Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

+20
Creabea_28
_Lana_
pitbullgup
truestar
Floor
Aimee
Poisongirl
Steep
joyce0606
MissD
Supertalentje
blondje1313
pindaatje
Annie24
studiebol
Lejow
Star007
mickey
LindaK
Ayla
24 plaatsers

Pagina 27 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 27 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Star007 wo 22 feb 2012 - 23:34

@Studie: Balen zeg van je salaris. Ik schrok afgelopen maand ook. Heb ook 4 weken onbetaald zwangerschapsverlof opgenomen en dat valt net zo dat ik 2 keer een salaris voor 2 weken krijg ( eind januari en eind februari). Dus bij ons was het ook even kijken hoe we alles gingen betalen. We konden afgelopen maand, en komende maand precies de vaste lasten + boodschappen en benzine enzo betalen. Maar we kunnen dus niet veel extra's doen, en daar kan ik heel slecht tegen haha. Ik wil gewoon lekker kunnen shoppen als ik daar zin in heb ( met mate natuurlijk :P ) en nu moet ik zelfs uitzoeken waar de luiers in de aanbieding zijn enzo hahah. Nouja dat is eigenlijk gewoon een luxe probleem. Eind maart hebben we weer wat meer te besteden. Nouja al zal dat nog steeds geen vetpot zijn , aangezien ik dus 30 % minder ben gaan werken.

@Blondje: Leuke foto's! L. heeft een echt meisjes gezichtje haha Laughing Wij gaan denk ik volgende week vrijdag zwemmen. Dan is mijn vriend ook vrij. Maar vroeg me dus af hoelang je dan ongeveer in het zwembad blijft als je wel gewoon voeding mee neemt enzo. Want het zwembad waar we heen willen is best prijzig voor volwassenen, en dan is het zonde van het geld om maar 2 uurtjes te gaan.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 27 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  pitbullgup wo 22 feb 2012 - 23:50

@ blondje; ja ze heeft gewoon lekker op mijn arm geslapen in het zwembad terwijl wij wat zaten te drinken en te eten Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 27 561177 die boxen die er stonden waren niet allemaal droog. Leuke foto's zeg!!!
@ star; wij zijn er van 10 tot 13 geweest
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Star007 wo 22 feb 2012 - 23:54

pitbullgup schreef:@ star; wij zijn er van 10 tot 13 geweest

Oke, dan moet dus goed te doen zijn met D. Aangezien N. zelfs jonger is Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 27 561177 .
Ik heb trouwens nog helemaal niet verteld dat ik de naam van je dochter echt prachtig vind. Staat hier ook op het lijstje voor een eventuele volgende dochter Laughing
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Bericht  pitbullgup wo 22 feb 2012 - 23:58

hihi dankjewel Very Happy
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  Ayla do 23 feb 2012 - 0:02

Ik ga altijd maar max. een halfuurtje/3kwartier.

Pff heb weer genoeg meegemaakt, even ego dus. Ben ziek, griepje Sad maar dat is even uitzieken, E.lena is gewoon bij mijn zus dus daar heb ik geen omkijken naar. En gisteren naar mijn ouders geweest (eregister al, ben blijven slapen) en de auto van mijn vriend meegenomen, anders kreeg ik alles niet meer (hond, wandelwagen, E.lena, tassen) had de auto bij mijn opa en oma op de oprit gezet, want onze straat stond bommetje vol. En tis een grote station dus neemt nogal wat ruimte in. Wil ik gisteren te auto gaan halen, achteruit de oprit van de overburen op ging goed, maar nu hebben die mensen van die *#*&@*& bielzen als hekje liggen, en daar ben ik met de onderkant van de auto overheen gereden met draaien.... Ohh ik baalde zo, hij stond gewoon vast, kon niet meer voor of achteruit. Gelukkig had een buurman me geholpen, ben uiteindelijk wel weggekomen, maar er zit nu dus wel een dikke deuk in. Kan wel nog gewoon rijden, wiel is niet ontzet, dus niks ergs maar pff heb ik weer, eerste keer dat ik alleen met die auto wegga krijg ik dat.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  blondje1313 do 23 feb 2012 - 0:03

De box daar had als bodem iets bobbeligs (kan het niet uitleggen), dat prikte nogal, dus daarom lag ze ook op haar badcape.

Star, ik denk dat Lotte ongeveer een kwartiertje in het water is geweest, toen had ik het zelf eigenlijk wel gezien, zelf zal ze het wel een half uur vol hebben kunnen houden, maar langer zou ik niet aandurven met een baby. Als je maar met zijn driëen bent kun je verder ook niet zoveel voor jezelf, je bent dan misschien wel 3 uur binnen, maar om 3,20 voor een baby en ook nog 8,50 per volwassene te betalen vind ik veel (ben er maar vanuit gegaan dat het over de Tongelreep ging, dat hoeft natuurlijk niet).
Wij zijn een keer tijdens een weekendje weg bij CP gaan zwemmen, daar mocht je na het babyzwemmen nog blijven en koste het babyzwemmen alleen 3 euro voor de baby geloof ik. (En we waren met 4 volwassenen mee). Je zou eventueel kunnen informeren of dat bij de Kempervennen of Erperheide ook kan, dat is denk ik niet zo heel ver weg.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Star007 do 23 feb 2012 - 0:08

@ Ayla: pff balen van de auto zeg. Het zit ons deze week allemaal mee met die auto's/ werkbusjes hahah (ik stond vast in het zand met de werkbus gisteren). Beterschap!!

@Blondje: Ja dat zwembad bedoelde ik dus, en die is belachelijk duur. Ik zal nog eens goed rondkijken voor iets goedkopers. Kempervennen is ook niet zo ver rijden inderdaad, maar volgens mij wel duurder.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Bericht  pitbullgup do 23 feb 2012 - 0:21

N.inthe heeft toch wel zeker een half uur elke keer in het water gezeten maar hier in het zwembad is het allemaal lekker warm (ze had zelfs rode wangen) en niet zo duur waren met z'n 3tjes 16,- kwijt terwijl het echt een mega gaaf babybad is! Ook met magnetron en heel veel aankleedkussens etc.
Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 27 Golfbad-oss-2

@ ayla; ow wat balen zeg! en beterschap
@ blondje ow da is ook wel slim natuurlijk smile
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  blondje1313 do 23 feb 2012 - 0:36

Van de site van Kempervennen:
Babyzwemmen

Het zwembad is heerlijk op temperatuur gebracht voor deze eerste kennismaking van uw kleintje met het water. We raden u aan deze activiteit van tevoren te reserveren als u zeker wilt zijn van een plaatsje.

Prijs: Voor baby en ouder samen € 3

Voor baby's van 0-18 maanden

Maar je moet bellen wanneer dat dan is (en of je dat gewoon kunt als je niet op het park verblijft):
040 - 208 3333

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  meisje do 23 feb 2012 - 0:42

PBG, wel zwembad was je geweest?
meisje
meisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10

Bericht  pitbullgup do 23 feb 2012 - 0:43

Golfslagbad in Oss
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  pindaatje do 23 feb 2012 - 1:00

Zo, even gauw, mijn mannetje moet zo weer eten...

Studie: dat van het ouderschapsverlof komt me bekend voor... Ik had het bij oudste ook, en schrok er toen ook van wat er overbleef van mijn salaris. Ik zou 3 jaar lang minder werken, maar heb het na een jaar bekeken, en ben weer mijn gewone uren gaan werken... Nu neem ik het ouderschapsverlof van de jongste pas op als de oudste naar school gaat... Ik wist trouwens niet dat je dat van de belasting ook nog deels terug kreeg, dus dat was een flinke meevaller vorig jaar met de belastingaangifte!

Mickey: ja, de kids hebben me goed laten slapen! Om 22.15 de laatste fles, en om 5.30 weer.

Parel: volgens mij is dat helemaal niet erg als je niet echt een schema hebt op het kdv. Ze kunnen toch niet van iedereen verwachten dat dat zo is? En dat zal ook heus niet zo zijn. Ons mannetje gaat volgende week al wennen, maar heeft ook nog geen vaste tijden. Ik geef gewoon per dag door hoelaat hij moet eten.

De rest: ik reageer later op jullie, ik ga nu gauw mijn mannetje eten geven, want die is ondertussen zijn stembanden al aardig aan het uittesten!Laughing

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Star007 do 23 feb 2012 - 1:00

@ Blondje: Thanks voor de info, ik zal volgende week eens een keer bellen naar daar.

@PBG: Ideaal als ze magnetrons hebben enzo, hebben ze bij de T. ongelreep in E. indhoven niet eens geloof ik. Zwembad ziet er ook leuk uit ! Maar voor de voeding heb ik al een oplossing; thermoskan met ( beetje afgekoelt) gekookt water en dan gewoon voeding daar klaar maken. Zo doen we het ook als we bijvoorbeeld een lange autorit hebben en ze een voeding moet.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Bericht  Star007 do 23 feb 2012 - 1:02

@Pindaatje: Ik kan dus volgend jaar bij de belastingaangifte aangeven dat ik 4 weken lang onbetaald ouderschapsverlof heb opgenomen? En dan krijg ik daar nog geld voor terug !? Dat is mooi Very Happy
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Bericht  studiebol do 23 feb 2012 - 1:34

Star ja dat kan je doen ja! Als je aangeeft dat je kinderen hebt vraagt hij het al, hij vroeg het nu ook al bij ons, maar ja ik kan nu nog niks aangeven, want ja de aangifte was van vorige jaar. Volgens die vrouw van de salarisadministratie kan je het ook nu al aanvragen... als voorschot zeg maar.

blondje leuke foto's van het zwemmen! Vervelend dat L zo jammerig is.. maar ja ik hoop dan idd voor je dat het de tandjes zijn en ze snel door zetten.

Ayla, beterschap!! En balen van de auto!

Iemand vroeg nog hoe het slapen vannacht ging, nou om 5 uur ging V te keer.... echt niet normaal wat krijsen. Maar ja wat er nou was ik weet het niet.. kunnen kindjes ook al dromen? Want als dat zo is had ze gewoon een nachtmerrie volgens mij.

Tja mijn salaris, het klopt ook gewoon wel maar ben gewoon pissig dat ik verkeerd ben voorgelicht. Er was mijn gezegd dat mijn werk de helft van de 8 uur die ik opneem zou betalen, en dat is dus gewoon niet zo. Ik krijg dus in april gewoon 24 uur uitbetaald wat ik dan ook werk en dat klopt ook wel, maar het is gewoon kut dat ik verkeerd ben voorgelicht en ik had hier gewoon ff geen rekening mee gehouden. Misschien ook wel dom en naief vanmezelf hoor... maar ja het zal wel goed komen. Gelukkig nog wel spaargeld en mijn vriend had afgelopen maand een goede maand dus we staan niet meteen op straat ofzo Very Happy ik heb gewoon een hekel aan geld zaken.

Wat is dat apart als je al zo vroeg druk en actief bent, ik dacht steeds dat het al wel bijna 3 uur was(dan komt het bezoek) maar dat is gewoon nog niet zo! nou ja ben al wel lekker opgeschoten met opruimen, dat het hier een zooi is komt ook door carnaval, we hebben alles gewoon neer gegooid en waren te moe om het op te ruimen Very Happy maar er zit al weer verbetering in.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Floor do 23 feb 2012 - 2:12

@all, bedankt voor de felicitaties. De doop was erg leuk en mooi. Onze zoon is gedoopt in een doopjurk, de jurk is gemaakt door mijn oma (zijn overgrootoma dus). Oma heeft hem 56 jaar geleden gemaakt voor de doop van mijn moeder, daarna zijn alle zussen er ook nog in gedoopt, later ikzelf, mijn broer en al mijn nichtjes. En zondag dus ook onze zoon.
We hadden wel een nieuwe onderjurk gemaakt (een blauwe) waar de jurk van kant overheen ging, hij is echt teer, maar heeft de doop in elk geval overleeft.

@blondje, ik vond het liedje van glennis grace en trijntje oosterhuis allebei mooi, mijn man vond alleen die van trijntje mooi dus dat liedje hebben we uiteindelijk gedraaid.
Ahh wat leuk in het zwembad!

@studie, ingewikkeld met je salaris. Wat nu als het altijd zo laag blijft? Ben je dan van plan thuis te blijven en de kindjes niet naar de opvang te doen?

@pbg, aaahhhh wat is N leuk in het zwembad!! Ik heb door jouw foto’s besloten om ook binnenkort maar een keer te gaan zwemmen met onze zoon.
Ongesteld ben ik al lang weer geweest helaas, het had van mij nog wel weg mogen blijven, vond het wel ideaal, niet ongesteld zijn.

@beegee, tjee wat maakt J. lange nachten!
Hier zitten we nu op 5 voedingen van 180, de laatste rond 23.00 uur en dan red hij het tot 7 uur in de ochtend. Gisteravond was ik echt heel moe dat ik ben gaan slapen en tegen mijn man heb gezegd, ik hoor wel wanneer hij wakker wordt dan krijgt hij maar een keer om 1 uur ofzo de fles maar hij sliep gewoon door tot 6.30 uur (laatste fles had hij om 19.30 en hij sliep rond 22 uur).

@tbib, wat vervelend dat A nog veel overstrekt, hopelijk gaat het snel beter.
Vind het zo grappig om te lezen wanneer iedereen aan het werk gaat/is gegaan en hoe het is bevallen, ik kan me nog steeds geen voorstelling maken van zwangerschapsverlof.

@pindaatje, jammer dat je dan ook niet lekker kon doorslapen omdat je de oudste weg moest brengen.

@ayla, beterschap!

Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  MissD do 23 feb 2012 - 4:03

Pff wat is er veel bijgeschreven zeg, heb helaas even geen fut om te reageren op iedereen.

Ben zojuist naar de dokter geweest omdat ik al 2 dagen enorm last had van pijn aan mijn rechterborst (borst was warm, rood), had enorme hoofdpijn en vanochtend ben ik toen ik met T. wandelde haast onderuit gegaan, voelde me helemaal niet goed worden. Buurjongen kwam ik toevallig tegen en die is met me mee naar huis gelopen. Toch maar even temperatuur opgemeten, had ik al 39,3 graden, dus koorts. Ik heb helaas een borstontsteking. Dus moet een week lang aan de antibiotica, wel kolven maar moet alles (jammer genoeg) weggooien en volgende week mag ik weer rustig verder gaan met afbouwen.

T. is hartstikke verkouden. En manlief is ook ziek thuis. Dus iedereen in makkelijke kleding en lekker aan het hangen op de bank.

Zodra ik me beter voel ga ik eventjes op iedereen reageren!

Oh ja, iemand een idee waar ik iets van speelgoed auto's kan vinden voor een kindje vanaf een maand of 6.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10

Bericht  studiebol do 23 feb 2012 - 4:36

MissD beterschap! balen van je borstontsteking! En die auto's veel speelgoedwinkels hebben tegenwoordig ook een internet site, en ik vind dat ze bij bol.com ook veel hebben.

Floor, fijn dat jullie een mooie en leuke doopdienst hebben gehad! En dat jij niet weet wat zwangerschapsverlof is daar kan ik me dan gewoon weer niks bij voorstellen. Ik ben opzich het thuis zitten nu wel zat, maar ik vond het wel fijn om een paar weken vrij te zijn om in alle rust voor de meiden te kunnen zorgen.

Nou ik ga er vanuit dat straks in April mijn salaris wel weer redelijk is. Tuurlijk ik lever in want ik werkte 34 uur en ga 24 uur werken maar dat is logisch en daar had ik ook wel rekening mee gehouden. Maar voor deze maand en volgende maand was ik wat verkeerd in gelicht, dus daarom schrok ik zo van mijn salaris.
Het is dus absoluut niet mijn bedoeling om te stoppen met werken en ik denk dat het ook niet hoeft met mijn salaris... als die van april gewoon weer "normaal" is.

Net nog kraambezoek gehad van de man en zijn vrouw waar mijn paard op stal staat. Zo leuk hadden ze laarsjes gekocht want dan konden de dames die aan als ze mee gingen naar stal. Ik vind dat leuk want ze hebben er gewoon echt over nagedacht. Ik had al laarsjes ook in die maat, dus ze ruilt ze ff om voor een groter maat, super lief!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  pitbullgup do 23 feb 2012 - 5:02

@ star; ja wij nemen ook vaak thermoskan mee (hadden we in het zwembad ook) kwamen we toen we daar waren pas achter dat er een magnetron bij het pierenbadje stond Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 27 166342
@ floor; wat leuk dat de doopjurk in de familie rond gaat zeg! wat fijn dat je mannetje nu lekker slaapt snachts. ik vond het zwemmen in ieder geval een groot succes dus zeker doen!
@ missd; he wat vervelend zeg
@studie; haha wat een leuk kado! N heeft ook al een stokpaard gekregen om te oefenen Wink
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  Star007 do 23 feb 2012 - 6:31

@MissD: Beterschap voor jullie ziekenboeg

@Floor: Jij hebt geen zwangerschapsverlof gehad omdat jullie een eigen bedrijf hebben toch.Ik kan me juist niet voorstellen dat ik die 20 weken niet had gehad. Lijkt me pittig om meteen weer aan de slag te moeten.

Vandaag begonnen met D. nieuwe voedingsschema , want ze laat de laatste week vaak veel voeding staan. Ze krijgt nu :

7.00:210/7
10.00: Fruithapje ( vandaag mango/banaan , nou dat vond ze me toch lekker haha)
11.00: 180/6
15.00:180/6
Paar keer per week rond 17.30 een paar hapjes groente ,om een beetje aan de smaken te wennen.
19.00: 180/6 + 3 schepjes rijstebloem.

Tot nu toe doet ze het goed en slaapt bijna de hele dag. Ik sta er toch wel van te kijken dat het nu wel lukt om 4 uur tussen haar voedingen te houden, want dat kon ze nooit. Hoeveel voedingen krijgen jullie kindjes ?

Mijn vriend belde vanmiddag dat hij vanavond na het werk uit eten ging met zijn baas en wat collega's. Nou ik heb maar erwtensoep uit blik gegeten, geen zin om voor mezelf te koken haha. :P
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Bericht  pitbullgup do 23 feb 2012 - 6:49

koken voor mezelf doe ik ook nooit... vind ik de moeite niet waard Wink

voedingsschema van Ninthe;

7.30-8.00 180 +6
11.00-11.30 180 +6
15.00 180 +6
18.30 180 +6
22.00 180 +6 (voor hongerige kindjes/goede nacht)

Laatst aangepast door pitbullgup op do 23 feb 2012 - 8:24; in totaal 1 keer bewerkt
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 6:53

pitbullgup schreef:Golfslagbad in Oss

Is I.ndy vandaag ook geweest :-)

Ik heb er voor kleintjes echt geen hoge pet van.... heb al regelmatig gehad als ik kwam babyzwemmen dat het enorm koud was.. Heb zelf 1 keer men entree vergoed gekregen omdat ik binnen 30 minuten weer buiten stond.. (met omkleden erbij)

Gast
Gast

Bericht  pitbullgup do 23 feb 2012 - 7:04

Onze eerste ervaring was wel goed gelukkig... goed warm ook etc. Ach ja ga nu toch nog niet wekelijks dus zullen het wel zien
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 7:30

Avond,

en we zijn weer 1 dag verder, poeh tijd gaat mega snel zeg.... morgen lekker dagje vrij, echt vrij haha!!
lekker keuvelen met de kids.... was is weg en de rest is alles aan de kant dus genieten..
Ik ben eigenlijk nog behoorlijk fit, al was ik vanmorgen wel brak toen ik om 7 moest beginnen haha... zit wel echt volop weer in het werken, mensen weten me weer prima te vinden :-)

@ studie, ohh wat balen dat je verkeerd bent voor gelicht zeg... pffffff

@ pitbull, ik ben nu voor de 2e keer ongesteld en net zoals de eerste keer loop ik leeg.. (had gehoopt dat het beter zou gaan.. helaas hier niet)

@ pinda, super dat je niet meer terug hoeft naar de KA!! scheelt weer gesjouw

@ star, jeeej je eerste dienst gehad!! de kop is er af nu he!
J.ace heeft 4 voedingen van 180+6 (07.00 (als we nergens naar toe hoeven laat ik hem in de ochtend zelf komen voor een voeding) - 12.00 - 16.00 - 20.30)

@ micky, lekker rustig aan gedaan dus vandaag!!

@ blondje, J.ace zit idd ineens op 4 flessen.. zelf had ik echt niet verwacht dat ie dat al zou redden hoor, maar kwam toevallig zo uit nadat hij 1 keer langer had geslapen dus dacht we proberen het maar... en dat ging goed.. (al krijgt ie er gewoon 1 extra als ie honger heeft, vanmorgen had ie bijv 60 laten staan en om 18.00 was ie flink aan de mopper heb ik hem 90 aangeboden en dat ging helemaal leeg)

mooie foto's!!!!

@ ayla, ohhh wat balen voor je zeg... snap dat het klote is!
beterschap!!!

@ floor, wat gaaf dat er zo'n traditie aan de jurk zit!!!
kijk je kleine man kan dus ook super nachten maken :-)

@ missD, ohhhh daar kun je flink ziek van zijn zeg... beterschap!!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 8:18

pitbullgup schreef:koken voor mezelf doe ik ook nooit... vind ik de moeite niet waard Wink

voedingsschema van Ninthe;

7.30-8.00 180 +5
11.00-11.30 180 +5
15.00 180 +5
18.30 180 +5
22.00 180 +5 (voor hongerige kindjes/goede nacht)

Waarom 5 schepjes? Het is toch 1 schepje per elke 30cc water?

L. haar schema ;
7:00 180+6
11:00 180+6
15:00 180+6
19:00 180+6
23:00 180+6

Spannend he Laughing

Vandaag naar de kinderarts geweest. Geen idee wat het gisteravond was en vd week, al dat krijsen en geen enkele fles leegdrinken. Vandaag doet ze het ineens weer voorbeeldig! Ik denk aan een sprongetje, maar zoals TBIB al tegen me zei, dat verklaart dat krijsen tussendoor niet.

Maar ze was dus 1,5 cm en 220 gr gegroed in een week. De ka zei dat ze het ontzettend goed doet, ze groeit fantastisch. Ik moet alles proberen een beetje los te laten (ik zei het zelf al), en gelukkig ga ik straks weer werken, vind het best lekker, weer ritme & regelmaat. Hij heeft me wel een briefje gegeven dat ik bij afspraken van het cb alleen nog maar geholpen mag worden door de dokter, die heeft er namelijk verstand van en geeft geen tips, maar zegt wat er bewezen is wat ik het beste kan doen. Ik kan namelijk heel erg slecht tegen al die (goedbedoelde) adviezen. Ik voed volgens hem op met een franse slag, volg mjn hart en weet wat en waarom ik iets doe, en daar moet ik niet van afwijken.

Geen medicatie tegen het spugen gekregen, maar ze groeit zo ontzettend goed daar moet ik me echt geen zorgen om maken. En idd, als ze een keer zoveel spuugt of weigert te drinken, dan geef ik gewoon een fles extra.

Ook gevraagd of ik het beste al met 4 mnd bijvoeding kon gaan geven, of niet. Volgens hem geven ze dat minder makkelijk terug, maar als ik daar nog geen zin in heb (zie die kinderen op het kdv altijd zo kutten als ze met 4 mnd al bijvoeding krijgen, wacht liever iets langer) dan moet ik dat niet doen. Wel kan ik de Losec geven met rijstebloem voordat ze gaat slapen, een papje, dit komt er ook minder snel uit (klopt dat?). Wacht daar ook nog wel even mee hoor, maar in principe mocht het.

Ben erg fijn uit dit gesprek gekomen, morgen mijn laatste dag verlof, dit vieren we met haar 2de entingen Laughing zal wel een lekker rustig dagje worden dan morgen Wink

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 27 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: