Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

+20
Creabea_28
_Lana_
pitbullgup
truestar
Floor
Aimee
Poisongirl
Steep
joyce0606
MissD
Supertalentje
blondje1313
pindaatje
Annie24
studiebol
Lejow
Star007
mickey
LindaK
Ayla
24 plaatsers

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 2 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Gast vr 3 feb 2012 - 20:42

Goedemorgen!!

J.ace een goede nacht, gelukkig maar! Ze hebben hem geen zuurstof hoeven te geven ook geen niets via de sonde! gelukkig maar... :-) verder hadden ze wel genoeg snot voor de kweek haha... Ja elke ochtend kon ik het snot zelfs uit zijn oren halen... :P
Ga me zo omkleden en dan richting ziekenhuis.... er is geen sneeuw meer gevallen dus ga gewoon proberen om zelf te rijden denk ik.
Ros heeft gister een dagje racen op circuit gekregen van zijn baas...was ie wel blij mee :-)
De meiden hebben goed geslapen bij mijn broer en zijn vrouw.... dit was toevallig al afgesproken dus kwam goed uit.

@ linda, poeh je kleine zal het wel veel te koud vinden om naar buiten te komen!! al kan ik me voorstellen dat je graag je kleine wil zien... :-)

@ parel, M.erle vond het gister niet leuk toen ik vertelde dat J.ace in het ziekenhuis lag.. zij kan zich moeilijk verwoorden.. I.ndy kan je duidelijk maken waarom en zij kan ook dingen overzien van een paar dagen...

Ahh wat cute schateren zonder geluid... :-) bij j.ace komt er wel eens geluid maar dan schrikt ie zich wezeloos... HUH deed ik dat gezichtje heb je er dan bij :-)

@ AYla, heeft je meisje vannacht wel lekker geslapen? Ze zal wel goede indrukken krijgen op het KDV..

@ micky, zooo die gaat goed op jou BV!! super hoor!
had gister toevallig de foto op mijn foon al gezien... knappertje!! die muts ook gekregen vanuit de blijde doos?? wij hebben hem in het donker blauw en lichtblauw..

@ STAR, WAT JAMMER DAt het is tegen gevallen.. . dan gewoon nog lekker verder kijken :-) je moet meteen verliefd zijn op de woning :P

@ studie, heerlijk avondje zo te lezen!!

Nou ga me snel omkleden!! op naar men mini kereltje!
liefs

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 2 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  studiebol vr 3 feb 2012 - 20:44

Pffff heb gewoon slecht geslapen de verhalen van Lejow en Beegee doen me meer dan ik had verwacht. Dat van Lejow is zoo vol herkenning. En dat J van Beegee nu weer in het ziekenhuis lift vind ikmzo erg voor haar omdat ik gewoon weet hoe niet leuk het is als je kind daar ligt. Bah!!!

Beegee hoe is het met je kleine man?

Ik had net nog wat gelezen en wat is blijven hangen gaat over werk en dat joyce wil stoppen. Ik zou zelf niet willen stoppen want ik vind mijn werk erg leuk en ik ben geen leuke mama als ik al die dagen thuis ben. Ik denk dat ik de meiden goed los kan laten maar aan de andere kant het zijn nu steeds een paar uurtjes nooit een hele dag. Ik hoor wel veel goede verhalen over het kdv dus dat is wel prettig.

Joyce niet om betweterig over te komen. Maar nu niet werken heeft meer consequenties dan minder inkomen. Je het geen pensioen opbouw, ik dacht dat er ook iets met verzekeringen was. En je bent er natuurlijkmeen behoorlijke tijd uit geweest voor als je over een paar jaar wel wilt werken. Ik kan me voorstellen dat je er over nadenkt omdat het je prettiger lijkt maar ik denk dat je er goed de voor en nadelen bij elkaar moet zetten.

studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  studiebol vr 3 feb 2012 - 20:45

Oh ik las daarna jouw stukje ik weet dus nu hoe het met de kleine man gaat!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Ayla vr 3 feb 2012 - 21:03

Fijn dat het goed is gegaan vannacht met J. BeeGee, fijn om te lezen. Vriend zei dat als ik rustig rijd dat het dan goed te doen is, dus ook voor jou BeeGee, rustig rijden Wink Je kan het best, en zover is het niet van jullie naar ziekenhuis, neem aan dat hij gewoon in O.ss ligt?

Vannacht goed geslapen, wel weer om 5/half 6 wakker, maar dat is haar nieuwe ritme denk ik... Ze was wel wat onrustiger, ook met speen, dus ik wacht even een paar dagen af of het zo blijft, anders ga ik wel om 22:00 nog een klein flesje geven, kijken of dat verschil maakt. Heel gek, als ze gewoon om 11:00 de fles heeft gehad red ze het makkelijk tot 3 uur, maar als ze om 10 over 11 de fles gehad heeft, heeft ze om half 3 echt al berehonger, dan kan ze geen minuut meer wachten haha. Zo even de hond uitlaten en dan alles inladen, ook wat extra kleren voor het geval we stil komen te staan... Zal wel niet, maarja, kan altijd gebeuren natuurlijk. En het is -15 dus dan wordt ik niet blij als we niks bij hebben haha. Wat is jullie score qua cm sneeuw gister? Ik denk hier wel 10-15 cm op de tuintafel.

Ehm Star vroeg het geloof ik, ik doe 's avonds lekker simpel schoonmaakwerk, overdag thuiszorg maar gewoon basis, dus echt alleen poetsen, mag nog geen pilletje aangeven. Heb wel een normale MBO-4 opleiding gevolgd, maar ik kan daar weinig mee helaas, dus nu dit werk, komt er iets op mijn pad wat ik met mijn opleiding kan gaan doen ga ik dat doen. Vind wat ik nu doe ook heel leuk hoor, maar wel ver onder mijn niveau haha.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  pindaatje vr 3 feb 2012 - 21:11

Hoi meiden,

Mag ik hier ook mee komen kletsen?? (als ik het bij kan houden?).

Ik heb een zoontje van 3,5 week.

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  blondje1313 vr 3 feb 2012 - 21:35

Pindaatje, leuk dat je hier mee komt kletsen, je zit nu midden in de tropenweken thuis!

Beegee, ik ben wel geschrokken van je verhaal, hopelijk knapt J.ace vlug op! Wel een heel ander weekend dan je je voorgesteld hebt neem ik aan ja, ga je wel gewoon werken volgende week of weet je dat nu nog niet?

Lejow, hoe onwerkelijk moet dat zijn om nu opeens ouders te zijn, maar dat jullie meisje dan nog niet bij je is. Ik heb nooit helemaal meegekregen hoe ver je al was in huis met het kamertje en andere spulletjes.

Ayla, fijn dat het iets beter gaat met het schema van E, hopelijk gaat ze 's morgens ook weer langer slapen.

Gisteren zijn wij een avondje weg geweest en heeft mijn schoonzus samen met haar zusje opgepast. Maar ze hebben Lotte niet gezien, ze lag in bed toen ze kwamen en heeft geslapen totdat ik haar eruit gehaald had toen we om 12 uur thuis waren. Ze was gisteren wel wat lastig, ze wilde na 12 's middags niet meer slapen en het was echt heel hard huilen toen ik haar om half 8 in bed legde, maar dat was het buiten bed ook. Gelukkig is ze wel redelijk snel in slaap gevallen. Vanmorgen om 8 uur werd ze wakker en begon ze hard te brabbelen, zo schattig!

Vannacht hebben de honden in de huiskamer mogen slapen vanwege de kou, was ook eens maar nooit meer. Er was op de bank gepoept en tegen de box aan geplast....

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  blondje1313 vr 3 feb 2012 - 21:42

Star, ik heb de stickers en strijkplaatjes van goedgemerkt besteld. Ik weet nog niet hoe het bevalt, want ze zijn gisteren pas binnengekomen (heb ze ook pas deze week besteld hoor).

Ayla, ik lees dat E gisteren ook zo weinig geslapen heeft, Lotte is donderdag naar het kdv geweest dus daar kan het ook wel aan liggen, maar misschien ligt het ook aan het weer ofzo?

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lejow vr 3 feb 2012 - 21:54

Blondje, we waren gelukkig al best ver. Zaterdag heb ik gordijnen gekocht met mijn tante en zondag overdag heb ik het kamertje nog in staan richten. Geboortekaartjes hadden we ook al.
Iedereen vond dat we zo snel waren met alles, nou achteraf maar goed ook.

Ik voel me helemaal geen moeder, heb het idee dat ik alles gedroomd heb, inclusief de hele zwangerschap...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  blondje1313 vr 3 feb 2012 - 22:04

Ik vind het ook niet zo gek dat je je geen moeder voelt, je was in je zwangerschap nog helemaal niet zo bezig met bevallen denk ik en nu moet je het ook nog eens zonder jullie meisje doen thuis. Hopelijk komt ze snel wat dichterbij.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  Supertalentje vr 3 feb 2012 - 22:20

Jeetje, weer een nieuw topic! Hoe hou je het bij Parels?:shock: Laughing

Na alle bezoek aan CB en kinderarts en het wakker maken voor de voedingen was kleine man ontroostbaar. Ik heb serieus gisternacht en gister overdag de hele dag met hem gezeten. Hij wilde nergens slapen, alleen bij mama... Nu de zooi opruimen hier, hij ligt bij man te slapen (handig zo'n man, haha!)

Fijne dag allemaal!

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  Gast vr 3 feb 2012 - 22:33

Even snel vanuit bed ;

Pindaatje gefeliciteerd! Hoe heet de nieuwe aanwinst, hoe oud is hij en hoe vindt zus het? Alles goed gegaan?

Supertalentje ; dit topic is als vervanging voor het oude he, dan is het goed bij te houden! Laughing nu nog wel iig maar ik heb dan ook een kind wat continu slaapt!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 feb 2012 - 22:53

@ blondje, ohh my... wat klote van de honden...
ik zou gek worden...
(das ook een rede dat ik geen honden en katten wil...) oke en omdat je ze uit moet laten, kattenbakken verschonen ze verharen... en uhhh ga zo maar door :P

@ ayla, ik heb ros uit bed gehaald dus die is mee gereden naar het ZH... :-) wilde hem eigenlijk laten liggen zodat ie uit kon slapen maar goed dacht toch maar niet zelf rijden..
en hij ligt gewoon in o.ss dus normaal gesproken 5 min nu 15-20 min

@ pindaa, welkom!!

@super, je kleine man had mamahonger!! das toch geweldig... (naja op dat moment even niet, maar naderhand) als ie 18 is wil ie vast niet meer :P

wel handig zo'n man aangezien jij nu je handen vrij hebt lol!

Net bij onze kleine man geweest, lag heerlijk te slapen!! ze vinden hem een te vrede mannetje! zoals hij op zijn buik ligt... wel grappig aangezien het nu ook gewoon beter is als hij op zijn buik ligt komt dat mooi uit!! Hij hoest wel echt zo veel meer dan gister, loopt dan flink rood aan.. puh krijg het er zelf ook benauwd van... gelukkig hersteld zijn saturatie snel genoeg dus hoeft ie geen extra zuurstof.. flesjes gaan mooi allemaal leeg (tot nu toe)
De kinderarts was erg te vrede maar verwacht dat ie nog de piek van het ziek zijn moet krijgen..... dus ben benieuwd.. straks ga ik weer naar toe en neem mijn laptop mee... kan ik ook wat langer blijven hangen bij hem.

liefs

Gast
Gast

Bericht  Lejow vr 3 feb 2012 - 23:11

Beegee, ik heb het denk ik gemist, maar wat is er aan de hand met je kleine man?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 3 feb 2012 - 23:35

Lejow schreef:Beegee, ik heb het denk ik gemist, maar wat is er aan de hand met je kleine man?
J.ace is gister opgenomen in het ziekenhuis met verdenking RS virus.. een flinke verkoudheid voor ons maar onze kerel kan het zelf niet verwerken zeg maar.
Hij ligt nu aan de saturatie omdat als hij moet hoesten daalt het zuurstof in zijn bloed, gelukkig herstelt ie zelf super knap.. maar mocht ie daar last van krijgen leggen ze hem aan de zuurstof. De kinderarts is te vrede hoe het ziekzijn verloopt bij J.ace en verwacht vandaag nog een verslechtering (klinkt gek natuurlijk) maar daarna zal ie goed opknappen....

Gast
Gast

Bericht  Lejow vr 3 feb 2012 - 23:38

BeeGee schreef:
Lejow schreef:Beegee, ik heb het denk ik gemist, maar wat is er aan de hand met je kleine man?
J.ace is gister opgenomen in het ziekenhuis met verdenking RS virus.. een flinke verkoudheid voor ons maar onze kerel kan het zelf niet verwerken zeg maar.
Hij ligt nu aan de saturatie omdat als hij moet hoesten daalt het zuurstof in zijn bloed, gelukkig herstelt ie zelf super knap.. maar mocht ie daar last van krijgen leggen ze hem aan de zuurstof. De kinderarts is te vrede hoe het ziekzijn verloopt bij J.ace en verwacht vandaag nog een verslechtering (klinkt gek natuurlijk) maar daarna zal ie goed opknappen....

Ach jeetje Sad Dat is niet zo fijn..
Snap wat je bedoelt met de verslechtering. Is met B.enthe ook zo inderdaad.
Ik hoor echt veel kindjes, de laatste weken met het RS virus..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  studiebol za 4 feb 2012 - 0:12

Beegee fijn dat je bij je kleine man bent geweest en fijn dat R is mee gegaan. Gelukkig gaat het naar omstandigheden best goed met hem, fijn om te lezen! Hoe is het met jou? Kan je het een beetje aan?

Pindaa'tje leuk dat je mee komt schrijven.. ik heb dezelfde vragen als Parel Very Happy

Parel lekker dat jullie kleine meid goed slaapt! En over dat spugen liever daar kan jij toch niks aan doen, kan me niet voorstellen dat iemand van het KDV denkt, nou die parel laat dat kind ook zoveel spugen, wat stom! Ik snap dat je het vervelend vind hoor, maar echt dat hoeft niet! En gewoon al die kleren mee geven dan kan iedereen zien wat een leuke kleren ze heeft!

Blondje hebben jullie en leuke avond gehad? Hoe bevalt het werken je nu nu je een weekje verder bent?

Ayla ik denk idd dan ook dat het haar nieuwe ritme is..hoop voor je dat ze snel weer iets later wakker is half 6 is wel erg vroeg! Hier is het ook min 14.. en ik denk een cm of 8 a 10 sneeuw. Je gaat alles in laden wat ga je doen?

Star jammer dat het huisje niet wat was! Dan maar weer rustig verder kijken toch?

Ik ben vanmorgen ff op de koffie geweest bij de mensen waarvan ik vaak op hun kinderen heb gepast. Bij thuiskomst heb ik eerst ff goed gedweild, al die vieze troep die je op de vloer ziet als je met je sneeuwschoenen binnen loopt, maar nu ziet het er weer netjes uit! Ik heb de houtkachel aan gestoken en blijf de rest van de dag lekker binnen:D

Ik ga straks als ik de dames heb eten gegeven is mijn bevallings verhaal op papier zetten, ik heb dat nooit zo concreet gedaan en door het topic van Lejow merk ik toch dat ik dat moet gaan doen, je vergeet zo snel dingen en dat is zonde.. en ik merk doordat ik het nu van iemand anders lees dat het toch meer met me doet dan ik dacht.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 4 feb 2012 - 2:46

Ach Studie, dat is lief!
Ik ben vroeger heel erg gepest, en daardoor kan ik mezelf flink opnaaien over dit soort dingen. Ik wil mijn kind gewoon graag het allerbeste meegeven, alle zelfvertrouwen, laten weten dat ze ontzettend belangrijk is en ik haar nooit in de steek zal laten (zoals mijn vader 3 jaar terug bij mij heeft gedaan). Daarom is het serieus een van mijn grootste angsten dat ze minder leuk wordt gevonden of gepest wordt later. Kan het ook wel weer relativeren, maar die onbewuste angst zit erin.

En ook een knuffel voor jou hug
Sinds dat mijn vriendinnetje is bevallen, en ik dat dus van heel dichtbij heel bewust heb meegemaakt, komt mijn bevalling ook weer opzetten. Het is gewoon zo snel gegaan, we hebben het in een ongelooflijke roes beleefd ineens, en dat vind ik echt heel erg jammer. Het was alsof ze er idd altijd al bij hoorde, maar ik heb er gewoon niet van 'genoten'. Dat is ook heel erg de reden dat ik nog een 2de kindje wil, dan ga ik er wel bewust van genieten, iig proberen. Ook zit het in mijn hoofd (wat natuurlijk waanzin is) of ik niet iets anders had moeten doen tijdens mijn zwangerschap, omdat ze zo spuugt. Maar dat probeer ik maar te relativeren, want dat is natuurlijk niet waar. Het is pech hebben, maar ze groeit er wel overheen.

Al met al vond ik het maar een intense week hier! Eerst Lejow, toen BeeGee nog even tussendoor en Truestar die beviel, moet er echt even van bijkomen!

Gast
Gast

Bericht  MissD za 4 feb 2012 - 4:06

Pff wat is er alweer een hoop geschreven zeg!

Hier een minder goede nacht gehad. T. was de hele nacht wakker, flink aan het huilen en spugen. Als ze bij mij of mijn man in de arm lag werd ze wel rustig, dus we hebben om de beurt geslapen en met haar gezeten. Vandaag heeft ze gelukkig al wel een paar uurtjes geslapen, hopelijk gaat het vanavond beter!

Beegee; We zijn echt al helemaal gewend aan T. kan me ook niet meer voorstellen dat ze er eerst helemaal niet was. Alles is zo gewoon, scheelt misschien ook wel dat ze het gewoon goed doet en over het algemeen goed slaapt waardoor dat al niet echt een verandering is.
Fijn dat J. een goede nacht in het ziekenhuis heeft gehad.

Parel; Wat leuk dat lachen van L. Kan niet wachten tot T. ook meer van dat soort dingen gaat doen Wink.
Wat sta je door de weeks trouwens vroeg op! Ik wil er voor mezelf ook een klein beetje ritme in gaan krijgen, dat ik in de ochtend in ieder geval nog wat nuttige dingen kan doen en in de middag af kan spreken met mensen of lekker niks kan doen.
Vervelend die angst dat L. niet leuk gevonden gaat worden of gepest gaat worden. Kan me helemaal voorstellen dat je dat gevoel hebt nadat je dat zelf hebt meegemaakt (mijn zusje had dat ook heel erg bij mijn neefje).

Star; Ik weet niet goed of onze vrienden goed begrijpen dat we nu andere prioriteiten hebben. Ze vinden het allemaal leuk voor ons, en een deel van de groep is zelf ook wel bezig met het "gaan voor een kindje". Maar als ze op visite komen en tot ergens tegen middernacht blijven zitten hebben ze niet door dat wij vaak al moe zijn van de hele dag zorgen voor T. of een minder goede nachtrust, ook onze eigen schuld natuurlijk want we vinden het gezellig als ze er zijn. Nu heb ik helemaal nog geen behoefte aan weg zijn bij T. maar ik kan me voorstellen dat dat binnenkort wel weer komt.
Hebben bij prenatal alleen de kolf gehaald. Wilde nog wel even kijken voor kleertjes, maar het was mij iets te druk dus dat komt binnenkort nog wel. T. zit toch nog wel eventjes in maat 50 dus we hebben geen haast.
Wat jammer trouwens dat het huis is tegengevallen. Gelukkig is het aanbod meer dan genoeg dus jullie komen vast wel iets tegen wat helemaal aan jullie wensen voldoet.

Pinda; Welkom!

Lejow; Wel "fijn" dat jullie alles zo ver al gereed hadden voor de komst van B. Lijkt me enorm onwerkelijk om zomaar ineens, zo onverwacht al mama te zijn. Gaat alles goed in het ziekenhuis met B.?

Studiebol; Goed plan om de bevalling op papier te zetten! Ik heb dat nog niet gedaan, en merk dat ik nu al bepaalde stukken mis. Gelukkig weet mijn man alles van begin tot het eind.

Hier verder weinig nieuws. Vanavond krijgen we kraamvisite, mijn ouders komen langs met vrienden van hen. En morgenavond komt er weer kraamvisite. Dan maandag ook nog. Hierna staan er nog zo'n 4 afspraken gepland en er zijn nog wat mensen die langs willen komen, maar om eerlijk te zijn ben ik wel een beetje klaar met het hele kraambezoek. Vind het zo fijn om alleen te zijn met T. of gewoon met mijn naaste familie/vrienden dat ik helemaal geen zin heb in al die mensen die haar willen zien, maar die we normaliter zo goed als nooit horen/zien/spreken.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10

Bericht  studiebol za 4 feb 2012 - 5:30

MissD kan me voorstellen dat je geen zin hebt in mensen die je normaal ook niet vaak ziet, dat zou ik ook niet zo leuk vind. Er zijn hier een keer mensen geweest, kennisen van mijn vriend, ik had ze een keer gezien, we hebben ze geen geboorte kaartje gestuurd. Maar ze wilde echt komen, zoo graag komen. Nou ja die waren ook niet weg te slaan die middag beetje jammer:D Vervelend dat het slapen vannacht niet zo goed ging! Wel lekker dat je het ff met je man hebt afgewisseld. Zijn jullie trouwens allang getrouw?

Parel meid wat vervelend dat je dat gevoel hebt. Lief dat je nu al zo bezorgd over haar bent en daar zo mee bezig bent! Het komt vast helemaal goed met haar. Zoals je hier in dit topic over komt vind ik het best onlogisch dat je zo gepest bent. Maar goed nu is pesten meestal onlogisch maar toch, ik vind je zo lief en sociaal over komen. Bedankt voor je knuffel Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 2 561177

Ik ben weer verder gegaan met het fotoboek, doe er een voor een anders haal ik alles door elkaar. En daar heb ik gewoon het bevallingsverhaal(zo ongeveer dan) in gezet. Met behulp van het boekje wat wij die week dat ik in het ziekenhuis heb gelegen bij heb gehouden wist ik toch nog wel heel veel. En de verpleegkundige hebben een boekje van de meisjes bij gehouden dus ik weet ook weer precies wanneer ze uit de couveuse mochten en wanneer ze samen er in mocht enzo.. ik wist het wel maar toch niet meer zo precies.

Ik vind het trouwens echt moeilijk om te kiezen welke foto's ik er in moet doen, we hebben er zoveel! Maar ja kan ze onmogelijk er allemaal in doen, dan is dat boek veel te dik en veeeeeeel te duur!

Oh en nog een vraag.. L drinkt erg slecht, soms stopt ze al na 50 cc met drinken.. en dan wil ze echt niet meer. Nou ja dwingen is geen optie vind ik, en lukt ook niet, maar ze moet natuurlijk wel meer drinken. Nu heb ik er vandaag ff een half uurtje rustig laten liggen, beetje laten kijken en spelen. En na een half uurtje weer de fles aangeboden. Toen heeft ze wel weer meer gedronken en was de fles bijna leeg.. Nu kan ik niet bedenken waarom het erg zou zijn als ze met een tussenpoos van een half uurtje weer de fles aangeboden krijgt, maar goed meer mensen weten meer dan een iemand dus misschien weten jullie wel waarom het niet zou mogen/slecht zou zijn?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Ayla za 4 feb 2012 - 5:52

Goedemiddag (nog net)

Pindaatje, welkom, gezellig! Hoe gaat het allemaal met je zoontje? En wat vind je dochter van haar broertje (neem aan dat je een dochter hebt, aan je ticker te zien)

Blondje hoop ook dat ze snel weer tot 7 uur doorslaapt... Vanavond geef ik om 10 uur in ieder geval nog een flesje extra. Klinkt alsof ze gisteren oververmoeid was (E. ook hoor, daarom was het zo'n drama) Slapen de honden normaal buiten of in de bijkeuken dan? Met een stel fleecedekens is het toch ook warm genoeg... En ze hebben wel een wintervacht neem ik aan.

Lejow het gevoel komt vanzelf wel, volgens mij heeft iedere vrouw dat, dat ze in het begin alles nog onwerkelijk vind, en jij al helemaal nu B.enthe nog in het ziekenhuis ligt. Hoe gaat het met haar?

Supertalentje ja jij bent zijn veilige haven, hij zal wel even een beetje uit zijn doen zijn geweest van alles gisteren!

BeeGee Toch maar R.os uit bed getimmerd haha. Er was in O.ss ook slecht gestrooid hoor! Viel me vies tegen. Heb met 40 over de U.ssenstraat gereden, normaal 60. Maar terug viel het gelukkig wel mee. Hoe gaat het nu met J.ace, piek al gehad?

Studie ze slaapt gelukkig wel door als ik de speen geef, maar fijn is het niet. Maargoed, komt ook wel weer goed. Ik ben weer naar mn ouders geweest vandaag! En naar een vriendinnetje Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 2 561177

MissD ik was op een gegeven moment ook echt klaar met het kraambezoek, maarja, je "moet" toch ff Wink

Studie gewoon na een halfuurtje weer aanbieden, kan geen kwaad, er zijn meer kindjes die in 2x de fles leegdrinken.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Gast za 4 feb 2012 - 6:41

Je mag alleen volgens mij geen al opgewarmde fles (wij doen het altijd in de magnetron) nog een keer opwarmen, maar vraag me niet waarom. Ik denk vanwege de voedingsstoffen die anders verdwijnen. L. drinkt ook al heel erg slecht, vandaag wilde ik er echt een ritme in brengen, maar ze laat vaak gewoon 50 a 60 cc staan, dus ik doe het nu wat meer op afroep. Lijkt me alleen lastig hoe ik dat op het kdv straks, dus de komende weken (mijn laatste 3 Sad) maar even flink oefenen op dat ritme.

Wat lief van je Studie, dat je vindt dat ik lief en sociaal overkom! Ik ben ook wel heel sociaal hoor, en lief dat moeten anderen maar beoordelen Wink Ik kan iig heel erg slecht tegen onrecht, en ben (af en toe te) heel direct. Ik zal ook niet zo gauw dingen tegen mijn zin doen, en besteed alleen tijd en aandacht aan dingen en mensen die ik echt leuk vind.

MissD ; ja idd, ik probeer dan op te staan, dan heb ik wat aan mijn dag en ben ik ook weer moe als mijn vriend naar bed gaat s'avonds! En kan ik maximaal van mn verlof genieten Very Happy

Wij zijn trouwens ook de enige in de vriendengroep met een kindje, mijn vriend staat er nog wel middenin, die gaat ook heel vaak nog weg, stappen enzo, en ik zit toch thuis dan. Als ik wil mag ik weg hoor van hem, maar het zijn meer zijn vrienden. Mijn vriendinnen zijn allemaal zwanger haha, mijn ene vriendinnetje is donderdag bevallen en mijn andere vriendinnetje is over 3 weken uitgerekend. En mijn schoonzusje is ook nog zwanger dus daar trek ik wat meer mee op nu.

Gast
Gast

Bericht  studiebol za 4 feb 2012 - 6:51

Parel dat vind ik knap dat je energie en tijd aan mensen besteed waar je zin in hebt. Ik zou dat is wat meer moeten doen. Had/heb namelijk een vriendin, echt een leuke meid woont wel een eind verder, maar ik ben daar regelmatig geweest, ook gelogeerd/gestapt.. maar ja het werd van haar kant steeds minder, maar ik bleef wel smsen enzo kaartjes sturen, kreeg bijna nooit reactie. En dan toch kan ik het niet opbrengen om dan gewoon ook maar niks meer van me te laten horen.. terwijl het contact echt allang eenrichtingsverkeer is. Ze is niet eens op kraambezoek geweest..
Dus ik zou dat ook wat meer moeten doen..

Ja ik ben al aan het googlen hoe dat zit met opwarmen, ik pak meestal warm water uit de kraan, dus ben aan het zoeken of je dat mag opwarmen.. en als ik het niet kan vinden dan pak ik gewoon een nieuwe fles maakt me allemaal maar niks uit als dat meisje maar genoeg drinkt.

Beegee hoe is het met je kleine man?

Gaan jullie vanavond nog wat doen?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 4 feb 2012 - 7:47

Studie, zo doe ik dat ook hoor, gewoon elke keer een nieuwe fles.

Ik heb/had ook een vriendin idd die mijn hele zwangerschap niet eens iets heeft laten horen, kreeg alleen een pakketje en that's it. Ik heb het nog 1x geprobeerd, L. was 3 weken toen zij verjaarde in een stad een uur verderop. Dus ik ben gegaan, met mijn 3 weken oude baby, en ze gunde dr nauwelijks een blik waardig. Zij laat niks horen, dus ik ook niet. Ik laat het wel altijd doodbloeden hoor, ik kap het niet af.

Ik doe vanavond niks smile vriend kijkt nu een film en ik kijk straks all you need is love.

Morgen hebben mijn schoonouders verzonnen dat ze een winterfeest gaan geven, met -12 in de tuin .. heb niet het idee dat ik daar erg veel zin in heb om met mijn kleine naartoe te gaan! Maar ja, ik zal wel moeten, want mijn vriend wil wel even gaan. Pasgeleden was er ook wat voorgevallen wat ik hier niet online ga zetten, maar dat dreunt door in mijn hoofd. Ze bedoelde het niet zo zegt mijn vriend, maar toch heeft het me heel erg gekwetst en nu ben ik eigenlijk best wel even klaar mee. Heb dat ook toen wel gezegd hoor en ik ben een stuk afstandelijker geworden (bewust/onbewust maar ik kan er niks aan doen, als iemand me zegt iets te doen doe ik het juist niet laughcry)

Gast
Gast

Bericht  Gast za 4 feb 2012 - 7:56

@ parel, een feest buiten???? okey gezellig :shock: :shock:
gewoon gaan voor het fatsoen en zorgen dat L alles onder spuugt jij vergeet reserve kleding en wil perse gaan...... *sorry, slecht idee?*

@ studie, en al wat wijzer over opwarmen?? volgens mij mag dat gewoon nooit.. al mag je hem wel weer in en pannetje met warm water zetten zodat de fles warm blijft...

@ ayla, er is hier echt slecht gestrooid!! :s bij het ZH ook gewoon... zo bizar dat er niet voor de deur netjes gestrooid is... je zal je heup maar breken zo, enig lichtpuntje is dat je dan al op bestemming bent....

Kleine man heeft idd RS, kweek was positief... hij drinkt wel echt enorm goed!! pak van mijn hart, het drinken zal ook wel lekkerder zijn haha... :P Hij neemt geen genoegen met zijn 110 cc, dus wat dat betreft is het heel goed!! verder blijft ie ook zo onwijs lief en lachen.. vind dat bizar.. ik zou denk ik de hele tent bij elkaar brullen van ongenoegen... Hoesten word wel meer en het benauwd zijn ook, maar zijn lijfje doet enorm zijn best en kan zijn saturatie mooi op pijl houden!! kleine knappert..

zelf wel weer zo'n klote gevoel omdat zijn bedje leeg is... bluhhhhh... ook baal ik nu natuurlijk enorm dat ik moet gaan werken. Al denk ik dat het ook goed is hoor, even wat anders...... maar mijn god wat kun je je kind toch missen....pfff
ga vanavond naar een feest toe, had daar enorm veel zin in.. dus ga ook gewoon... gaan met het hele kapel dus komt goed! om 1.30 taxi naar huis en morgen vroeg natuurlijk weer naar men kereltje toe...

liefs

Gast
Gast

Bericht  pindaatje za 4 feb 2012 - 8:03

Bedankt voor het welkom! Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 2 561177

Studiebol en Parel en Ayla: ons zoontje is nu 3 weken en 4 dagen oud. Zijn naam zet ik hier liever niet neer, ik wil hem wel PM-en voor degenen die het wil weten. (vermoed nl dat ik een meelezer heb). Alles gaat momenteel weer goed. Toen hij 12 dagen was is hij opgenomen in het ziekenhuis, en met 3 weken was hij weer thuis! En inderdaad, we hebben al een dochter. Zij is een hele trotse zus, en is nu al dol op haar broertje!

Beegee: ik had het ook niet meegekregen van je kleine mannetje, wat vervelend zeg! Hopelijk knapt hij gauw weer op! Hoe is het vandaag gegaan met hem?

Edit: ik lees het al, Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 2 699888 voor jou. Gelukkig drinkt hij nog wel heel goed!

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: