Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

+20
Creabea_28
_Lana_
pitbullgup
truestar
Floor
Aimee
Poisongirl
Steep
joyce0606
MissD
Supertalentje
blondje1313
pindaatje
Annie24
studiebol
Lejow
Star007
mickey
LindaK
Ayla
24 plaatsers

Pagina 10 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 10 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Lejow wo 8 feb 2012 - 20:15

Ja, om 2 uur!
Heb een dubbele elektrische kolf van medela!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 10 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  studiebol wo 8 feb 2012 - 20:21

Mickey lekker nachtje! Fijn dat hij verder geen last lijkt te hebben.

Oke Ayla dus na 2 dagen 2 hapjes moet je het weggooien dat is jammer. Waar ga hè het dan inbewaren?

Pindaatje ook bij onze apotheek geen 60 mg zetpillen. Wat is jou mannetje al lekker groot ik denk dat de meiden nu net 5 kilo zijn.

Star jaa weer uit het ritme maar heb hem wel gezegd dat hij zich aan de meiden moet aanpassen dus ik hoop dat het nu beter gaat.

Is ff een korte reactie zit dit te typen om mijn telefoon en Dat vind ik irritant.

Gisteravond om half 7 de meiden dus wat extra gegeven. Toen om. 10 uur met veel moeite wakker gemaakt. Ze hebben toen wel aardig wat gedronken niet alles maar had ik ook niet verwacht. En toen hoorde ik om kwart voor 8 L dus een prima nachtje.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  blondje1313 wo 8 feb 2012 - 20:34

Studiebol, je vriend zal langzaamaan ook wel wennen aan het feit dat hij zich aan de meiden aan moet passen. Het is voor hem net wat minder vanzelfsprekend denk ik omdat hij juist niet zo vaak thuis is.

Mijn man had gisteren een halve snipperdag omdat de upc monteur weer eens langs kwam en ik daar niet alleen voor wilde staan omdat hij me vorige keer afgescheept had (ondanks dat ik erg boos werd, of misschien wel dankzij...). Lotte had een hele vrolijke wakkere middag, mijn man zei gisteren nog hoe leuk hij het gevonden had om thuis te zijn. Was ook leuk om vanuit de bank te genieten van de gilletjes en kreetjes uit de box.

Ayla, jammer dat de hapjes nog niet goed willen, maar ze zeggen ook dat de eerste week een paar hapjes ook al voldoende is toch? Je wilt bewust eerst groente dan fruit? Mag je zo'n potje niet meteen in porties invriezen en dan steeds maar een beetje pakken?

Mickey, hier werd meteen gezegd dat we paracetomol mochten geven als Lotte last zou krijgen van de prikjes, en zij weegt nu nog niet eens 5,5 kg, laat staan bij de eerste prikjes. Maar gelukkig heeft ze ook geen last van de prikjes gehad, ben benieuwd hoe het morgen gaat bij de 3e keer. F doet het echt goed zeg, super!

Lejow, was de lactatiekundige nu al geweest? (Nu lees ik goed en zie ik dat die om 2 uur komt). Wel frustrerend als het kolven niet beter gaat. Bij mij is het meestal ook drama, als ik na een voeding kolf is het 10 tot 40 ml, in plaats van een voeding rond de 90, maar ze heeft nu voedingen van 200cc, dus het is maar goed dat er al wat in de vriezer staat, zo kan ik het nog even rekken.
Wel heel knap dat je het zo doet! Ik heb wel eens gehoord dat sommige vrouwen met een handkolf beter kunnen kolven (maar ik hou het zelf ook bij mijn elektrische, die was al duur genoeg).

Lotte blijft 's nachts goed doorslapen, hopelijk krijgt ze geen last van de 4-maandendip (afkloppen!). Maar ja, ik ben zo eigenwijs dat ik wel de laatste voeding er af wil halen...

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Ayla wo 8 feb 2012 - 20:38

Als ik het zelf zou maken bedoel je? Dan maak ik gewoon prutjes en die doe ik in ijsblokzakjes, dan kan mn vriend gewoon 1 blokje per keer pakken, vind ze het lekker de volgende dag 2 blokjes enzovoort...

Ze was vanmorgen wel gewoon om 6 uur wakker, wel honger. Waarom ze nou gisteravond de fles niet wilde... Wel heel gek, als ze 's avonds slecht of niet gedronken heeft, doet ze dat 's morgens ook weer, als ik dan om 7 gewoon de fles geef. Zit te denken om 's morgens ook een papfles te gaan geven, begin toch maandag ook met fruit... Dan komen de flessen wat later achter mekaar uit, kan ze misschien om 9 uur de laatste ofzo, straks met groente en fruit zal ik toch het schema een beetje aan moeten gaan passen.

Oh Blondje das ook een idee, gewoon het potje in porties invriezen... Maar ik wil het sowiezo zelf ook gaan maken, mn zus neemt straks een pureerding mee van opa. Heb haar ook gevraagd of ze vandaag wat thee wil geven aan de kleine, omdat ze nu minder drinkt en wel meer nodig heeft.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  blondje1313 wo 8 feb 2012 - 21:03

Ik heb wel gehoord dat je uit moet kijken met het geven van thee of water als ze juist niet genoeg eten binnen gekregen hebben. Dat vult alleen het vocht aan, en niet de voedingsstoffen, en het zou kunnen zijn dat ze dan toch de volgende keer de melkfles weer laat staan. Maar af en toe kan denk ik geen kwaad.

Succes met het maken van de prakjes!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  Ayla wo 8 feb 2012 - 21:16

Ja heb ik indd ook gehoord, maar denk dat als ik het max. 1 uur voor de voeding geef (dus uiterlijk 10 uur de thee of het water weer weg) dat het dan wel meevalt. Nu krijgt ze ook niet genoeg vocht binnen.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  blondje1313 wo 8 feb 2012 - 21:35

Ik geef je ook wel gelijk dat je haar wat extra wilt geven hoor, en ik denk dat je ook genoeg gezond verstand hebt om te bedenken wat wel en niet kan, maar wilde het voor de zekerheid toch even zeggen.

Ik zit nu met een klas voor mijn neus van een zieke collega, volgens haar wisten ze wat ze moesten doen, nl verder gaan met de studiewijzer. Maar de leerlingen zeggen nog nooit van een studiewijzer gehoord te hebben, lekker handig. Nu zijn ze aan het leren en een beetje aan het kletsen, zo lang het rustig blijft geeft dat ook niks, maar lieg dan niet dat ze een studiewijzer hebben.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lejow wo 8 feb 2012 - 21:54

Ja, of spreken de leerlingen misschien de waarheid niet en komen ze er nu lekker makkelijk onder uit?

Verdomme, vanmorgen maar 20 ml Rolling Eyes Evil or Very Mad
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  studiebol wo 8 feb 2012 - 22:25

Blondje ja dat dacht ik ook.. misschien doen ze wel alsof ze nooit van die studiewijzer hebben gehoord??

Maar blondje en Ayla hoe weten jullie dat allemaal van de hoeveelheden vocht die ze moeten hebben enzo? Haha ik voel me echt een sukkel ik weet dat echt niet hoor.

Ayla oke das wel handig ja van die ijsklontzakjes, goede tip die ga ik onthouden. Dus je gaat nu gewoon een grote hoeveelheid koken van iets dat pureer je dan en dat doe je in de zakjes?

Lejow hoe drukker jij je er om maakt hoe minder er ook komt he! Hoe stom het ook klinkt probeer blij te zijn met die 20.. ze krijgt het toch weer binnen.

Wat betreft mijn vriend, het is idd voor hem wat minder van zelfspreken, maar in die vier weken dat hij thuis was waren de meisjes altijd beneden, en dat vind hij heel gezellig Very Happy Dus nu ze wat vaker boven zijn vind hij dat minder gezellig, en dan gaat hij dus steeds naar boven. Dat is op zich niet erg... alleen hij is dan wat te over enthousiast en daar worden ze dan soms wel wakker van en dan willen ze niet altijd meer slapen Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 10 561177 Maar hij zou er op gaan letten dus dan komt het vast wel goed.

Zoo ik ben weer lekker aan het opruimen hier,wil de boel dan ook netjes hebben voor dat we dit weekend weg gaan, dat we niet maandag terug komen in een zooitje.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Floor wo 8 feb 2012 - 22:36

@parel, wat goed dat ze op 5 voedingen zit. Hier lukt dat dus absoluut niet, daarom krijgt hij ook geen 180 flessen (behalve de laatste) omdat hij anders weer te veel voeding krijgt per dag.
Jouw meisje slaapt dus lekker door. Hier was het dus eenmalig, vannacht heb ik 4 uurtjes geslapen en verder ben ik alleen maar wakker geweest en heb ik met hem op gezeten. Nu slaapt hij denk ik dus ik ga zo ook naar bed.

@studie, hij krijgt de laatste voeding meestal rond 22 of 23 uur maar slaapt dus eigenlijk nooit door, alleen gisternacht. Maar waarom dan perse om 7 uur weer voeding geven? Dat zie ik hier bij veel kindjes, is dat om een ritme te houden of omdat je zelf op staat?

@star, helaas maakt het dus niks uit als ik de voeding geef om 22/23 uur, doorslapen doet hij niet. Ik heb hem gisteravond wakker gemaakt om 23 uur voor voeding, normaal maak ik hem nooit wakker (geen enkel tijdstip op de dag, hij krijgt wanneer hij wil), ik dacht misschien slaapt hij daarna mooi door maar niet dus, hij sliep tot 3.30 en toen hij die fles op had bleef hij wakker tot de fles om 7 uur en nu ligt hij dus net een kwartiertje te slapen.

dames welterusten! ik ga mijn bed op zoeken.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  studiebol wo 8 feb 2012 - 22:38

Floor jammer dat het eenmalig was! TJa die fles van 7 uur dat deed ik idd voor het ritme, niet omdat het moet ofzo, maar ik vond het wel prettig.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  blondje1313 wo 8 feb 2012 - 23:25

Studiebol, wat lief van je vriend dat hij steeds boven wil kijken, maar niet zo handig inderdaad. Ik weet niet hoeveel vocht een kindje binnen moet krijgen hoor, maar als ze niet vaak genoeg plassen (4 of 5 luiers per dag dacht ik) is het in elk geval niet genoeg. En door de bv weet ik sowieso niet zo goed wat ze binnenkrijgt.

Wat betreft de collega, ik weet dat ze liever lui dan moe is, dus de kans is klein dat ze studiewijzers gemaakt heeft, en als zelfs de brave leerlingen van niks zeggen te weten... Het maakt me ook niet uit, maar zeg dan ook niet dat ze weten wat ze moeten doen.

Floor, ik geef eigenlijk bv op verzoek, maar eigenlijk heb ik Lotte altijd wakker gemaakt als er overdag langer dan 4,5 uur tussenzat of als het er op uit lijkt te komen dat de laatste voeding dan wel erg laat is. Ik moet haar voor de laatste voeding altijd wakker maken en dan slaapt ze wel goed door, als ik moet werken maak ik haar om half 7 wakker voor de eerste voeding. Als ik vrij ben laat ik haar 's morgens wel zelf komen. Ik maak haar 's avonds om twee redenen wakker, ten eerste voed ik haar liever om 23 uur dan om 3 uur 's nachts (anders is mama overdag een vaatdoek), en ten tweede ben ik eigenlijk bang dat ze het wel zou volhouden tot de volgende ochtend en dan zit ze maar op 4 voedingen en daar vond ik haar nog te jong (en vooral licht) voor.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  Ayla wo 8 feb 2012 - 23:51

Even uit mijn hoofd want reageer via de telefoon
Ze moeten minimaal 150 cc per kg lichaamsgewicht aan vocht binnenkrijgen, ik denk dat E.lena de 7 jg al aantikt dus dan zou ze 1050 cc moeten hebben, dat red ze qua flessen niet meer (en al helemaal niet als ze 's avonds de fles niet wil) dus vandaar dat ik met thee wil beginnen. Heb net om 9 uur peer geprobeerd, was benieuwd hoe ze zou reageren, ging ook niet van harte, dus als ze fruit en groente gewoon nooit lekker vind is ze er toch nog niet aan toe, maar dat is even een paar dagen afwachten.
Blondje ik weet wel hoe je het bedoeld hoor, vind het ook niet erg! Ik legde even uit hoe ik het dan bedacht had smile fijn zo'n collega haha, ik weet nog wel van vroeger dat als we geen zin hadden dat we zeiden dat we het niet wisten (en ik was ook 'n brave Wink ) dus vertrouw er niet teveel op haha.
Studie ik wil indd gewoon 1 bloemkool of brocolli of 2 ons boontjes bijv. Koken en fijnmaken en dan allemaal in zakjes... Dat lijkt me het handigst en minste werk.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lejow do 9 feb 2012 - 0:01

Oeh Oeh..
Ik heb een gastouder gevonden die echt letterlijk 1 straat verderop zit... Heb gelijk even gemaild voor meer info. Dat zou namelijk echt ideaal zijn!
We wilden eerst voor een KDV gaan, maar dat is toch best ver wandelen, en zeker nu ze te vroeg geboren is, is een gastouder misschien wel rustiger en fijner voor haar...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 9 feb 2012 - 0:57

Lejow ; moet je ze dan altijd als een prematuur blijven behandelen? Denk dat het überhaupt voor ieder kindje fijn is hoor die rust bij een gastouder, daar niet van.

Ayla ; je mag geen potjes invriezen he! Vraag me niet waarom, maar ik heb het gelezen ergens. En krijg jij die prutjes dan netjes in een zak ijsblokjes? Ik denk dat ik maar ijsblokjesbakjes ga halen, dan hoef ik dat er zo alleen maar in te gieten. Die zakken is bij mij altijd stoeien Laughing

L. heeft al 4 nieuwe rompers aangehad vandaag, fijn he Laughing Jullie weten dus wel wat voor dag het hier is ..

Gast
Gast

Bericht  Lejow do 9 feb 2012 - 0:58

Parel schreef:Lejow ; moet je ze dan altijd als een prematuur blijven behandelen? Denk dat het überhaupt voor ieder kindje fijn is hoor die rust bij een gastouder, daar niet van.

Ayla ; je mag geen potjes invriezen he! Vraag me niet waarom, maar ik heb het gelezen ergens. En krijg jij die prutjes dan netjes in een zak ijsblokjes? Ik denk dat ik maar ijsblokjesbakjes ga halen, dan hoef ik dat er zo alleen maar in te gieten. Die zakken is bij mij altijd stoeien Laughing

L. heeft al 4 nieuwe rompers aangehad vandaag, fijn he Laughing Jullie weten dus wel wat voor dag het hier is ..

Minimaal tot ze 18 is :P
Nee even serieus, natuurlijk niet.. Maar vind het nu wel extra fijn denk ik..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 9 feb 2012 - 1:29

Snap ik hoor! Was ook meer een serieuze vraag hoelang je er rekening mee moet houden.

Gast
Gast

Bericht  MissD do 9 feb 2012 - 3:02

Heey,

Wat is er veel bijgeschreven zeg... kan het allemaal even niet zo goed meer bijhouden.

Beegee; Fijn dat het met J. beter gaat, en dat jullie zo vaak bij hem langs kunnen gaan. En wat lief dat M. meteen wilde knuffelen met hem.

Lejow; Lukt melk kolven zonder kolf wel? Ik kan namelijk als ik het zonder kolf doet veel meer uit mijn borsten krijgen dan met kolf (met ook niet slecht, dus doe eigenlijk niet meer zonder, maar heb dat wel gedaan). Ik heb trouwens ook een handkolf en daar krijg ik ook meer mee uit mijn borsten dan met de elektrische die ik gehuurd had.
En probeer je niet te druk te maken dat er soms wat minder komt! Je doet hartstikke goed je best.

Parel; Wat is L. weer goed gegroeid!! Ik ga volgende week woensdag maar weer eens kijken hoeveel mijn dotje aangekomen is. Leuke kleertjes weer gekocht Parel, dat rokje heeft T. gekregen tijdens kraamvisite.

Star; Mijn dochter heet T.ess.
Succes morgen met de taxateur, hopelijk valt de uitkomst mee Wink. Ja wij gaan lekker verbouwen, zijn begonnen bij T. haar slaapkamer, van de zomer zijn de achtertuin, woonkamer en keuken aan de beurt, dan kijken we in het najaar weer verder wat we van de winter gaan doen.

Mickey; Hoe is het afgelopen met je sollicitatie?

Pinda; Jullie mannetje groeit goed Wink. Toen ik met T. voor het eerst naar het consultatiebureau ging, had ze tot 2 keer toe een luier vol met hele dunne poep, 2e keer zo erg dat het eruit liep toen we net bij de dokter waren. Gelukkig vond de dokter het wel leuk om haar te gaan verschonen Wink.

Ayla; handig ja om de voeding in blokjes in te gaan vriezen. Ben ik ook van plan om in van die bakjes voor ijsblokjes te gaan doen.

Hier gaat het hartstikke goed. T. slaapt lekker door en eet goed. Ze begint nu wat meer te lachen, en is ook erg alert. Heel leuk, ze volgt de muziekmobiel in haar box, en als ik haar boven omkleed zet ik haar nijntje muziekdoosje aan en dan gaat ze volop bewegen en lachen. Vandaag met T. en manlief naar mijn oma geweest, die heeft weer lekker met haar liggen kroelen, nu een lekker rustig weekendje in de planning.
Jullie nog leuke weekend plannen?

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10

Bericht  Ayla do 9 feb 2012 - 3:22

Oh dan ga ik ff die peer die ik vanmorgen in de vriezer gegooid heb eruit halen... En morgen of overmorgen even vers fruit en groente halen, dat kan ik tenminste zeker invriezen.

Jeej nationale spuugdag Wink

MIssD fijn dat ze het zo goed doet! Leuk he, dat bewegen, ligt ze lekker met armen en benen te wapperen in de box? Voor je het weet is ze groot Wink heb laatst een romper aan een man bij mij op het werk gegeven, die vriendin is eind deze maand uitgerekend, die romper paste E. precies toen ze geboren werd. Ik zei al tegen hem, ik kan me al niet meer voorstellen dat ze zo klein was!
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  MissD do 9 feb 2012 - 3:31

Ayla schreef:Oh dan ga ik ff die peer die ik vanmorgen in de vriezer gegooid heb eruit halen... En morgen of overmorgen even vers fruit en groente halen, dat kan ik tenminste zeker invriezen.

Jeej nationale spuugdag Wink

MIssD fijn dat ze het zo goed doet! Leuk he, dat bewegen, ligt ze lekker met armen en benen te wapperen in de box? Voor je het weet is ze groot Wink heb laatst een romper aan een man bij mij op het werk gegeven, die vriendin is eind deze maand uitgerekend, die romper paste E. precies toen ze geboren werd. Ik zei al tegen hem, ik kan me al niet meer voorstellen dat ze zo klein was!

Gaat snel allemaal he! Al moet ik zeggen ondanks dat T. al 4280gram (inmiddels al meer denk ik, dit was vorige week) en 53,3cm is, is het enige wat haar past maatje 50, en 1 pakje van Dirkje in maat 56. Heb geprobeerd haar iets in maat 56 aan te doen maar daar verzuipt ze nog in.
Hartstikke leuk dat bewegen, en dat ze meer contact met iedereen maken. Gaan vanavond een schommelstoeltje met muziekjes enzo voor haar halen, kijken wat ze daarvan vind.

MissD
Prater
Prater

Bericht  Gast do 9 feb 2012 - 4:01

middag!!

zoals sommige op fb al hebben kunnen lezen mocht ik vanmorgen J.ace mee nemen!! Had het echt niet verwacht, gister nog verhoging enzo maar de dienst van vannacht vroeg vanmorgen wat te doen als hij ontslagen zou worden.. (ik zo heeeel snel bellen, laat al men werk vallen) dus mijn dagje werk was om 10.30 al klaar!!
heerlijk mijn vent weer thuis!!
Hij heeft zich net voor het 1 JAJA compleet ondergepoept dat het bij zijn broekspijp naar beneden kwam.. dus hops in bad en nu ook voor het eerst maatje 62 aan... WOW.. *slik* hij heeft daar pokon gekregen..:P
vanmorgen woog hij precies 4800 gram.. ten opzichte van vorige week vrijdag toch 30 gram gegroeid.. :-)

@ lejow, hoe is je gesprek gegaan met de lactatiedeskundige..

@ studie, idd wat een mooie nacht

@ BLONDJE, dat is fijn dat je man ook genoten heeft zo van zijn vrije middag :-)
hoe is je dag verder nog gegaan??

@ parel, jij hebt dus een was dagje!!

@ floor, ohh wat balen dat het doorslapen eenmalig was... komt vanzelf goed!!
(al is het wel klote)

@ ayla, ohh wat een gepuzzel zo met je dametje haha....

@ missD, helemaal toppie gaat het bij jullie dus

Gast
Gast

Bericht  Aimee do 9 feb 2012 - 4:32

Sorry dat ik nog niet zo actief mee schrijf! Ik lees wel alles bij, maar het is zo moeilijk typen met 1 hand... Wink
Luuk wil al bijna een week om de twee uur eten. Overdag en 's nachts, dus ik ben inmiddels redelijk gesloopt. Ook wil hij nergens anders slapen dan bij mij of mijn vriend op schoot. Als ik hem slapend in zijn wieg/box/kinderwagen leg slaapt hij maximaal nog 10 minuutjes door, om het daarna op een brullen te zetten. Dus wij zijn al een aantal dagen zo'n beetje verkleefd Rolling Eyes
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  MissD do 9 feb 2012 - 4:33

Beegee; Wat fijn dat J. weer lekker thuis is... haha hebben ze hem daar zo goed aan het eten gekregen dat hij lekker is gaan groeien Wink.

Ja hier kan het echt niet beter hoor Beegee... en sinds ik de voeding kolf en rechtop kan geven is T. ook al iets minder aan het spugen, daardoor denk ik toch ook weer een stuk vrolijker.

MissD
Prater
Prater

Bericht  MissD do 9 feb 2012 - 4:36

Aimee schreef:Sorry dat ik nog niet zo actief mee schrijf! Ik lees wel alles bij, maar het is zo moeilijk typen met 1 hand... Wink
Luuk wil al bijna een week om de twee uur eten. Overdag en 's nachts, dus ik ben inmiddels redelijk gesloopt. Ook wil hij nergens anders slapen dan bij mij of mijn vriend op schoot. Als ik hem slapend in zijn wieg/box/kinderwagen leg slaapt hij maximaal nog 10 minuutjes door, om het daarna op een brullen te zetten. Dus wij zijn al een aantal dagen zo'n beetje verkleefd Rolling Eyes

Wat vermoeiend Aimee... hoop dat het snel wat beter gaat, en jullie ook een beetje aan jullie rust toe komen. Kan me voorstellen dat je helemaal gesloopt bent na zo'n week. Weet je niet wat de oorzaak is van het alleen bij jullie willen slapen en het ineens zo vaak komen voor de voeding? Weet niet of je fles of borstvoeding geeft, maar bij die laatste zou het natuurlijk zo kunnen zijn dat hij niet voldoende voedingsstoffen binnen krijgt en dus niet lang voldaan is na een voeding.

MissD
Prater
Prater

Bericht  Aimee do 9 feb 2012 - 4:39

MissD schreef:
Aimee schreef:Sorry dat ik nog niet zo actief mee schrijf! Ik lees wel alles bij, maar het is zo moeilijk typen met 1 hand... Wink

Wat vermoeiend Aimee... hoop dat het snel wat beter gaat, en jullie ook een beetje aan jullie rust toe komen. Kan me voorstellen dat je helemaal gesloopt bent na zo'n week. Weet je niet wat de oorzaak is van het alleen bij jullie willen slapen en het ineens zo vaak komen voor de voeding? Weet niet of je fles of borstvoeding geeft, maar bij die laatste zou het natuurlijk zo kunnen zijn dat hij niet voldoende voedingsstoffen binnen krijgt en dus niet lang voldaan is na een voeding.

Ik geef borstvoeding. Heb het er ook met de lactatiekundige over gehad, maar omdat hij wel gewoon goed groeit is het bijna niet mogelijk dat er te weinig voedingsstoffen in zitten... Zij dacht dat hij er na de regeldagen gewoon zelf een nieuw ritme van gemaakt heeft, of dat hij niet echt honger heeft maar door krampjes meer zuigbehoefte. Ik weet het niet zo goed... Probeer nu steeds een beetje tijd erbij te snoepen door te rekken met een speentje of pink. Maar hij word zo boos/verdrietig dat ik het ook zielig vind om hem te lang te laten wachten. Ik ga van de week wel een kolf halen, zodat mijn vriend iig ook af en toe een voeding over kan nemen.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 10 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: