Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

+20
Creabea_28
_Lana_
pitbullgup
truestar
Floor
Aimee
Poisongirl
Steep
joyce0606
MissD
Supertalentje
blondje1313
pindaatje
Annie24
studiebol
Lejow
Star007
mickey
LindaK
Ayla
24 plaatsers

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 14 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 22:10

Het is echt genieten van de kleine momentjes hoor, en dat doe je onbewust!
Zoals gisteren, ze was al wat keren wakker geworden (zo rond half 9 ... Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 14 394967 maar papa & mama vonden dat ze nog even mochten slapen) dus mijn vriend was 2x voor een speen gelopen, en de 3de keer liep hij naar dr bedje en zei 'tja, dan kom je maar tussenin, hoor!' en toen begon ze te lachen haha, ze is nu al te wijs en wind ons om haar vingertje Wink

En ze loopt zó te kloten met dr flessen af en toe, en dan ga ik mopperen en gaat ze breeduit lachen, dan kan je toch niet meer boos zijn haha alsof ze dan wil zeggen 'het is goed zo, mama'

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 14 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 22:10

Zoo zal ff nieuw schermpje erbij openen :-)

@ missD, is de griep door gezet of gelukkig niet?
en al kinderliedjes geoefend? haha

@ parel. J heeft hier eigenlijk nooit krampjes. M.erle heeft dat tot ongeveer 12 weken gehad.
ik maak het water warm voor J.ace doe er dan de poeder in en daarna de nutriton... en geef de fles meteen omdat het anders zo indikt....
J.ace krijgt op 150 cc 1,5 schep nutriton...

@ blondje, wat goed dat ook jij genoten hebt van het uitslapen... en natuurlijk je meisje bij opa en oma]
wel fijn dat L.otte daarna nog lekker is gaan slapen..

@ lejow, wat goed dat B bijna op haar geboortegewicht zit!!!
oehh wat een leuke naam heeft het buurmeisje.... :shock: :shock: J.ace had een meisje langs hem liggen zonder naam :-) dat kwam pas na 2 dagen....

ik heb maar 3 weken gevloeid :-)

@ micky, ri.han.na?? jemig toch....

@ ayla, ohh wat jammer dat E niet kon slapen tijdens het feestje van opa en oma...

Gast
Gast

Bericht  Lejow zo 12 feb 2012 - 22:20

Het meisje in het eerste bedje op de afdeling heeft volgens mij ook nog geen naam.
Op het bord staan alle namen met de zusters erbij, en bij haar staat een teken van 'vrouwtje' en dan N.N.E.
Nu weet ik niet of dat een afkorting is, en de ouders haar naam niet op het bord willen hebben, of dat dat kind gewoon geen naam heeft..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  mickey zo 12 feb 2012 - 22:39

@Beegee: jep... Het waren ook vrij "typische" ouders... Denk dat ze goed in Maaskantje zouden passen *hoop niet dat iemand zich aangesproken voelt!*
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 22:52

@ lejow, hier werd het kindje aangesproken als meisje en dan achternaam....

@ micky, haha... ik voel me in ieder geval niet aangesproken.. al woon ik wel on zo'n maaskantjes buurt.. :P

Ga onze kleine vent zo ens wakker maken.. :-) meneer heeft zijn duim compleet gevonden en zooo lief!! dacht net even boven stofzuigen word ie wel wakker maar nope draait zen hoofd de andere kant op en klaar... haha!!
M.erle is met ros mee.. jaja ik heb het echt luxe ros weer thuis.. (ohh en ik geniet hoor!!)
i.ndy lekker op school en huisje is klaar.... :-)

liefs

Gast
Gast

Bericht  mickey zo 12 feb 2012 - 22:57

@Beegee: pfiew!! Hahaha, ik had jou ook niet zo ingeschat hoor Wink Niemand uit dit topic trouwens!
Je bent alweer goed bezig geweest he, huis alweer schoon.

F heeft lang geslapen vanmorgen, werd om 7.30 pas wakker, terwijl hij rond 22.45 sliep. Je zou dus kunnen denken dat ik ook al heel actief ben geweest, maar helaas... Heb weer de hele ochtend zitten laptoppen met de tv aan. En F ligt te pitten in de box. Ik zou hem eigenlijk overdag in zijn bed moeten leggen om te slapen, maar vind het wel makkelijk en gezellig zo Embarassed
In het weekend was hij het slapen een beetje verleerd, zaterdag om 5.10 wakker, gister om 6.00. Heb hem gister na zijn voeding terug gelegd, maar slapen wilde hij niet. Rond 8.30 heb ik hem erbij gehaald, om bij ons in bed te slapen, maar dan ligt hij alleen maar te lachen en te brabbelen. Dan doe ik dus ook geen oog meer dicht Wink Bij ons werkt dat dus absoluut niet, tussen ons in leggen.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  Ayla zo 12 feb 2012 - 23:09

Zoo ik zit ook even... Net bloemkool en wortelprutje gemaakt, en banaan gepureerd... Appel geprobeerd maar dat wil niet, die moet ik even een klein beetje zacht koken dus en dan pureren, maar daar heb ik even geen zin in haha. Morgen krijgt ze nog 1 dagje banaan (maar tot nu toe reageert ze nergens op) en dan overmorgen voor het eerst appel... Ik ben benieuwd. En vanavond voor het eerst bloemkool. Vannacht had ik het even zwaar, gisteravond pizza gegeten en dat is verkeerd gevallen... Of teveel koffie gedronken, ik weet het niet. Was in ieder geval kotsmisselijk, niet gespuugd gelukkig, maar in de loop van de nacht is het letterlijk naar beneden gezakt en toen kreeg ik dus buikpijn... Bahbah, was wel over toen ik het kwijt was gelukkig. Mijn darmen zijn sinds de zwangerschap echt wel gevoeliger geworden.

Lejow je zou ook naturella kunnen proberen, geloof dat daar ook geen plastic inzit. Ik krijg in ieder geval van elke maandverband irritaties, en daarbij niet. Wat een roteinde van de zwangerschap van je nichtje zeg!

BeeGee kun je de luier niet andersom doen? Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 14 166342 Plakkertjes op zijn rug... hahaha.

Parel kan je vriend niet even langs de drogist rijden als hij uit het werk komt?

Mickey fijn dat hij vandaag wel weer langer sliep smile lui ding Wink hup in de benen haha.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 23:14

Ayla schreef:Zoo ik zit ook even... Net bloemkool en wortelprutje gemaakt, en banaan gepureerd... Appel geprobeerd maar dat wil niet, die moet ik even een klein beetje zacht koken dus en dan pureren, maar daar heb ik even geen zin in haha. Morgen krijgt ze nog 1 dagje banaan (maar tot nu toe reageert ze nergens op) en dan overmorgen voor het eerst appel... Ik ben benieuwd. En vanavond voor het eerst bloemkool. Vannacht had ik het even zwaar, gisteravond pizza gegeten en dat is verkeerd gevallen... Of teveel koffie gedronken, ik weet het niet. Was in ieder geval kotsmisselijk, niet gespuugd gelukkig, maar in de loop van de nacht is het letterlijk naar beneden gezakt en toen kreeg ik dus buikpijn... Bahbah, was wel over toen ik het kwijt was gelukkig. Mijn darmen zijn sinds de zwangerschap echt wel gevoeliger geworden. zooo al lekker aan het kokkerellen geslagen!! heerlijk!! oei minder van je darmen zeg... gelukkig is het wel weer afgezakt.

BeeGee kun je de luier niet andersom doen? Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 14 166342 Plakkertjes op zijn rug... hahaha.
eigenlijk is dat niet eens gek hoor... normaal gesproken loopt er ook veel urine naar achter zeg maar, dus zal me niets verbazen dat achter meer geabsorbeerd kan worden...mmmm ens kijken of de luier dan ook netjes zit haha

Gast
Gast

Bericht  mickey zo 12 feb 2012 - 23:27

Ayla schreef:Zoo ik zit ook even... Net bloemkool en wortelprutje gemaakt, en banaan gepureerd... Appel geprobeerd maar dat wil niet, die moet ik even een klein beetje zacht koken dus en dan pureren, maar daar heb ik even geen zin in haha. Morgen krijgt ze nog 1 dagje banaan (maar tot nu toe reageert ze nergens op) en dan overmorgen voor het eerst appel... Ik ben benieuwd. En vanavond voor het eerst bloemkool. Vannacht had ik het even zwaar, gisteravond pizza gegeten en dat is verkeerd gevallen... Of teveel koffie gedronken, ik weet het niet. Was in ieder geval kotsmisselijk, niet gespuugd gelukkig, maar in de loop van de nacht is het letterlijk naar beneden gezakt en toen kreeg ik dus buikpijn... Bahbah, was wel over toen ik het kwijt was gelukkig. Mijn darmen zijn sinds de zwangerschap echt wel gevoeliger geworden.

Lejow je zou ook naturella kunnen proberen, geloof dat daar ook geen plastic inzit. Ik krijg in ieder geval van elke maandverband irritaties, en daarbij niet. Wat een roteinde van de zwangerschap van je nichtje zeg!

Parel kan je vriend niet even langs de drogist rijden als hij uit het werk komt?

Mickey fijn dat hij vandaag wel weer langer sliep Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 14 561177 lui ding Wink hup in de benen haha.

Daar heb je helemaal gelijk in! Maar ik heb nu een excuus: mijn vriendin komt een kop thee drinken. Bij haar is de verwarming stuk, terwijl het hier flink sneeuwt nu. Ze had het dus behooooooooooorlijk koud. Heb haar aangeboden om bij mij te komen opwarmen, kunnen we meteen bij kletsen Wink Ze woont een straat verder, dus ze zal er zo wel zijn.
Wilde eigenlijk vandaag even naar mijn oude werk, maar het ligt aan het weer of ik dat ook ga doen. Het sneeuwt dus al de hele ochtend hier. Kan natuurlijk wel de auto pakken, maar ik zie wel wat ik doe. En hoe lang mijn vriendin blijft opwarmen, hahahaha.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  Floor ma 13 feb 2012 - 0:07

Dames ik kan jullie echt niet volgen.

@parel, Ik vind niet dat L weinig drinkt maar dat ligt misschien aan mij, onze zoon drinkt 6 flessen op 1 dag (1 in de nacht), 5 van 150cc+5 schepjes en 1 fles van 180cc+6 schepjes. Maar misschien kan je navragen of het te weinig is, bij het CB? Ik denk alleen als ze goed groeit dat het voldoend is.

@lejow, fijn dat ze bijna op haar geboortegewicht zit. (wel een bijzonder naam heeft haar buurmeisje, totaal niet mijn smaak)

@mickey, goed excuus toch als je vriendin komt.
Ik had gisteravond alles klaar gezet, de hele wandelwagen opgebouwd zodat ik vanmorgen kon gaan wandelen naar de supermarkt.. ik zit nu nog in m’n pyama(schandalig ik weet het, heb expres ook de rolluiken dicht zodat niemand me ziet), zoontje ligt in bed en het regent, kortom ik denk dat ik niet buiten kom vandaag.

@all, onze zoon doet het goed. Hij spuugt wel nog steeds erg veel maar verder is hij erg vrolijk (als hij een dag minder slaapt is hij meteen ook heel chagrijnig). Hij ligt veel in de box te spelen of op de grond op z’n speelkleed, sinds woensdag rolt hij zich compleet om (van rug naar buik), voorheen rolde hij alleen op z’n zij maar nu hij dit heeft uitgevonden wil hij het bijna de hele dag doen. Hij wordt ook boos als er een speeltje in de weg ligt waardoor hij niet kan doorrollen. Terugrollen van buik naar rug doet hij nog niet, maar ik vond dit al genoeg hahaha hij wordt veel te snel groot.
(dan zal ik nu maar eens onder de douche springen en mezelf aankleden)
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 2:21

Floor ; wat goed zeg! Dat is echt heel erg snel en heel knap! En ik denk dat hij daarom ook een stuk minder gefrustreerd is, omdat hij nu eindelijk iets meer kan! L. doet nog niet veel bijzonders, dus dat zal nog wel even duren Wink Ik ga idd ook weer naar de 150+5 en dan een beetje Nutriton.

Die 3 scheppen Nutriton helpen wel, maar ze moet het gewoon niet! Ze heeft net maar 70cc op, en daarna heb ik een 'normale' fles gemaakt van alleen friso en ze goot zo 40 cc naar binnen .. terwijl ze van die andere echt NIKS meer moest. En nu ligt ze alweer 2 uur te slapen, terwijl ze vanochtend van 7 tot 11 al geslapen heeft en de nacht ook heeft doorgetrokken...

Gast
Gast

Bericht  MissD ma 13 feb 2012 - 2:48

Ayla; Die nutriton ga ik morgen eens halen om te proberen. Vind het nu zo sneu dat T. steeds spuugt. En geloof dat ik over 2 weken weer naar het cb moet dus dan bespreek ik het weer. Minder eten aanbieden en wat vaker werkt inderdaad niet, dan blijft ze huilen.
Tja van die schoonfamilie... ik blijf het lastig vinden om te zeggen, tegen mijn ouders/familie kan ik het gewoon zeggen en die begrijpen dat, maar mijn schoonouders niet. Dus vanaf nu blijft T. gewoon lekker bij mij of mijn man zitten als we daar zijn (zijn van die mensen die nog gaan zeuren dat de 1 haar 5 minuten langer vast heeft gehouden dan de ander).

Parel; T. heeft niet zo veel last meer van krampjes heb ik het idee. En als ik denk dat ze dat wel heeft gebruikt ik inderdaad inflacol voor de voeding.
Wat fijn dat L. nu minder/niet spuugt, kan me alleen wel voorstellen dat het ook niet fijn is dat ze haar flessen nu niet leeg drinkt.
Oh en T. laat ook wel regelmatig scheten ja Wink soms een hele harde en dan kunnen we haar meteen verschonen, want dan is heel haar broek vol gepoept (gister zo'n 4x gehad en vandaag ook 1x).
Veel plezier met je kraambezoek Wink vervelend dat je vriend er niet bij is, hopelijk is het wel gezellig!

Blondje; Wat lekker dat jullie een keer uit hebben kunnen slapen! Was het niet vreemd dat L. niet bij jullie thuis was. Lijkt me zo raar dat T. straks ergens gaat logeren... al weet ik dat dat vanaf eind maart als ik aan het werk ga zo zal zijn.

Lejow; Wat een aparte naam :S.
Ik heb ook wel een week of 4 gevloeid hoor.. wel echt minimaal. Had na een paar dagen eigenlijk al geen kraamverband meer nodig, maar vond dat toch iets prettiger (meer het idee dat het ook zou kunnen zijn dat er nog stolsel zouden komen).
Wat leuk dat je nichtje bevallen is van een gezonde zoon! Wel vervelend dat haar zwangerschap zo moest eindigen zeg.

Mickey; Wat fijn dat jullie in een ritme zitten. En wat leuk dat jullie nog kraamvisite hebben gehad. Wel fijn dat mensen bonnetjes van cadeautjes bewaren he, ik heb gelukkig niks dubbel gekregen maar iedereen had wel nog de bonnetjes voor als we iets niet leuk vonden.

Beegee; Fijn dat J. het zo goed doet Wink. Hoop dat een maatje groter werkt tegen het nat worden! (Weet niet wie het zei, maar dat van die plakkers achterop doen wij ook in de ouderenzorg, daar werkt het in ieder geval wel zo dat aan de achterkant net even wat meer urine word opgenomen).
Haha voor T. is het denk ik beter als ik ze niet hardop oefen Wink niet zo goed voor haar oortjes ben ik bang.

Floor; Wat leuk dat jullie zoon het goed doet, en dat hij aan het omrollen is! Wat grappig dat hij ook echt boos word als er iets in de weg ligt.

Hier verder alles rustig... griep heeft gelukkig niet doorgezet ben alleen snipverkouden, keelpijn is gelukkig weer voorbij. Vanochtend lekker bezig geweest met de was en strijk, en T. heeft zelfs even in haar ledikant geslapen (normaal slaapt ze in de kinderwagenbak bij ons op de slaapkamer), nog even met haar gaan wandelen... en nu een middagje lekker helemaal niks doen!

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10

Bericht  Lejow ma 13 feb 2012 - 3:25

MissD, gelukkig heeft het niet doorgezet! Al is blijven kwakkelen ook maar niets..

Mickey, veel plezier met je vriendin!!!

All, B woog vandaag 1530, woeehoe over haar geboortegewicht heen!
De kinderarts kwam ook nog even langs, die is zeer tevreden en vindt dat B het erg goed doet voor haar leeftijd.
Ze gaan er vanuit dat kindjes tussen de 37 en de 40 weken naar huis mogen, dus we hebben nog zo'n 5,5 tot 8,5 week te gaan in het ziekenhuis...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  studiebol ma 13 feb 2012 - 3:41

Zooo daar ben ik weer! Wat een boel is er geschreven, ik had wel wat gelezen maar ik kon net vandaag de laatste pagina's niet lezen en dus ook niet reageren.

Het weekend was leuk! Zwemmen was ook leuk maar het water was veel te koud voor de dames, ze hadden 10 minuten gewoon blauwe armpjes, erg zielig dus dat hebben we maar een keer gedaan. Verder lekker gewandeld en op zondag nog naar de koop zondag geweest in R.oermond. En savonds hebben we op het park gegeten, ging harstike goed de meisjes sliepn heerlijk door en wij hadden een gezellige avond. We hebben ook nog een keer gebowld!! Prima dus. De meiden sliepen ook goed in hun campingbedjes daar, vond ik best nog wat spannend het is toch anders dan anders, maar hun lijkt het niet uit te maken Very Happy

Ik heb niet alles van iedereen onthouden hoor, dus kan niet op iedereen reageren.

Parel wij gebruik dus ook nutriton, maar ik doe maar een schepje in de fles, de onderste brei is idd dik en laat L hier ook staan, ik dwing haar nu de laatste dagen toch te drinken door de fles in de mond te houden, niet wat ik will, maar ze drink anders echt te weinig. Soms geef ik haar tussendoor ook nog een keer 90 cc dat drinkt ze dan wel goed op, het is niet dat ze er om vraagt maar dat doe ik omdat ik dus echt vind dat ze te weinig binnen krijgt. De L speen hebben wij ook in huis maar als k haar dat geef dan verslikt ze zich steeds dus werkt hier ook nog niet!

Ayla wat was jij lekker aan het kokkerellen Very Happy

Lejow fijn dat B over haar geboortegewicht is!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  MissD ma 13 feb 2012 - 3:44

Lejow; wat goed dat B. al over haar geboortegewicht heen is!!!! Mogen jullie trots op zijn.
Fijn trouwens dat jullie nu weten hoe lang het hele ziekenhuisgebeuren ongeveer nog gaat duren. Weet je een klein beetje waar je aan toe bent.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10

Bericht  Lejow ma 13 feb 2012 - 3:50

Ja, ze hebben het vanaf het begin af aan al over de uitgerekende datum gehad hoor, dus daar kun je dan toch aardig rekening mee houden.

Studiebol, aahww blauwe armpjes, dat is zielig! Fijn dat jullie een leuke avond gehad hebben Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 4:13

Lejow ; fijn zeg! Dan heb je idd iets om naar uit te kijken!

MissD & Studie ; het is idd vervelend dat ze zo weinig drinkt! Net heeft ze weer maar 100 cc op, en had er 1,5 schepje in gedaan. Ze had wel flink gespuugd weer maar ja het zij zo. Ik geef haar gewoon straks weer 100 cc en ga woensdag even wegen smile Denk wel dat ze gegroeid is hoor, ze slaapt heel goed en eten gaat redelijk. Het is natuurlijk wel ook zo dat die voeding met die Nutriton beter vult. Net kwam de kraamvisite btw onder de fles Sad dus ze was weer afgeleid .. En tv is ze ook gek op, dus die moet ook uit. Gek kind toch haha

Vandaag zijn mijn vriend en ik 5,5 jaar samen, queen king
Had een hele lieve kaart gehad, lang leve de hormonen, heel mijn make-up weer doorgelopen!
Hij had het, heel klef, uit naam van L. gedaan haha heel llief! Grote foto van L. voorop ook!
En er staat in dat als ze wat ouder is ze graag ons bruidsmeisje wil zijn, want we zijn nu echt een mooi gezinnetje met zn 3e en heeeeeeeeel misschien over een aantal jaar wel met zijn 4e Wink
Het is al heel wat voor mijn vriend om dit op papier te zetten haha, vind het wel heel schattig al wist ik het natuurlijk allemaal al Wink

Joyce ; hoe was je 1ste werkdag? Op de treinvertraging na? Heeft K. nog kunnen poepen?

Star ; werkse morgen, you can do it!

Gast
Gast

Bericht  Lejow ma 13 feb 2012 - 4:16

Aaahwww wat lief Parel!!!! Daar zou ik ook van janken whaha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 4:21

Hahahaha ja, vooral nu!
L. is sowieso mn weak spot haha

Stond voor het raam, maar ben maar even in de keuken gaan staan Wink

Gast
Gast

Bericht  Star007 ma 13 feb 2012 - 4:33

Hallo Dames,

Ik ga even op jullie laatste berichtjes reageren Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 14 561177

@Lejow :Poeh dat lijkt nog zo lang he, voordat ze mee mag. Maargoed deze 2 weken zijn ook omgevlogen toch Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 14 561177 Volgens mij vroeg jij iets over hoe lang iedereen gevloeit heeft na de bevalling? Ik ongeveer 12 weken :shock: na de ks.
Maar ik gebruikte na 1,5 ook weer gewoon tampons ( mag eigenlijk niet I know..). ik kan echt niet tegen maandverband No ik gruwel daar van hahah. Fijn dat ze over haar geboortegewicht heen zit !!

@Parel: Wij gebruiken 2 schepjes nutriton ( met een klein bergje) op 180/6. Gefeliciteerd met jullie 5,5 jarige jubileum Laughing Wat lief dat je een kaart hebt gekregen! Wij waren vorige week zondag 8 jaar samen, heb niets gehad Rolling Eyes Hij zat wat krap bij kas, dat wist ik, maar ook niet eens een kaartje of roosje ofzo pfff sommige kerels haha Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 14 394967 .
Maarre hebben jullie al ooit samen besloten te gaan trouwen? of was dit een verkapt huwlijksaanzoek Laughing ?

@Ayla: Hoe gaat het allemaal met de fruithapjes en de groentehapjes? Heeft ze al voorkeuren Laughing ? Appel heb ik laatst in kleine blokjes gesneden en dan gaat het pureren met de staafmixer prima.

@Mickey: Fijn dat F. zo goed geslapen heeft ! En dat jij niet veel hebt gedaan.. agja mag toch ook wel eens Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 14 561177 Als ik terug ga denken wat ik de afgelopen 20 weken uitgevoerd heb, is dat ook allemaal niet zo spannend en actief hoor hahah.

@BeeGee: Fijn dat R. lekker thuis was vandaag ! Heeft hij zoveel snipperdagen over ofzo haha Laughing

@MissD: Fijn dat ze in haar ledikantje heeft geslapen Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 14 561177 Beterschap met je verkoudheid!

@Blondje: Misschien was ze ergens van geschrokken, dat ze ineens zo hard ging huilen.

@Studiebol: Fijn dat jullie een leuk weekend hebben gehad ! Ag wat zielig , blauwe armpjes.

@Floor: Wow knappe vent dan, als hij nu al om rolt Laughing Bij D. gaat dat nog lang duren denk ik. Ze heeft nog geen enkele poging gedaan haha, trappelt alleen heel wild met haar benen telkens hahah.

@Joyce: Is de rest van de dag nog ietstje beter geweest dan vanmorgen?

@all:

Morgen weer eerste keer werken. Spannend , maar ook wel lekker Laughing . Ik ga haar wel zelf wegbrengen morgenvroeg ( eigenlijk doet mijn vriend dat , als ik een vroege dagdienst heb), want wil nog even wat vragen stellen en dingen doorgeven. Ik zag bij de intake dat ze onder een dekbedje moet slapen. Ik vroeg toen waarom dat is, omdat het door iedereen wordt afgeraden bij baby's. Toen zei ze dat dat komt omdat D. op een flexgroep zit , waar ook peuters rondhuppelen en die mogen wel onder een dekbed zei ze. Ik voel me er nog steeds niet fijn bij, dus denk dat ik morgen gewoon ga zeggen dat ik liever niet heb dat ze onder het dekbed gaat slapen, maar gewoon alleen in haar winterslaapzak. Of ben ik dan echt een zeikerd Rolling Eyes ? Ik maak me ook helemaal druk over de medicijnen ( of ze die wel goed geven, want Zantac probeert ze altijd uit te spugen enzo). Maargoed ik denk dat ik er gewoon even doorheen moet morgen, want natuurlijk kunnen die leidsters dat allemaal prima regelen. Haha hoezo controlfreak Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 14 394967

D. krijgt nu sinds een week een beetje fruit en groente. Ze heeft al peer, appel en banaan geproeft en ook Bloemkool en Worteltjes. Banaan en wortel zijn favoriet, maargoed die zijn ook lekker zoet haha:lol:
Sinds ze rijstebloem in haar fles krijgt slaapt ze bijna iedere nacht van ongeveer 20.00-7.30 Laughing Heel fijn aangezien ik dus ook weer aan het werk moet. Nou ik ga even een fles maken , want er heeft er 1 honger .
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 4:39

Star nu niet denken dat mijn vriend altijd zo attent is hoor! 1x in de zoveel jaar krijg ik zoiets Wink
Heb hem er wel aan moeten herinneren dat we 5,5 jaar samen waren vandaag ..

Zou haar idd gewoon in dr winterslaapzak leggen, een dekbedje is er zo af te trekken, ze moeten niet zo zeuren. Omdat ik dezelfde angsten als jou had wat betrefd de medicijnen, geven wij ze bij de fles voordat ze gaat slapen, zodat we het hoe dan ook zelf doen.

Appel kan je trouwens ook heel goed raspen voor die kleintjes, en banaan mag je prakken!

Gast
Gast

Bericht  Star007 ma 13 feb 2012 - 4:54

@Parel: D. heeft 2x per dag Zantac en 3x per dag Motillium, dus bij alle voedingen medicijnen. Dus helaas kunnen wij ze niet allemaal zelf geven. Appel rapspen en banaan prakken gaat ook heel goed inderdaad. Maar ik vind het leuk om met mijn nieuwe staafmixer te hakken lol!
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 5:00

Jeetje, dat is best pittig dan!!!
Dan idd maar hopen dat ze het goed doet!
Is ze al wezen wennen, of gaat ze gelijk?

Ik heb ook een nieuwe staafmixer haha, I love it!

Gast
Gast

Bericht  Star007 ma 13 feb 2012 - 5:05

Parel schreef:Jeetje, dat is best pittig dan!!!
Dan idd maar hopen dat ze het goed doet!
Is ze al wezen wennen, of gaat ze gelijk?

Ik heb ook een nieuwe staafmixer haha, I love it!

Nee er werd mij vorige week pas verteld dat de wendagen vanaf de ingangsdatum te plannen zijn. Wist ik veel. Dus ik heb de ingangsdatum staan op de dag dat ik ook werkelijk moet gaan werken. Aangezien ik bijvoorbeeld komende week maar 4 dagdelen nodig heb ( i.p.v. de 6 dagdelen op contract) , vroeg ik of we dan 1 van die dagdelen vandaag mochten gebruiken ( 1 dag voor de ingangsdatum). Nee dat mocht niet, want dat zaten er toch wel kosten aan.Belachelijk gewoon vind ik. Mijn vriend en ik hebben toen maar besloten morgen gewoon meteen als eerste dag te doen en ik bel dan sowieso een aantal keer, om te vragen hoe het met haar gaat. Mocht allemaal niet lekker gaan, kan mijn vriend misschien wat eerder van zijn werk weg.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 5:14

Dat is idd raar!
Dan zit je ook niet met een lekker gevoel op je werk ..

L. gaat ook niet wennen volgens mij, heb namelijk om half 10 een intake, en dan moet ik haar om 12 uur weer halen, dat vind ik ook waanzin. En mijn vriend is er altijd om haar eerder op te halen als het moet.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: