje in huis had.

All: heb geen contact meer gehad met de hap... Het ging verder heel goed vandaag, niet 1x gespuugd,.. tótdat hij net de kuur weer gehad had, en toen was het maar even, en ging ie weer overgeven... Nu ligt hij lekker te slapen gelukkig.. Nu is het einde kuur, en kan hij weer lekker opknappen... En dan mag het nu wel afgelopen zijn met al die dokters en ziekenhuisbezoeken...

Verder een lekker dagje gehad, het was prachtig weer, dus veel buiten geweest.. Dochter lekker buiten gespeeld, zoon lekker in de kinderwagen buiten geslapen, later nog even een stuk gewandeld..

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  studiebol zo 26 feb 2012 - 8:00

Parel alvast heel veel succes maar ook veel plezier morgen! Je krijgt vast een hele leuke eerste werkdag! Heb je er zelf ook een beetje zin in!
Denk dat het heel goed is dat L teenmom kijkt dan weet ze later dat dat niet zo'n succes is:P

Pindaatje fijn dat de kuur is afgelopen hopelijk knapt hij snel op! Lekker weer was het, fijn dat jullie genoten hebben!

MissD fijn dat je weer opgeknapt bent, wel jammer dat je productie zo is terug gelopen!

Beegee hoe fijn dat zo lekker lang slapen! Heerlijk toch! en jij bent ook meteen weer actief he, zelfs als je ff van de rust kon genieten, pfff ik kon er wel een voorbeeld aan nemen.

Zo hier een gezellige zondagmiddag gehad, mijn zus was nog ff langs geweest met haar man. En mijn oom en tante kwamen dus nog op kraambezoek, we hebben een leuk setje kleding gehad! Ik denk dat de meiden zo langerzamerhand alleen maar maatje 62 aan moeten, maatje 65 word wel erg kort, elke keer als ze wat met hun armpjes bewegen kruipt het truitje weer om hoog.

Even iets anders.. V die poepte eerste een keer dag soms een keer per 2 dagen.. maar sinds gisteren al veel vaker, gisteren wel 4x en vandaag ook al 4x. Niet hele luiers vol hoor, maar wel elke keer poep. Wat zou dit nou weer kunnen zijn? Of poepen jullie kindjes ook zo vaak?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 26 feb 2012 - 8:43

Studie ; jij poept soms toch ook 2x per dag en dan weer 2 dagen niet? Bij L zit er ook geen patroon in, maar zolang ze er geen last van heeft vind ik het prima, alleen wel zonde vd luiers zo bij jou!

Heb idd wel zin om weer te gaan werken, kan ook langzaam inkomen want morgen heb ik een sluitdienst van 1 tot 7. En moet mijn nieuwe contract nog tekenen dat zal ook nog wel tussendoor gaan.

MissD ; gelukkig doet ze het goed op de fv! Straks als je weer gaat werken wilde je daar sowieso op overstappen, toch? Mijn vriend is idd thuis, hebben pas va volgende week opvang. Vind het wel lekker inkomen zo!

Gast
Gast

Bericht  Floor zo 26 feb 2012 - 8:46

@parel, wat fijn dat de rijstebloem zo goed werkt en dat ze lekker door sliep.

@star, ik zou ook niet weten wat een baby verder mag drinken, ik geef alleen flesvoeding, verder krijgt hij niks, ook geen flesje water ofzo.

@studie, wat een schattige rugzakjes! Waar heb je die gekocht?
Ik had je foto nog gezien, wat een schatjes zo samen aan het lachen.

@pindaatje, wat vervelend dat hij last heeft van de bijwerkingen, ik krijg alleen nystatine, als hij ouder is dan 4 maanden mag hij een ander middel tegen spruw.

@pbg, ik stuur hem hier nog echt niet uit logeren hoor, we moeten binnenkort weer een 1.5 uur weg en dat vind ik al erg om daar een oppas voor te regelen.

@all, hier nog dames die migraine hebben?
Ik heb het al heel mijn leven heel erg en tijdens de zwangerschap mocht ik mijn medicatie niet. Nu na de bevalling heb ik een aantal zware aanvallen gehad, maar zo erg had ik ze normaal nooit, ze zijn erger als voor de zwangerschap. Ik kan dan gewoon niet meer functioneren en voor onze zoon zorgen, moet dan gewoon iemand bellen die hier komt in huis (meestal dus mijn man naar huis laten komen van zijn werk).
Vroeg me af of nog iemand het erger heeft gekregen na de bevalling. Ik wil morgen toch contact opnemen met de huisarts want de medicatie die ik heb werkt niet meer voldoende. Ze wilden me een tijd terug al op preventieve medicatie (dus dagelijks ter voorkoming van aanvallen) maar daar mag je niet mee zwanger worden dus dat heb ik toen niet gedaan, maar nu.. nu weet ik het gewoon niet meer, vandaag was het weer zo'n rampdag.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  blondje1313 zo 26 feb 2012 - 19:08

Floor wat balen van de migraine, ik heb wel eens gehoord van mensen die er na een zwangerschap juist geen last meer van hadden.
Mijn broer slikt nu ook dagelijks medicijnen voor migraine, maar hij heeft vooral last na een voetbalwedstrijd en die heeft hij gisteren voor het eerst gehad sinds hij ze slikt, dus ik weet ook niet of het voor hem wat doet.

Studiebol, wat een leuke foto van je lachende meiden!
Hier hebben we de laatste tijd ook veel poepluiers, met alle andere symptomen die ze heeft denken wij dat het van de tandjes komt.

Ayla, beterschap. Hier hebben we ook een klein meisje met koorts en ook flink wat luieruitslag, zo sneu vind ik dat bij zo'n ukkie.

Nu mijn meisje maar uit bed gaan halen, ze lag net lekker te brabbelen, maar begint nu toch wat ongedurige geluidjes te maken.
Om 9 uur weer naar het cb, ben erg benieuwd of ze dit weekend een beetje aangekomen is.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast zo 26 feb 2012 - 20:08

Goedemorgen,

indy wilde nog blijven liggen deze ochtend, heb der maar afgemeld voor school.. kan ze vanmiddag tenminste fris gaan!
J.ace ligt nog te slapen, ga ik zo wakker maken! Om 11.10 mogen we naar de kinderarts en om 14.00 naar de fysio.. jammer genoeg dus 2 keer op en neer, maar goed!

@ blondje, succes bij het CB!

@ parel, hoop ook niet voor je dat L wat heeft opgestoken van teen mom... of alleen om het niet te worden... :-)
werk ze vandaag!!

@ MissD, fijn dat iedereen weer opgeknapt is!!
goed dat je ook vrede hebt met het stoppen van de bv... dat kan snel terug lopen he!

@ pinda, jeeej de kuur zit erop!!!!! duim voor jullie mee dat het klaar is met al die doktersbezoekjes enzo!

@ studie, ik kan niet zo goed stil zitten.. daar komt mijn rommel buien vandaan.. (al vind ik dat wel heel lekker haha)
J.ace poepte in het begin ook maar om de 2 dagen en nu 2 keer per dag....
Maatje 56 mooie naveltruitjes lol! lol!

@ floor, ik heb geen migraine maar wat lijkt me dat klote zeg...

Gast
Gast

Bericht  Poisongirl zo 26 feb 2012 - 20:33

Goedemorgen allemaal

Ik reageer vanaf mijn telefoon, dus als ik weer mijn laptop heb reageer ik even op iedereen. Hier alles goed. Vanmiddag met J naar het cb voor zijn eerste prikjes. Hebben jullie kindjes hier last van gehad? Gisterochtend lag J bij mijn man op zijn buik, had hij ontdekt dat als hij zichzel opzij draaide dat hij dan naar benedn in de arm van mijn man viel. En een lol dat hj had, helemaal kraaien en gillen van plezier. Heeft dat wel een keer of 15 gedaan en kwaad dat hij werd als het hem niet lukte. Zo grappig, :face:
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809

Bericht  studiebol zo 26 feb 2012 - 20:43

Parel, lekker om 1 uur beginnen hoef je niet meteen zo vroeg je nest uit! Have fun! Maar zoals ik het lees heb je er ook wel zin in! Het lijkt mij ook wel weer heerlijk.
Haha en nee ik poep nooit twee keer per dag:D maar je hebt gelijk er hoeft geen ritme in te zitten, maar goed ik was gewoon even erg verbaasd.

Blondje wat zijn nog meer symptonen van tandjes dan? Zijn ze daar nog niet erg klein voor?

Floor nee geen mirgraine maar het lijkt me vreselijk zo als jij het omschrijft, dus ik vind het slim dat je naar de huisarts gaat! Succes! De tasjes zijn van het merk Sammie, je kan zo ook via internet bestellen wij hebben ze gewoon in een tassen winkel hier in de stad gekocht.

Poison, hier hebben ze van de eerste prikjes heel veel last gehad, maar de 2 en de 3 keer eigenlijk niks. DUs ik denk dat het gewoon pech was de eerste keer.

Beegee, mag jij I af en toe nog thuis laten? Is ze nog niet helemaal leerplichtig? Hadden de dames het leuk gehad?

Hier weer een goede nacht, V om 6 uur wat jammeren, nou ik vond het al heel netjes, maar sinds eergisteren wil ze haar speen weer (raar kind :P ) dus ik gaf haar die en toen was ze weer tevreden en toen heb ik ze om half 8 wakker gemaakt. Ze zijn al in bad geweest, mijn vriend blijft nog een dag ziek thuis dus ik ga zo weer ff lekker paardrijden... lekker makkelijk voor me als hij thuis is.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  blondje1313 zo 26 feb 2012 - 20:47

Poison, Lotte heeft er helemaal geen last van gehad, alleen wel heel erg veel geslapen, maar dat is nog niet zo erg!

Studie, ze kwijlt heel veel, stopt steeds haar handjes in haar mond, luieruitslag, veel waterige poepluiers en verhoging/koorts. En gezien de laatste drie hoop ik eigenlijk dat het tandjes zijn, dan is het in elk geval onschuldig Wink.

Nu naar het cb, ben benieuwd!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  studiebol zo 26 feb 2012 - 20:50

blondje1313 schreef:Poison, Lotte heeft er helemaal geen last van gehad, alleen wel heel erg veel geslapen, maar dat is nog niet zo erg!

Studie, ze kwijlt heel veel, stopt steeds haar handjes in haar mond, luieruitslag, veel waterige poepluiers en verhoging/koorts. En gezien de laatste drie hoop ik eigenlijk dat het tandjes zijn, dan is het in elk geval onschuldig Wink.

Nu naar het cb, ben benieuwd!

Hier kwijlen ze ook, maar ik had gelezen dat dat rond de 3e maand normaal is omdat de kwijl productie (haha weet niet hoe ik het anders moet zeggen) ontstaat. Handjes in de mond ook...luieruitslag niet... V heeft idd wel wat dunne luiers en ook wat vaker verhoging.... MMMM en hoe snel is zo'n tandje er dan door? Dat zal ook wel verschillen per kindje..

Nou we wachten het wel weer af.

Succes bij het CB.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  blondje1313 zo 26 feb 2012 - 21:45

Gelukkig is Lotte dit weekend 110 gram aangekomen. Ik heb haar ook iets vaker aangelegd, dat probeer ik als ik thuis ben maar een beetje vol te houden, als ik ga werken krijgt ze flesje van 200cc, daar moet ze wel 4 uur mee doorkomen.
Ze dachten te zien dat de tandjes inderdaad door beginnen te komen, het huilen als ze in bed gelegd wordt kan daar mee te maken hebben, er komt dan blijkbaar druk op de kaken te staan en dat doet pijn. Dus we zullen het hoofdeinde van het bedje maar wat omhoog zetten en verder ga ik even bij de Etos kijken of ze iets hebben wat de pijn kan verlichten.
Volgens mij kan het doorkomen van de tandjes ook best lang duren, ik hoop wel dat ze eerder van de luieruitslag en de koorts af is in elk geval.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  Ayla zo 26 feb 2012 - 21:53

Blondje voor de pijn kun je bij de apotheek dentinox kopen, dat verdoofd een beetje. Ik denk dat ze ook een tandje krijgt, bij E.lena staat het momenteel even stil. Zul je zien dat Lotte als eerste haar eerste tandje heeft Wink
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Gast zo 26 feb 2012 - 22:08

goedemorgen!

@ studie, ze zijn pas vanaf 5 leerplichtig.. al heb ik gewoon opgebeld en aangegeven waarom ze thuis bleef vonden ze prima. Denk dat je beter soms je kindje een halve dag thuis kan houden dan poep chaggo naar school sturen :-)

@ blondje, zoo ze is netjes gegroeid!! hier heeft het bij de meiden wel 2 maanden geduurd voordat het eerste tandje zichtbaar was.. :-) en dat heeft me veel schone kleertjes gekost met die heerlijke zure poep... :shock:

Jeeej ze is goed aangekomen dus!!

@ poison, j.ace had nog meer geslapen door de prikjes.. verder geen last van gehad... zijn 3e prikjes zijn uitgesteld vanwege het ziekenhuis dus ben benieuwd wat het de volgende keer zal zijn.

Gast
Gast

Bericht  Star007 zo 26 feb 2012 - 22:39

Goedemorgen!

Even reactie op laatste pagina.

@Parel: Werkze vandaag !

@BeeGee: Ach dan kan I. lekker even bijslapen inderdaad Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 31 561177

@Blondje: Fijn dat ze aangekomen is. Zo aan de symptomen te lezen zijn het wel tandjes denk ik ja. Dus jij kan je lol op met fijne dunne poep luiers Wink

@Poison: Ik heb D. na de 1e prikken, toen we thuis kwamen van de prikjes een zetpil + flesje melk gegeven en toen ze heeft ze denk ik een uur of 4 geslapen, flesje en toen weer paar uur. Ze had er ( ik denk ook dankzij de zeptil) geen last van. Na de 2e prikjes heeft ze paar dagen beetje verhoging gehad en was ze wat jengelig. Nu donderdag alweer de 3e prikjes .

@Studiebol: 'Fijn' dat je vriend dan nog lekker thuis is. Heeft hij een griepje ofzo?

Vanmorgen al productief geweest; de vriezer is weer gevuld met wat courgettehapjes en wat appel/banaan hapjes, afwas gedaan, was uit de droger gevouwen en wasmachine staat aan. D. en ik zitten nog wel lekker in pyama, maar D. gaat straks na haar fles van 11.00 nog even lekker naar bed, kleed ik haar daarna wel aan haha.

Gisteren was ik op een verjaardag toen ik D haar spuitje met Motillium, voor de voeding gaf. Iemand vroeg wat dat was, ik dus uitgelegt dat ze Reflux heeft. Zegt dat vrouwtje ' oh en dat kan een arts zo na 1 consult zien, knap van hem' op zo'n sarcastiche manier. En doet ze dan projectiel spugen vroeg ze nog. Nee dat doet ze niet, maar dat hoeft ook niet perse bij reflux. Alsof ik me aanstelde! Ik heb toch ook wel vaker het gevoel dat mensen het allemaal maar onzin vinden, dus ik 'schaam' me soms zelfs om te vertellen dat ze reflux heeft, omdat mensen meteen hun oordeel klaar hebben. Ik zei op dat moment trouwens wel iets in de trant van 'Tja de kinderarts zal het wel weten he' maar daar werd niet meer op gereageerd Rolling Eyes . En het rotte is, dat ik me dan zo boos maak, maar op dat moment mijn mond niet open durf te trekken, terwijl ik normaal echt niet op mijn mondje gevallen ben.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  mickey zo 26 feb 2012 - 23:09

Hey meiden

daar ben ik ook weer eens Wink
Nachtje weg was leuk, maar jeetje, wat heb ik slecht geslapen zeg! F maakt dus echt de hele nacht geluid, en ik hoorde alles... Sleep
De beurs vond ik eerlijk gezegd een beetje tegenvallen. Het is dat we gratis kaartjes hadden, anders waren we er niet heen gegaan. F had zich echt heel goed gehouden daar. Hij had thuis rond 15.00 gedronken, tegen de tijd dat we op de beurs waren, was het 18.30, maar hij was toen in slaap gevallen. Rond 19.30 heeft hij uiteindelijk gedronken. Ik had ergens gelezen dat er een stand was, waar kolf- en voedingsruimtes waren, zodat je in alle rust je kindje kon voeden. Het enige dat we vonden, was een stand van Nutrilon geloof ik, waar op één hoek van de stand drie "paskamertjes" waren gemaakt, met gordijntjes. Maar echt privé was het niet, je keek zo door het gordijn heen.. Bij de stand van Pampers was een rustig hoekje, dus zijn we daar gaan zitten.
F heeft daarna in het hotel nog gedronken, rond 23.00 en vervolgens geslapen tot een uur of 8. Ging dus prima. Zaterdag eerst naar Amsterdan gegaan, bij V&D wat gegeten en inmiddels was het ook weer voedertijd voor F Laughing Hij heeft dus ook zijn lunch bij V&D gehad. Daarna nog even door de winkelstraat gelopen, maar mijn vriend had weer eens wat in zijn hoofd... Hij had online een mooie auto gezien, bij een garage in Zuthpen. Uiteindelijk zijn we dus maar die kant op gereden, maar toen we bij de garage aan kwamen, reed de auto net weg voor een proefrit. Daarna nog ff in Zuthpen door de stad gelopen. We zijn op zoek naar een jasje voor F, maar er is maar weinig te vinden, of het is veel te duur.
Op de terugweg naar huis, had F het best zwaar. Hij kwam niet echt in slaap, spuugde zijn speen uit, kreeg zijn duim niet te pakken, dus behoorlijk onrustig. Ben toen maar naast hem achterin gaan zitten, zodat hij op mijn pink kon sabbelen, maar ook toen viel hij niet in slaap. Uiteindelijk maar gestopt bij een tankstation, om te voeden. En toen bleek hij dusdanig gepoept te hebben, dat hij behoorlijk doorgelekt was Embarassed Daarna wel nog laten drinken uiteraard en daarna weer verder gereden. Hij viel wel in slaap, maar niet echt vast. Toen we eenmaal thuis waren, wilde hij ook alleen maar bij ons zijn, in de box accepteerde hij totaal niet. Rond 21.00/21.15 ben ik hem gaan voeden en heb ik hem in bed gelegd. Hij sliep tegen 22.30/23.00 en werd gisterochtend om 8.30 eens wakker Wink Had hem om 6.45 ook al gehoord, maar toen is hij weer in slaap gevallen. En heb beste van alles: hij was niet ingebakerd!! Dus gisteravond weer geprobeerd. Hij sliep rond 22.30 en werd vanmorgen om 9.15 eens wakker :shock: Mijn vriend dacht dat hij F om 8.00 al hoorde, maar toen hij naast zijn bedje stond, lag F al slapend te duimen I love you Hij heeft sinds een paar dagen zijn duimpje ontdekt, en slaapt nu dus ook zonder ingebakerd te worden. Denk dat we de speentjes maar weg moeten gooien.
Vandaag een poetsdagje, moet er toch echt aan geloven, we krijgen vanavond visite. Het is een collega van mijn vriend, die met zijn vrouw en kind op bezoek komt. Ze zouden eigenlijk een paar weken geleden al zijn gekomen, maar toen had hun zoontje 40 graden koorts... Het cadeautje hadden we wel al gekregen, was een setje kleertjes in maat 62. Ze waren bang dat het anders niet meer zou passen. Heb het setje nu dus aan gedaan, ziet er heel schattig uit. Is een soort polo-shirtje, daar had hij er nog geen van. Ziet er wel echt heel lief uit.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488

Bericht  mickey ma 27 feb 2012 - 0:29

Meiden: is het een idee om een tabel in te voeren? Zoals we ook in het zwangerschapstopic hadden. Heb er nu een gekopieerd uit het juli-augustus-september topic, wel de gegevens eruit gehaald natuurlijk.

ForumsterNaam kindGeboorte- datumGeboorte-gewichtGeboorte lengteHuidig gewichtHuidige lengteBij aantal weken
Ayla
Blondje1313
Star007
Studiebol
Beegee
Pitbullgup
Floor
Parel
TBIB
MickeyF.inn07-12-20123800 gr.53 cm.6495 gr.60 cm.10 wkn en 6 dgn
Poisongirl
MissD
Pindaatje
Lejow
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 27 feb 2012 - 0:49

ForumsterNaam kindGeboorte- datumGeboorte-gewichtGeboorte lengteHuidig gewichtHuidige lengteBij aantal weken
Ayla
Blondje1313
Star007
Studiebol
BeegeeJ.ace16-10-20111790 gram
40 cm
5420
6019 weken
Pitbullgup
Floor
Parel
TBIB
Poisongirl
MissD
Pindaatje
Lejow

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 feb 2012 - 0:53

goedemiddag!!

De kinderarts was erg te vrede over onze kleine vent! Hij heeft zowel qua lengte als gewicht een mooie spurt gemaakt sinds hij in het ZH heeft gelegen...
60 cm en 5420 gram :-) Hij is nu even lang als M.erle was met deze tijd dus dat is echt super!!
Vanmiddag naar de fysio en zij kijkt naar zijn ontwikkeling, al maak ik me daar totaal geen zorgen over.

@ micky, onze boys zijn even lang :-) maar je moet effe je geboorte datum aanpassen.. :-) 2012 lijkt me nog te ver weg haha
was het goed dat de auto net weg reed?? of vond je het wel jammer...
kleine vent heeft het super gedaan dus!!
Had je nog wat gekocht op de beurs?

@ star, wat een rotte opmerking zeg.....
waarom zou je je schamen omdat je kindje reflux heeft... (bah sommige mensen)

Gast
Gast

Bericht  Floor ma 27 feb 2012 - 1:14

BeeGee schreef:
Ayla
Blondje1313
Star007
Studiebol
40 cm
5420
6019 weken
Pitbullgup
Floor20-11-20113760 gram50 cm 6110 gr 60 cm12 wk + 4 dg
Parel
TBIB
Poisongirl
MissD
Pindaatje
Lejow
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  pindaatje ma 27 feb 2012 - 1:32

Floor schreef:
BeeGee schreef:
Ayla
Blondje1313
Star007
Studiebol
40 cm
5420
6019 weken
Pitbullgup
Floor20-11-20113760 gram50 cm6110 gr 60 cm12 wk + 4 dg
Parel
TBIB
Poisongirl
MissD
Pindaatje10-01-20123636 gram53 cm5100 gram57 cm6 weken
Lejow

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Star007 ma 27 feb 2012 - 1:35

Floor schreef:
BeeGee schreef:
Ayla
Blondje1313
Star007D.17-10-20112760 gram46 cm
Studiebol
40 cm
5420
6019 weken
Pitbullgup
Floor20-11-20113760 gram50 cm6110 gr 60 cm12 wk + 4 dg
Parel
TBIB
Poisongirl
MissD
Pindaatje
Lejow

Donderdag wordt ze weer opgemeten en gewogen, dus dan vul ik het even aan. Ik denk dat ze minimaal 7200 weegt en 65 cm lang is hahaha. Ons dikkertje I love you
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  mickey ma 27 feb 2012 - 1:51

AylaDochter
Blondje1313Dochter
StudiebolDochters
40 cm
5420
6019 weken
PitbullgupDochter
FloorZoon20-11-20113760 gram50 cm6110 gr 60 cm12 wk + 4 dg
ParelDochter
TBIBZoon
MickeyF.inn07-12-20113800 gr.53 cm.6495 gr.60 cm.10 wkn en 6 dgn
PoisongirlZoon
MissDDochter
PindaatjeZoon10-01-20123636 gram53 cm5100 gram57 cm6 weken
LejowDochter

Oh wat erg!!! Vul ik gewoon het verkeerde jaartal in!! Heb het nu aangepast.
Wat de namen betreft: ik heb gegokt dat dit ongeveer de goede volgorde is, wat betreft de geboortedata van de kids, mocht het niet kloppen, dan moeten jullie het maar even aanpassen!
En ook wel handig om de laatste tabel de quoten, zodat het steeds up-to-date is?
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  blondje1313 ma 27 feb 2012 - 2:20

AylaDochter
Blondje1313L.otte7-10-20113740 gram
51 cm
537060 cm
18 weken
StudiebolDochters
40 cm
5420
6019 weken
PitbullgupDochter
FloorZoon20-11-20113760 gram50 cm6110 gr 60 cm12 wk + 4 dg
ParelDochter
TBIBZoon
MickeyF.inn07-12-20113800 gr.53 cm.6495 gr.60 cm.10 wkn en 6 dgn
PoisongirlZoon
MissDDochter
PindaatjeZoon10-01-20123636 gram53 cm5100 gram57 cm6 weken
LejowDochter

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: