Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
+20
Creabea_28
_Lana_
pitbullgup
truestar
Floor
Aimee
Poisongirl
Steep
joyce0606
MissD
Supertalentje
blondje1313
pindaatje
Annie24
studiebol
Lejow
Star007
mickey
LindaK
Ayla
24 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
Wat zal ik doen... Normaal slaapt ze van 8 tot 9 ongeveer, krijgt ze rond half 10 fruit... Nu slaapt ze nog, laten slapen tot ze zelf wakker wordt, laten slapen tot 11:00 uur? En dan fruit een keertje laten zitten? Gisteren was ze ook al zo moe... Of zodalijk om 10:00 wakker maken voor wat fruit en om 12:00 een fles...
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Zo, goed nieuws ik heb een nieuwe laptop
Dus nu eindelijk tijd om weer een te reageren. Doe alleen de laatste pagina, anders wordt het wel heel erg veel...
@Lejow Wat een snoepie is ze toch en een heel mooi zwemrompertje. Het niet op meerdere dingen kunnen concentreren heb ik ook wel gehad... Komt omdat je vooral bezig bent met B. Heb je mn kaartje gehad?
@Floor wat een slaapkopje Lekker zeg!
@Mickey, ik zou zeker terug gaan, dat kan niet de bedoeling zijn!!!
@Ayla haha! Ik zie haar al zitten 'spetteren'. Wat betreft haar fruit, ik zou er denk ik voor kiezen dat te laten zitten voor een keertje. Of ben je bang dat dan haar hele ritme weg is?
@Parel Lekker zo'n hele verschoning, haha. Ik ben mijn kilo's nog niet kwijt hoor, of ja qua gewicht wel geloof ik, maar mijn buik is helemaal flubberig.. Ons seksleven is op t moment nog 0.. Willen t deze week weer geen proberen, maar vind t wel ene beetje eng ivm dat ik gehecht ben geweest...
Hier is alles goed. J. slaapt lekker door 's nachts. Hij krijgt rond 22 uur zijn fles en slaapt dan zelf door tot 5.30/6 uur Het is zo'n makkelijk en vrolijk ventje. Heb ook niets gemerkt van een sprongetje rond de 5/6 weken? Vanmiddag komt een collega op de koffie en morgen komen mijn leidinggevenden op kraambezoek.
Heeft iemand van jullie babymassage gedaan? Ik start (als er voldoende deelnemers zijn) 28 februari.
Dus nu eindelijk tijd om weer een te reageren. Doe alleen de laatste pagina, anders wordt het wel heel erg veel...
@Lejow Wat een snoepie is ze toch en een heel mooi zwemrompertje. Het niet op meerdere dingen kunnen concentreren heb ik ook wel gehad... Komt omdat je vooral bezig bent met B. Heb je mn kaartje gehad?
@Floor wat een slaapkopje Lekker zeg!
@Mickey, ik zou zeker terug gaan, dat kan niet de bedoeling zijn!!!
@Ayla haha! Ik zie haar al zitten 'spetteren'. Wat betreft haar fruit, ik zou er denk ik voor kiezen dat te laten zitten voor een keertje. Of ben je bang dat dan haar hele ritme weg is?
@Parel Lekker zo'n hele verschoning, haha. Ik ben mijn kilo's nog niet kwijt hoor, of ja qua gewicht wel geloof ik, maar mijn buik is helemaal flubberig.. Ons seksleven is op t moment nog 0.. Willen t deze week weer geen proberen, maar vind t wel ene beetje eng ivm dat ik gehecht ben geweest...
Hier is alles goed. J. slaapt lekker door 's nachts. Hij krijgt rond 22 uur zijn fles en slaapt dan zelf door tot 5.30/6 uur Het is zo'n makkelijk en vrolijk ventje. Heb ook niets gemerkt van een sprongetje rond de 5/6 weken? Vanmiddag komt een collega op de koffie en morgen komen mijn leidinggevenden op kraambezoek.
Heeft iemand van jullie babymassage gedaan? Ik start (als er voldoende deelnemers zijn) 28 februari.
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10
Uiteindelijk heeft ze toch om 10 uur wat fruit gehad, en om 11 uur de fles, maar de fles ging maar 150-160 cc op denk ik, heb het niet meer nagekeken. Peer vond ze niet lekker, was ook niet zoet, dus volgende keer de peer maar gewoon pureren zonder koken, hij smaakte ook niet meer. Appel had ik Elstar (wie vroeg dat ook alweer?) maar dat is te zuur, dus ik moet nog even een zoet appeltje zien te vinden, iemand een idee? Denk dat ik straks even naar de winkel ga voor appel en peer, probeer ik wel wat verschillende appels anders. Mogen ze nu ook al druiven ofzo?
Ayla- Kletskop
Poison.. Oh wat erg... Ik geloof het wel, maar we hebben echt zoveel kaartjes gekregen dat ik het niet meer zeker weet
Ik hoor trouwens van meerdere mensen dat mijn 'bekkie' er wat ingevallen uit ziet.. Alle kilo's zijn van de schrik zeker naar mijn buik gezakt ofzo Het is geen hangbuik ofzo, gewoon een lekker kussentje (en striae/straie/streai what ever whaha vrij!)
Ik hoor trouwens van meerdere mensen dat mijn 'bekkie' er wat ingevallen uit ziet.. Alle kilo's zijn van de schrik zeker naar mijn buik gezakt ofzo Het is geen hangbuik ofzo, gewoon een lekker kussentje (en striae/straie/streai what ever whaha vrij!)
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
@parel, ik vond het ook al zo knap dat hij zich nu al helemaal om rolt. 2 weken lang alleen maar op z’n zij rollen (de grootste lol had hij) en nu dus door naar z’n buik.
Bij ons helpt de nutriton ook maar ik maak het niet zo dik dat hij niks meer spuugt, vind het niet zo’n ramp dat hij spuugt. Overigens krijgt hij de laatste fles hetzelfde maar dan gaat hij rustig in bed slapen en spuugt hij niet, als het overdag is, is hij veel te druk aan het doen en moet daardoor vaak spugen.
Wat leuk dat jullie 5.5 jaar samen zijn. Ik had mijn man ingeseind dat het vandaag Valentijnsdag is maar ik verwacht er maar niks van want hij moet overwerken, dus ik ga gewoon hints geven tot april (dan zijn we 12 jaar samen en een paar jaar getrouwd)
Ik ben na vannacht niet bijgeslapen.. zat om 6 uur wakker in m’n bed
Ik moet nog 5 kilo van de 21 dus ben ze echt nog niet kwijt.
Sex… was da?!? Dat ken ik niet meer, ik krijg mijn man niet zo ver helaas. Ik heb een paar pogingen gedaan maar zonder succes.
@missD, fijn dat de griep niet heeft doorgezet.
@studiebol, wat fijn dat het weekend weg zo leuk was en de dames goed sliepen.
@star, ik denk dat onze zoon ook wel snel is met omrollen. Leuk toch dat D veel met haar benen trappelt. Hoe is het werken bevallen?
@beegee, hier heeft hij ook altijd zijn broek uit, hij krijgt er snachts dus ook geen meer aan.
@mickey, toeval dat hij zo lang sliep, maar van mij mag het vannacht weer hoor.
@ayla, ik heb hem binnen 12u wakker gemaakt en de fles gegeven.
Bij ons helpt de nutriton ook maar ik maak het niet zo dik dat hij niks meer spuugt, vind het niet zo’n ramp dat hij spuugt. Overigens krijgt hij de laatste fles hetzelfde maar dan gaat hij rustig in bed slapen en spuugt hij niet, als het overdag is, is hij veel te druk aan het doen en moet daardoor vaak spugen.
Wat leuk dat jullie 5.5 jaar samen zijn. Ik had mijn man ingeseind dat het vandaag Valentijnsdag is maar ik verwacht er maar niks van want hij moet overwerken, dus ik ga gewoon hints geven tot april (dan zijn we 12 jaar samen en een paar jaar getrouwd)
Ik ben na vannacht niet bijgeslapen.. zat om 6 uur wakker in m’n bed
Ik moet nog 5 kilo van de 21 dus ben ze echt nog niet kwijt.
Sex… was da?!? Dat ken ik niet meer, ik krijg mijn man niet zo ver helaas. Ik heb een paar pogingen gedaan maar zonder succes.
@missD, fijn dat de griep niet heeft doorgezet.
@studiebol, wat fijn dat het weekend weg zo leuk was en de dames goed sliepen.
@star, ik denk dat onze zoon ook wel snel is met omrollen. Leuk toch dat D veel met haar benen trappelt. Hoe is het werken bevallen?
@beegee, hier heeft hij ook altijd zijn broek uit, hij krijgt er snachts dus ook geen meer aan.
@mickey, toeval dat hij zo lang sliep, maar van mij mag het vannacht weer hoor.
@ayla, ik heb hem binnen 12u wakker gemaakt en de fles gegeven.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Lejow schreef:Poison.. Oh wat erg... Ik geloof het wel, maar we hebben echt zoveel kaartjes gekregen dat ik het niet meer zeker weet
Maakt niet uit, snap het helemaal meid!Ik heb wel striae (geloof ik). Is pas in mijn laatste week ontstaan Heb nu een blubberzebrabuik, hihi
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Lejow schreef:Ja, denk je dat t zo erg is?
Er zijn allemaal kindjes naar de basisschool, nieuwe kindjes erbij, nieuwe schema's, druk nog met de fusie en het gewone reilen & zeilen gaat natuurlijk ook gewoon door. Ook zijn er mensen weg en nieuwe mensen bij. Denk wel dat ik er zo weer in zit hoor, maar het zal even wat aanpassingsvermogen vergen, en laat ik daar nou vaak moeite mee hebben ik ben niet zo'n kat uit de boom kijker haha
Gast- Gast
Ayla ; geloof niet dat ze al druiven 'mogen' (moet je natuurlijk zelf beslissen). Zou het zelf gewoon even houden bij sinaasappel, appel, peer & banaan.
Floor ; ga voor je duimen dat hij het volhoudt, het rollen én het slapen! Is hij nu overdag ook een stuk rustiger en huilt hij minder? Wat je zegt over dat spugen herken ik wel, s'avonds is het ook vele malen minder, vanochtend was het de overloop en de vloer weer die een volle lading heeft gekregen. Denk dat er hier in de 2 dagen wel 10 slabben en 20 hydrofieldoeken doorheen gaan.
Balen dat je je man nog niet zover hebt gekregen! Hoezo dan niet, heeft ie dat aangegeven? Is hij zo geschrokken van de bevalling?
Poison ; ik ben ook flink gehecht, 7 a 8 stuks en dan nog inwendig, het doet soms nog zeer met op de wc zitten, en (klinkt heel stom haha) op zijn hondjes bijv. gaat ook nog niet, maar het gewone werk (missionaris bijv) gaat wel goed. De eerste keer vond ik ook spannend, maar het ging prima, en hebben niet eens glijmiddel nodig gehad.
Floor ; ga voor je duimen dat hij het volhoudt, het rollen én het slapen! Is hij nu overdag ook een stuk rustiger en huilt hij minder? Wat je zegt over dat spugen herken ik wel, s'avonds is het ook vele malen minder, vanochtend was het de overloop en de vloer weer die een volle lading heeft gekregen. Denk dat er hier in de 2 dagen wel 10 slabben en 20 hydrofieldoeken doorheen gaan.
Balen dat je je man nog niet zover hebt gekregen! Hoezo dan niet, heeft ie dat aangegeven? Is hij zo geschrokken van de bevalling?
Poison ; ik ben ook flink gehecht, 7 a 8 stuks en dan nog inwendig, het doet soms nog zeer met op de wc zitten, en (klinkt heel stom haha) op zijn hondjes bijv. gaat ook nog niet, maar het gewone werk (missionaris bijv) gaat wel goed. De eerste keer vond ik ook spannend, maar het ging prima, en hebben niet eens glijmiddel nodig gehad.
Gast- Gast
He meiden ik kom ook weer eens om het hoekje kijken..... heb het hier echt verwaarloosd *schaam*
Maar zo'n kleintje vergt toch wel veel tijd ook in combinatie met het fanatieke sporten van mij, social life, en dat gedoe op mijn werk.
Iedereen die ik niet heb gefeliciteerd; NOG GEFELICITEERD MET JULLIE KLEINTJES!
N.inthe is inmiddels 12+4 weken en doet het echt super goed heel vrolijk kind en erg makkelijk. Slaapt al vanaf 7 weken de hele nacht door en nu zelfs van 11 tot +/- 8uur Met mij gaat het ook erg goed snel hersteld (zat met 3,5 week al weer op het paard )
Nou zal ff kijken of ik weer kan inspringen als jullie het goed vinden!
@ Floor; wat balen dat je man nog niet wil.... Al moet ik zeggen dat t hier ook nog niet zo vanzelfsprekend is aangezien het nog steeds erg gevoelig is bij mij allemaal down under en ik vaak al slaap tegen de tijd dat mijn man het bed in rolt. Wat goed dat ie zich al omrolt! N. gaat alleen nog maar van dr buik naar dr rug en van dr rug naar dr zij.
@ poison; ik herken het ook.
N. ligt snachts met dr pyama in de slaapzak maar zij heeft maar enkel glas op de kamer dus dan koelt het snachts flink af
Maar zo'n kleintje vergt toch wel veel tijd ook in combinatie met het fanatieke sporten van mij, social life, en dat gedoe op mijn werk.
Iedereen die ik niet heb gefeliciteerd; NOG GEFELICITEERD MET JULLIE KLEINTJES!
N.inthe is inmiddels 12+4 weken en doet het echt super goed heel vrolijk kind en erg makkelijk. Slaapt al vanaf 7 weken de hele nacht door en nu zelfs van 11 tot +/- 8uur Met mij gaat het ook erg goed snel hersteld (zat met 3,5 week al weer op het paard )
Nou zal ff kijken of ik weer kan inspringen als jullie het goed vinden!
@ Floor; wat balen dat je man nog niet wil.... Al moet ik zeggen dat t hier ook nog niet zo vanzelfsprekend is aangezien het nog steeds erg gevoelig is bij mij allemaal down under en ik vaak al slaap tegen de tijd dat mijn man het bed in rolt. Wat goed dat ie zich al omrolt! N. gaat alleen nog maar van dr buik naar dr rug en van dr rug naar dr zij.
@ poison; ik herken het ook.
N. ligt snachts met dr pyama in de slaapzak maar zij heeft maar enkel glas op de kamer dus dan koelt het snachts flink af
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Jeeeeeeeeeeeej PBG! Daar ben je weer! (Ik was Parels, en Tamm86)
Wat fijn dat het zo goed gaat zeg! Ik vind het anders al heel knap dat ze naar dr zij rolt en van dr buik naar dr rug! L.(oïs) doet nog niks behalve heel hard trappen met dr benen, gillen (zo pijn dat het piept in je oren) en plat liggen haha al gaat het op dr buik nu iets beter, IETS.
Heb je een foto van hoe ze er tegenwoordig uitziet? Als je wilt doe ik dat ook (en de rest hopelijk ook!). Kan je er weer een beetje inkomen
Wat fijn dat het zo goed gaat zeg! Ik vind het anders al heel knap dat ze naar dr zij rolt en van dr buik naar dr rug! L.(oïs) doet nog niks behalve heel hard trappen met dr benen, gillen (zo pijn dat het piept in je oren) en plat liggen haha al gaat het op dr buik nu iets beter, IETS.
Heb je een foto van hoe ze er tegenwoordig uitziet? Als je wilt doe ik dat ook (en de rest hopelijk ook!). Kan je er weer een beetje inkomen
Gast- Gast
hahah fijn als ze zo oorverdovend gilt! Bij N werk t goed als ik ze voor de tv zet (ja nu al verdslaafd) want met speeltjes krijg ik dr ook niet echt verleid om dr koppie omhoog te doen hahaha
dit is ze met 9+4 weken
*
ons lachebekkie
*
en voor de tv
*
dit is ze met 9+4 weken
*
ons lachebekkie
*
en voor de tv
*
Laatst aangepast door pitbullgup op do 16 feb 2012 - 1:52; in totaal 1 keer bewerkt
pitbullgup- Prater
Hahahaha, hier ook al een kleine tv-addict hoor!
Maar voorover op mn bank moet ik maar niet proberen, dan spuugt ze de hele boel onder
Mooi meisje hoor!
Heeft ze een ooievaarsbeet?
L ook, boven dr linkeroog, hij is nu aan het vervagen
Net geboren :
1 maand :
2 maanden :
11 weken :
Ze is donderdag 12 weken
Ohja, en ze heet L.oïs M.ila en is geboren op 24-11
Niet quoten, haal het straks wel weer weg.
Maar voorover op mn bank moet ik maar niet proberen, dan spuugt ze de hele boel onder
Mooi meisje hoor!
Heeft ze een ooievaarsbeet?
L ook, boven dr linkeroog, hij is nu aan het vervagen
Net geboren :
1 maand :
2 maanden :
11 weken :
Ze is donderdag 12 weken
Ohja, en ze heet L.oïs M.ila en is geboren op 24-11
Niet quoten, haal het straks wel weer weg.
Laatst aangepast door Parel op di 14 feb 2012 - 18:53; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Hahahaha, oh ze kan ook wel lachen hoor!
Laatst aangepast door Parel op di 14 feb 2012 - 18:54; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ja van jou had ik toen nog wel mee gekregen ja
wat lacht ze lief zeg!
N heeft inderdaad ook wat ooievaarspikken (op allebei d'r ogen, voorhoofd en achter in dr nek) Maar begint nu al wel wat weg te trekken
wat lacht ze lief zeg!
N heeft inderdaad ook wat ooievaarspikken (op allebei d'r ogen, voorhoofd en achter in dr nek) Maar begint nu al wel wat weg te trekken
pitbullgup- Prater
Oh ja nu zie ik het! Had alleen die op dr voorhoofd meegekregen
L. is wel echt een meid hoor, en een onwijze dramaqueen. En vergroeid aan dr speen
L. is wel echt een meid hoor, en een onwijze dramaqueen. En vergroeid aan dr speen
Gast- Gast
haha hier t zelfde ze kan wel duimen maar heeft veel liever de speen en zodra de er uit valt meld ze zich ook meteen luid en duidelijk hahaha
pitbullgup- Prater
Ohh PBG wat een mooie meid, en ze is al groot of niet? Vind haar op de foto dat ze tv kijkt (slecht hoor ) al heel groot lijken.
Hier mijn poppetje:
Weg
6 dagen oud.
Weg
7,5 week oud
Weg
Ook E.lena kan lachen
Hier mijn poppetje:
Weg
6 dagen oud.
Weg
7,5 week oud
Weg
Ook E.lena kan lachen
Laatst aangepast door Ayla op di 14 feb 2012 - 10:32; in totaal 1 keer bewerkt
Ayla- Kletskop
och ook al zo'n lieve fotos en wat een mooie bos haar!
N is niet echt heel groot ze begint nu net maatje 62 te passen (wel 3 weken te vroeg geboren) morgen naar het Cb voor de 2e prikjes dus dan ff kijken hoe lang ze is
N is niet echt heel groot ze begint nu net maatje 62 te passen (wel 3 weken te vroeg geboren) morgen naar het Cb voor de 2e prikjes dus dan ff kijken hoe lang ze is
pitbullgup- Prater
Ach, die E! En idd, die bos haar was me niet eens opgevallen haha
Gast- Gast
Dr haren zijn nu wel minder hoor... Of haar hoofd is gegroeid haha. Zo mooi, ik kwam er vandeweek achter dat 1 hele lange haar heeft, die komt als ik hem vastpak tot bij haar ogen... Oja dat setje wat ze op de middelste foto aanheeft is 62, paste toen net wel, net niet. Nu past 62 mooi inmiddels, en jurkjes zijn al te kort, moet ze eigenlijk al 68 hebben.
PBG we hebben mekaar allemaal op facebook, wil jij dat ook of wil je anoniem blijven? Dan zie je meteen alle nieuwste foto's
PBG we hebben mekaar allemaal op facebook, wil jij dat ook of wil je anoniem blijven? Dan zie je meteen alle nieuwste foto's
Ayla- Kletskop
oeh ik doe mee met FB!
*weg* pb maar anders
N heeft er ook af en toe van die hele lange haren tussen zitten ik kan niet wachten totdat ik me kan uitleven met vlechtjes en staartjes :face: arm kind met een kapster als moeder
*weg* pb maar anders
N heeft er ook af en toe van die hele lange haren tussen zitten ik kan niet wachten totdat ik me kan uitleven met vlechtjes en staartjes :face: arm kind met een kapster als moeder
Laatst aangepast door pitbullgup op do 16 feb 2012 - 1:51; in totaal 1 keer bewerkt
pitbullgup- Prater
Waahhh je woont in mijn oude woonplaats!!!! Cool haha Ik heb je toegevoegd, P.etra heet ik.
Ayla- Kletskop
Hey ik heb gewerkt in jouw woonplaats
Ik ben T. die je heeft toegevoegd!
Ayla, dat jurkje vind ik echt heel leuk van E! Waar is die van?
Ik ben T. die je heeft toegevoegd!
Ayla, dat jurkje vind ik echt heel leuk van E! Waar is die van?
Gast- Gast
Van Noppies Parel!
Ayla- Kletskop
Hey meiden!
Ik weet niet of het vandaag verder gaat lukken om te reageren, dus dan maar tijdens het drinken van F. Vanavond ga ik voor het eerst weer sporten, dus denk dat ik daarna goed gaar ben Mijn vriend moet vanavond naar school, F gaat dan naar mijn zus.
Ben voor het bedje bij Babydump geweest, we krijgen een nieuw zijpaneel. Daar waar het schroefje (soort van) zat, is het hout gebarsten. Het is niet echt hout geloof ik, maar dan hebben jullie een idee Helaas kan het wel een paar weken duren voordat het paneel er is, dus tot die tijd moet F in het campingbedje. En dan komen we op het volgende: het matrasje van het campingbedje vind ik prima voor een nacht, maar niet voor 3 weken of langer. En aangezien wij het juniorbedje hebben, past het gewone matras niet in het campingbedje. Maar daarvoor heeft de meneer van Babydump me een leenmatras meegegeven Super goede service dus!
Ik ben nu via gsm aan't reageren, dus kan niet terug lezen, maar dit heb ik wel onthouden: welkom terug pbg!! Ik ben 7 december bevallen van een zoon, F.inn. Hij is inmiddels al ruim 2 maanden en het gaat super goed. Hij groeit goed, dankzij de borstvoeding en slaapt ook al heel goed door. Sinds vorige week van 22.30 tot 6.30/7.00, dus ik maak nu ook weer heerlijke nachten
Ik heb je trouwens ook uitgenodigd op FB, mijn naam begint met de laatste letter van mijn forumnaam
Ik weet niet of het vandaag verder gaat lukken om te reageren, dus dan maar tijdens het drinken van F. Vanavond ga ik voor het eerst weer sporten, dus denk dat ik daarna goed gaar ben Mijn vriend moet vanavond naar school, F gaat dan naar mijn zus.
Ben voor het bedje bij Babydump geweest, we krijgen een nieuw zijpaneel. Daar waar het schroefje (soort van) zat, is het hout gebarsten. Het is niet echt hout geloof ik, maar dan hebben jullie een idee Helaas kan het wel een paar weken duren voordat het paneel er is, dus tot die tijd moet F in het campingbedje. En dan komen we op het volgende: het matrasje van het campingbedje vind ik prima voor een nacht, maar niet voor 3 weken of langer. En aangezien wij het juniorbedje hebben, past het gewone matras niet in het campingbedje. Maar daarvoor heeft de meneer van Babydump me een leenmatras meegegeven Super goede service dus!
Ik ben nu via gsm aan't reageren, dus kan niet terug lezen, maar dit heb ik wel onthouden: welkom terug pbg!! Ik ben 7 december bevallen van een zoon, F.inn. Hij is inmiddels al ruim 2 maanden en het gaat super goed. Hij groeit goed, dankzij de borstvoeding en slaapt ook al heel goed door. Sinds vorige week van 22.30 tot 6.30/7.00, dus ik maak nu ook weer heerlijke nachten
Ik heb je trouwens ook uitgenodigd op FB, mijn naam begint met de laatste letter van mijn forumnaam
Laatst aangepast door mickey op di 14 feb 2012 - 4:01; in totaal 1 keer bewerkt
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
» foto topic begin en eind 2012
» Whaah een goed eind van 2011
» Mama's met kids uit 2011
» Mama's met kids uit 2011