Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

+20
Creabea_28
_Lana_
pitbullgup
truestar
Floor
Aimee
Poisongirl
Steep
joyce0606
MissD
Supertalentje
blondje1313
pindaatje
Annie24
studiebol
Lejow
Star007
mickey
LindaK
Ayla
24 plaatsers

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 3 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Gast za 4 feb 2012 - 8:07

oehhh ik wil een pm, pindaa.. ben heeeel benieuwd :-)

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 3 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Gast za 4 feb 2012 - 8:09

BeeGee in deze situatie (kind in zh) zou ik ook niet willen werken hoor! Is er geen mogelijkheid dat je een week langer verlof hebt? Zorgverlof ofzo?

Hahaha, dat is wel een goeie optie Very Happy
Zal je net zien dat ze nu niet spuugt, dan neem ik gewoon een flesje voeding mee en giet die over dr heen Wink Ik ga wel met L. naar binnen hoor! Maar mijn schoonmoeder heeft een hele kamer voor dr ingericht, en ik kreeg over me heen dat ik haar L. hoor te geven om vast te houden als ze er is, (ze heeft het 1x gevraagd, toen was ze net aan de medicijnen en voor mijn idee dus best ziek en ik wilde haar bij mij houden, en toen heb ik nee gezegd toen ze vroeg of ze dr een flesje moest geven zodat ik kon eten, nou dan lijd ik liever honger) en daar heb ik dus JUIST geen zin in. Gelukkig is ze morgen gastvrouw, dus dan heeft ze dr handen vol Very Happy

Gast
Gast

Bericht  pindaatje za 4 feb 2012 - 8:10

Beegee: je hebt een PM.

Enne.. ondanks dat J. in het ziekenhuis ligt, toch een fijne avond gewenst op het feest. Even je gedachten ergens anders...

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast za 4 feb 2012 - 8:11

pindaatje schreef:Bedankt voor het welkom! Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 3 561177

Studiebol en Parel en Ayla: ons zoontje is nu 3 weken en 4 dagen oud. Zijn naam zet ik hier liever niet neer, ik wil hem wel PM-en voor degenen die het wil weten. (vermoed nl dat ik een meelezer heb). Alles gaat momenteel weer goed. Toen hij 12 dagen was is hij opgenomen in het ziekenhuis, en met 3 weken was hij weer thuis! En inderdaad, we hebben al een dochter. Zij is een hele trotse zus, en is nu al dol op haar broertje!

Beegee: ik had het ook niet meegekregen van je kleine mannetje, wat vervelend zeg! Hopelijk knapt hij gauw weer op! Hoe is het vandaag gegaan met hem?

Edit: ik lees het al, Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 3 699888 voor jou. Gelukkig drinkt hij nog wel heel goed!

waarom heeft hij 9 dagen nog in het zh gelegen? mag je ook pm-en!
en zijn naam ook Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast za 4 feb 2012 - 8:13

BeeGee, idd geniet even een beetje!

Gast
Gast

Bericht  pindaatje za 4 feb 2012 - 8:18

Parel: je hebt een PM.

pindaatje
Prater
Prater

Bericht  joyce0606 za 4 feb 2012 - 9:13

Parel: ik lees nu pas je berichtje in het andere topic, maar ik zie dat je nu al nieuw topic heb geopend.

ik weet nou niet of er mensen zijn die gereageert hebben over de vraag van dagritme.

maar ik zou best wat meer ritme willen, kunen jullie misschien wat tips geven. mijn dag ziet er zo uit.

06.00uur luier,fles, boeren, laten zakken etc.

06.30uur-6.45uur weer naar bed (nu ging ik ook weer liggen, maar als ik moet werken blijf ik er meteen uit)

10.00uur luier, fles, boeren, laten zakken etc. tot 14.00 zit ie in de schommelstoel en/of bij mij. af en toe slaapt hij 10 minuten.

14.00uur luier, fles, boeren, laten zakken etc. tot 18.oouur zit ie in de schommelstoel en/of bij mij, en af en toe slaapt hij 10 minuten.

18.00uur luier, fles, boeren, laten zakken etc. tot 22.00uur hetzelfde verhaal, alleen leg ik hem dan wel in de wagenbak beneden, hij slaapt dan een half uurtje en is dan wakker.

22.00uur luier, fles, boere, laten zakken etc. daarna gaan wij naar boven, en leg ik hem gelijk in de wagenbak om te slapen, rond 23.30-00.00 slaapt hij tot ongeveer 4.00 uur (hij word ook wel eens om 2 en 3uur wakker, omdat zijn speen uit is.) en dan begint het speengevecht weer. hij slaap dan rond 5.00uur weer, en dan om 6.00uur moet ik hem wakker maken voor zijn fles.
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  blondje1313 za 4 feb 2012 - 9:29

Pinda, ik wil ook wel een naam-pm (ook van je dochter)

Joyce, moet jij zo vroeg je bed uit als je straks weer gaat werken? Omdat K zo weinig slaapt op een dag lijkt het me zo jammer om hem dan om 6 uur wakker te moeten maken, maar als je dan zelf weg moet kan het niet anders.
Heb je overdag al geprobeerd om K op zijn buik in de wagen te leggen om hem meer te laten slapen?
Op zich heb je zo wel een aardig ritme, alleen kom je nergens aan toe omdat K overdag zoveel wakker is en aandacht nodig heeft. (En je ook 's nachts nauwelijks nachtrust krijgt).

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  studiebol za 4 feb 2012 - 9:29

Pindaa'tje ik wil ook wel een pm Very Happy Vervelend dat je denkt dat je een mee lezer hebt, ik ben ook wel benieuwd waarom hij naar het ziekenhuis moest?

Beegee ik snap heel goed dat het vervelend is dat je een leeg bedje thuis hebt. Hebben ze gezegd hoe lang hij ongeveer moest blijven? Waar je aan moest denken? En idd wat parel zegt kan je geen zorgverlof krijgen? Ik hoop dat je ondanks alles wel een leuke avond hebt.

Ik vind over het opwarmen geen feitelijke informatie, wel veel wat mensen denken maar niet echt iets feitelijks. Wat ik lees is dat je het binnen een uur wel weer mag opwarmen. Maar daarna niet meer, en ook maar 1 keer. Maar ik weet nog toen ze nog in het ziekenhuis lagen dat ze dus nog heel langzaam dronken dan werd de fles ook wel is opnieuw opgewarmd, dat deden ze in het ziekenhuis, dus ik ga er vanuit dat het niet zo heel erg is. En als het niet goed voelt maak ik gewoon een nieuwe fles.

Maar wat ik net toch had, ik was ze de fles aan het geven, hoor ineens een keiharde plop.. en ineens overal melk :shock: :shock: L onder de melk ik onder de melk... heel apart, geen idee wat er gebeurde. Nou ja weer ff een nieuw flesje gemaak voor haar en net de boel maar opgeruimd Mad

Ik ga ook lekker all you need is love kijken❤
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  studiebol za 4 feb 2012 - 9:32

joyce0606 schreef:Parel: ik lees nu pas je berichtje in het andere topic, maar ik zie dat je nu al nieuw topic heb geopend.

ik weet nou niet of er mensen zijn die gereageert hebben over de vraag van dagritme.

maar ik zou best wat meer ritme willen, kunen jullie misschien wat tips geven. mijn dag ziet er zo uit.

06.00uur luier,fles, boeren, laten zakken etc.

06.30uur-6.45uur weer naar bed (nu ging ik ook weer liggen, maar als ik moet werken blijf ik er meteen uit)

10.00uur luier, fles, boeren, laten zakken etc. tot 14.00 zit ie in de schommelstoel en/of bij mij. af en toe slaapt hij 10 minuten.

14.00uur luier, fles, boeren, laten zakken etc. tot 18.oouur zit ie in de schommelstoel en/of bij mij, en af en toe slaapt hij 10 minuten.

18.00uur luier, fles, boeren, laten zakken etc. tot 22.00uur hetzelfde verhaal, alleen leg ik hem dan wel in de wagenbak beneden, hij slaapt dan een half uurtje en is dan wakker.

22.00uur luier, fles, boere, laten zakken etc. daarna gaan wij naar boven, en leg ik hem gelijk in de wagenbak om te slapen, rond 23.30-00.00 slaapt hij tot ongeveer 4.00 uur (hij word ook wel eens om 2 en 3uur wakker, omdat zijn speen uit is.) en dan begint het speengevecht weer. hij slaap dan rond 5.00uur weer, en dan om 6.00uur moet ik hem wakker maken voor zijn fles.

Ik vind dat je best een mooi ritme hebt..maar tussen 10 en 14 is hij best lang wakker, maar ja hij slaap slecht he? Want ik denk dat het nog best goed zou zijn als hij dan slaapt.. maar ja als hij zo slecht slaapt je kan hem natuurlijk niet dwingen.

Wat blondje zegt omdat hij nog zo weinig slaapt kom jij nergens aan toe, maar ja ik heb geen idee wat je kan doen om hem beter te laten slapen. Ik lees dat er best veel mensen positief over een draagdoek, misschien is dat wat voor je?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 4 feb 2012 - 9:52

Joyce ik vind het ook een net schema hoor, die van ons is hetzelfde, alleen starten wij een uur later. Ik zou idd eens kijken of een draagdoek misschien helpt? Dan slaapt hij misschien wat meer en kan jij ook wat doen. Want eerlijk gezegd, vind ik hem echt bizar veel wakker voor een kindje van die leeftijd! Alle kindjes zijn natuurlijk anders, maar L. dr schema ziet er zo uit, en dan nog vind ik dat ze veel wakker is zo af en toe ;

7 - wordt ze zelf wakker, luier, fles, boeren en vaak weer terug. Dit lukt niet altijd soms is ze klaarwakker, maar vanochtend bijv. sliep ze weer tot na 10en (en wij dus ook Laughing).
Als ze wakker is gaat ze mee naar beneden of bij mij in bed, en dan kleed ik haar ook aan en was ik haar een beetje.

11 - luier, fles, boeren, even spelen, vaak geeft ze het zelf aan dat ze weer wil gaan slapen. Zo rond 12 uur ligt ze wel weer voor een uurtje of 2/3, daarna komt ze weer naar beneden en speelt ze in dr wipper of de box.

15 - luier, fles, boeren, even spelen, en zo rond half 4 gaat ze weer naar bed. Dan slaapt ze nog tot een uur of 5. Maar het kan ook zijn dat ik haar wakker moest maken voor de fles van 15 en dan gaat ze weer naar bed en slapen. Als ze wakker is weer naar beneden, spelen en ondertussen kook ik en eten we.

18.30 - wassen/badderen/pyama aan/slaapzak aan/fles/medicijnen/boeren en naar bed. Deze fles geef ik al op haar kamer met het licht uit in haar slaapkamer en alleen het overlooplicht aan. Daarna gaat ze in bed, gaat haar projector aan, geef ik haar een kus en gaat ze slapen.

23 - maak ik haar wakker, luier, fles, boeren en weer plat. Ze slaapt eigenlijk gelijk weer. S'nachts hoor ik haar nu ook niet meer, dus dan begint het schema weer bij 7.

Ik denk dat ze serieus van de 24 uur zo'n 18 uur slaapt. Overigens drinkt ze nauwelijks al haar flessen leeg, dus het schema fluctueert nogal.

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 za 4 feb 2012 - 10:09

Als ik weer moet gaan werken dan begin ik op maandag en woensdag om half 9, en moet ik dus de trein van 8 uur hebben, vrijdag begin ik om half 8 en moet ik de trein van 7 uur hebben. Misschien dat ik dan maandag en woensdag nog even ga liggen, maar goed hij krijgt om 6 uur de fles, en slaapt dan rond 7 uur weer, dus het heeft ook niet egt zin meer dan.

Fijn dat mijn chema deugd!! Ik weet ook niet, verder geen babies om mij heen

Even wat anders, ik was ongesteld geworsen, maar vandaag was het alweer over en ik heb geen kramp gehad en ook niet veel bloedverlies....herkend iemand dit?
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  studiebol za 4 feb 2012 - 10:16

Haha Joyce je beslist zelf he of je schema deugt..Very Happy Maar ja ik ben het dus wel met parels eens dat jou mannetje vergeleken met die van mij ontzettend weinig slaapt. Maar goed ik lees ook wel dat hij een slechte slaper is.. maar ik zou toch kijken of ik daar nog wat aan kon doen..

Wat betreft je ongesteldheid nee dat herken ik niet.. de eerste twee keer was bij mij ontzettend heftig.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Lejow za 4 feb 2012 - 10:46

Sterkte Beegee!!
Balen dat de kweek positief is, wel fijn dat hij zichzelf er zo knap doorheen slaat!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast za 4 feb 2012 - 10:52

Joyce, misschien tussentijdse bloedingen?
Weet niet of dat ook kan hoor bij bv, mijn eerste menstruatie was wel vrij heftig maar absoluut niet pijnlijk. Nu ik een spiraaltje heb laten zetten, heb ik wel spotting tussendoor.
Denk wel dat het kan, moet je lichaam gewoon even wat bloed lozen Laughing

En je eigen schema maak je zelf he! Wat voor jullie fijn is, en goed uitkomt.
Alleen de ochtend- en de avondflessen staan vast, tussendoor komt ze wanneer ze komt, ik ga haar ook niet voor niks laten huilen. Zo komt het ook wel eens voor, als ze erg moe is, dat ze om 6 uur de nacht al in gaat Laughing

Maar ik wil me nergens mee bemoeien hoor, ik lees idd vaak dat K. ontzettend slecht en weinig slaapt, is het geen idee om eens naar een osteopaat te gaan? (Moet je horen wie het zegt, ik moet eigenlijk ook gaan met L. maar goed) Misschien zit er wel een werveltje dwars ofzo?

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 za 4 feb 2012 - 11:01

Jaa ik zit er wel over te denken, ik moet woensdag naar het cb voor zijn 2e prikjes, ik zal is even vragenn of het erg slecht is als hij zo weinig slaapt, en die soort van heftige schrik reacties, en deuk in zijn fontanel haha! Heel wat te vragen. Het irritante is wel voor hem dat hij van een kwartier voordat hij de volgende fles krijgt in slaap valt, vaak maak ik de fles way later klaar, maar eigenlijk vind ik het dan weer zielig...

Hoeveel/hoevaak drinken jullie kleintjes ?
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  pindaatje za 4 feb 2012 - 11:10

Joyce: het lijkt wel of ik het verhaal lees van de tijd dat mijn dochter zo klein was als jou zoontje.. Zij sliep ook weinig tot niet overdag op die leeftijd. En die schrikreacties had zij ook best vaak en veel. Bij haar is het op den duur vanzelf overgegaan in wat meer slapen overdag, eigenlijk vanaf het moment dat ze naar het kdv ging met 3 maanden. Daar deed ze zoveel indrukken op dat ze er wel van sliep smile.. En naarmate ze zelf meer kon, ging ze ook de dagen thuis meer slapen overdag, omdat ze moe werd van alle dingen die ze zelf kon doen... En nu... ze is nu ruim 2, en slaapt nog steeds elke middag 2 uur, en 's nachts klokje rond.

En wat betreft de ongesteldheid, dat kan best wel.. Ik ben na mijn 1e bevalling nooit heviger ongesteld geweest als daarvoor...

PM's zal ik morgen even sturen, moet eerst even weer kijken wie er ook alweer om vroegen..

pindaatje
Prater
Prater

Bericht  studiebol za 4 feb 2012 - 11:16

Joyce hier kregen ze tot aan het begin van deze week 5 voedingen. Maar die van 23 uur kreeg ik er amper in. Sinds deze week zit ik dus te klooien met de flessen maar ze krijgen er 4 per dag. Waarvan de laatste tussen 20 en 21 uur. Over de hoeveelheden kan ik niks zeggen dat wisselt zo erg. Vooral L drinkt haar flessen niet leeg.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  pindaatje za 4 feb 2012 - 11:24

Ik ben nog niet erg vergelijkingsmateriaal, maar mijn mannetje zit nu op 6 voedingen per dag (sommige dagen nog 7, ligt eraan hoe de nacht geweest is). Durf haast niet zeggen wat hij per keer al opdrinkt, want dat is (te)veel voor zijn leeftijd.. hij drinkt per keer nl al 120cc.(120+4 klaarmaken, en er wat uitgooien tot er 120 overblijft) Dit is in overleg met de kinderarts zo gegaan, aangezien hij anders na een fles net zo lang bleef huilen tot hij nog wat kreeg.. hij was niet tevreden, en niet verzadigd..

pindaatje
Prater
Prater

Bericht  Gast za 4 feb 2012 - 12:58

Ben ik hier eigenlijk ook welkom om mee te schrijven? Ik weet sowieso niet of ik het heel actief ga volhouden, maar af en toe meeschrijven en sowieso -lezen zou ik wel leuk vinden!

Mijn jongste dochter is echt een slaapkop, die ligt twintig uur per dag te slapen op een normale dag. Nou ja, 'ligt', ze zit ook regelmatig in de draagdoek, omdat ze net als de kleine van Parel veel spuugt. Ik maak me ook een beetje zorgen over naar de opvang gaan. Mijn oudste zit al op dat verblijf, dus binnenkort wil ik daar even overleggen of ze daar bijvoorbeeld ook het wiegje schuin willen zetten zodat ze de voeding beter binnen houdt.

We zitten nu op vijf a zes voedingen, ik heb er geen ritme in zoals sommigen hierboven. Ik voed op verzoek en het verzoek komt nog wel eens op verschillende tijdstippen Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 3 561177 . Gelukkig is de laatste voeding voordat ze lang gaat slapen tegenwoordig (even afkloppen) om 23.00 in plaats van midden in de nacht. Normaalgesproken krijgen kindjes van de leeftijd van mijn dochter trouwens nog meer voedingen dan vijf, maar omdat zij met een beperkt aantal voedingen minder spuugt is dit voor haar prima.

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 za 4 feb 2012 - 21:24

Twellie: natuurlijk ben je welkom!! Schrijf/lees lekker mee, gezellig!!!!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  MissD za 4 feb 2012 - 22:25

Goedemorgen,

Hier weer een nacht als vanouds. T. heeft lekker geslapen vanaf gisteravond 11uur, werd alleen om half 5 even wakker om wat te eten, en om half 9 en nu ligt ze weer lekker te slapen.
Gisteravond gezellig kraamvisite gehad van vrienden van mijn ouders (kwamen samen met mijn ouders). Vandaag is T. alweer een maand oud, de tijd gaat echt zo enorm snel. Vandaag weinig plannen, gezien de temperatuur maar lekker binnen blijven en vanavond krijgen we nog kraamvisite.

Studiebol; Vervelend he, die mensen die je niet goed kent of nooit ziet en die dan zo lang blijven zitten. Hier blijft alle kraamvisite gemiddels zo'n 3 uur zitten, vind ik best lang. Mijn man en ik zijn in april alweer 2 jaar getrouwd Wink maar waren in december 8 jaar samen.
Lastig he, foto's kiezen! Wij hebben van de eerste maand zo rond de 300 foto's, willen binnenkort eens gaan laten afdrukken (ik wil graag gewoon "ouderwets" foto's inplakken voor T., heb ook haar navelstreng, eerste pleister van na de hielprik bewaard, polsbandje uit het zkh en over een tijdje als we bij de kapper zijn geweest haar eerste plukje haar, wil er ook een afdrukje van haar handje en voetje in doen).
Kan me trouwens niet voorstellen dat het slecht is als je dochter de fles krijgt met een half uurtje pauze ertussen. T. drinkt hier ook wel eens een kwartier (valt dan bijna in slaap), dan verschoon ik haar luier, boertje en dan leg ik haar weer aan en dan zit er ook wel eens een kwartier tot half uur tussen.

Ayla; inderdaad dat kraambezoek dat moet gewoon even, maar sommige mensen vind ik gewoon echt niet leuk. Die laat ik dus ook alleen maar komen als mijn man ook thuis is, zodat hij het gesprek ook een beetje gaande kan houden.

Parel; Verlof gaat snel voorbij he, als de kleine er eenmaal is. Inderdaad als je op tijd op staat kan je er wel maximaal van genieten Wink ik moet dat ook gewoon eens gaan doen. Lig rustig tot een uur of half 10 op bed met T. en dan doe ik daarna nog haast niks. Word pas ergens halverwege de middag actief Wink kan ik beter andersom doen denk ik. In de ochtend lekker actief zijn en dan 's middags lekker wat voor mezelf doen of lekker even met T. naar buiten als het weer het toe laat.
Leuk trouwens dat zoveel mensen in je omgeving zwanger zijn. Bij ons helaas niet, en ik merk dat het begrip dan toch wat minder is. Zo heb ik 1 "vriendin" (niet echt vriendin meer, ik probeer het contact een beetje te laten verwateren Embarassed) die is langsgeweest toen T. een week oud was, maar begreep niet dat ik de week erna geen zin had om weer af te gaan spreken terwijl we volop in veranderingen zaten en kraambezoek.
Hoop voor je dat het vandaag toch nog gezellig/leuk word op het winterfeest bij je schoonouders, en anders heb je in ieder geval het fatsoen getoond om even aanwezig te zijn.

Beegee; Fijn dat J. het ondanks dat hij zo ziek is toch zo goed doet in het ziekenhuis. Hebben ze al enig idee hoe lang hij daar moet blijven?
Hoe was het feest gisteravond nog?

Twellie; Welkom!

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10

Bericht  studiebol zo 5 feb 2012 - 0:14

Twellie welkom hier! Hoe oud is jongste? En mogen we haar naam ook weten Very Happy

MissD fijn dat T een goede nacht had, en dat het bezoek gezellig. Hier kwamen vaak savonds vrienden en die wilde dan idd ook na een uurtje weer gaan en dan zeiden wij altijd je mag wel blijven hoor wij kunnen toch nog niet naar bed want toen kregen de meiden om 12 uur nog eten:D Maar ja als het niet zulke gezellig mensen zijn dan is 3 uur lang blijven zitten ook best lang..

Hier ook weinig mensen zwanger, veel hebben al een kindje dus ik verwacht binnen kort wel weer de aankondiging dat de 2e opkomst is.

Parel ik hoop dat je toch een leuke middag hebt.. ik zou ook gewoon binnen blijven ja, ik hoop voor de andere mensen dat jou schoonouders heaters buiten hebben gezet want anders is het niet vol te houden joh!

Hier een goede nacht, daarna nog lekker ff met de meiden in ons bed gelegen.. vind ik altijd zo gezellig! Wasmachine staat al weer aan,meiden zijn in bad geweest en we gaan straks naar mijn zus en zwager daar een filmpje kijken en dan blijf ik daar eten, dus dat is wel gezellig!

En de meiden hebben een jurkje maatje 62 aan.. aaah zo leuk, haha, ze worden echt wel groter, groeien goed. Wel is het een jurkje van noppies die vallen wat kleiner meestal maar toch:D
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  mickey zo 5 feb 2012 - 1:10

@Studie: ik zag je foto in het andere topic: leuk hoor, die jurkjes! En al maatje 62, ze gaan hard he, jullie meiden! F heeft ook al steeds vaker 62 aan, maar die was dan ook flink wat groter bij de geboorte. En hij zal nu ook wel zwaarder zijn als jouw meiden, gok ik zo...

Voor de rest vind ik echt dat jullie veel te veel kletsen! En met al die nieuwe mama's erbij, hou ik het helemaal niet meer bij als ik een paar dagen niet heb geschreven.

Hier gaat alles prima, gisteravond vrienden op bezoek gehad, samen filmpje gekeken. Ik had gehoopt F vantevoren in bed te kunnen leggen, had hem om 19.00 in bad gedaan, daarna gevoed en toen in bed gelegd. Heb hem er uiteindelijk rond 20.30 maar uitgehaald, want hij wilde echt niet slapen! Bezoek was er toen ook net, dus heeft hij er lekker bij gelegen en rond 21.30 viel hij in slaap in de box. Rond middernacht ging het bezoek weg, en heb ik F wakker gemaakt. Naar boven gegaan met hem, verschoond en gevoed en toen sliep hij om 1.00. Ik ben zelf ook naar bed gegaan, vond het wel een mooie tijd Wink Rond 6.00 hoorde ik F weer huilen, alleen had ik niet goed gekeken, ik dacht dat het 4.00 was... Toch maar naar hem toe gegaan en toen zag ik op zijn kamertje dat het dus al 6.00 was Wink Na de voeding heeft hij weer geslapen tot 10.00 (en ik dus ook). Inmiddels ligt hij ook alweer een uur te pitten in de box. Vandaag maken we er een pyjama dagje van Wink

Ik heb wel een vraagje aan jullie: krijgen jullie kids iedere dag schone kleren aan? Ik kleed F eigenlijk alleen om, als zijn kleren vies zijn. Als hij ze schoon houdt, dan heeft hij het dus een paar dagen aan, totdat hij in bad gaat. Dan krijgt hij wel altijd schone kleren aan. Ik vind het zo'n onzin om hem iedere dag iets schoons aan te doen, als hetgeen wat hij aan heeft niet vies is. Wassen en strijken zijn geen hobby's van mij, daar zal het ook mee te maken hebben Wink Maar zelf heb ik ook wel een paar dagen hetzelfde aan, zie niet in waarom ik hem dan iedere dag iets anders aan moet doen.

Oh ja: voor de geinteresseerden: ik heb mijn bevallingsverhaal in het beval-topic gezet. Had het nog niet eerder hier geplaatst, dus werd wel eens tijd Wink
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  studiebol zo 5 feb 2012 - 1:29

Mickey.. nee ze krijgen hier niet elke dag schone kleren aan als het schoon is tenminste dan doe ik de volgende dag de kleren nog een keer aan. Maar meestal heeft L wel gespuugd dus dan gooi ik het in de was en dat van V dan ook want ik vind het toch leuk om ze het zelfde aan te trekken Very Happy

Strijken daar doe ik niet aan Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 3 166342
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: