Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
+20
Creabea_28
_Lana_
pitbullgup
truestar
Floor
Aimee
Poisongirl
Steep
joyce0606
MissD
Supertalentje
blondje1313
pindaatje
Annie24
studiebol
Lejow
Star007
mickey
LindaK
Ayla
24 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
Pbg en MissD: Ik hebjullie ook toegevoegd op fb . Ik typ hier norgen wel weer wart meer. Beetje lastig via telefoon.
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Wat is er weer ontzettend veel bijgeschreven!! Ik zal er van de week eens even voor gaan zitten om te reageren, moet nu zo zoonlief even voeden, en dan lekker op bed, en morgen ben ik jarig, dus dan ook geen tijd...
Ik zag een aantal hele leuke foto's voorbij komen! Wat een prachtige kindjes! Enerzijds wil ik ook graaaaag met mijn kindjes showen hier, maar anderzijds wil ik de foto's niet hier op het forum hebben ... Zie dat jullie mekaar allemaal op facebook hebben en elkaars foto's daar kunnen zien.
Ik zag een aantal hele leuke foto's voorbij komen! Wat een prachtige kindjes! Enerzijds wil ik ook graaaaag met mijn kindjes showen hier, maar anderzijds wil ik de foto's niet hier op het forum hebben ... Zie dat jullie mekaar allemaal op facebook hebben en elkaars foto's daar kunnen zien.
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
Super, ik ben alleen met eten wat strikt, dit ook omdat ze toch behoorlijk moesten groeien omdat ze veel te vroeg geboren zijn. Wanneer ze slapen en wakker zijn.. dat maakt me allemaal niet uit. Maar ja het eten ligt toch wat strakker hier. De eerste dagen dat ze slechter dronk, maakt het met niet zo uit.. maar ja we zijn nu 3 weken verder.
Maar je hebt helemaal gelijk wat betreft de huisarts.. en dan ben ik weer zo iemand die niet tot morgen kan wachten dus ik heb de huisartsen post gebeld Kreeg een hele lieve vrouwelijke arts aan de telefoon. Ze vroeg van alles, overal over gepraat en gedaan. Maar goed conclusie, geen koorts, vrolijk alert meisje, niet anders dan anders, geen diaree lijkt op de wegschaal wel aan te komen enzovoort. Advies van haar, even stoppen met de nutriton, want daar kan ze heel vol van raken zonder dat daar voedingsstoffen inzitten, wat niet erg is natuurlijk, maar ja ze zit wel sneller vol. Gewoon een paar flessen zonder proberen, gaat ze weer veel spugen dan toch weer wel geven want dan heeft ze het nodig voor het spugen. Maar wat de huisarts ook zei, het kan ook gewoon een meisje zijn die het goed doet op minder en dat is dan zo. We kunnen haar niet dwingen...
Wat jij ook al zei supertalentje over die negatieve gedachtes als we haar zo "dwingen" daar heb ik ook over nagedacht en is idd misschien ok wel zo. Dus daar gaan we maar weer mee stoppen.
Pff wat een zorgen kun je hebben om zo'n klein meisje..
Zo MissD zo vaak als jullie het doen, haha dat redden wij voor de bevalling niet en nu nog steeds niet. Het gaat wel steeds beter maar zo fijn als dat ik het eerst vond dat vind ik nu totaal nog niet.
Mooie meid hebben jullie zeg!
Maar je hebt helemaal gelijk wat betreft de huisarts.. en dan ben ik weer zo iemand die niet tot morgen kan wachten dus ik heb de huisartsen post gebeld Kreeg een hele lieve vrouwelijke arts aan de telefoon. Ze vroeg van alles, overal over gepraat en gedaan. Maar goed conclusie, geen koorts, vrolijk alert meisje, niet anders dan anders, geen diaree lijkt op de wegschaal wel aan te komen enzovoort. Advies van haar, even stoppen met de nutriton, want daar kan ze heel vol van raken zonder dat daar voedingsstoffen inzitten, wat niet erg is natuurlijk, maar ja ze zit wel sneller vol. Gewoon een paar flessen zonder proberen, gaat ze weer veel spugen dan toch weer wel geven want dan heeft ze het nodig voor het spugen. Maar wat de huisarts ook zei, het kan ook gewoon een meisje zijn die het goed doet op minder en dat is dan zo. We kunnen haar niet dwingen...
Wat jij ook al zei supertalentje over die negatieve gedachtes als we haar zo "dwingen" daar heb ik ook over nagedacht en is idd misschien ok wel zo. Dus daar gaan we maar weer mee stoppen.
Pff wat een zorgen kun je hebben om zo'n klein meisje..
Zo MissD zo vaak als jullie het doen, haha dat redden wij voor de bevalling niet en nu nog steeds niet. Het gaat wel steeds beter maar zo fijn als dat ik het eerst vond dat vind ik nu totaal nog niet.
Mooie meid hebben jullie zeg!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Studie is het dan een idee dat je zonder nutriton toch even wat vaker wat minder aanbied? En dan weer langzaam opbouwen naar om de 4 uur? Want ik denk dat haar maagje nu ook weer wat kleiner is geworden, en dat ze daardoor misschien wel weer juist gaat spugen omdat ze dan ineens weer zo'n plons binnenkrijgt. Is zo mijn gedachte erover haha. Het klinkt wel logisch wat die huisarts zegt, heb ook wel is het advies gekregen om nutriton te gebruiken omdat ze al snel zoveel dronk, dat valt zwaarder en dus zijn ze sneller vol. Maarja, dat kreeg ze toch al.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Studie: wat goed dat je de hap gebeld hebt! Ben je er nu zelf ook wat geruster op? En hoelang mag je dit doen of gewoon volgende week weer bellen? Ik hoop dat ze gauw weer wat meer gaat drinken! Ze zeggen altijd 'kleine kinderen, kleine zorgen, grote kinderen, grote zorgen' dus ik hou ook mijn hart vast, ben ook zo bezorgd soms om mijn kleine man ;-)
Dagelijks tussen de lakens duiken gaat ons toch niet lukken Studie Hier vond ik het heel fijn de eerste keer na de bevalling, ik voelde me weer even vrouw van ipv moeder van. We waren trouwens heel zenuwachtig, net alsof het de allereerste keer was. Condooms kopen vond ik een ramp, ik voelde me zo opgelaten, stond ik met een kleine baby van 4 weken in het kruidvat, ze zullen wel gedacht hebben dat ik die condooms te laat kwam kopen, haha!
Dagelijks tussen de lakens duiken gaat ons toch niet lukken Studie Hier vond ik het heel fijn de eerste keer na de bevalling, ik voelde me weer even vrouw van ipv moeder van. We waren trouwens heel zenuwachtig, net alsof het de allereerste keer was. Condooms kopen vond ik een ramp, ik voelde me zo opgelaten, stond ik met een kleine baby van 4 weken in het kruidvat, ze zullen wel gedacht hebben dat ik die condooms te laat kwam kopen, haha!
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Ayla goede tip bedankt!! Merkte het nu al ze begin heel hard te huilen ben uk niet van haar gewend. Dus ik geef haar nu de fles en er gaat al aardig wat in :-)
Super ja wel geruster. Ik weet wel dat ze het goed doet maar ja eten is wel belangrijk maar na het goede gesprek zie ik het weer zitten
Super ja wel geruster. Ik weet wel dat ze het goed doet maar ja eten is wel belangrijk maar na het goede gesprek zie ik het weer zitten
studiebol- Ratel
@Ayla: ik lees steeds dat je het hebt over die grootte van de maag, maar ik kan er echt niks over vinden via google, hoe kom je daar toch aan?
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Gewoon logisch nadenken Super Als wij steeds vaker steeds meer eten, of toch iets meer eten wanneer we volzitten wordt onze maag ook groter. Net als dat we een tijd niks gegeten hebben, dan kun je niet ineens een volledige maaltijd eten, die komt er dan net zo hard weer uit. Het zal bij baby's niet anders werken denk ik, als je door blijft proppen als ze vol zitten wordt de maag groter, als ze een hele tijd de helft krijgen van wat ze eerst dronken krimpt de maag. Over het algemeen zijn kinderen alleen wel in staat om te stoppen met eten als ze voldaan zijn.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Gisteren een heel drukke dag gehad op het werk, ik was 's avonds bek af. Wel wat bijgelezen net, maar niet alles onthouden.
Floor, succes als je met je vriend gaat praten, niet erg fijn deze situatie, hopelijk wordt het beter als je er een gesprek over hebt.
Ik heb MissD en PBG uitgenodigd op fb, hopelijk willen jullie me toevoegen.
Ayla, ik weet niet of de maag letterlijk groter of kleiner wordt, maar het is wel zo dat in elk geval door gewenning je dan niet meer zo veel kunt eten.
Lotte heeft de afgelopen nachten gelukkig weer gewoon doorgeslapen. Gisteren op het kdv had ze 3 keer gepoept, dat zijn we echt niet van haar gewend (er zijn 5 luiers doorheen gegaan, gaat hard zo!). Gisteren voor het eerst dat ik haar Ă©n zonder huilen achter heb kunnen laten Ă©n dat ze zonder huilen ook weer mee naar huis ging. Hopelijk begint ze het te begrijpen en raakt ze niet meer zo van slag.
Super, de eerste keer vond ik het nog niet zo fijn, was veel te gespannen dat het pijn zou doen. Nu gaat het wel weer goed, alleen helaas niet zo vaak, mijn man is nog steeds erg moe.
Floor, succes als je met je vriend gaat praten, niet erg fijn deze situatie, hopelijk wordt het beter als je er een gesprek over hebt.
Ik heb MissD en PBG uitgenodigd op fb, hopelijk willen jullie me toevoegen.
Ayla, ik weet niet of de maag letterlijk groter of kleiner wordt, maar het is wel zo dat in elk geval door gewenning je dan niet meer zo veel kunt eten.
Lotte heeft de afgelopen nachten gelukkig weer gewoon doorgeslapen. Gisteren op het kdv had ze 3 keer gepoept, dat zijn we echt niet van haar gewend (er zijn 5 luiers doorheen gegaan, gaat hard zo!). Gisteren voor het eerst dat ik haar Ă©n zonder huilen achter heb kunnen laten Ă©n dat ze zonder huilen ook weer mee naar huis ging. Hopelijk begint ze het te begrijpen en raakt ze niet meer zo van slag.
Super, de eerste keer vond ik het nog niet zo fijn, was veel te gespannen dat het pijn zou doen. Nu gaat het wel weer goed, alleen helaas niet zo vaak, mijn man is nog steeds erg moe.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
=
Laatst aangepast door Floor op wo 15 feb 2012 - 1:39; in totaal 1 keer bewerkt
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
@blondje: wat fijn dat L niet meer huilt bij het afscheid. Dan ga je zelf toch met een beter gevoel werken, hè.
@floor: Vind het heel rot voor je, hopelijk komen jullie er samen uit.
@star: hoe was het gegaan op het kdv? Had je gezegd dat je niet wilde dat ze een deken zouden gebruiken? Op het kdv waar ik werkte, zaten de baby's en peuters niet in dezelfde groep. Ze hadden ook eigen kamers (2 kamers voor de babygroep en 2 kamers voor de peuters). Bij de baby's mogen daar inderdaad geen dekens gebruikt worden. Ik heb voorheen ook stages gehad bij kdv's met gemengde groepen, maar ook daar werden alleen bij de peuters dekens gebruikt. Vind het dus een raar argument dat ze D onder een deken zouden leggen daardoor.
@floor: Vind het heel rot voor je, hopelijk komen jullie er samen uit.
@star: hoe was het gegaan op het kdv? Had je gezegd dat je niet wilde dat ze een deken zouden gebruiken? Op het kdv waar ik werkte, zaten de baby's en peuters niet in dezelfde groep. Ze hadden ook eigen kamers (2 kamers voor de babygroep en 2 kamers voor de peuters). Bij de baby's mogen daar inderdaad geen dekens gebruikt worden. Ik heb voorheen ook stages gehad bij kdv's met gemengde groepen, maar ook daar werden alleen bij de peuters dekens gebruikt. Vind het dus een raar argument dat ze D onder een deken zouden leggen daardoor.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb even gemist waarom je er precies doorheen zit, maar wil je sterkte wensen
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Raar idee, vandaag zou ik 32 weken zwanger zijn geweest...
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow, raar hoor, dat soort dingen had ik toen ook steeds.. maar dat neemt ook wel weer af!
Floor wat vervelend dat je er zo door heen zit en niemand het weet. Zit je er zo door heen door alleen de situatie met je vriend of ook omdat het begin best moeilijk ging met je zoontje? En dat je gewoon erg moe bent?
Blondje 3 x poepen tja wat er uit moet moet er uit he Fijn dat ze niet gehuild heeft!
Nou hier had L om 23 uur ofzo dus weer honger, dus weer wat gegeven, toen om 4uur weer gehuil, weer honger nou weer wat gegeven toen om 7 uur weer huilen dus wij dachten weer aan honger, maar toen wilde ze niks, nou oke dan niet. Toen om 9 uur weer huilen, toen wilde ze wel wat eten maar weer heel weinig, ik denk maar zo'n 70 cc..
En nu ligt ze helemaal hyper de pieper bij me op schoot, schoppen met haar beentjes zwaaien met haar armpjes en maar lachen en maar lachen
Nou ja ik ga zo nog is ff lekker paardrijden en vanavond gaan we bij mijn ouders eten en helpt mijn vader met de belastingpapieren in te vullen (heb daar echt een hekel aan!! )
Floor wat vervelend dat je er zo door heen zit en niemand het weet. Zit je er zo door heen door alleen de situatie met je vriend of ook omdat het begin best moeilijk ging met je zoontje? En dat je gewoon erg moe bent?
Blondje 3 x poepen tja wat er uit moet moet er uit he Fijn dat ze niet gehuild heeft!
Nou hier had L om 23 uur ofzo dus weer honger, dus weer wat gegeven, toen om 4uur weer gehuil, weer honger nou weer wat gegeven toen om 7 uur weer huilen dus wij dachten weer aan honger, maar toen wilde ze niks, nou oke dan niet. Toen om 9 uur weer huilen, toen wilde ze wel wat eten maar weer heel weinig, ik denk maar zo'n 70 cc..
En nu ligt ze helemaal hyper de pieper bij me op schoot, schoppen met haar beentjes zwaaien met haar armpjes en maar lachen en maar lachen
Nou ja ik ga zo nog is ff lekker paardrijden en vanavond gaan we bij mijn ouders eten en helpt mijn vader met de belastingpapieren in te vullen (heb daar echt een hekel aan!! )
studiebol- Ratel
Iedereen toegevoegd op FB
@ lejow; dat is wel confronterend zeg
@ supertalentje; mijn moeder heeft naait veel een heeft een hele zolder vol stofjes liggen dit is eigenlijk een voeringsstof
@ pindaatje; fijne verjaardag! :cheers:gefeliciteerd
@ blondje; fijn dat het wat beter gaat op het kdv
@ floor; wat vervelend ook dat je je vriendinnen weinig ziet! weet niet of je er interesse in hebt maar als je een keer wil afspreken voor wandelen of zwemmen of iets dergelijks doe ik dat graag hoor! Wel fijn dat je kleine man weer heeft door geslapen
@ studie; gezellig zo'n vrolijke meid
Nou N.inthe heeft d'r 2e vaccinatie gehad en ging beter als vorige keer toen schrok ze echt heel erg en als blikken konden doden dan was de wijkzuster er niet meer geweest (en mama en oma maar lachen ) En nu ligt ze ook lekker te lachen en te spelen in de box dus ben benieuwd. Ze was al weer 5940gr en 57,5cm
@ lejow; dat is wel confronterend zeg
@ supertalentje; mijn moeder heeft naait veel een heeft een hele zolder vol stofjes liggen dit is eigenlijk een voeringsstof
@ pindaatje; fijne verjaardag! :cheers:gefeliciteerd
@ blondje; fijn dat het wat beter gaat op het kdv
@ floor; wat vervelend ook dat je je vriendinnen weinig ziet! weet niet of je er interesse in hebt maar als je een keer wil afspreken voor wandelen of zwemmen of iets dergelijks doe ik dat graag hoor! Wel fijn dat je kleine man weer heeft door geslapen
@ studie; gezellig zo'n vrolijke meid
Nou N.inthe heeft d'r 2e vaccinatie gehad en ging beter als vorige keer toen schrok ze echt heel erg en als blikken konden doden dan was de wijkzuster er niet meer geweest (en mama en oma maar lachen ) En nu ligt ze ook lekker te lachen en te spelen in de box dus ben benieuwd. Ze was al weer 5940gr en 57,5cm
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
goedemorgen,
zoo jemig moet heel wat terug lezen.. dat krijg je als je werkt haha... :-)
Hier gaat het prima!! ben wel enorm moe maar goed is ook niet zo gek met het werken en je huishouden etc.. komt vanzelf wel weer goed
ben nu mijn was aan het bijwerken, dus als alles droog is dan kan ik gaan vouwen en strijken.. leuk maar niet heus!!
SHIPS heb allemaal foto's gemist...
@ poison, jeeej een nieuwe laptop!! kan je weer volop mee schrijven
ik heb nooit babymassage gedaan.... ben benieuwd hoe je het gaat vinden!
@ floor, ik weet niet wat er stond maar ik wil je wel een knuff geven... (kan me wel bedenken wat er stond n.a.v. de reacties)
@ missD, waaaaaaaaaauuuuuuw wat een bos haar!!!
@ ayla, druiven mogen ze ook al...als je er maar geen pit in hebt zitten
@ lejow, ik deed dat ook erg lang.. ohh nu had ik verlof of ohh nu was mijn bevallingsdatum... bij mij is dat pas voorbij gegaan toen ik voorbij mijn bevallingsdatum was... :-)
Hier hebben we ook de fysio van j.ace in het ZH gehad.. zij heeft ook een keer gekeken tijdens het badderen. Ze kijkt dan idd naar de reflexen etc. Ik heb dat als zeer prettig ervaren. Wij blijft nu nog bij de fysio niet dat het NU nodig is maar zo blijft J.ace wel in beeld en mochten we het vermoedde hebben dat hij ergens mee achterloopt o.i.d. dan zijn we meteen in beeld bij de fysio...
ik deed J.ace na het badderen bijv in een hydrofiel, legde heb op zijn zij en maakte hem dan heel klein. Dit vond hij heel prettig omdat hij dan zich weer geborgen voelde... (dit doe ik overigens nog steeds)
@ pittbull, zoo jij was dan alweer snel actief poeh!!
ahh wat een droppie!!
haha voor de tv!!! wel heel interessant
zoo je meisje is goed gegroeid!!
ik heb je toegevoegd op fb
@ micky, wat een goede service van de babydump!!
@ studie, ik zou het qua flessen gewoon even max 2 dagen aankijken.. Slaapt ze ook meer of dat niet? is ze wel gewoon lekker alert als ze wakker is?
ohh goed je hebt de HAP gebeld, goed advies trouwens haha ben benieuwd of dit ook de truuk is.. :-)
@ blondje, wat fijn dat het weg brengen en ophalen van L nu beter gaat!!
@ parel, ik las weer je stukje over de speenverslaving van L, nou hier is er een verslaafd aan zijn duim intussen... :-) wel stukken makkelijker... (heb de speen nu nog liggen voor het geval dat maar eigenlijk sinds hij uit het ziekenhuis is niet meer gebruikt :-))
J.ace is intussen aan het spartelen in de box haha... koppie in de lucht en dan gaat automatisch ook 1 been mee haha... hij is er maar druk mee, zal dus vanmiddag wel helemaal moe zijn van zijn gymnastiek actie!!
liefs
zoo jemig moet heel wat terug lezen.. dat krijg je als je werkt haha... :-)
Hier gaat het prima!! ben wel enorm moe maar goed is ook niet zo gek met het werken en je huishouden etc.. komt vanzelf wel weer goed
ben nu mijn was aan het bijwerken, dus als alles droog is dan kan ik gaan vouwen en strijken.. leuk maar niet heus!!
SHIPS heb allemaal foto's gemist...
@ poison, jeeej een nieuwe laptop!! kan je weer volop mee schrijven
ik heb nooit babymassage gedaan.... ben benieuwd hoe je het gaat vinden!
@ floor, ik weet niet wat er stond maar ik wil je wel een knuff geven... (kan me wel bedenken wat er stond n.a.v. de reacties)
@ missD, waaaaaaaaaauuuuuuw wat een bos haar!!!
@ ayla, druiven mogen ze ook al...als je er maar geen pit in hebt zitten
@ lejow, ik deed dat ook erg lang.. ohh nu had ik verlof of ohh nu was mijn bevallingsdatum... bij mij is dat pas voorbij gegaan toen ik voorbij mijn bevallingsdatum was... :-)
Hier hebben we ook de fysio van j.ace in het ZH gehad.. zij heeft ook een keer gekeken tijdens het badderen. Ze kijkt dan idd naar de reflexen etc. Ik heb dat als zeer prettig ervaren. Wij blijft nu nog bij de fysio niet dat het NU nodig is maar zo blijft J.ace wel in beeld en mochten we het vermoedde hebben dat hij ergens mee achterloopt o.i.d. dan zijn we meteen in beeld bij de fysio...
ik deed J.ace na het badderen bijv in een hydrofiel, legde heb op zijn zij en maakte hem dan heel klein. Dit vond hij heel prettig omdat hij dan zich weer geborgen voelde... (dit doe ik overigens nog steeds)
@ pittbull, zoo jij was dan alweer snel actief poeh!!
ahh wat een droppie!!
haha voor de tv!!! wel heel interessant
zoo je meisje is goed gegroeid!!
ik heb je toegevoegd op fb
@ micky, wat een goede service van de babydump!!
@ studie, ik zou het qua flessen gewoon even max 2 dagen aankijken.. Slaapt ze ook meer of dat niet? is ze wel gewoon lekker alert als ze wakker is?
ohh goed je hebt de HAP gebeld, goed advies trouwens haha ben benieuwd of dit ook de truuk is.. :-)
@ blondje, wat fijn dat het weg brengen en ophalen van L nu beter gaat!!
@ parel, ik las weer je stukje over de speenverslaving van L, nou hier is er een verslaafd aan zijn duim intussen... :-) wel stukken makkelijker... (heb de speen nu nog liggen voor het geval dat maar eigenlijk sinds hij uit het ziekenhuis is niet meer gebruikt :-))
J.ace is intussen aan het spartelen in de box haha... koppie in de lucht en dan gaat automatisch ook 1 been mee haha... hij is er maar druk mee, zal dus vanmiddag wel helemaal moe zijn van zijn gymnastiek actie!!
liefs
Gast- Gast
Beegee, ja dat moeten we in de couveuse inderdaad ook doen, tijdens het verschonen bijvoorbeeld, of er vlak na. Een hand op het hoofdje en 1 hand op haar zij/buik/beentjes.
Ze ligt in de couveuse ook echt in een soort nestje.
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Beegee, ja dat moeten we in de couveuse inderdaad ook doen, tijdens het verschonen bijvoorbeeld, of er vlak na. Een hand op het hoofdje en 1 hand op haar zij/buik/beentjes.
J.ace ook een hele poos tot ie te groot was.. :-) ja dat komt ook nog he!!
Gast- Gast
@ pitbull, HUH je woont in dezelfde plaats dan ik... wat toevallig zeg!! haha
Gast- Gast
ha ik zie t ja grappig! maar dat had ik al in de gaten toen jace geboren was en jij de ZH vernoemde
pitbullgup- Prater
AHAAAA.... :-)pitbullgup schreef:ha ik zie t ja grappig! maar dat had ik al in de gaten toen jace geboren was en jij de ZH vernoemde
wat toevallig zeg
Gast- Gast
even een pica van onze grote vent... poeh hij wordt echt ineens groot
Gast- Gast
UHH ik zie maar een halve foto... jullie ook? haha
Gast- Gast
ik zie je mooi manneke helemaal
pitbullgup- Prater
pitbullgup schreef:ik zie je mooi manneke helemaal
wat vreemd, ik zie alleen de helft dus niet eens zijn koppie... kan ook niet de foto verschuiven zeg maar...
maar goed jullie zien hem en ik weet wel hoe ie er in het echt uit ziet
Gast- Gast
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
» foto topic begin en eind 2012
» Whaah een goed eind van 2011
» Mama's met kids uit 2011
» foto topic begin en eind 2012
» Whaah een goed eind van 2011