Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

+20
Creabea_28
_Lana_
pitbullgup
truestar
Floor
Aimee
Poisongirl
Steep
joyce0606
MissD
Supertalentje
blondje1313
pindaatje
Annie24
studiebol
Lejow
Star007
mickey
LindaK
Ayla
24 plaatsers

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 9 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Ayla wo 8 feb 2012 - 4:49

Ja ik dacht een dag of 3 hetzelfde, ivm allergische reacties... Maar als ik steeds om de 3 dagen iets anders geef als ze er niet op reageert, maar ze lust het na 3 dagen nog niet, leert ze nooit wat eten natuurlijk. Dan gaan we gewoon even door met worteltjes tot ze het lust! Lookie heeft het volgens mij druk met de kleine, en wij schrijven natuurlijk heel veel he, is ook moeilijk bijhouden.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 9 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 6:09

Avond,

ik ga zo richting J.ace en daarna muziek maken.. morgen moet ik om 7 beginnen en heb geloof ik tot 17.30 overleg... poeh lange dag.. (tenzij onze kleine man naar huis mag :-) dan ben ik eerder thuis haha)

@ ayla, volgens mij adviseren ze om 3 dagen lang hetzelfde te geven en dan over te stappen... zo kun je ook zien of ze een reactie geven op hetgeen wat je geeft.
werk ze!

@ studie, maar het scheelt ook dat jij geen 16 bent haha... wel erg he zo van die gezinnen.. ze gaan bijna allemaal uit elkaar (wat eigenlijk ook logisch is natuurlijk) maar ik vind het zo zielig voor de kids uit eindelijk.

@ parel, al in maatje 3 wow kleine knappert!! J.ace had in het ziekenhuis van de week nog een 1 aan.... maar goed als ie dan flink poept zijn ze de pineut.. dus nu toch zoals thuis in maatje 2 haha

Gast
Gast

Bericht  studiebol wo 8 feb 2012 - 7:18

Ayla, ik heb dat zoo vaak dat ik van alles bedenk wat ik moet halen met de boodschappen en dan ben ik thuis en dan bedenk ik het dus weer en heb ik niet gekocht, te irritant! Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 9 561177 Wel grappig dat ze het warm ook niet zo lekker vind, nou ja het is ook wennen natuurlijk en heel anders dan melk. Had je ergens op gezocht of gehoord waar je mee moest beginnen of wist je dat gewoon?

Beegee, morgen weer zo'n lange dag! Succes alvast, hoop dat het vanavond ook weer fijn was bij J.

Ja idd lookie schrijft minder mee, en aimee ook nog niet zo veel. Zijn vast druk en wat Ayla zegt er wordt hier een boel gekletst. Heb dat verhaal in het biechttopic ook gelezen, vind het heel erg voor die persoon. Ben ook heel hard aan het denken wie het is maar ik kan niemand bedenken.

Hier ook nog steeds maatje 2 van de pampers, en ook nog niet zo lang eigenlijk. Ze hebben smalle kontjes dat hebben ze dan niet van mij Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 9 561177

Hier wel een raar dag je met drinken, vanmiddag na de fles van 4 uur ff met ze gespeeld en toen weer naar bed, wilde allebei niet slapen, nou ja na een poosje proberen maar weer mee naar beneden. En toen had ik toch weer het idee dat ze nu allebei honger hadden dus om half 7 maar weer wat eten gegeven. En dan zie ik het straks wel even hoe laat ik ze eten geef.

Morgen komt mijn vriend weer thuis, denk morgenmiddag ergens en dan heeft hij lekker weer ander halve week vrij Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 9 561177
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  mickey wo 8 feb 2012 - 7:50

Hey meiden,

ff ego van mijn kant. F is wat onrustig, dus heb niet de rust om op iedereen te reageren.
F heeft vanmorgen zijn prikjes gehad. Hij heeft nog nooit zo hard gehuild Sad En toen hij eindelijk weer een beetje rustig werd na het eerste prikje, kreeg hij het andere prikje. Dus toen begon hij weer op nieuw. Ik kreeg hem wel getroost, maar daarna moest hij natuurlijk zijn kleren nog aan. Toen ik hem in de wagen legde, was hij wel al stil en viel hij in slaap. Daarna thuis wel gewekt, want het was tijd om te drinken, maar daarna is hij ook weer in slaap gevallen. Heb hem slapend zijn berenpak aan gedaan en in de maxicosi gezet. Moest namelijk mijn neefje ophalen op het KDV. Maar F heeft er niks van mee gekregen. Hij heeft alleen maar geslapen. Heb nog even bij mijn zus zitten kletsen en rond 14.30 weer gegaan. Meteen even naar de winkel gegaan en toen naar huis. Was inmiddels wéér voedertijd Wink En sindsdien is F vrij onrustig. Tijdens het drinken wat onrustig, maar ook steeds in slaap aan't vallen. En na de voeding ontroostbaar gehuild. Wel stil gekregen en toen viel hij in slaap, op mijn arm. Werd wel af en toe wakker, huilde dan even en viel weer in slaap. Ik heb dus wel het idee dat hij er last van heeft. Ben benieuwd hoe het komende nacht gaat. Afgelopen nacht had hij weer zo goed geslapen, ben bang dat zijn slaap ritme nu verknald gaat worden door de prikjes.
Verder was hij bijna helemaal goed gekeurd. Hij weegt al 6020 gram! En is nu 58,5 cm. Dat was allemaal prima, gewicht zat wel boven de gemiddelde lijn, maar dat was geen probleem, lengte was precies gemiddeld. Alleen het hoofdje was te groot Question Bij zijn geboorte was het 37 cm, toen hij 1 maand was, was het 39,8 cm en nu was het 42,2 cm. En schijnbaar is dat dus een te snelle groei. Over 2 weken moeten we terug, voor een extra meting. Als het dan ook weer zo snel gegroeid is, moeten we naar de kinderarts, dan heeft hij schijnbaar risico om een waterhoofd te ontwikkelen. Maar vooralsnog maak ik me totaal niet druk. Ik vind zijn hoofd niet abnormaal groot in verhouding tot zijn lichaam, hij is alert en vrolijk, dus dat is allemaal prima. Het zal wel loslopen allemaal.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 8:28

Ah getsie Mickey, dat ze de term waterhoofd ook echt al hebben genoemd!
Helaas kan je daar natuurlijk niks aan doen!

L. heeft ook nog nooit zo hard gehuild, en idd ineens kwam dan nog dat 2de prikje!
Ze heeft heel de dag geslapen, en heb haar wel een zetpil gegeven, toen ging het goed.
De beentjes worden gewoon heel erg stijf na een tijdje stil te hebben gezeten/gelegen.
L. is serieus een week van slag geweest, die was gewoon heel erg geschrokken!
De kinderarts heeft me geadviseerd de volgende keer vooraf aan de prikjes een paracetamol te geven, dan is het iets meer verdoofd. Nouja zeg ik, baat het niet schaadt het niet! Succes!

Gast
Gast

Bericht  Floor wo 8 feb 2012 - 8:30

Dames, ik heb even een vraagje. Hoe lang mag onze zoon nu 's nachts slapen? aan 1 stuk zegmaar zonder voeding tussendoor. Gisteravond had hij om 22.30u de laatste voeding, tegen 00.30u sliep hij. Iets na 5 uur was hij wakker (normaal is hij rond 4 uur wakker)dus een tutje gegeven en toen naar beneden de fles gaan maken. Toen ik terug boven kwam sliep hij echter al weer, nu gebeurt dat wel vaker en meestal is hij een half uurtje later wakker voor alsnog de fles. Maar nu sliep hij gewoon verder en uiteindelijk was hij pas om 9 uur wakker (ik natuurlijk tussendoor een paar keer gaan kijken).
Is dat niet te lang van 22.30 - 9.00 uur pas weer de fles?
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  Ayla wo 8 feb 2012 - 8:32

Mickey hij mag al zetpil paracetamol, anders geef je die voor de nacht? Als je ze in huis hebt tenminste. Goed dat je je niet druk maakt over zijn hoofd, volgens mij groeien ze de ene keer harder dan de andere keer, hebben ze in verhouding even wat langere armen en benen, of een groter of kleiner hoofd, en dat meten ze dan net op het verkeerde moment... Owja hier worden de prikjes snel achter mekaar gezet, schrikken ze 2x achter mekaar en niet als ze net rustig zijn weer...

Studie ik had het er met mijn zus over gehad, en die zei dan zou ik qua groente beginnen met wortel, dat is nog een beetje zoet... Omdat babies van nature voorkeur hebben voor zoet. Maarja, het is tot nu toe nog geen succes. Toch morgen (of overmorgen) maar aan de boontjes, het kan ook goed wezen dat ze het gewoon niet lekker vind. Ga ook morgen of overmorgen nog even zelf verse groente halen, want ze eet misschien 2-4 hapjes van een potje, de rest kan weg, en dat vind ik toch wel heel zonde. Maak ik gewoon ijsblokzakjes met prutjes, dan kan ze gewoon 1 blokje per keer proeven. Ze is er wel aan toe, ze volgt de lepel ook als mn vriend hem weghaalt.

BeeGee dit vind ik dus ook weer zo'n lastig punt, de een zegt gewoon proberen tot ze het lust, de ander zegt 3 dagen proberen ivm allergische reacties... Maar van die 3 dagen is ook wat ik altijd gelezen heb, dus ik ga me daar toch maar aan houden, wij vinden ook niet alles lekker natuurlijk. Knuffel ze met je kleine man!

Floor ik weet zo niet precies hoe oud je zoontje is, maar als hij overdag gewoon wakker en alert is mag hij slapen zolang als hij slaapt. Alleen nog niet langer als 12 uur, dat is nog te lang. Ik geef nu sowiezo 23:00 de laatste en 07:00 de eerste fles.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  Floor wo 8 feb 2012 - 8:36

Ayla, hij is 2 maanden en bijna 3 weken. Hij is de rest van de dag gewoon normaal geweest, lekker vrolijk en veel spugen (dat is normaal Wink ). Normaal zou ik hem ook niet zo lang laten slapen maar ik was zelf ook laat wakker en wist het toen eigenlijk ook niet meer, wakker maken of niet.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Ayla wo 8 feb 2012 - 8:41

Oh 2,5 maand zie ik... Ik zou als ik jou was dan kijken of je sowiezo laatste 22:00 of 23:00 kan doen en 07:00 eerste.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 8:43

Floor ; het is alleen maar fijn dat hij zo lang slaapt!
Geniet ervan! L. slaapt hier van 23 tot 7, dan wordt ze wakker, maar wordt ze om 9 uur wakker, ook prima.

Gast
Gast

Bericht  Floor wo 8 feb 2012 - 8:51

@parel, ja ik vond het ook heerlijk hoor dat hij zo lang slaapt Laughing maar vroeg me af of het niet te lang is, de tijd tussen de voedingen (de laatste voeding is een 180+6schepjes). Ik verwacht niet dat hij vannacht weer zo veel slaapt, nu heeft hij wel een raar idee qua slapen sinds gisteren want nu ligt hij te slapen, terwijl hij nooit slaapt in de avond (hij slaapt nu 45 minuten).
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  mickey wo 8 feb 2012 - 8:59

Ik weet even niet wie het zei, maar ik mag dus geen paracetamol geven van het CB, omdat hij nog geen 3 maanden is... Rolling Eyes Ik heb nog extra gevraagd wat belangrijker was: de minimale leeftijd die op het doosje staat, of het minimale gewicht. Maar ik moest me dus aan de leeftijd houden. Dat is vanaf 3 maanden. Terwijl het minimale gewicht 5,5 kilo is, en F is iets meer als 6 kilo. Je zou toch denken dat het gewicht belangrijker is... Mocht het echt erg zijn met F, dan zou ik de huisarts moeten bellen en alleen op zijn voorschrift medicijnen mogen geven...
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  studiebol wo 8 feb 2012 - 9:07

mickey schreef:Ik weet even niet wie het zei, maar ik mag dus geen paracetamol geven van het CB, omdat hij nog geen 3 maanden is... Rolling Eyes Ik heb nog extra gevraagd wat belangrijker was: de minimale leeftijd die op het doosje staat, of het minimale gewicht. Maar ik moest me dus aan de leeftijd houden. Dat is vanaf 3 maanden. Terwijl het minimale gewicht 5,5 kilo is, en F is iets meer als 6 kilo. Je zou toch denken dat het gewicht belangrijker is... Mocht het echt erg zijn met F, dan zou ik de huisarts moeten bellen en alleen op zijn voorschrift medicijnen mogen geven...

Tip van mij.. en ik heb het weer van mijn vader.. Ik heb de zetpillen van de kruidvat, die in de lengte door midden snijden, en dan geef je dus 60 mg dan mag het wel!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Floor wo 8 feb 2012 - 9:08

onze zoon kreeg vanaf zijn geboorte paracetamol in het ziekenhuis (hij had een hersenschudding overgehouden aan de bevalling).
Later heeft hij na zijn eerste prikjes paracetamol gehad 2 dagen, hij was er heel ziek van en had hoge koorts, we hebben toen gebeld met de huisartsenpost 's avonds en op hun advies paracetamol gegeven.
ik geef wel altijd een halve paracetamol (geloof dat ze 120mg zijn als het een hele is), de zetpil moet je dan doorsnijden in de lengte (!) niet overdwars doormidden, de werkzame stof zit in de punt vandaar.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 9:08

Je mag wel een halve geven Mickey! Je moet natuurlijk wel doen waar je je goed bij voelt.

Floor ; L. drinkt nu 5x 180+6, en dat gaat ook goed.

Gast
Gast

Bericht  studiebol wo 8 feb 2012 - 9:09

Floor misscihen kan je idd de voeding op 22 of 23 uur krijgen en dan tot 7 uur? Volgens mij is dat wel een mooie tijd die hij kan slapen. En dat is voor jou dan ook een lekkere nacht. Maar aan de andere kant ik denk echt dat kindjes zich wel melden als ze honger hebben, dat heeft hij de weken hier voor tenslotte ook gedaan.

Ayla, mag je zo'n potje niet een dagje bewaren? Dus vandaag een beetje en dan morgen weer? Moet je echt het hele potje dan weg gooien? Dat is idd wel zonde, ik dacht dat je dat wel 1 of 2 dagen mocht bewaren.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Ayla wo 8 feb 2012 - 9:16

Ja dat is na 2 dagen... Ze vind het gewoon niet lekker, na een paar hapjes proberen en vies kijken werkt ze het gewoon weer uit haar mond haha.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  pindaatje wo 8 feb 2012 - 9:18

studiebol schreef:
mickey schreef:Ik weet even niet wie het zei, maar ik mag dus geen paracetamol geven van het CB, omdat hij nog geen 3 maanden is... Rolling Eyes Ik heb nog extra gevraagd wat belangrijker was: de minimale leeftijd die op het doosje staat, of het minimale gewicht. Maar ik moest me dus aan de leeftijd houden. Dat is vanaf 3 maanden. Terwijl het minimale gewicht 5,5 kilo is, en F is iets meer als 6 kilo. Je zou toch denken dat het gewicht belangrijker is... Mocht het echt erg zijn met F, dan zou ik de huisarts moeten bellen en alleen op zijn voorschrift medicijnen mogen geven...

Tip van mij.. en ik heb het weer van mijn vader.. Ik heb de zetpillen van de kruidvat, die in de lengte door midden snijden, en dan geef je dus 60 mg dan mag het wel!

Bij de apotheek kun je ook zetpillen van 60 mg kopen.. Dit werd mij geadviseerd door zowel huisarts als cb...

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Ayla wo 8 feb 2012 - 9:19

Die hadden ze bij onze apotheek niet pindaatje, ben er na de prikjes nog speciaal voor naar toe gelopen.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  Star007 wo 8 feb 2012 - 9:25

Even uit mijn hoofd:

@ Mickey: Ik mocht zelfs al paracetamol geven toen ze haar eerste spuitjes kreeg ( met 8 weken dus). Ik heb dus na de eerste spuitjes en na de 2e spuitjes een zetpil gegeven en dan de fles en dan sliep ze bijna de hele middag. Verder had ze er dan ook geen last van, behalve veel slapen dus. Ik zou het gewoon doen hoor! Irritant zeg die CBs met hun verschillende adviezen Rolling Eyes

@Floor: Lekker zeg dat hij tot 9.00 heeft geslapen. Lijkt me helemaal geen probleem hoor. Maar ik zou dan de laatste voeding rond 22.00 doen en dan kijken of hij het volhoudt tot 7.00 Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 9 561177 . Dan hoef jij ook niet op te blijven tot 00.00 ofzo.

@Parel: Geweldig rokje Very Happy Ik ben sowieso gek op rokjes en jurkjes , dus het is maar goed dat we een meisje hebben gekregen haha. Ik ga ook eens op de site kijken Laughing

@BeeGee: Wat fijn dat J. het goed doet !! Duim voor jullie dat hij morgen lekker naar huis mag.

@Ayla: Fijn zo'n vent die je niet lekker laat uitslapen haha. Je weet wat je zondag te doen staat lol! even iets laten zien ..

@Studiebol: Brrr krijg het al koud bij het idee om met dit weer te gaan paardrijden. Fijn dat je vriend lekker 1,5 thuis is, nouja behalve dat je dagindeling dan weer 'verstoord' wordt.

Vanmorgen heeft D. wat hapjes banaan geproefd, nou dat kwam er na 2 uur weer allemaal uit Neutral Ze vond het in ieder geval wel lekker om te eten. Zoog alles van het lepeltje haha. Vanmiddag nog paar hapjes bloemkool geproefd en dat vond ze dus echt niet lekker. Nouja dan blijven we nog even paar dagen oefenen met paar hapjes bloemkool per dag. ( heb nog 3 bakjes in de vriezer met bloemkool ). Ik probeer net zoals Ayla gewoon per groente 3 dagen ofzo. Het is trouwens wel leuk om alles zelf te maken, heb gisteravond 4 bakjes met bananenhapje en 4 bakjes met bloemkool gemaakt voor in de vriezer. Ik heb het boek O.pperdepop van de AH , en daar staan ook leuke receptjes in voor als ik over een tijdje wat fruit ga combineren of groente ga combineren.

Vanmiddag intakegesprek op het kdv gehad. Wat een vreselijk mens is die vestigingsmanager toch! Vond ik een jaar geleden (bij de aanmelding) ook al. Ze leek gewoon totaal niet geinteresseerd in D. Maar volgens mij zijn de leidsters van haar groepje wel leuk hoor, die heb ik ook even gezien. Wel jammer dat D. in een flexgroep met kinderen tot 2.5 komt. Ik ben toch bang dat dat super druk is voor een babytje en dat ze misschien wel eens een mep krijgt of dat zo'n peuter op haar handjes gaat staan of weet ik veel wat. Ja ik maak me druk om niets waarschijnlijk haha Rolling Eyes
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  pindaatje wo 8 feb 2012 - 9:32

Zo, even wat uitgebreider...

Vanmorgen voor het eerst met ons mannetje naar het cb geweest. Hij is nu 55 cm en 4690 gram! Verder was de arts tevreden over hem, en deed onze kleine man het heel goed.. Totdat de arts hem even op zijn buik legde, toen plaste hij alles onder..Embarassed

Afgelopen nacht besloot hij om 3.00 te willen eten, en daarna niet meer te gaan slapen!! :shock: Wat er was weet ik niet, maar hij deed niets andes dan huilen, huilen en huilen... zooo zielig.. Ben maar lekker met hem beneden gaan zitten, konden man en dochter wel lekker slapen. Ik ben de hele dag al zooooooo moe... ben dus ook al vanaf 3uur wakker... En vanavond is hij weer 2,5 uur heel onrustig geweest en heel veel huilen.. Om best wel radeloos van te worden.. Op den duur heb ik hem maar lekker in bad gedaan, daar ontspande hij van.. Daarna werd ie weer onrustig en begon te happen (al had ie net 2u daarvoor gegeten), maar heb een klein flesje klaargemaakt en gegeven, en nu issie eindelijk rustig en slaapt..

Voeding: wij mogen nu 150+5 gaan geven, maar denk dat hij dat nog niet opkrijgt... Tenminste overdag gaat ie dat echt nog niet redden, dan drinkt ie 130cc per keer en daar kan ie 4 uur op vooruit.. Misschien dat we het voor de nacht gaan proberen, want dan komt ie juist weer wat sneller, echt amper 3 uur ertussen, terwijl hij overdag 4 uur red...

Beegee: fijn dat het al zoveel beter gaat met jullie mannetje! Hopelijk mag hij morgen weer mee naar huis!

Lejow: je doet het al hartstikke goed met kolven! Misschien moet je productie nog wat verder op gang komen?? Bij mij kwam het ook pas met 10-12 dagen echt goed op gang. Maar zoals al gezegd, iedere voeding is er 1, en als je het echt niet meer trekt, of het lukt niet meer, dan heb jij je best gedaan!

de rest: ik heb wel alles gelezen, maar heb de helft niet meer onthouden, sorry!Embarassed

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Lejow wo 8 feb 2012 - 9:35

Net in 2 keer kolven, 10 ml bij elkaar gekolfd laughcry
Zo om 10 uur nog een keer en dan lekker slapen, ben kapot..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Ayla wo 8 feb 2012 - 11:16

Nouja, 't gekke kind hoeft de fles gewoon niet meer... Ze heeft geen 1 teug fatsoenlijk genomen! Morgen maar is lekker laten slapen, kijken wat er gebeurt...

Lejow nog wat meer gekolfd of wat dat alles voor vanavond? Denk erom he, alles wat je meisje van je binnenkrijgt is meegenomen, je hoeft niet meteen liters melk te hebben!
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lejow wo 8 feb 2012 - 11:23

Heb uiteindelijk 30 ml in 3 beurten bij elkaar gesprokkeld... Nu snel slapen en kijken wat de opbrengst morgen ochtend is...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  mickey wo 8 feb 2012 - 19:15

Nou, F heeft super geslapen! Hij had geen koorts of verhoging, dus ik kon hem gelukkig inbakeren. Hij had rond 21.30 de laatste voeding gehad, sliep rond 22.30 en is nu aan't drinken. Hij was om 5.50 even wakker, maar voordat ik opgestaan was, sliep hij alweer. Toen om 6.45 de wekker van mijn vriend ging, werd F weer wakker. Mooie nacht dus!

@lejow: ik vind het super dat je toch bv geeft aan je meisje! En alles wat ze daarvan binnen krijgt is mooi meegenomen. Maar als het jou te veel stress oplevert iedere keer met kolven, zou ik toch inderdaad met de artsen en verpleging van B bespreken in hoeverre dit nog wat oplevert. Wat voor kolf heb je? Heb je vandaag het gesprek met de lactatiekundige? Die kan je vast ook tips geven.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: