Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

+20
Creabea_28
_Lana_
pitbullgup
truestar
Floor
Aimee
Poisongirl
Steep
joyce0606
MissD
Supertalentje
blondje1313
pindaatje
Annie24
studiebol
Lejow
Star007
mickey
LindaK
Ayla
24 plaatsers

Pagina 15 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 15 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  studiebol ma 13 feb 2012 - 5:46

Parel wat leuk dat je een kaartje hebt gekregen van je vriend! Hier ook niet zo'n attente vriend daarin.. maar we waren zondag dus ff aan het shoppen en toen ging hij ineens afrekenen, dat doet mijn vriend dan, ook super lief!

Ik heb voor morgen een kaartje namens de meisjes naar hem gestuurd ben benieuwd wat hij daar van vind..

Ik ben net gebled door het KDV, we hebben een afspraak voor een intake en wendagen, een keer een ochtend en dan een keer een hele dag.. zeg net tegen mijn vriend dat ik het toch best spannend vind allemaal Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 15 561177 en als ik dan lees dat er al zoveel kindjes aan het "eten" zijn dan vind ik mijn meisjes gewoon nog echt klein.. ze drinken amper hun flessen leeg.. haha dus tja het zijn in mijn ogen nog echt kleine babietjes I love you

Star spannend hoor je eerste werkdag morgen! Kan me voorstellen door de niet zo prettige start met het kdv dat je haar zelf even weg wilt brengen en dan nog even wat door wilt geven! Alvast heel veel succes gewenst!

Morgen gaan we naar de notaris.. vast laten leggen naar wie de meiden absoluut niet gaan als wij tegelijk overlijden.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 15 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Ayla ma 13 feb 2012 - 8:02

Even snel ego, werd vanmiddag gebeld door de opvang (niks ergs hoor, voordat ik mensen aan het schrikken maak) maar ik schrok wel een beetje, ze belde op om te overleggen, E.lena had zo'n verschrikkelijke buikpijn, ze had om 11 uur de fles niet willen drinken, om 13:00 hebben ze hem opnieuw aangeboden wilde ze ook niet, en ze wilde ook geen sap, of ik haar op wilde halen of wat ze moesten doen... Ik zeg ik haal haar wel op en ga even naar de dokter, ben niet snel ongerust maar dat ze ook geen sap wilde vond ik toch wel zorgelijk. Ze had ook een hele hard buik, en overstrekte helemaal, ze had echt veel pijn. Uiteindelijk bij de dokter was haar buik (uiteraard) weer soepel... En toen ik eindelijk thuis was en de fles gegeven had ging ze ook nog even poepen (gelukkig) was wel harder als normaal dus ze had er wel last van gehad. Goeie les voor volgende keer om niet 2 dagen achter mekaar banaan te geven...
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 8:22

Ayla ; des te bruiner de banaan, des te minder raken ze er verstopt van.

Gast
Gast

Bericht  Ayla ma 13 feb 2012 - 8:34

Oh goeie Parel, thnx!
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 8:42

De schil dan he, overigens Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 15 394967 de binnenkant bruin is niet zo lekker denk ik Wink
Welke appels vinden jullie lekker? Welke appels kies je dan voor je kindje?
Kiwi mag trouwens ook niet voor 1 jaar geloof ik, dat is wel een vitaminebom maar kindjes kunnen er dan heel heftig op reageren!

L. heeft trouwens echt ontzettend veel krampjes weer de laatste tijd, en ze is zó moe. Ze slaapt echt nog steeds hele dagen. Ze heeft vandaag al 3x gepoept .. Ze heeft weer slecht gegeten, maar ik hoop dat ze om 11 uur wel dr fles leeg wil drinken.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 8:56

Avond,

maandag is hier altijd een trubbel avondje.. M.erle psz in de middag en I.ndy sporten na school.. dat betekent 2 zeer vermoeide dames voor - tijdens en na het eten... poeh! om 18.30 was het ook gelukkig stil hierzo!
J.ace krijgt het steeds voor elkaar om zijn broek uit te doen... ik heb er een foto van gemaakt :-) 's morgens in bed ligt zijn broek ook onderin de slaapzak haha... denk omdat hij zo draait met zijn kontje en wat omhoog ''kruipt'' dat zijn broek afzakt...

Morgen werken van 7-15 dus op zich prima te doen....

@ ayla, ahh wat sneu dat ze er last van had....

@ studie, haha hier zie ik J.ace voorlopig ook echt nog niet aan vast eten beginnen haha..
wat jammer dat het water zo koud was.... zal je vriend wel heel jammer hebben gevonden!

@ parel. ahhhh wat lief!!
ik denk trouwens dat 3 scheppen nutriton teveel is... maar goed wij gebruiken ook maar minimaal.. (helaas stoppen lukt niet haha)

@ MissD, heerlijk toch een middagje nixen!!

@ lejow, JAAAAAA cheers cheers cheers B over haar geboortegewicht heen!!

@ star, nee hij heeft maar weinig snipperdagen.... maar de vorst zit in de grond en aangezien hij stratenmaker is word het lastig.. :-) morgen gaat ie werken en dan werken ze ergens binnen...

wat spannend werken!!! veel plezier!!
ik zou gewoon even aangeven dat je niet wil dat ze onder een deken slaapt, des noods neem je haar eigen laken mee ofzo?

@ micky, en weer lekker bij gekletst??

@ flooir, wauw!! wat goed dat ie omrolt zeg... kleine knappert!!

ga gauw alles afsluiten... op tlc komt nu weer een leuk programma :-)

liefs

Gast
Gast

Bericht  Star007 ma 13 feb 2012 - 9:02

@BeeGee: Nee inderdaad, stratenmakers konden niet veel afgelopen dagen. Ik heb op maandagavobd voortaan ooj een Tlc avondje haha.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  blondje1313 ma 13 feb 2012 - 10:04

Star, wat vreemd dat de wendagen pas nu zouden zijn, je regelt toch de opvang vanaf wanneer je hem nodig hebt! En ook stom dat ze D onder een dekbedje willen laten slapen, volgens mij mogen ze dat wettelijk niet eens (maar dat zullen Parel en Mickey beter weten). Heel veel succes morgen!

Lotte was flink huilerig vandaag als ze wakker was, gelukkig heeft ze ook wel veel geslapen. Ze heeft nu om 21 uur de laatste voeding gehad, hopelijk redt ze het daarop tot morgenvroeg. Ik ben ook maar TLC aan het kijken, mijn man is zaalvoetballen (van half 10 tot half 11, toch ook geen normale tijd!). Altijd apart, onverwachte zwangerschappen!
Bij ons in de straat is vandaag weer een meisje geboren, Loïsa.

Studie, ik wacht hier ook nog even met bijvoeding (al denk ik dat ons meisje het best zou eten, mijn broer had haar zijn koekje voorgehouden, dat pakte ze aan en het was huilen toen hij het weer afpakte).

Parel, succes met de krampjes van L.

Joyce, hoe was je eerste dag werken?

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 10:10

Ik vind Loïs mooier (a)

Ga mn meisje de fles geven, maar weer zonder nutriton hopen dat dat beter gaat!

Gast
Gast

Bericht  blondje1313 ma 13 feb 2012 - 10:13

Ik vind Loïs ook mooier Parel, ik zal heel erg aan hun naam moeten wennen. (Maar de kans is toch wel groot dat Lotte later met haar gaat spelen, dus ik begin vast met oefenen).

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lejow ma 13 feb 2012 - 10:17

Ik heb een rompertje aan, en kan zwemmen in maatje 44!
*poef*

Laatst aangepast door Lejow op wo 15 feb 2012 - 8:11; in totaal 1 keer bewerkt
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  blondje1313 ma 13 feb 2012 - 10:19

Wat fijn dat ze kleertjes aan mag, maar wat zie je zo goed hoe mini ze nog is!
Super dat ze haar geboortegewicht al voorbij is, hopelijk mag ze redelijk snel naar huis zodat jij nog een paar weken van haar kunt genieten voordat je moet gaan werken.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lejow ma 13 feb 2012 - 10:20

Dat zal nog tussen de 5,5 week en 8,5 week gaan duren Blondje!
Verder stuur ik je even een PM!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Floor ma 13 feb 2012 - 20:26

even snel want m'n dagplanning loopt in de war.
ahh lejow wat is je meisje mooi! schattig dat ze kleertjes aan mag (ook als is het nog veel te groot)

zo nu ga ik onze zoon maar eens wakker maken :shock: hij heeft gisteravond zijn laatste fles om 21 uur op en sliep tegen 22 uur en ligt nu dus nog te slapen Sleep maar we moeten zo naar therapie, over een uur moeten we er al zijn en ik wil toch dat hij zo eerst een fles drinkt
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  mickey ma 13 feb 2012 - 20:55

Goeiemorgen meiden

Goede nacht gehad?
@Floor dus wel, lekker hoor! Slaapt hij nu vaker door, of was dit een toevalstreffer?
@Lejow: Ahhhhh!! Wat schattig I love you En ze groeit er vanzelf wel in hoor.

F heeft weer heerlijk geslapen. Gister een raar dagje gehad. Hij werd pas wakker om 7.30, rond 8.00 was hij aan't drinken, daarna meldde hij zich pas rond 12.20, daarna rond 17.00 en daarna rond 22.00? Beetje raar dus en gister dan ook maar 4 voedingen gehad. Vanmorgen was het ook al 7.15 toen hij zich meldde, dus hartstikke goed geslapen weer.

Hebben wel een probleem: F ligt nu in zijn campingbedje te slapen. Toen ik hem vanmorgen weer in bed legde, en de deken in aan't stoppen was, viel de lattenbodem rechtsonder naar beneden :shock: Terwijl F dus erin lag. Hij vond het wel grappig, moest erom lachen, maar ik toch niet. Dalijk maar naar Babydump, eens kijken wat zij ervan zeggen. Hij ligt er net 2 maanden in, lijkt me niet dat het nu al kapot mag gaan Evil or Very Mad
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Ayla ma 13 feb 2012 - 20:58

Zo nu even reageren op iedereen... Ze heeft gelukkig geen buikpijn meer gehad, en vannacht gewoon lekker doorgeslapen smile Heb net een peer een beetje zachtgekookt, die krijgt ze straks. Ze heeft iets nieuws uitgevonden haha, zit de héle dag zo met haar lippen te spetteren, ehhh hoe leg ik dat uit haha, zo pffffffffffffffffffffffffffff doen Very Happy zal het wel is filmen.

Floor wow wat is ie daar snel mee! E. komt nog niet verder als op haar zij rollen, momenteel doet ze dat helemaal niet meer. Let op dat hij niet meer als 12 uur slaapt he... Tenminste, daar waarschuwde ze mij voor, maar als je het zelf niet eng vind moet je hem gewoon laten slapen.

MissD dat is dan de beste oplossing ja, haar gewoon lekker bij je houden...

Lejow jeej goedzo! Ze groeit goed! En wat een leuk zwemrompertje Wink

Studie het water hier in het kinderbad is ook veel warmer als "ons" zwemwater... Fijn dat ze zo goed geslapen hebben! Je moet niet vergeten dat jou meisjes te vroeg waren he, en onze kindjes zijn ook snel en vroeg qua melk drinken en bijvoeding... Dus het is een hele scheve vergelijking :P snap je wat ik bedoel? Ik weet wel naar wie jullie kinderen absoluut niet gaan als jullie overlijden Wink

Parel ahhh kei lief van je vriend! Dat doe ie van mij niet haha, eind maart zijn we alweer 4 jaar samen... Die appel raspen, moet dat dan op de fijnste rasp? Ik heb hier ook nog een staafmixer, dus daar kan ik het ook wel mee klein krijgen. Oh ik dacht de banaan haha, dan maar de bananen goed bruin laten worden voordat ik ze geef :P

Star fruit en groente gaat super! Ze wordt bij sperzieboontjes zelfs boos als de volgende hap niet snel genoeg komt... Bloemkool gisteren was geen groot succes, maar dat had ik wel verwacht. Ze hoeft dus alleen geen potjes, maar wilde het toch al zelf maken dus vind ik geen probleem. Werk ze vandaag, en succes! Oja als het daar warm genoeg is zodat ze alleen in haar slaapzak kan zou ik dat mooi doen, een dekbedje mag nog niet eens nu! Dat moeilijk uit handen kunnen geven herken ik wel, ze hebben hier op de opvang alles, hoef in principe alleen E., haar flesje, en haar slaapzak mee te nemen, maar neem pas sinds gisteren de melk ook niet meer mee.

BeeGee hahaha je hebt een kleine stripper! Heb je de luier vannacht andersom gehad? Werkt dat? Werk ze! Je bent inmiddels al weg :P
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 21:06

Lejow; ze lijkt op jou zo! Heb je geen maatje 38? Of is dat het kleintje wat je hebt? Je hebt 38 hoor, want mijn zus heeft die geloof ik ook in de winkel.

Floor; wat goed van hem! Lekker zeg! Beetje bijgeslapen nu?

Mickey ; 4 voedingen, dat is best wel weinig! Gisteren toevallig nog met de verpleegkundige van het cb aan de telefoon gehangen en 4 voedingen was toch nog wel echt te weinig voor L. Maar ja, als je het op verzoek geeft kan je er niks aan doen.

Beetje raar idd van dat bedje! Heb je weer dagbesteding Laughing

Hier maar weer de Nutriton weggelaten, en ze heeft al 2x 180 cc naar achteren geklokt .. dus weer een apart geval hier, ze moet het gewoon niet. Ze spuugt nu wel veel, maar ja, ik heb me er voor eens en altijd maar bij neergelegd, kennelijk werkt dit voor dr.

Ze heeft geslapen van 7 tot 7, waarvan ik dr om half 11 wakker heb gemaakt voor een fles en om 5 uur kwam ze om een speen en ging gelijk weer slapen.. Nu ligt ze weer, en lig ik met de laptop in bed. Ik heb een beetje oorpijn Sad niet fijn met de carnaval zo op komst!

Voor de rest zit er alweer een was in, ze poept tegenwoordig na elke voeding! En vanochtend (ik zou toch echt bijna zeggen dat er niks meer in dat meisje dr darmen zit!) zat alles eronder, en toen ik het aan het verschonen was spuugde ze zichzelf nog onder. Slaapzak, romper, alles. Tja, dan worden we wel wakker! Denk dat ik zo stiekem ook nog even mijn ogen dicht doe ...

Hoe is het bij jullie met de kilo's? Jullie zijn ze allemaal al weer kwijt geloof ik he? Ben jaloers Sad hier is het echt drama en met de carnaval op komst hou ik mijn hart vast! Gelukkig ga ik maar 1 dag Wink

En jullie sexleven? Is dat weer op peil? Bij ons echt totaal niet, en ik heb af en toe best nog last, al kan ik wel weer genieten op bepaalde manieren. Maar sinds ik bevallen ben (do 12 weken terug) hebben we 3x sex gehad terwijl dit normaal een weekgemidelde was ... Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 15 394967

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 21:14

Ayla ; idd op de fijnste rasp! Dan heb je ook wel veel sap enzo en daarom kunnen ze het makkelijk eten!
Wat wij (va 6 mnd) ook nog wel eens doen bij kindjes is een sinaasappel pureren (of wat voor fruit dan ook) en er een halve of hele liga doorheen prakken, dan vult het wat beter en is het wat dikker van substantie.

Ik vind bananen zo hard en groen helemaal niet lekker, dus hier liggen ze eerst een week in de fruitschaal Wink

Gast
Gast

Bericht  Lejow ma 13 feb 2012 - 21:22

Mickey, wat stom van het ledikantje! Hoop inderdaad dat ze met een goede oplossing komen.

Parel, ja weet dat t bestaat, maar de zuster raadde aan om t bij 44 te houden, omdat ze nu toch nog niet zoveel aan heeft.
Er zit hier nu nog ongeveer 4 kilo aan. Zie wel of daar nog iets mee gebeurd!

All... Voor de bevalling kon ik meerdere dingen tegelijk.. bellen en de tv volgen, praten en computeren enz, maar nu merk ik dat ik me zo op 1 ding Moet focussen, anders volg ik t gewoon niet.. herkenbaar?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 21:27

Lejow, denk dat dat is omdat je je sowieso al op 1 ding gefocust hebt, dus dat dat altijd standaard al in je achterhoofd zit. Je kan wel tv kijken en aan B denken, maar tv kijken, computeren én aan B denken dat kan zelfs superwoman niet.

Das dan het enige voordeel he, bij jou zaten nog niet alle zwangerschapskilo's eraan Wink
Misschien heb ik het gemist, maar ben je wel geknipt ofzo? Hechtingen, iets? Of ben je er ongeschonden vanaf gekomen?

Gast
Gast

Bericht  Lejow ma 13 feb 2012 - 21:31

Had een mini scheurtje, waar voor t 'mooie' een hechtingen in ging!
Iedereen verwachtte trouwens dat ik met ks bevallen was, waarom weet ik ook niet...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 21:34

Waarschijnlijk omdat ze allemaal denken 'ze moest met spoed eruit gehaald worden' en dat is toch het meest logische via een ks, denk ik hoor!

Vanavond voor het eerst naar een meeting van mn werk weer, had er eigenlijk helemaal geen rekening mee gehouden, maar vind die dingen nooit erg en zo kom ik er weer een beetje in! Vind het stiekem wel spannend weer!

Gast
Gast

Bericht  Lejow ma 13 feb 2012 - 21:40

Ja, denk t ook..

Wel fijn dat je zo iedereen weer even ziet. Kan me voorstellen dat je het spannend vind, je komt terug als 'ander persoon'
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 21:44

Ja, idd! Maar dat vind ik nog niet eens het meest 'spannende', ik heb met bijna allemaal wel mail/sms-contact gehad en ben al een paar keer op de groep binnengevallen. Ik ben er gewoon bijna 5 maanden uit geweest straks, en de kennis die ik dan allemaal had valt allemaal in het niet bij de kennis die de rest heeft nu. Eigenlijk is het een soort van weer onderaan beginnen.

Gast
Gast

Bericht  Lejow ma 13 feb 2012 - 21:48

Ja, denk je dat t zo erg is?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 15 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: