Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

+20
Creabea_28
_Lana_
pitbullgup
truestar
Floor
Aimee
Poisongirl
Steep
joyce0606
MissD
Supertalentje
blondje1313
pindaatje
Annie24
studiebol
Lejow
Star007
mickey
LindaK
Ayla
24 plaatsers

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 4 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Gast zo 5 feb 2012 - 2:00

Haihai!

Heb maar besloten dat we straks met de kinderwagen gaan naar mijn schoonouders, dan valt L meestal in slaap, en kan ze daar mooi in blijven liggen. Mijn schoonouders hebben een buitenkeuken, dus daar is het altijd wel wat warmer en heaters zullen ze vast ook wel hebben. We gaan pas na de voeding van 3 uur daarheen, en ik wil voor die van 7 uur eigenlijk weer thuis zijn en haar hier in haar eigen bed hebben. Dus dat komt vast wel goed! Ik doe haar gewoon haar berenpak (net als Mickey) aan, en dan onder een dekentje.

Hier ook veel meer 62, leuk! Ga woensdag weer eens wegen want wil weten of ze nu wel is aangekomen. Dat denk ik wel, want ze dronk gisteravond ineens 190 cc op! Ze heeft heerlijk verder geslapen van 23 tot 7, een voeding, en toen weer tot 10 uur geslapen.

Mickey, ik trek haar elke dag (soms meerdere keren) wat nieuws aan, want ze spuugt natuurlijk vrij veel. Als ze het eens een keer gepresteerd heeft of niet te spugen, hang ik het nog wel eens terug in de kast (2 dagen achter elkaar hetzelfde aan doe ik niet, maar recyclen soms wel Wink). Haar kleren strijk ik sowieso niet, maar de wasmachine staat hier vrijwel dagelijks aan.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 4 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  joyce0606 zo 5 feb 2012 - 3:52

Ik strijk niets, ik doe k ook hetzelfde aan als het nog schoon is, maar dit komt niet zo vaak voor. K spuugt ook redelijk.
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  MissD zo 5 feb 2012 - 4:08

Studie; Ja dan is 3 uur lang toch. Wel leuk dat er al veel mensen in je omgeving een kindje hebben. Moet zeggen dat ik hier op het cb ook wel makkelijk contact maak met de moeders, maar dat is toch anders dan daadwerkelijk iets met ze gaan doen Wink. Ben niet zo'n held wat afspreken betreft hou het meestal bij het oude vertrouwde clubje mensen, terwijl ik daar op het moment even minder mee gemeen heb.

Mickey; T. krijgt zo goed als iedere dag wat schoons aan, is ook nodig i.v.m. het spugen. Verder heeft ze veel kleertjes en vind ik het leuk om haar wat anders aan te doen zo nu en dan. Vandaag een mindere dag voor de wasmachine, tussen 9.00uur en 15.00uur is ze al 3 keer omgekleed i.v.m. spugen. Hier word trouwens wel alles gestreken Wink vind het ook niet erg om te doen.

Parel; Wat een heerlijke nacht zeg van 23uur tot 7uur. En met dat spugen van L. moet je haar vast veel verschonen ja. Mooie lach heeft L. trouwens Wink.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10

Bericht  blondje1313 zo 5 feb 2012 - 5:23

Mickey, wij doen Lotte elke dag andere kleren aan. Ze spuugt vrijwel niet, maar de laatste tijd kwijlt ze wel heel veel, dus is het hygiënischer om elke dag schone kleren aan te doen, maar ook van tevoren deden we dat wel.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  pindaatje zo 5 feb 2012 - 8:48

Wij doen hem wel iedere dag schone kleertjes aan.. Hij spuugt dan wel vrijwel niet, maar doe het toch, zit er gewoon zo in... Komt denk ik, omdat dochter ook elke dag schone kleren aankrijgt..

Ook strijk ik juist wél alle kleertjes, van beide kids!

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  pindaatje zo 5 feb 2012 - 8:56

Blondje en Studie, jullie hebben beide nog een PM van me.

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Ayla zo 5 feb 2012 - 8:59

Blondje zou het kunnen dat Lotte ook een tandje krijgt?

Hier ook elke dag schone kleren, maar mevrouwtje kwijlt ook ontzettend veel (nu dus nog meer door doorkomend tandje). Vandaag verjaardag van paps gehad, ik heb even geen puf om op iedereen te reageren, misschien dat het morgen lukt...
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Gast zo 5 feb 2012 - 9:47

Het winterfeest was best leuk hoor!
Mijn schoonouders waren druk, dus met zwager, schoonzus en een bevriend stel geweest. Oude oma was speciaal voor L. gekomen, dus blij dat die haar nog even gezien heeft! We zijn gaan lopen, ze heeft heerlijk in de buitenkeuken in dr kinderwagenbak liggen slapen. En toen we thuiskwamen een fles gehad, en de nacht in gegaan. Vind het wonderbaarlijk hoe goed ze dat doet! En alsof ze weet dat het weekend is, is ze gisterochtend en vanochtend gelijk weer na de fles van 7 uur weer gaan slapen tot 10 uur Very Happy

Gast
Gast

Bericht  studiebol zo 5 feb 2012 - 9:58

Ff snel een reactie heb ff geen zin om veel te typen.
Maar parels wat een leuke foto's zeg! Leuk om een foto van jou en je vriend zien!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Gast zo 5 feb 2012 - 12:15

Ik doe minstens een keer per dag schone kleertjes aan, want dan is de boel weer onder gespuugd of gepoept. Bij mijn oudste die wat minder spuugde deed ik volgens mij 's ochtends altijd schone kleertjes aan. Ik heb dan ook (bijna) elke dag twee trommels was: een witte en een bonte. Strijken doe ik ook niet aan, ben al druk genoeg met wassen Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 4 561177 .

Hoe vaak badderen jullie kindjes eigenlijk? Ik doe ze om de dag in bad en de dag ertussen was ik haar eventjes met een washandje.

Naam mogen jullie zeker weten, maar dat laat ik het liefst weten via PM smile.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 5 feb 2012 - 18:30

Twellie; pmen dannnn! Ik zou de namen van beide Twellie's wel willen weten!
L gaat hier om de 2 dagen in bad. Soms eerder omdat ze veel gespuugd heeft ofzo!

Studiebol ; dank je wel! Laat dit nou ook de 1ste foto met zijn 3en zijn!

Gast
Gast

Bericht  mickey zo 5 feb 2012 - 18:50

Ff snel via gsm, ben lichtelijk in shock. F heeft gisteravond om 20.30 gedronken, rond 21.30 naar bed gedaan. Hij sliep om 22.30, dus ik had hem vannacht ergens verwacht, maar hij heeft geslapen tot 6.30!! :shock: Hij is nu aan't drinken, vandaar de korte reactie Wink
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 5 feb 2012 - 18:55

Mickey ; fijn zeg! Jij voedt op verzoek, toch? Dan maakt het niet uit dat hij geen laatste fles meer krijgt?

L dronk gisteren om half 11 190 cc op, en om 5 uur kwam ze voor een speen. Daarna hoorde ik dr hard huilen om half 7, dus heb maar vast een fles gegeven. Denk dat ze vandaag aan de 6x 150 komt, wil sowieso er maar 3,5 uur tussen hebben zitten. Als ze dat fluitend opdrinkt, ga ik morgen 180 proberen met 4 uur ertussen.

Gast
Gast

Bericht  blondje1313 zo 5 feb 2012 - 19:27

Super Mickey!!

Twellie, ik wil ook wel een pm met de namen!

Pindaatje, bij mij stond jullie meisjesnaam ook hoog op het lijstje, maar mijn man vond het niks.

Ons meisje begint te huilen, dus dit was dan mijn reactie voor nu...

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 5 feb 2012 - 19:49

goedemorgen!!

even korte reactie vanuit mij... gister moest J.ace helaas toch aan de zuurstof.. er was geprobeerd om hem af te bouwen in de avond maar dan zakt zijn saturatie onmiddelijk.. Nog niet haalbaar dus.
Verder gaat drinken nu ook achteruit.. Hij heeft echt het virus volgens het boekje wat dat betreft..dus zijn wij ook voorbereid geweest op het verloop hiervan gelukkig.
Je merkt wel dat hij steeds beter in de gaten heeft als ik ga, dan begint ie te draaien en mopperen in bedje.. zodra ik hem dan weer even optil is het goed.

ga even oppas regelen voor vandaag, m.erle kan/mag niet mee naar het ziekenhuis.. das veel te druk voor onze kleine man.

zal als ik oppas rond heb en I.ndy zit op school zal ik reageren.

liefs

Gast
Gast

Bericht  studiebol zo 5 feb 2012 - 19:56

Goedemorgen !

Pindaatje ik had je pm gehad bedankt. Leuke naam!

Twellie ik wil wel een pm :-) onze meiden gaan om d dag in bad en de andere dag maak ik hun gezicht en hals schoon met een washandje.

Mickey wat goed van je kleine man hij had zin om te slapen! Had jij ook lekker geslapen?

Parel wij hebben volgens mij maar een foto waar we met zijn vieren op staan en die is gemaakt op de dag dat ze thuis zijn gekomen. Fijn dat het feestje wel leuk was en dat L het zo goed deed.

Beegee heb je een leuke avond gehad zaterdag? En hoe is het met je kleine man?

Hier gister een gezellig middag bij mijn zus gehad. Maar een slecht nachtje L kon niet in slaap komen moest steeds wat huilen lag klaar wakker in bed en was wat onrustig. Ze heeft een hele poos bij me gelegen en toen heb ik haar in bed gelegd. Vanmorgen was ze ook vroeg wakker toen heb ik haar een fles gegeven en die heeft ze gelukkig wel goed gedronken. Ze liggen nu nog bij mij in het grote bed,heb eerst de verwarming aan gezet voordat ik naar beneden ga. Zie dat L al weer in slaap is gevallen V ligt al weer half te pitten :-)
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  mickey zo 5 feb 2012 - 20:33

@Pinda: ik zou ook wel een PM willen met de namen van je kids Very Happy

@Twellie: de naam van je jongste weet ik inmiddels, maar hoe heet de oudste meid? PM?
Wat badderen betreft: F gaat ongeveer 2x per week in bad, de rest wordt hij zo gewassen met een washandje. Hij heeft een behoorlijk droge huid, vandaar dat ik hem zo "weinig" in bad doe. Hij spuugt dan ook nauwelijks en poept netjes binnen de randjes van zijn luier, dus hij wordt ook niet vies Laughing

@Parel: F drinkt inderdaad op verzoek ja. Hij heeft gister ook 5 voedingen gehad, maar ik had echt niet verwacht dat hij zo lang zou slapen Wink
Ben benieuwd wat jouw meisje vandaag gaat doen. Leuke foto's had je trouwens op FB gezet.

@Beegee: wat balen zeg dat hij het virus echt volgens het boekje heeft. Hopelijk knapt hij er snel van op en mag hij dan weer naar huis. Is het al gelukt om opvang te regelen voor M? Wanneer moest je nou weer aan het werk? Heb je daar iets voor kunnen regelen?

@Studie: ik ben vanaf 3.00 ieder uur wakker geweest om te luisteren of F al wakker was... Embarassed Rond 6.20 hield ik het niet meer uit in bed en ben ik naar de wc gegaan was gewoon een excuus, ik wilde luisteren of hij nog ademde...
Wat vervelend dat L niet in slaap kwam. Misschien was het gister wat te druk voor haar?

@All: vandaag weer met mijn zus op pad. Ze heeft controle bij de VK en had mij gevraagd of ik met haar wilde gaan. Daarna moet ik even naar Seats&Sofas, potje verf ophalen voor het bankstel. Die hebben we in november gekregen, toen zat er een scheur in, waar we dus een potje verf met lijm voor zouden krijgen. Zaterdag hebben we dus maar eens gebeld of het potje inmiddels binnen was...
Vlak bij Seats&Sofas ligt ook Prenatal, waar mijn zus nog even naartoe "moet"... Oftewel: ze wilt even neuzen Wink
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Star007 zo 5 feb 2012 - 20:44

Goede morgen , daar ben ik ook weer een keer Very Happy

@Twellie: Welkom ! wat betreft het badderen: Ik doe haar eigenlijk iedere avond in bad, voordat ze haar pyamatje aan krijgt. Of ze moet die dag bijna niet gespuugd hebben en als ik een luie dag heb , doe ik het ook een keertje niet haha.

@Pindaatje: Welkom! Wil je mij de naam ook PM-en Very Happy ?

@Parel: Fijn dat het feestje nog wel geslaagd was. En wat een leuke foto's , zag ze ook al op fb. Knap stel zijn jullie met een mooi kindje Laughing Wat fijn dat ze nu ook zo lekker doorslaapt, heerlijk Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 4 561177 .

@MissD: Balen he als het bezoek zo lang blijft hangen. Ook al is bezoek heel gezellig, ik had het op een gegeven moment ook echt gehad met al het bezoek, wilde gewoon lekker met ons gezinnetje genieten.

@Mickey: Nou dan heeft F. een super nacht gehad Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 4 561177 D. krijgt hier iedere dag eigenlijk wel schone kleren aan. Vooral toen ze nog zoveel overgaf. Een broekje of rokje leg ik vaak terug in de kast om een andere keer weer aan te doen ( heb al was genoeg !!). Ook heb ik zoveel kleding voor haar, dat ik het allemaal wel een paar keer wil laten dragen , en dat gaat niet als ik de kleding 2 dagen aan doe, want ze groeit zo snel!!
Ik zelf doe trouwens ook iedere dag schone kleding aan, dus denk dat het daar ook een beetje door komt dat ik haar ook iedere dag wat anders aan doe.

@Ayla & blondje: Ohh komen er misschien al tandjes aan bij jullie meiden Very Happy D. begint ook steeds meer te kwijlen en bellen te blazen haha.

@BeeGee: Vind het zo rot voor jullie mannetje en voor jullie dat hij dit nou net weer moet hebben. Hij heeft geloof ik al genoeg ziekenhuis gezien in zijn eerste weken. Ben jij nu ziekgemeld op je werk? Heel veel sterkte!

Ik ben goed bezig vandaag; Hachee vlees staat al te pruttelen, aardappelen zijn al geschild , wasmachine + droger draaien al Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 4 561177 Straks even beetje stoffen, stofzuigen en dweilen en de wc doen. Douchen en dan naar de makelaar om ons appartement te koop aan te bieden. Dan komt er binnekort een taxateur , vind ik wel spannend wat we er voor terug gaan krijgen. Maar ik heb niet zo'n goede hoop, waarschijnlijk houden we er restschuld aan over. Heel vervelend dat dit voortaan een veel voorkomend probleem is bij jonge stellen, die hun eerste appartement of huis verkopen. Tenminste ik hoor het veel om me heen.

D. krijgt sinds 2 dagen s'avonds wat rijstebloem in haar melk en slaapt weer goed door tot 7.00/7.30 i.p.v 5.30/6.00 haha. Verder is ze gelukkig weer lekker haar zelf. Niet meer zo veel jengelen en huilen en is de hele dag weer heerlijk aan het lachen , en sinds een paar dagen zelfs met heel veel geluid I love you
Nou nog 1 week van mijn verlof genieten en dat op de dag der liefde weer aan het werk ( ..de 14e dus Wink ) Mijn clienten vinden het wel grappig dat ik op de dag van de liefde weer bij ze kom werken , dat betekend dat ik ze heel erg heb gemist, aldus mijn clienten haha ( verstandelijk gehandicapten ).
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  Star007 zo 5 feb 2012 - 20:51

Oh studie nou vergeet ik jou !

Jammer dat L. zo'n slechte nacht heeft gehad, gelukkig is ze nu nog wel in slaap gevallen. Misschien een hele stomme vraag, maar hoe doe je dat als je naar beneden gaat? Heb je dan gewoon 2 baby's tegelijk om de arm of haal je ze om de beurt op? Ik kan nog wel heel veel (stomme) vragen bedenken wat betreft praktische zaken met een tweeling haha.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Bericht  blondje1313 zo 5 feb 2012 - 20:54

Beegee, wat balen van J.ace. Zo'n kleintje heeft natuurlijk ook helemaal niks bij te zetten. Hopelijk knapt hij snel op en mag hij weer mee naar huis.

Wie het vroeg weet ik niet, maar Lotte gaat momenteel eens per 3 dagen in bad (meestal onder de douche eigenlijk) omdat ook zij een droog huidje heeft.

Star, spannend zeg om je appartement te koop te zetten. Ik denk inderdaad dat met de huidige markt veel mensen met restschuld blijven zitten als ze verder willen gaan op de huizenmarkt. Ik ben achteraf echt heel erg blij dat wij eerst gehuurd hadden (toen zag ik het al elke maand geld weggooien, maar daar ben ik wel op terug gekomen). Hoe bevalt je auto eigenlijk, heeft hij geen kuren met dit weer? (Die van ons heeft de ene foutmelding na de andere....). Fijn dat het allemaal weer goed gaat met D.

Parel, fijn dat het feestje toch leuk was. Mooie foto van jullie drieën.

Ik heb van de eerste weken alleen maar foto's met Lotte waar ik mijn pyjama aanheb of waarbij mijn borst zichtbaar is, best wel jammer!

Lotte ligt nu steeds vaker echt te kraaien als ze in de box ligt, zo leuk om te horen. Deze week gaat ze voor het eerst twee hele dagen naar het kdv, ben benieuwd hoe ze dan de dagen erna is!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  Star007 zo 5 feb 2012 - 21:00

@ Blondje: Ik heb nog niets te klagen over mijn auto, ook niet met dit weer. Maar hij geeft inderdaad die foutmelding van de airbag. Maar dat deed ie al vanaf het begin. Het zijn 2 piepjes als ik de auto aan zet en daarna hoor ik er niets meer van. Kan het alleen op de boordcomputer lezen, maargoed daar erger ik me verder niet aan.
Afgelopen week heeft er iemand met zijn portier tegen de mijne aan gezeten met als gevolg een deukje Cry . Die meneer was zo vriendelijk om een briefje in de lift op te hangen met zijn telefoonnummer en dat hij er dan dus tegen aan had gezeten. Nu was mijn vriend naar de schadeherstel garage geweest voor een rekening en dat kost dus gewoon even bijna 1100 euro! om een deukje te fixen :shock: Nouja ik krijg als het goed is dat geld van de verzekering van die man. Ik twijfel heel erg om dat geld gewoon in mijn zak te steken i.p.v het kleine deukje te laten maken. Ik kan ook op een goedkopere manier het deukje laten herstellen ( maar dan zie je het nog een beetje) en dan kan ik ook een deel in mijn zak steken haha.

Waarschijnlijk zal ze wel erg moe zijn na 2 dagen kdv. Na al die indrukken heel de dag.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Bericht  studiebol zo 5 feb 2012 - 21:03

Star kom maar door met je vragen hoor :-) in het begin bewogen ze amper en wogen ze niks toen nam ik ze wel is tegelijk mee maar dat doe ik niet meer dus ik loop idd 2x.

Spannend hoor met jullie huis hoop dat je niet teveel schuld krijgen dat zou wel erg jammer zijn.

Blondje leuk dat L zoveel geluidjes maakt. Als ze hier een geluidje maken klinkt dat altijd zo grappig.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol zo 5 feb 2012 - 21:05

Mickey ik dnk dat het niet zo druk was gister ze heeft heel veel geslapen toen ik bij mijn zus was. Misschien wilde ze gewoon niet ik weet het niet.

Vandaag zitten mijn 16 weken verlof er gewoon officieel op. Ik vind dat die weken echt wel snel voorbij zijn gegaan.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  blondje1313 zo 5 feb 2012 - 21:10

Star, ik zou het geld lekker in mijn eigen zak steken Embarassed
Erg netjes dat die man een briefje op had gehangen, je hoort zo vaak dat ze dat niet doen.

Die 16 weken gaan inderdaad snel Studie, maar jij vond het toch jammer dat je nog niet kon gaan werken, of heb ik dat verkeerd begrepen?

Ik ga het druk krijgen vandaag, als ik niet bij Lotte in de buurt ben begint ze te jammeren!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  studiebol zo 5 feb 2012 - 21:11

Ja blondje ik zou idd wel kunnen werken maar vind het ook wel prima dat ik nog 2 maanden vrij ben hoor. Ik vermaak me nog wel.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: