Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

+20
Creabea_28
_Lana_
pitbullgup
truestar
Floor
Aimee
Poisongirl
Steep
joyce0606
MissD
Supertalentje
blondje1313
pindaatje
Annie24
studiebol
Lejow
Star007
mickey
LindaK
Ayla
24 plaatsers

Pagina 17 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 17 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Gast di 14 feb 2012 - 3:57

Ayla schreef:Van Noppies Parel!

Heb je hem toevallig nog? Laughing
Of wil je hem bewaren voor een volgende?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 17 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Ayla di 14 feb 2012 - 4:39

Ja je mag hem wel hebben hoor Wink Denk dat ik hem voor een volgende niet meer gebruik, vind Noppies kwalitatief niet zo heel geweldig, dus denk dat ik hem dan ook wel wegdoe. Wil je de legging er ook bij? Gewoon roze. En dr kerstjurkje is ook te klein... En heb nog een leuk donkergrijs jurkje, bovenkant als een tuinpak, en witte bloemen geborduurd(achtig) op het rokje, vond ik ook heel leuk met een witte maillot en roze truitje.

Heb speciaal voor jou even een foto gemaakt van het grijze jurkje en op fb gezet Wink
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Floor di 14 feb 2012 - 4:58

@parel, nu hij de nacht heeft doorgeslapen is er vandaag geen land mee te bezeilen..echt verschrikkelijk gewoon, hij wil alleen maar vast gehouden worden, wil niet liggen, wil niet spelen, huilt heel veel en heeft veel honger (na z’n 150 fles heeft hij nog honger heb ik het idee). Dus hopelijk slaapt hij vannacht weer door maar is hij morgen weer gezellig (anders mag hij van mij best ’s nachts voeding hebben hoor als hem dat overdag gezelliger maakt hahaha)
Owja de vloer heeft het hier met al de spugen ook zwaar te verduren en ons bankstel, niet normaal hoe vaak daar al spuug overheen is gegaan (het is maar goed dat die behandeld anders zag het er over een paar maanden verschrikkelijk uit denk ik)
*weg

@pbg jaaaa daar ben je weer!! Kom je nu weer vaker? (anders blijf ik je gewoon bestoken met emails hoor). Wat lekker zeg dat N al zo goed door slaapt! Lijkt me echt heerlijk weer normale slaap/nachtrust (ik ben zo langzaam aan wel weer een zombie)

@mickey, fijn dat babydump het zo heeft opgelost, hopelijk is het paneel snel binnen.

@all wat een schattige foto’s!

Laatst aangepast door Floor op di 14 feb 2012 - 19:56; in totaal 1 keer bewerkt
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Supertalentje di 14 feb 2012 - 5:06

@Floor: GEHEIM, haha!

Verder; leuke foto's! PGB, heb jij foto's bij een fotograaf laten maken?

Laatst aangepast door Supertalentje op di 14 feb 2012 - 5:16; in totaal 1 keer bewerkt

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  studiebol di 14 feb 2012 - 5:09

Zoo hallo wat hebben jullie een boel geschreven!

PBG wat leuk dat je terug bent! Wat een mooie meid! Leuk om foto's te zien. Ik weet niet of je ook had mee gekregen dat ik 2 maanden te vroeg bevallen ben van twee meiden? Nou het gaat nu harstikke goed met ze hoor, dames doen het prima (behalve het drinken dan) En ook al weer sportief aan het rijden? Wat goed, ik rijd ook wel weer hoor maar heb toch wel 5 weken gewacht, maar goed was ook heel druk met heen en weer rijden naar het ziekenhuis!

Parel, ik herken het wel dat je denkt dat je weer onderaan moet beginnen. Ik heb dat gevoel ook wel een beetje en ben er dan toch 6 maanden uitgeweest, alles gaat door, ik moet weer inlezen, weer afspraken maken om bij mensen langs te gaan.. zal vast wel goed komen, heb er ook wel zin in, maar toch.

Lejow, wat is ze nog klein zeg, maar ze lijkt idd veel op jou! En tegen ons zeiden ze ook maat 44 en niet TE veel want ze gaat nu ook gewoon groeien!

Beegee, mijn vriend vond het niet heel jammer dat we niet zo snel konden zwemmen hij had het zelf ook koud Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 17 561177

ayla, ik begrijp wat je bedoelt. Ik vind het soms best lastig met het feit dat ze te vroeg geboren zijn. Ze zijn bijvoorbeeld wel heel sterk in hun nekjes en wat ik van andere begrijp sterker dan hun kindjes van dezelfde leeftijd of iets ouder. Maar idd met eten enzo dat zie ik ze gewoon echt niet doen. Maar goed dat maakt ook niet uit, ze hebben de tijd Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 17 561177 Ze blijven vast niet hun hele leven deze vieze melk drinken.

Wij zijn dus bij de notaris geweest, om het allemaal wat postief te houden hebben we vast laten leggen wie de voogdij moet krijgen mochten wij overlijden. Heb een aantal keren gevraagd of andere familie leden dan niet als nog iets kunnen opeisen, maar dat kon niet Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 17 561177 dus dan laten we het er maar zo in staan. Als het dan als nog kon had ik echt specifiek vast laten leggen wat ik niet wil.

Verder hier in huis weer de was enzo opgevouwen en beetje samen genikst.

Maar ik moet echt ff wat advies rondom de flessen van L. Ze drinkt echt best slecht, als we haar haar zin geven, dan drinkt ze van de 180 fles misschien 80 a 90 op. Dus we houden de fles dan wel in haar mond, dit vind ze echt niet leuk hoor, en ik vind het ook best zielig,maar soms gaat ze dan wel wat drinken, en als we het echt goed vol houden en ons best blijven doen om die speen in haar mond te houden dan laat ze misschien 20 cc staan. Maar ja echt leuk is het natuurlijk niet om het zo te moeten doen. Ik heb ook al bedacht om haar dan om de 2 uur 90 cc te gaan geven, heeft ze uiteindelijk net zoveel. Maar mevrouw wordt gewoon niet wakker.. je moet haar wakker maken. Ook een paar keer weer een fles om 23 uur geprobeerd, maar die blijft sowieso kansloos dan is ze in zo'n diepe slaap dat gaat echt niet.

Ook had ik bedacht meer in de fles en dan ook meer tijd er tussen maar dat is dus geen optie omdat ze de fles gewoon niet leeg drinkt.

Of moet ik me gewoon niet zoveel zorgen maken? Ik heb het idee dat ze wel aankomt, heb haar een paar keer met mij op de weegschaal gehad, ze is dan wel steeds zwaarder dan de vorige keer. Ze is verder gewoon alert, vrolijk, lacht, is gezellig niet anders dan anders.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Floor di 14 feb 2012 - 5:11

*

Laatst aangepast door Floor op di 14 feb 2012 - 6:16; in totaal 1 keer bewerkt
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Floor di 14 feb 2012 - 5:12

@studie, poeh van die flessen laten staan heb ik geen verstand sorry. Goed dat jullie naar de notaris zijn geweest, wij hebben nog steeds geen idee wie we moeten vragen voor voogdij, moet er toch echt een keer goed over na gaan denken.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Supertalentje di 14 feb 2012 - 5:15

studiebol schreef:Maar ik moet echt ff wat advies rondom de flessen van L. Ze drinkt echt best slecht, als we haar haar zin geven, dan drinkt ze van de 180 fles misschien 80 a 90 op. Dus we houden de fles dan wel in haar mond, dit vind ze echt niet leuk hoor, en ik vind het ook best zielig,maar soms gaat ze dan wel wat drinken, en als we het echt goed vol houden en ons best blijven doen om die speen in haar mond te houden dan laat ze misschien 20 cc staan. Maar ja echt leuk is het natuurlijk niet om het zo te moeten doen. Ik heb ook al bedacht om haar dan om de 2 uur 90 cc te gaan geven, heeft ze uiteindelijk net zoveel. Maar mevrouw wordt gewoon niet wakker.. je moet haar wakker maken. Ook een paar keer weer een fles om 23 uur geprobeerd, maar die blijft sowieso kansloos dan is ze in zo'n diepe slaap dat gaat echt niet.

Ook had ik bedacht meer in de fles en dan ook meer tijd er tussen maar dat is dus geen optie omdat ze de fles gewoon niet leeg drinkt.

Of moet ik me gewoon niet zoveel zorgen maken? Ik heb het idee dat ze wel aankomt, heb haar een paar keer met mij op de weegschaal gehad, ze is dan wel steeds zwaarder dan de vorige keer. Ze is verder gewoon alert, vrolijk, lacht, is gezellig niet anders dan anders.

Ik ben van de 'ik doe wat hij wil maffia', dus als zij niet meer wil eten dan zal ze wel volzitten... Wat als je haar gewoon laat drinken wat ze wil hebben? Komt ze dan eerder voor een volgende fles? Of kun je tussendoor met haar spelen/badderen en daarna nog een keer aanbieden? Zolang ze echt niet iets mankeert (dus dat ze niet fysiek ergens last van heeft waardoor ze niet veel kan drinken maar wel honger heeft) zou ik het haar gewoon zelf laten regelen. Misschien vergelijk je haar teveel met haar zusje?

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Bericht  studiebol di 14 feb 2012 - 5:19

Supertalentje schreef:
studiebol schreef:Maar ik moet echt ff wat advies rondom de flessen van L. Ze drinkt echt best slecht, als we haar haar zin geven, dan drinkt ze van de 180 fles misschien 80 a 90 op. Dus we houden de fles dan wel in haar mond, dit vind ze echt niet leuk hoor, en ik vind het ook best zielig,maar soms gaat ze dan wel wat drinken, en als we het echt goed vol houden en ons best blijven doen om die speen in haar mond te houden dan laat ze misschien 20 cc staan. Maar ja echt leuk is het natuurlijk niet om het zo te moeten doen. Ik heb ook al bedacht om haar dan om de 2 uur 90 cc te gaan geven, heeft ze uiteindelijk net zoveel. Maar mevrouw wordt gewoon niet wakker.. je moet haar wakker maken. Ook een paar keer weer een fles om 23 uur geprobeerd, maar die blijft sowieso kansloos dan is ze in zo'n diepe slaap dat gaat echt niet.

Ik ben van de 'ik doe wat hij wil maffia', dus als zij niet meer wil eten dan zal ze wel volzitten... Wat als je haar gewoon laat drinken wat ze wil hebben? Komt ze dan eerder voor een volgende fles? Of kun je tussendoor met haar spelen/badderen en daarna nog een keer aanbieden? Zolang ze echt niet iets mankeert (dus dat ze niet fysiek ergens last van heeft waardoor ze niet veel kan drinken maar wel honger heeft) zou ik het haar gewoon zelf laten regelen. Misschien vergelijk je haar teveel met haar zusje?

Super.. zij was juist de gene die heel goed dronk en dus een paar weken niet meer.. en haar zusje drinkt redelijk hetzelfde constant. Ik denk niet dat ik ze vergelijk.. maar ik denk juist dat ik het erger vind dat ze slechter is gaan drinken omdat ze het eerst zo goed deed.

Als ik haar laat drinken wat ze wil drinken.. dan slaapt ze gewoon net zo lang tot we haar wakker maken voor de volgende voeding, dus vier uur later of nog langer.. Tussen door spelen, hebben we geprobeerd, maar dan is ze daarna te moe om nog te drinken, werkt dus ook niet helaas..

Als ik het haar zelf laat regelen en dus meteen stop zodra zij dat aangeeft.. dan krijgt ze misschien 4 keer 80 binnen en dat is echt TE weinig.. eigenlijk zijn de vier flessen die ze nu al krijgt te weinig maar daar heb ik me bij neer gelegd. Maar nog minder dan dat dat kan gewoon niet goed zijn..denk ik
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Supertalentje di 14 feb 2012 - 5:20

@Floor: meen je dat nou?! Dat hou je echt al lang vol dan! Ik schrik hier echt van en ik vind het echt heel rot voor je... Kun je voor jezelf opschrijven waar je mee zit, een afspraak met hem plannen, baby wegbrengen en ervoor gaan zitten?

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Bericht  studiebol di 14 feb 2012 - 5:24

Supertalentje schreef:@Floor: meen je dat nou?! Dat hou je echt al lang vol dan! Ik schrik hier echt van en ik vind het echt heel rot voor je... Kun je voor jezelf opschrijven waar je mee zit, een afspraak met hem plannen, baby wegbrengen en ervoor gaan zitten?

Floor idd wat vervelend dat je in deze situatie zit. Vind de tips van Super wel wat.. ik zou echt met hem een gesprek hier over aangaan want dit houd je niet lang vol. Succes!!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Supertalentje di 14 feb 2012 - 5:29

studiebol schreef:
Supertalentje schreef:

Super.. zij was juist de gene die heel goed dronk en dus een paar weken niet meer.. en haar zusje drinkt redelijk hetzelfde constant. Ik denk niet dat ik ze vergelijk.. maar ik denk juist dat ik het erger vind dat ze slechter is gaan drinken omdat ze het eerst zo goed deed.

Als ik haar laat drinken wat ze wil drinken.. dan slaapt ze gewoon net zo lang tot we haar wakker maken voor de volgende voeding, dus vier uur later of nog langer.. Tussen door spelen, hebben we geprobeerd, maar dan is ze daarna te moe om nog te drinken, werkt dus ook niet helaas..

Als ik het haar zelf laat regelen en dus meteen stop zodra zij dat aangeeft.. dan krijgt ze misschien 4 keer 80 binnen en dat is echt TE weinig.. eigenlijk zijn de vier flessen die ze nu al krijgt te weinig maar daar heb ik me bij neer gelegd. Maar nog minder dan dat dat kan gewoon niet goed zijn..denk ik

Het was geen verwijt dat je ze misschien vergelijkt, dat zou ik juist doen, vandaar dat ik het zei. En je weet zeker dat ze niks mankeert? Ik hoop dat de rest iets weet, ik ben door mn adviezen heen Embarassed

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Bericht  studiebol di 14 feb 2012 - 5:31

Supertalentje schreef:
studiebol schreef:
Supertalentje schreef:

Het was geen verwijt dat je ze misschien vergelijkt, dat zou ik juist doen, vandaar dat ik het zei. En je weet zeker dat ze niks mankeert? Ik hoop dat de rest iets weet, ik ben door mn adviezen heen Embarassed

Nee ik zie het niet als een verwijt.. ik doe het namelijk met andere dingen wel Embarassed Maar met het drinken net niet.. je adviezen worden absoluut gewaardeerd hoor! Tja ik weet niet zeker dat ze niks mankeert.. maar moet ik dan de huisarts bellen? En het uitleggen? Ze poept en plast goed, komt volgens mij ook aan en is ook vrolijk en alert... tja doet een huisarts dan wat?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Supertalentje di 14 feb 2012 - 5:41

Gelukkig worden ze gewaardeert, maar je hebt er niet zoveel aan :P Ik doe alles op verzoek, ik weet dus niet hoeveel K. eet op een dag, hoe vaak hij eet of hoelang hij slaapt. Ik kan me voorstellen dat je wel bezorgd bent omdat ze het eerst zo goed deed en je het bijhoudt. 4x80 voor een kindje lijkt me ook niet echt veel, dus wat dat betreft ben ik wel met je eens dat het wat weinig is. Aan de andere kant, ik ben ook van mening dat als een kindje gezond is dat het zelf regelt hoeveel hij eet. Persoonlijk zou ik de speen een paar keer aanbieden maar 'm niet erin houden, dat lijkt me voor jezelf niet fijn, maar misschien krijgt ze wel een negatieve associatie? Kun je het een weekje aankijken en haar laten drinken zo veel (of juist zo weinig) ze wil?

Ik zou wel de huisarts bellen, aangeven dat ze ineens zo weinig drinkt en vragen wat hij ervan vindt. En vragen of je haar een paar dagen mag geven wat ze hebben wil, misschien lyncht ie je wel via de telefoon omdat het levensgevaarlijk is, misschien vindt hij het een goed plan. Vraag dan iig waar je op moet letten (wat je zelf als zei, of ze wel alert is, goed plast, temperatuur etc). En misschien heeft hij nog wel tips/adviezen of weet hij gelijk dat ze iets mankeert aan haar .... omdat hij het vaker heeft meegemaakt.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Bericht  pitbullgup di 14 feb 2012 - 5:46

Ik zie nu ook via fB dat er veel in de buurt zitten Wink grappig

@ mickey; fijn dat de babydump het goed heeft geregeld met de service! Fijn dat F.inn het zo goed doet Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 17 561177
@ floor; misschien dat je de voeding ook omhoog kan doen N.inthe zit nu ook sinds een week op 180+6. Laatste avond voeding doen wij trouwens wel de forte/hongerige kindjes zodat ze lekker door slaapt en dat werk erg goed
Wat vervelend van je man zou daar inderdaad voorzichtig een gesprekje aan wagen. Ik heb ook nog overal blubber zitten maar dat zou niet uit moeten maken we hebben potverdorie een kind op de wereld gezet! En zal weer trouw mee schrijven Wink al vind ik de mails ook erg leuk hoor!
Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 17 422362_382688271747170_100000180019550_1688673_375290999_n

@ supertalentje; nee die heb ik zelf gemaakt gewoon lap stof gespannen en met huis/tuin/keuken cameraatje gemaakt Wink
@ studie; ja jou verhaal heb ik toen helemaal mee gekregen fijn dat de meiden het goed doen zeg! Heb je bij L actief voeden al geprobeerd (dat werk erg goed bij N) zittend op je schoot zetten (gezichtje naar je buik dus) en met 1 hand nek en schouders ondersteunen en met de andere de fles geven. Dan kun je met je duim van de ene hand en een vinger van de ander soms tegen de wangen tikken dan blijven ze wakker en stimuleer je het zuig reflex. Hoop dat je het zo een beetje snapt :face: Was tip van onze kh en dat maakte bij ons een wereld van verschil omdat N ook de hele tijd in slaap viel.
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Floor di 14 feb 2012 - 6:22

*weg

@studie, kan ze niet iets hebben? Misschien spruw ofzo (daar gaat onze zoon ook slechter van drinken namelijk). Misschien het cb bellen of toch de huisarts, toch even informeren of haar laten nakijken?

@pbg, hier krijgt hij de hele dag voeding voor hongerige kindjes hahaha (het is zo’n hongerig kind als hij z’n zin krijgt, krijgt hij elke 3 uur eten). De laatste fles zit nu wel al een paar weken op 180, misschien dan toch de rest ook omhoog?
Schrijf maar trouw mee en ik zal af en toe nog wel mailen met foto’s.
Hahaha je plaatje, nou ik wou dat ik er zo dun uit zag met lichte strepen dan was het nog wat om naar te kijken.

Laatst aangepast door Floor op di 14 feb 2012 - 19:58; in totaal 1 keer bewerkt
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  pitbullgup di 14 feb 2012 - 6:33

Zo dun zal ik ook nooit worden Wink ik was 16 toe ik dat figuurtje had hahaha. Die zwangerschaps kilos zijn gewoon zwaar vervelend! Ben streng aan het lijnen en alsnog is er na 3 maanden tijd maar 1kg af ondanks dat ik 5x per week sport... super frustrerend! Maar ik probeer het dan maar positief te benaderen en zeg tegen mezelf dat daar gewoon een heel mooi wezentje in heeft gezeten en dat ik daar dankbaar voor moet zijn. (valt niet altijd mee hoor)
Wat een klein hongerig mannetje heb jij hahaha maar zou als je anders van de week toch naar het CB moet even kijken of je omhoog kan met de voeding.
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Floor di 14 feb 2012 - 6:38

ik zal inderdaad donderdag eens vragen of het omhoog kan met de voeding.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  MissD di 14 feb 2012 - 7:59

Lejow; Wat een lieve foto van B. Zo lief dat rompertje.

Studiebol; En wat vond je vriend van het kaartje dat je namens jullie meisjes gestuurd hebt?
Fijn dat bij de notaris alles is vastgelegd. Moeten wij ook nog even gaan doen.

Floor; Wat fijn dat jullie zoon zo lekker heeft geslapen.

Parel; Hier moet er nog zo'n 5kg af voordat ik weer op het gewicht zit voor mijn zwangerschap. En eigenlijk wil ik er 10 af... maar ik wil eigenlijk geen moeite doen Embarassed. Heb het idee dat mijn lichaam op "spaarstand" staat, ik vergeet de laatste tijd nogal eens te eten, dus ik moet weer even een normaal eetpatroon krijgen. Mijn buik is trouwens een beetje slap (valt gelukkig mee) maar mijn heupen, buik en binnenkant van mijn bovenbenen zitten sinds de laatste week van mijn zwangerschap onder de striemen Sad.
Wat ons seksleven betreft... het is nog lang niet het oude. Voorheen was het iedere dag, ook tijdens mijn zwangerschap, maar sinds de bevalling (5 en halve week geleden) hebben we maar een paar keer wat gedaan, en dat was alles behalve penetratie, maar dat was niet omdat we niet wilde Wink maar omdat we nog steeds geen condooms hebben gehaald (en zit nog niet zo te wachten op een nieuwe zwangerschap).

PGB; Wat fijn dat N. het zo goed doet, lekker van genieten! Heb je toegevoegd op facebook.

Wat een leuke foto's van alle kindjes.

Foto's a.u.b niet quoten ik wil ze nog weg kunnen halen.

Laatst aangepast door MissD op wo 15 feb 2012 - 2:25; in totaal 1 keer bewerkt

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10

Bericht  Lejow di 14 feb 2012 - 8:25

Vanmiddag lag er bij B's bedje een verslag van de kinderfysio, die heeft haar geobserveerd.
Er stond ook een kort verslagje in van mijn bevalling, dit hebben ze natuurlijk over genomen van het verslag van Leiden, maar had echt even moeite om het te lezen.
Er stond ook in dat ze 'slap' ter wereld kwam, maar in mijn (en mijn vriends) beleving, is dit niet waar. Ze had haar ogen wagenwijd open, haar armpjes wijd en gaf zelfs 2 krijsjes.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Ayla di 14 feb 2012 - 8:34

Oef Lejow dat lijkt me niet fijn om te lezen... Misschien in hun ogen slap, niet zo alert als een voldragen kindje? Wat vond de fysio van haar?

MissD Elke dag???? Dat haalde wij hier zelfs in het begin van onze relatie niet haha, ik heb dat met mijn ex een keer een maand gedaan, omdat ik toen min of meer bij hun woonde, maar dat vond ik toch niet fijn... Maar goed, ik ben jou niet en jij mij niet haha. Wat een mooie meisje hebben jullie gemaakt! En wat een bos haar!

Floor ik heb al je stukjes wel gelezen en wil je even een Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 17 699888 geven. Probeer er met je man wel over te praten, want straks is die drempel te hoog en doen jullie helemaal niks meer. Ik vraag me ook af waarom hij niet meer wil, hij zal toch moeten praten willen jullie hier uit komen...

Parel heb je al gekeken??? Iemand vind de foto van het jurkje leuk doos
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lejow di 14 feb 2012 - 8:46

Ze is vooral geobserveerd hoe ze reageert op verschoningsmomenten, licht en geluiden.
Hoe haar hartslag en saturatie daar op reageren enz. Of ze stabiel blijft.
Hoe zij het prettig vind om benaderd te worden enz. En dan tips hoe wij en de verpleegsters daar mee om kunnen gaan.

Klinkt een beetje vaag, maar er is even niet zoveel van het verslag blijven hangen, werd elke keer onderbroken en als ik dan weer begon met lezen, las ik 10 keer dezelfde zin :S
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Ayla di 14 feb 2012 - 8:51

Aha oké, ik denk wel dat het nuttig is, dan kunnen jullie en hun inspelen op haar behoeftes... Als ze bijv. rustig en langzaam verschoond prettig vind ipv wat sneller, of tegen haar praten, of fluisteren enzo. Denk ik Rolling Eyes ik ben echt een couveuse kindjes leek.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lejow di 14 feb 2012 - 9:02

Ja klopt, het gaat volgens de NIDCAP methode, zo houden ze zo veel mogelijk rekening met de wensen en behoeftes van het kind.
Dus (waar mogelijk) met z'n tweeen verschonen, zodat eentje haar kan verschonen en de ander een hand op haar hoofd kan leggen, daar wordt ze dan weer rustig van.
Of, als ze gedraaid moet worden, dit heel rustig en gelijkmatig te doen, zodat de ruggenwervel zo recht mogelijk blijft enz enz.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Supertalentje di 14 feb 2012 - 10:03

@Floor: (NIET QUOTEN)

@MissD: wat een leuke foto's!

@PBG: Wat slim! Maar hoe kom je dan weer aan die glimmende doeken? Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 17 827601 Je plaatje is zo graapig, haha! Helaas heb ik geen strepen, maar mag me gelukkig wel aanmelden bij de hangbuik-zwijn-club :P

Laatst aangepast door Supertalentje op wo 15 feb 2012 - 1:05; in totaal 1 keer bewerkt

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 17 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: