Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

+20
Creabea_28
_Lana_
pitbullgup
truestar
Floor
Aimee
Poisongirl
Steep
joyce0606
MissD
Supertalentje
blondje1313
pindaatje
Annie24
studiebol
Lejow
Star007
mickey
LindaK
Ayla
24 plaatsers

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 25 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  pindaatje ma 20 feb 2012 - 8:41

Annie24 schreef: Als je fv geeft kan je proberen zelf op de bank te gaan zitten met je voeten op de salontafel/een krukje. Je zet je zoontje dan met zijn ruggetje tegen jouw bovenbenen, billen tegen jouw onderbuik en z'n voetjes wijzen naar je kin. (snappie 'm) Als je zo het flesje geeft kan hij meteen de 'valse lucht' kwijt die hij teveel binnen krijgt tijdens het drinken.

Zo geven wij het ook

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 25 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Ayla ma 20 feb 2012 - 8:52

Haha Annie dat zal hier ook wel gaan gebeuren ja... Maar ze ligt nu al, als ik haar echt met haar kontje op mijn onderbuik zet met haar hoofd bijna boven mijn knieën... Dan lijkt het me weer niet echt lekker drinken, maar goed, zo kan ze wel de flessen helemaal leegdrinken ipv half.

Heb je trouwens gelezen dat ik de Zantac ook mag verhogen naar 4 ml per dag? Ze spuugt zelfs na pap nog na 2 uur wat terug, en stinken dat het doet... Hoop dat het werkt, ze weegt al bijna 7 kg.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Annie24 ma 20 feb 2012 - 9:37

Y. was eind december 75 cm (denk nu een cm of 78, want hij kan opeens bij dingen waar hij toen nog niet bij kon, eettafel en keukenlaatjes enzo Twisted Evil ) en die past nog best hoor Wink Beetje dubbelvouwen en slurpen maar aan die fles Laughing

Ik hoop dat het zal helpen nu je de Zantac gaat verhogen, succes!
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  studiebol ma 20 feb 2012 - 9:53

Super, nee ze hebben hier nooit echt last van krampjes gehad. Bij V heb ik het af en toe wel gedacht maar ik heb haar wel infacol gegeven alleen werd haar gedrag daar niet anders van, dus toen ben ik weer gestopt en tja.. ook dat maakte ewer geen verschil, dus ik denk dat het geen krampjes zijn geweest. En ze had er ook niet dagelijks last van, gewoon af en toe een keer.

hoe is het nu met je kleine man?

Nou de meiden kwamen bij mijn ouders dus weer keurig om de 4 uur ook snachts, dus we hebben besloten om te kijken of ze om 11 uur weer een volle fles op krijgen, zodat ze weer het ritme terug krijgen dus we hopen dat ze dan in eerste instantie de nacht weer door slapen. We zullen het wel weer zien vannacht...
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Lejow ma 20 feb 2012 - 9:53

Hier de foto's Very Happy
*poef* weg

Laatst aangepast door Lejow op wo 22 feb 2012 - 4:16; in totaal 1 keer bewerkt
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Ayla ma 20 feb 2012 - 10:18

Ahh Lejow kei lief! En wat heeft ze lange vingers of niet?

Studie ik denk eigenlijk dat het gewoon is omdat ze niet thuis waren, dat hun ook een beetje uit hun ritme geraakt zijn, en dat ze daarom weer terugvallen in een "vertrouwd" ritme. E.lena was bij mama ook om kwart over 9 nog wakker geweest, nou dat gebeurt echt nóóit hier thuis.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  studiebol ma 20 feb 2012 - 20:25

Ayla, ik denk dat je gelijk hebt... de dames hebben de nacht gewoon door geslapen. We hebben ze om half 11 nog eten gegeven en ik heb ze om 7 uur wel wakker gemaakt zodat we weer in het ritme komen!

Lejow, wat een mooie foto! En wat leuk he dat ze van die pleisters op het gezichtje wat leuks maken, deden ze bij ons ook een keer hadden ze een heel mooi bloemetje Very Happy

Nou hier dus een goede nacht voor de dames, das wel fijn want ik heb nu het idee dat ik ook weer een beetje fit ben! Straks komen ze van het CB voor de prikken dus ik ruim nog ff wat op hier!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Star007 ma 20 feb 2012 - 20:50

Goedemorgen!

@Lejow: Ahh schattig!

@Studiebol: Ik herken 'het gevoel' wel, wat je zegt nu je weg was zonder de meiden. Ik stond ook echt met een 'raar' gevoel in de kroeg, toen ik de eerste keer een keer ging stappen. Gelukkig vinden je ouders het niet erg om er s'nachts een keer uit te gaan. Krijgen ze hun 3e prikken vandaag? D. krijgt ze 1 -3 . Ben benieuwd of ze gegroeit zijn!

@Aimee: Balen zeg van de krampjes. Daar had D. de eerste weken ook zoveel last van en krijsen enzo. Pff. Maargoed het gaat echt over !! .. al geloof je dat nu waarschijnlijk nog niet Wink

@Ayla: Oh ook al een flinke meid dus Very Happy D. moet 1-3 voor haar 3e prikken en dan ook weer meten en wegen. Ik heb gisteren met haar op de weegschaal gestaan, en ze weegt toch wel een goede 7 kilo :shock: , qua lengte zal ze ook rond de 65 cm zitten, want ze past ook al wat kleertjes in maat 68. Hopelijk wordt het spugen weer minder, als je Zantac verhoogt! Krijgt ze nu s' avonds en s' morgen een papfles? Hier vooralsnog alleen s'avonds, maar als ik donderdag met het nieuwe schema ( 4 flessen) ga beginnen, dan misschien ook een papfles in de ochtend.

@Parel:Fijn dat je je goed vermaakt hebt! En een lekker sigaretje hebt kunnen roken :P Daar geniet ik iedere dag van haha ( wel buiten op het balkon hoor!), kon ik dat maar, alleen met stappen roken Rolling Eyes Agja zoveel rook ik ook weer niet ..5 op een dag ofzo, maar had gewoon niet opnieuw moeten beginnen na de zwangerschap. Zal wel fijn zijn om L. straks weer lekker op te halen !

@Supertalentje: Ag wat zielig van die buikkrampjes Neutral Wat betreft het inbakeren met buikkrampjes weet ik het niet.

Zaterdag lekker een middag en avond carnaval gevierd, mijn vriend bleef nuchter en heeft D. rond 22.00 weer opgehaald. Het was wel gezellig hoor , weer eens met zijn 2en ( en vrienden) opstap!
Nou vandaag is de dag waar ik al weken tegenop kijk.. ik heb straks mijn eerste slaapdienst Rolling Eyes
Dus van vanmiddag 15.00 tot 00.00 werken, daar slapen en dan weer van 6.45-10.30 werken . Maargoed het zal allemaal wel meevallen , want D. is ook al eens nachtje wezen logeren, en mijn vriend zal er echt goed voor zorgen,maar toch voelt dit anders. Op het werk staat sinds kort een nieuwe bus ( 8 persoons rolstoelbus) , daar moet ik straks ff zomaar in gaan rijden :shock: , om de clienten naar de carnaval te brengen en op te halen. Ik ben wel een 8 persoonsbus gewend, maar deze die er nu staat is veel groter en hoger. Nouja anders vanmiddag even met mijn collega oefenen haha.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  studiebol ma 20 feb 2012 - 22:47

Star, succes met die grote bus! Ik vond het altijd vreslijk om in zo'n busje te rijden, maar die van jou zal wel groter zijn als er ook rolstoelen in moeten, ik had gewoon 8 kinderen er in dus zoo enorm was die niet, maar toch!
En tja dat gevoel.. haha ik weet ook niet hoe het ik het moet omschrijven, ben al wel vaker op stap geweest hoor, maar als ik daar dan sta, dan denk ik toch, ik ben moeder Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 25 561177 Zo raar, haha. Maar aan de andere kant was het qua feesten enzo weer niks anders dan vorige jaar..

Nou de CB mevrouw is weer geweest. V weegt 5090 en is 59 cm lang en L weegt 5275 en is 59,5 cm lang. Zo raar L is dus veel meer gegroeit dan V terwijl L dus veel slechter drinkt/dronk. Tja zij vind ze er goed uit zien, wist ook niet echt een oplossing voor het op drinken van de flessen. Zij zei het zelfde als iedereen eigenlijk, als ze vrolijk en alert zijn en goede plasluiers hebben is het goed.

Ze begon wel over die voeding van 23 uur, ik vertelde dus dat die er 3 weken af is geweest omdat ik ze gewoon echt niet wakker kreeg, tja die moesten ze eigenlijk wel hebben. Dus ik zei dat ik dat wel wist maar ja als ik ze niet wakker krijg krijg ik ze niet wakker daar kan ik niks aan doen, en overdag kwamen ze wel gewoon om de 4 uur.. .tja toen zei ze ook wel dat het dan idd wel wat moeilijk was..... maar eigenlijk moest ik ze die nog wel geven Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 25 827601

Net ook nog ff boodschappen gedaan en mijn vriend is nu mijn vader helpen met hout zagen, dan hebben we straks weer een vol houthok voor volgend jaar!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Ayla ma 20 feb 2012 - 23:13

Succes Star! Ook met je slaapdienst, maar komt vast goed.

Studie als ze hem niet willen, willen ze hem niet... Zei ik gister op het cb ook, ik doe toch wat ik zelf denk dat goed is. Maarja, wij hebben ook een zeeeeeeeeeeeeeeer relaxed cb smile

Pff hier was het vanmorgen om half 5 al feest... Steeds weer terug voor de speen. Heb even zitten twijfelen om een flesje te geven, maar toen sliep ze weer rustig. Uiteindelijk om half 7 de fles gegeven, en net om half 11 was het drama van hier tot tokio, want mevrouw had ineens reuzehonger. Dan gaat ze echt tekeer alsof ze vermoord wordt ofzo. Moet zo nog haar id ophalen en ga even doperwtjes halen voor vanavond, kijken of ze ze lust. Maar eigenlijk wil ik slapen haha, misschien dat dat vanmiddag nog even lukt. Heb nu toch geen rust omdat ik nog het een en ander moet doen.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 20 feb 2012 - 23:24

Zo hier ben ik ook weer, reageer vanaf mijn telefoon vanuit bad (ik neem het er nog even van, dus excuses als ik niet op iedereen reageer).

Studie & Star ; ik had het ook hoor, ik stond daar in die kroeg en bij jonge meisjes dacht ik, dat had mn dochter kunnen zijn en voor de rest voelde ik me gewoon 'anders', leven nu in een heel andere dimensie. Ook binnen onze vriendengroep maar dat gaat eigenlijk prima en iedereen vraagt ook altijd naar die kleine. Sowieso, mijn vriends tweelingbroer heeft een vriendin sinds kort en die zijn nog zo klef en continu zoenen enzo, en wij hebben dat gewoon niet meer. Natuurlijk zoek ik mijn vriend op, en geef hem wel eens een zoen maar sta niet om hem heen te draaien steeds.

Star ; succes vannacht! Komt vast goed, je moet er nu eenmaal even doorheen. En bekijk het positief, D ligt toch te slapen, dus als jij weggaat en thuiskomt is zij net wakker en heb je nog de hele dag met je wakkere meisje!

Ik heb L lang niet zo erg gemist dan ik dacht, is dat heel erg? Ik vond het echt best lekker om even niet te hoeven nadenken over schema's, spugen en luiers. Zit nu nog even in bad, vannacht haar bedje opgemaakt en het logeerbed, mijn nichtje van 8 komt 2 nachtjes logeren, dus straks als ik L ga halen neem ik haar ook mee. En de badkamer heb ik ook nog even schoongemaakt snelsnel en een was aangezet met vieze naar rook stinkende carnavalskleren.

Kreeg wel heel schattig foto's van mijn vader doorgemms't, dat ze met mijn moeder de folders door zat te nemen etc en 1 waarop ze het uitgierde van het lachen met daarbij de tekst 'dit zegt genoeg' laughcry

Gast
Gast

Bericht  studiebol di 21 feb 2012 - 0:01

Parel... ik vind het niet erg want het viel mij ook ontzettend mee hoe erg ik ze gemist had ofzo. Tuurlijk was het leuk om ze gisteren weer op te halen (het tijdstip was ff jammer :P ) Maar ik vond het ook heerlijk om niet na te hoeven denken, wanneer voeding, wanneer dit wanneer dat, merk toch wel dat veel om de meiden draait, is totaal niet erg natuurlijk want dat is logisch... maar nee het viel mij 100% mee dus ik denk dat er hier wel meer logeerpartijtjes komen.

Wat leuk dat je logees krijgt! Veel plezier!

Ayla, nou ja idd als ze niet wakker worden worden ze niet wakker. dat vind ik dus ook.. heb ik haar ook wel duidelijk gemaakt hoor. En dat snapt ze dan ook wel weer... maar dan toch nog ff benadrukken dat het wel beter is als ze die krijgen Very Happy Verder doet ze eigenlijk nooit echt moeilijk..
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Star007 di 21 feb 2012 - 0:22

@Studiebol: Tja inderdaad , als ze hem niet willen houdt het toch op!

@Ayla: Goed idee -> doperwtjes. Had ik nog niet aan gedacht haha. Hier zijn groenten ( behalve worteltjes) echt nog niet favoriet. Fruit gaat er wel goed in. Heb jij nu een nieuw schema wat betreft de voedingen en fruit en groentehap? Hoeveel flessen krijgt E.?

@Parel: Was het maar zo dat ik alleen weg ben als zij slaapt. Ik breng haar straks om 14.00 naar het kdv , ik moet om 15.00 beginnen op mijn werk. Dan haalt mijn vriend haar om 18.00 op. Morgenvroeg brengt mijn vriend haar weer naar het kdv en dan haal ik haar rond 11.30/12.00 op. Maargoed ik kom er wel overheen Wink Gezellig dat je nichtje komt logeren ! lekker meidendingen doen zeker Laughing

Ik wil vanaf donderdag ( dan heb ik 5 dagen vrij, kan ik lekker zelf aanklooien i.p.v. het kdv) met een nieuw schema beginnen, aangezien D. met haar gewicht al lang op de 4 voedingen mag. Het vervelende is alleen dat ze echt geen 4 uur tussen haar voedingen kan houden, ze krijst dan echt alles bij elkaar als ze honger heeft.

7.00 Fles 200 ml

10.00 Fruithapje

11.00 fles 200 ml

14.30 fles 200 ml

17.30 groentehapje ( eet ze nu nog niet veel van , dus nog fles 100 ml na)

19.30 fles 200 ml met rijstebloem
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  Ayla di 21 feb 2012 - 1:37

Star ik zou als ik jou was gewoon afwachten tot ze zelf de 5de fles niet meer wil, of de andere flessen steeds meer laat staan. E.lena zit nu op 4 flessen, die wilde de fles om 23:00 niet meer. Ze krijgt nu 's morgens ook een papfles omdat ze zo'n lange nacht maakt, dan heb ik ook behoefte aan een goeie bodem was mijn redenatie. Ze dronk de gewone melk ook niet geweldig meer, de pap wel.

Ik wil ons schema zo proberen te krijgen:
07:00 papfles
9:30-10:00 fruit
12:00 fles
15:00 fles
18:00-18:30 groente
19:00-19:30 papfles

Het ligt eraan hoe snel ze honger heeft 's morgens wanneer ik fruit geef, tot nu toe heeft ze tot 11:00 uur nog geen honger dus denk dat ik misschien zelfs pas om 10:30-11:00 fruit ga geven, totdat zij aangeeft eerder honger te hebben. Meestal heeft ze om 18:00 's avonds al honger, dan eet ze de groente dus ook goed, en dan om 19:00 heeft ze weer honger, krijgt ze de papfles. En momenteel slaapt ze dan tot een uurtje of half 7 door, dan krijgt ze de fles, en om het schema te handhaven zou ik denk ik het beste (dan weer) om 10:00 fruit kunnen geven. Vanmorgen om half 11 had ze namelijk zo'n honger dat ze de appel die ik gemaakt had nog niet een beetje wilde proeven, ze wilde alleen maar melk haha.

Parel L.oïs stinkt door de Zantac niet meer zuur he? Want E.lena geeft praktisch na elke fles na 1,5-2 uur nog een mondje terug, wat echt heel erg stinkt. Weet wel dat het even een paar dagen nodig heeft om in te werken (zal met verdubbelen van de dosis ook wel zo zijn), maar wil even weten of de zantac nou daarvoor zorgt... Dan heb ik iets om naar uit te kijken haha.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  MissD di 21 feb 2012 - 2:08

Jemig wat is er veel bijgeschreven.

Lejow; Mooie foto van B. wat goed dat ze al in een normaal bedje ligt. Ze gaat echt met sprongen vooruit he! Jullie mogen trots zijn.

Parel en studie; Fijn dat het logeren goed bevallen is en dat er meer logeerpartijtjes komen Wink. T. gaat zodra ik aan het werk ben (bijna) iedere week een nacht bij mijn ouders slapen.

Hier niet echt Vastenavend dit jaar. Zaterdag was hier op het dorp de optocht, die konden we mooi vanuit de woonkamer kijken. Maandag ben ik naar mijn ouders en zusje gegaan met T. (T. in mijn oude boerenkiel met zakdoek, hij was veel te groot maar het stond wel lief) en nu zit ik voor de televisie om de optocht van Bergen op Zoom te kijken I love you beetje balend dat ik er niet naartoe ga dit jaar.

Laatst aangepast door MissD op do 23 feb 2012 - 4:35; in totaal 1 keer bewerkt

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10

Bericht  meisje di 21 feb 2012 - 2:11

Ah MissD, wat een plaatje zeg! I love you
meisje
meisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10

Bericht  MissD di 21 feb 2012 - 2:17

meisje schreef:Ah MissD, wat een plaatje zeg! I love you

Dank je wel Embarassed

MissD
Prater
Prater

Bericht  Ayla di 21 feb 2012 - 2:27

Haha MissD kei schattig! Die haren! Punkie
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  MissD di 21 feb 2012 - 2:34

Haha ze had een mutsje opgehad dus dan gaan der haren overeind staan, normaal probeer ik een beetje een kuif naar voren te maken Wink want voor speldjes is het nog net iets te kort.

MissD
Prater
Prater

Bericht  Poisongirl di 21 feb 2012 - 2:39

@Lejow: Wat goed, laten we de maandag goed nieuws dag er in houden, haha. En wat een schatje is ze toch!

@Supertalentje: wat vervelend dat hij zulke krampjes heeft! Ik zou ook niet weten wat je beter kunt doen, wel of niet inbakeren...

@Studie en Parel: Fijn dart carnaval leuk was en dat jullie het goed vonden gaan met het wegbrengen van de kindjes. Dat lijkt me toch wel moeilijk. Maar hier gaan we het binnenkort ook voor een oefennachtje doen!

@Ayla zo zeg, E. groeit dus goed. Wel zielig dat ze moest huilen bij de prikjes, hier krijgt J. zijn eerste prikjes maandag, ben benieuwd...

@MissD Wat een leuke foto! En die ogen, wauw! Ik zal snel ook eens een foto van J. plaatsen.

Sorry als ik op iemand ben vergeten te reageren...

@All sorry dat ik niet zo actief ben geweest de afgelopen tijd. Eerst was mijn laptop kapot, nu heb ik een nieuwe kregen we donderdagochtend heel vroeg heel naar nieuws. De zus van een van onze beste vrienden had een hartverlamming gehad. Haar man vond haar op bed toen hij 's avonds naar bed ging, ze was helemaal grauw/grijs. Hij haar gereanimeerd en 1-1-2 gebeld. De ambulance was er gelukkig heel snel en die hebben haar nog meer dan een half uur gereanimeerd, voor ze vervoerd kon worden.. Echt doodeng. In het ziekenhuis hebben ze besloten haar lichaam voor 2 dagen te koelen naar -36 graden. Ze werd dus in een coma gehouden. Gelukkig kwam ze daar na het opwarmen van haar lichaam weer uit bij en zoals het er nu uitziet wirdt ze weer helemaal de oude. Maar wat schrik je dan en wat ben je dan alleen maar daar mee bezig. Mijn hoofd zat ook echt vol daardoor en ik kennen doe ik haar niet eens.

Met J, gaat het heerlijk. Drink goed, is vrolijk, wel vind ik dat hij veel wakker is, maar goed. Maandag dus naar CB voor zijn eerste inentingen.
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809

Bericht  studiebol di 21 feb 2012 - 2:39

MissD Leuke foto!!!!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Poisongirl di 21 feb 2012 - 2:39

Ayla schreef:Haha MissD kei schattig! Die haren! Punkie

Zo noemen wij J. ook vaak Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 25 561177
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 8:24

Ayla schreef:Star ik zou als ik jou was gewoon afwachten tot ze zelf de 5de fles niet meer wil, of de andere flessen steeds meer laat staan. E.lena zit nu op 4 flessen, die wilde de fles om 23:00 niet meer. Ze krijgt nu 's morgens ook een papfles omdat ze zo'n lange nacht maakt, dan heb ik ook behoefte aan een goeie bodem was mijn redenatie. Ze dronk de gewone melk ook niet geweldig meer, de pap wel.

Ik wil ons schema zo proberen te krijgen:
07:00 papfles
9:30-10:00 fruit
12:00 fles
15:00 fles
18:00-18:30 groente
19:00-19:30 papfles

Het ligt eraan hoe snel ze honger heeft 's morgens wanneer ik fruit geef, tot nu toe heeft ze tot 11:00 uur nog geen honger dus denk dat ik misschien zelfs pas om 10:30-11:00 fruit ga geven, totdat zij aangeeft eerder honger te hebben. Meestal heeft ze om 18:00 's avonds al honger, dan eet ze de groente dus ook goed, en dan om 19:00 heeft ze weer honger, krijgt ze de papfles. En momenteel slaapt ze dan tot een uurtje of half 7 door, dan krijgt ze de fles, en om het schema te handhaven zou ik denk ik het beste (dan weer) om 10:00 fruit kunnen geven. Vanmorgen om half 11 had ze namelijk zo'n honger dat ze de appel die ik gemaakt had nog niet een beetje wilde proeven, ze wilde alleen maar melk haha.

Parel L.oïs stinkt door de Zantac niet meer zuur he? Want E.lena geeft praktisch na elke fles na 1,5-2 uur nog een mondje terug, wat echt heel erg stinkt. Weet wel dat het even een paar dagen nodig heeft om in te werken (zal met verdubbelen van de dosis ook wel zo zijn), maar wil even weten of de zantac nou daarvoor zorgt... Dan heb ik iets om naar uit te kijken haha.

L. zit aan de Losec, maar ik heb het idee dat die hoeveelheid nu ook te weinig is. Mijn moeder zei dat ze dr halve fles leegdrinkt (behalve die van 23 uur) en dan gaat huilen (doet ze ook) en niet meer wil, een halfuur later slokt ze dan de rest nog weg. Raar kind ook! Het ruikt niet heel erg zuur ofzo, maar ik vertrouw het toch niet. Donderdag mogen we weer naar de ka, dan kaart ik het aan.

Gast
Gast

Bericht  pindaatje di 21 feb 2012 - 9:06

MissD: wat een geweldige foto!!!

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  mickey di 21 feb 2012 - 9:12

Hey meiden

wat hebben jullie weer veel geschreven sinds mijn laatste post Wink Is me een beetje te veel om op iedereen te reageren, sorry!

@Logeerkids: fijn dat het goed is gegaan! cheers

@Foto's: moooooi!! Een klein vechtertje in een groot bed en een punkie met boerenkiel, leuk hoor!

@All: F is ook weer goed gekeurd vandaag. Ik moest extra met hem naar het bureau, omdat zijn hoofd de vorige keer te snel was gegroeid, dus ook maar laten wegen en meten Wink Hij weegt nu 6495 gram en is al 60 cm! Wat zijn hoofd betreft: de vorige keer was het 42,2, nu was het 42,8. Toen de meetmuts het in de computer ging invoeren, zei ze ineens: "He? Hoe kan dat nou? Van 43,2 naar 42,8?"... Hadden ze het de vorige keer dus verkeerd in de pc ingevoerd. Er was dus helemaal niks aan de hand Evil or Very Mad
F is trouwens afgelopen vrijdag ook uit logeren geweest. Mijn zus had aangeboden om op te passen, zodat wij toch een avondje carnaval konden vieren. Ik had 3 flesjes van 120 cc meegegeven, heb immers geen idee hoeveel hij drinkt Wink 'S avonds had hij genoeg aan één flesje, maar 's ochtends wilde hij meer en heeft hij 170 gedronken. Ik had toen we thuis kwamen nog gekolfd en ook 's ochtend toen ik op stond, om het op peil te houden. Vlak nadat ik klaar was met kolven, belde mijn zus dat hij honger begon te krijgen. Ze heeft hem toen het restant gegeven en ik ben toen snel onder de douche gesprongen en er daarna naartoe gegaan, met het flesje van de nacht. Hij dronk toen ff 200 cc achter elkaar weg! :shock: Het slapen was ook goed gegaan. Hij is daar rond 0.30 in slaap gevallen (stuk later als normaal bij ons) en werd om 8.15 wakker. Sindsdien is hij wel 's ochtends erg vroeg wakker, tussen 5.00 en 6.00 terwijl het al een week of 2 tussen 7.00 en 8.00 was... Wel ligt hij sinds het weekend in een Puckababy. Hij sliep eerst in een Swaddle Me bakerzak, maar die werd te klein. En aangezien ik nog veel bonnen van Prenatal had en ook nog een cadeau moest terugbrengen, wat we dubbel hadden gekregen, vond ik dit wel een mooie investering. De Swaddle Me was erg strak, terwijl de Puckababy best losjes zit, dus ik denk dat hij daar ook aan moet wennen. Komt vast goed. Hoop wel dat hij morgen wat langer slaapt... Mijn oogjes zijn inmiddels vrij klein, maar hij moet nog drinken dalijk. Door zijn vroege voeding, zitten we vandaag weer op 6 voedingen, terwijl dat ook al een tijd 5 waren op een dag.
Nou meiden, fijne avond nog!
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: