Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
+20
Creabea_28
_Lana_
pitbullgup
truestar
Floor
Aimee
Poisongirl
Steep
joyce0606
MissD
Supertalentje
blondje1313
pindaatje
Annie24
studiebol
Lejow
Star007
mickey
LindaK
Ayla
24 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
@Blondje: Inderdaad de smaak van bv is nooit hetzelfde, dus went ze ook al aan andere smaakjes. Heb mijn tekst even aangepast, want volgens mij begreep je uit mijn stukje dat ik nu niet met 4 maanden al ging beginnen. Maar dat ga ik dus wel doen.
@Ayla: Ja dan moet je dus inderdaad iets , je kan haar moeilijk honger laten lijden haha. Wat een vreetzakjes hebben wij dan he Ben ook benieuwd of ze het warm wel lekker vind. Ga je ook binnekort met fruit beginnen? of heb je dat al geprobeert?
@Ayla: Ja dan moet je dus inderdaad iets , je kan haar moeilijk honger laten lijden haha. Wat een vreetzakjes hebben wij dan he Ben ook benieuwd of ze het warm wel lekker vind. Ga je ook binnekort met fruit beginnen? of heb je dat al geprobeert?
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Star, ja het gaat nu beter. Ik had echt ontzettende buikpijn... haha en toen keek ik ook nog I didn't know i was pregnant! Daar krijg ik dan hele rare gedachte's bij voor mezelf.. dom dom dom Altijd balen he als je de hele dag voor zoiets thuis moet blijven, ik hoop dan altijd maar dat ze meteen om 8 uur op de stoep staan maar dat is eigenlijk nooit zo. Fijn dat de rijstebloem wonderen doet! Ik heb eerder op 24 uurs groepen gewerkt met moeilijk opvoedbare kinderen en doe nu wel iets anders.. zet dat liever niet op internet, zal je wel ff pmen.
Parel hoe gaat het met Truestar en haar kleine mannetje? Wat leuk dat jullie elkaar via hier hebben leren kennen. Leuk is dat he samen zwanger zijn en dan dit delen. Ik kreeg net een smsje dat een vriendin van mij is bevallen, ze was al bijna 2 weken over tijd.. en zij blijven nog even in het ziekenhuis wegens complicaties bij haar. Weet niet precies wat er is maar dat vind ik wel sneu. Wanneer gaat L wennen op het KDV?
Mickey hoe laat heb je dat gesprek eigenlijk?
Wat betreft bijvoeding.. tja iedereen moet dat voor zich weten. Ik heb er gewoon zelf nog niet zo goed over nagedacht. Maar als ik dat wel doe zie ik onze meiden over 2 weken nog geen fruithapjes eten, ze krijgen amper de flessen op die ik ze aanbied.. nee ik denk dat ik echt nog wel even wacht, en tja als ik dan wel de 8 weken er af trek zijn ze ook pas 2 maanden.. dus.
V was vannacht om 5 uur klaar met slapen Pfff met steeds de speen viel ze wel weer in slaap. En toen werden ze allebei om kwart over 7 wakker, ze zijn al in bad geweest en liggen nu weer te slapen. Ik heb geen plannen vandaag.. ga vanavond bij mijn ouders eten.
Parel hoe gaat het met Truestar en haar kleine mannetje? Wat leuk dat jullie elkaar via hier hebben leren kennen. Leuk is dat he samen zwanger zijn en dan dit delen. Ik kreeg net een smsje dat een vriendin van mij is bevallen, ze was al bijna 2 weken over tijd.. en zij blijven nog even in het ziekenhuis wegens complicaties bij haar. Weet niet precies wat er is maar dat vind ik wel sneu. Wanneer gaat L wennen op het KDV?
Mickey hoe laat heb je dat gesprek eigenlijk?
Wat betreft bijvoeding.. tja iedereen moet dat voor zich weten. Ik heb er gewoon zelf nog niet zo goed over nagedacht. Maar als ik dat wel doe zie ik onze meiden over 2 weken nog geen fruithapjes eten, ze krijgen amper de flessen op die ik ze aanbied.. nee ik denk dat ik echt nog wel even wacht, en tja als ik dan wel de 8 weken er af trek zijn ze ook pas 2 maanden.. dus.
V was vannacht om 5 uur klaar met slapen Pfff met steeds de speen viel ze wel weer in slaap. En toen werden ze allebei om kwart over 7 wakker, ze zijn al in bad geweest en liggen nu weer te slapen. Ik heb geen plannen vandaag.. ga vanavond bij mijn ouders eten.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
@Studiebol: Je hebt pm terug Ja geloof ik dat je daar rare gedachten bij kreeg haha. Had ik dus laatst ook toen ik dat had gekeken, aangezien ik nog vaak pijn/steken in mijn buik heb ( waarschijnlijk door het litteken hoor) en wel eens een opgezette buik heb. Maar dat kan het ook echt niet zijn haha. Ik schrok gisteren wel van die bevalling van die donkere vrouw bij 'born every minute'. Oh my.. wat trokken ze aan dat kindje en duwden ze op haar buik.
@BeeGee: Nog bedankt trouwens voor de tip van die programma's op TLC. Ik kende die zender niet eens en nu kijk ik het braaf iedere maandag lekker in bed
@BeeGee: Nog bedankt trouwens voor de tip van die programma's op TLC. Ik kende die zender niet eens en nu kijk ik het braaf iedere maandag lekker in bed
Star007- Kletskop
Star ik begin deze week 's avonds met groente, volgende week 's morgens met fruit. Heb een boekje van olvarit gekregen staat een handig schema in. Mocht ze nou geen krampjes krijgen en snel meer groente eten begin ik ook wel eerder met fruit...
Ik heb dat ook wel is, dat ik denk dat ik weer zwanger ben... Ploppende darmen enzo, kei raar. Hoop wel dat V. vannacht weer gewoon slaapt Studie! E. is het (hoop tijdelijk) verleerd.
Ik heb dat ook wel is, dat ik denk dat ik weer zwanger ben... Ploppende darmen enzo, kei raar. Hoop wel dat V. vannacht weer gewoon slaapt Studie! E. is het (hoop tijdelijk) verleerd.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Goedemiddag!
Studie ; Ik ga 27 februari weer beginnen met werken (werk ma-midd/di hdd/wo-ocht) en dan is mijn vriend thuis die 3 dagen. 1 maart gaan we dan op intake, en blijft ze gelijk even een uurtje/anderhalf uur wennen. De maandag daarop, 5 maart, gaat ze dan s'middags gelijk naar het kdv. Dan breng ik haar om half 1, en mijn vriend haalt haar om 5 uur weer op. Dinsdags breng ik haar rond half 8, en dan haalt mijn vriend haar weer op om 5 uur. Woensdags brengt mijn vriend haar om half 8 en haal ik haar om 1 uur. En dan mag ze lekker weer uitrusten thuis bij mama, want dan is het weekend Dit is tot 1 mei, vanaf dan gaat ze mee naar mijn werk, en zit ze de uren die ik werk dus ook op het kdv waar ik werk, wel op een andere groep.
Star ; klopt dat het bij kindjes met reflux wel handiger is al vroeger te beginnen. Ik kijk even aan hoe L. het hier doet met alleen die flessen van 180cc. Ze drinkt er nu 5 van 180cc, maar soms gaan ze niet leeg. Denk wel, als ze zo doorgaat dat ik ook bij 4 maanden al moet beginnen, maar laat het van haar afhangen. Vandaag wel even lepeltjes gekocht, had via de Kruidvat voordeelpas 40% korting op oefenbekers/tuitbekers/rietjesbekers van Nuby, dus heb er alvast 2 gehaald. 1 met een tuit en 1 met een rietje, beide met handvaten. Ik heb ze toch een keer nodig!
Voor de rest nog even naar de Prenatal geweest, een wipstoelhoes gehaald want ze spuugt steeds dr wipstoel onder (en het is een krijgertje en hij is limegroen, en ik haat die kleur en vind het jongensachtig dus vond het een goed excuus). Natuurlijk ook nog even een setje kleding , bij de v&d alvast een dunne zomerslaapzak afgeprijsd voor 3 euro, donkerblauw met witte stippen, en hydrofieldoeken bij de Hema, die gaan hier als winegums zo snel, dan hoef ik iets minder vaak te wassen en voor mezelf nog even een jurkje en een vestje. Spijkerbroeken doe ik pas aan als ik mijn oude pas, en dat duurt nog wel even gok ik zo.
Het gaat trouwens goed met 'truestar', ook met haar zoontje. Hij zat alweer over zijn geboortegewicht, en hij is 5 dagen oud! Wel heeft hij hemofilie, en daar zijn ze nu druk mee bezig te onderzoeken hoe ze dat het beste kunnen behandelen enzo. Maar het gaat dus hartstikke goed met hem, alleen is dat even een kink in de kabel. Maar hij is heel lief, heel rustig, behalve de krampjes slaapt en drinkt hij goed. Lief dat je het vraagt!
Studie ; Ik ga 27 februari weer beginnen met werken (werk ma-midd/di hdd/wo-ocht) en dan is mijn vriend thuis die 3 dagen. 1 maart gaan we dan op intake, en blijft ze gelijk even een uurtje/anderhalf uur wennen. De maandag daarop, 5 maart, gaat ze dan s'middags gelijk naar het kdv. Dan breng ik haar om half 1, en mijn vriend haalt haar om 5 uur weer op. Dinsdags breng ik haar rond half 8, en dan haalt mijn vriend haar weer op om 5 uur. Woensdags brengt mijn vriend haar om half 8 en haal ik haar om 1 uur. En dan mag ze lekker weer uitrusten thuis bij mama, want dan is het weekend Dit is tot 1 mei, vanaf dan gaat ze mee naar mijn werk, en zit ze de uren die ik werk dus ook op het kdv waar ik werk, wel op een andere groep.
Star ; klopt dat het bij kindjes met reflux wel handiger is al vroeger te beginnen. Ik kijk even aan hoe L. het hier doet met alleen die flessen van 180cc. Ze drinkt er nu 5 van 180cc, maar soms gaan ze niet leeg. Denk wel, als ze zo doorgaat dat ik ook bij 4 maanden al moet beginnen, maar laat het van haar afhangen. Vandaag wel even lepeltjes gekocht, had via de Kruidvat voordeelpas 40% korting op oefenbekers/tuitbekers/rietjesbekers van Nuby, dus heb er alvast 2 gehaald. 1 met een tuit en 1 met een rietje, beide met handvaten. Ik heb ze toch een keer nodig!
Voor de rest nog even naar de Prenatal geweest, een wipstoelhoes gehaald want ze spuugt steeds dr wipstoel onder (en het is een krijgertje en hij is limegroen, en ik haat die kleur en vind het jongensachtig dus vond het een goed excuus). Natuurlijk ook nog even een setje kleding , bij de v&d alvast een dunne zomerslaapzak afgeprijsd voor 3 euro, donkerblauw met witte stippen, en hydrofieldoeken bij de Hema, die gaan hier als winegums zo snel, dan hoef ik iets minder vaak te wassen en voor mezelf nog even een jurkje en een vestje. Spijkerbroeken doe ik pas aan als ik mijn oude pas, en dat duurt nog wel even gok ik zo.
Het gaat trouwens goed met 'truestar', ook met haar zoontje. Hij zat alweer over zijn geboortegewicht, en hij is 5 dagen oud! Wel heeft hij hemofilie, en daar zijn ze nu druk mee bezig te onderzoeken hoe ze dat het beste kunnen behandelen enzo. Maar het gaat dus hartstikke goed met hem, alleen is dat even een kink in de kabel. Maar hij is heel lief, heel rustig, behalve de krampjes slaapt en drinkt hij goed. Lief dat je het vraagt!
Gast- Gast
Mijn laptop is kaot, dus reageer vanaf mijn telefoon, dat typt rotdus als ik een andere laptop heb reageer ik weer op iedereen.
J.ason doet het heel goed. Vandaag controle bij kinderartsgehad, was allemaal goed Hij drinkt nu 5 flessen van 120+4. Hij heeft alleen nog wel honger heb ik het idee, dacht er dus aan om zijn flessen te verhogen ar 150+5. Is dat normaal voor zijn leeftijd?
J.ason doet het heel goed. Vandaag controle bij kinderartsgehad, was allemaal goed Hij drinkt nu 5 flessen van 120+4. Hij heeft alleen nog wel honger heb ik het idee, dacht er dus aan om zijn flessen te verhogen ar 150+5. Is dat normaal voor zijn leeftijd?
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Gewoon doen Poison. Hij leest de boekjes en grafiekjes niet, dus als hij meer honger heeft heeft hij dan gewoon
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Poison, gewoon doen! Wat Ayla zegt jou man weet niet wat wel en niet mag. En tja of er echt regels zijn ik weet het niet, maar als jij denkt dat hij meer op kan/honger heeft zou ik het gewoon proberen hoor!
Parel, laat je het nieuwe setje voor L nog ff zien Fijn dat het met truestar goed gaat, ik had idd gelezen over de hemofilie. Toch wel spannend hoe dat dan weer allemaal verder gaat.
Parel, laat je het nieuwe setje voor L nog ff zien Fijn dat het met truestar goed gaat, ik had idd gelezen over de hemofilie. Toch wel spannend hoe dat dan weer allemaal verder gaat.
studiebol- Ratel
Poison ; *** van je laptop! Snel een nieuwe! L. dronk toen volgens mij (of een weekje later, geen idee) ook al 150+5. Gewoon doen! Lekker groeien!
Gast- Gast
Weet iemand hier toevallig hoe het met nicci gaat? Wij waren tegelijk uitgerekend, maar weet helemaal niet of ze inmiddels al bevalln is...
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Aimee schreef:Weet iemand hier toevallig hoe het met nicci gaat? Wij waren tegelijk uitgerekend, maar weet helemaal niet of ze inmiddels al bevalln is...
Dat vroeg ik me ook al af !
Star007- Kletskop
Star007 schreef:Aimee schreef:Weet iemand hier toevallig hoe het met nicci gaat? Wij waren tegelijk uitgerekend, maar weet helemaal niet of ze inmiddels al bevalln is...
+1
Poisongirl- Kletskop
Parel schreef:Poison ; *** van je laptop! Snel een nieuwe! L. dronk toen volgens mij (of een weekje later, geen idee) ook al 150+5. Gewoon doen! Lekker groeien!
Inderdaad ***. komt nu financieel ff niet zo lekker uit, dus moet t echt heel ff zonder doen
Poisongirl- Kletskop
Poison dat begrijp ik hoor!
Ben vandaag wezen shoppen met cadeaubonnen, en die vraag ik gewoon weer voor mn verjaardag! Voor de rest heb ik toch niks te wensen. Ik vind het nu namelijk allemaal al wel heel erg duur! Ook willen wij de tuin vd zomer gaan doen..
Studie, laat het morgen even zien, moet natuurlijk sowieso even kijken of het past
Dan maak ik een fotootje! Het is wel echt heel schattig, een rokje en een shirt!
Ben vandaag wezen shoppen met cadeaubonnen, en die vraag ik gewoon weer voor mn verjaardag! Voor de rest heb ik toch niks te wensen. Ik vind het nu namelijk allemaal al wel heel erg duur! Ook willen wij de tuin vd zomer gaan doen..
Studie, laat het morgen even zien, moet natuurlijk sowieso even kijken of het past
Dan maak ik een fotootje! Het is wel echt heel schattig, een rokje en een shirt!
Gast- Gast
Poisongirl schreef:Star007 schreef:Aimee schreef:Weet iemand hier toevallig hoe het met nicci gaat? Wij waren tegelijk uitgerekend, maar weet helemaal niet of ze inmiddels al bevalln is...
+1
Ze is voor het laatst op 30 januari online geweest, hoop niet dat het met het biechttopic van doen heeft....
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Ja leuk parel ik ben benieuwd!! Al gauw jarig, omdat je nu al weet wat je gaat vragen? Het is zo dat je alles zo duur kan maken als je zelf wilt, maar ja alles is zoooo leuk dat ik het ook best leuk vind. Moet me zelf echt in houden om gewoon niks te kopen. Ze hebben natuurlijk ook gewoon genoeg, maar ja ik vind alles leuk.
Poison balen van je laptop, een nieuwe kopen zijn idd meteen dure geintjes.
Niemand die contact had met nicci? Of iemand die haar op facebook heeft?
Pff ik merk aan mezelf dat ik echt lui word van het thuis zitten. Moet mezelf echt opdrachten geven anders zit ik maar de hele tijd. Morgenochtend breng ik de dames ff bij mijn moeder dan kan ik ff paardrijden.En als mijn moeder nog tijd heeft vraag ik of ik ook ff boodschappen kan doen.
Vanavond heerlijk bij mijn ouders gegeten, dan mag ik altijd kiezen wat we eten, haha lief he dus we hadden andijviestampot!
Poison balen van je laptop, een nieuwe kopen zijn idd meteen dure geintjes.
Niemand die contact had met nicci? Of iemand die haar op facebook heeft?
Pff ik merk aan mezelf dat ik echt lui word van het thuis zitten. Moet mezelf echt opdrachten geven anders zit ik maar de hele tijd. Morgenochtend breng ik de dames ff bij mijn moeder dan kan ik ff paardrijden.En als mijn moeder nog tijd heeft vraag ik of ik ook ff boodschappen kan doen.
Vanavond heerlijk bij mijn ouders gegeten, dan mag ik altijd kiezen wat we eten, haha lief he dus we hadden andijviestampot!
studiebol- Ratel
Ik heb ook al bij mijn ouders gegeten, wij hadden sperzieboontje met puree en vis. Mijn man had een vergadering van zijn werk wat hij vergeten was, hij is nu nog niet thuis, blegh.
Maar Studiebol ik herken het wel, nu ik weer werk krijg ik in die 2,5 dag dat ik thuis ben meer gedaan dan eerst in de hele week.
Ik begin verkouden te worden, merk het helaas ook bij het kolven. Maar goed dat Lotte nu een paar dagen ook wat flesjes krijgt, krijgt ze in elk geval genoeg binnen zonder dat ik extra voedingen hoef te geven.
Maar Studiebol ik herken het wel, nu ik weer werk krijg ik in die 2,5 dag dat ik thuis ben meer gedaan dan eerst in de hele week.
Ik begin verkouden te worden, merk het helaas ook bij het kolven. Maar goed dat Lotte nu een paar dagen ook wat flesjes krijgt, krijgt ze in elk geval genoeg binnen zonder dat ik extra voedingen hoef te geven.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Hahaha, ja alles is zó leuk! Voor haar is het ook altijd veel goedkoper dan voor mezelf, en zolang ik niet in shape ben steelt mijn dochter maar de show kijk anders even op www.hummbee.com, hele leuke site, met héél veel in de sale! (Ik lijk wel een vertegenwoordiger voor die site haha)
Ik ben halverwege maart jarig! Dat is dus alweer bijna
Lief dat je mocht uitkiezen wat jullie gingen eten! Ben je enig kind?
Het lijkt me zó fijn mijn moeder in de buurt te hebben, heb haar net weer zitten bellen, heerlijk!
Blondje ; beterschap!
Ik ben halverwege maart jarig! Dat is dus alweer bijna
Lief dat je mocht uitkiezen wat jullie gingen eten! Ben je enig kind?
Het lijkt me zó fijn mijn moeder in de buurt te hebben, heb haar net weer zitten bellen, heerlijk!
Blondje ; beterschap!
Gast- Gast
Blondje beterschap. Wel balen zeker dat je niet alle voedingen meer gekolft krijgt? Nou ik vind dat je het al lang vol houd hoor! super!
Parel, nee ik heb nog een zus die woont een kwartiertje verder op. Dus ook best dichtbij. Ja ik vind het wel lekker dat ze dichtbij woont, is wel gezellig en soms ook erg handig Half maart is idd al bijna, ik begin april!
Parel, nee ik heb nog een zus die woont een kwartiertje verder op. Dus ook best dichtbij. Ja ik vind het wel lekker dat ze dichtbij woont, is wel gezellig en soms ook erg handig Half maart is idd al bijna, ik begin april!
studiebol- Ratel
Oh, gezellig! heeft die al kindjes?
Ik heb een zus met 3 kindjes, en een zusje die net aan het lessen is met de auto
Ik heb een zus met 3 kindjes, en een zusje die net aan het lessen is met de auto
Gast- Gast
@All: ik zal eerst even over het gesprek vertellen, dan hebben we dat gehad
Het gesprek was om 10.00, ik was er zo'n 10 minuten eerder, was wat vroeg vertrokken... Het is dus echt een kleinschalig KDV, aan huis bij de eigenaren. Ze zijn het KDV begonnen vanuit gastouderopvang, omdat ze te veel aanvragen hadden. De functie zou gaan om BSO uren, de middagen dus. Dat boeit me allemaal niet, als ik maar werk hebAl heb ik wel een voorkeur voor KDV, maar dat heb ik hun niet verteld. Ze hebben in totaal zo'n 30 kinderen, tussen 0 en 12 jaar. De 0-4 zitten in de opvang aan huis, de BSO is op een andere locatie, twee straten verderop. Wel zal het vaak voorkomen dat ik alleen zal werken, mocht ik aangenomen worden, aangezien er max. 10 kinderen in de BSO zijn, en dat is dus een aantal waarop je alleen moet werken.
Ik kan eigenlijk niet zeggen of het gesprek goed genoeg ging. Is toch weer een tijdje geleden dat ik een sollicitatiegesprek heb gehad Ik hoor eind volgende week of ik een halve dag mag meedraaien. Dus nog ff duimen draaien! Oh ja, het gaat om 14 uur minimaal. Kan in de toekomst eventueel uitgebreid worden naar 20, maar das ook het maximale. En om eerlijk te zijn, vind ik dat ook meer dan genoeg.
Toen ik naar huis ging, heb ik me verreden... Er wordt aan de snelweg gewerkt en ik had de afslag gemist Was dus iets later thuis dan verwacht. Mijn vriend had F dus wel een flesje gegeven, maar toen ik thuis kwam, vond F het nodig om weer te drinken Was ongeveer 1 à 1,5 uur na het flesje. Ach... geen probleem..
Helaas dames, F begint te huilen, dus ik ga er weer vandoor!
Het gesprek was om 10.00, ik was er zo'n 10 minuten eerder, was wat vroeg vertrokken... Het is dus echt een kleinschalig KDV, aan huis bij de eigenaren. Ze zijn het KDV begonnen vanuit gastouderopvang, omdat ze te veel aanvragen hadden. De functie zou gaan om BSO uren, de middagen dus. Dat boeit me allemaal niet, als ik maar werk heb
Ik kan eigenlijk niet zeggen of het gesprek goed genoeg ging. Is toch weer een tijdje geleden dat ik een sollicitatiegesprek heb gehad Ik hoor eind volgende week of ik een halve dag mag meedraaien. Dus nog ff duimen draaien! Oh ja, het gaat om 14 uur minimaal. Kan in de toekomst eventueel uitgebreid worden naar 20, maar das ook het maximale. En om eerlijk te zijn, vind ik dat ook meer dan genoeg.
Toen ik naar huis ging, heb ik me verreden... Er wordt aan de snelweg gewerkt en ik had de afslag gemist Was dus iets later thuis dan verwacht. Mijn vriend had F dus wel een flesje gegeven, maar toen ik thuis kwam, vond F het nodig om weer te drinken Was ongeveer 1 à 1,5 uur na het flesje. Ach... geen probleem..
Helaas dames, F begint te huilen, dus ik ga er weer vandoor!
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Ohja parel die site kijk ik regelmatig..... niet verder vertellen. Nee zij heeft geen kindjes, is vorige jaar getrouwd.
Mickey spannend, wel moet je nog lang wachten zeg voor je iets hoort! Weet je ook of er meer mensen hebben gesolliciteerd?
Mickey spannend, wel moet je nog lang wachten zeg voor je iets hoort! Weet je ook of er meer mensen hebben gesolliciteerd?
studiebol- Ratel
Ff snel antwoorden tijdens het voeden. Er hadden zo'n 70 mensen geschreven. Daar hadden ze er een stuk of 14 van uitgenodigd, waaronder ik dus. Ze hebben deze week en volgende week nog gesprekken, vandaar dat ik zo lang moet wachten.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
goedemorgen!!
zooo het echte leven is weer begonnen en hoe.. :-) was om 8 begonnen en om 17.45 thuis om vervolgens om 18.15 weer richting J.ace te gaan.. tussen door wel bij J.ace geweest.. hij is echt aan het opknappen! Zo lang hij niet hoest is ie lekker actief en vrolijk! Hij heeft de verpleging al helemaal ingepakt daarzo :-)...
ben wel blij dat ik vandaag thuis ben om gewoon met rust naar J.ace te kunnen. Ik ga M.erle vandaag toch mee nemen, ze roept de hele dag J.ace ziekhui... slape??? Dus die mist hem enorm....
Ik moet ook het nodige in huis doen, jonge dat schiet er zo weer bij in bah!
@ micky, spannend zeg!! maar wel super dat je al uit de zovele sollicitatie naar voren bent gekomen!
@ star, ahh volgende week, das ook bijna he haha
en is je videotelefoon geinstalleerd??
@ studie, lekker eten uitgekozen!!
@ parel, zooo lekker geshopt!
@ poison, je zou evn op de pak voeding kunnen kijken vanaf wanneer ze ongeveer naar de 150 gaan qua gewicht.. (al is dat ook niet heilig natuurlijk)
Ik zou zelf gewoon 2 flessen ophogen om te kijken of dat al voldoende is... (eerste en laatste)
@ blondje, alvast beterschap!!
zooo het echte leven is weer begonnen en hoe.. :-) was om 8 begonnen en om 17.45 thuis om vervolgens om 18.15 weer richting J.ace te gaan.. tussen door wel bij J.ace geweest.. hij is echt aan het opknappen! Zo lang hij niet hoest is ie lekker actief en vrolijk! Hij heeft de verpleging al helemaal ingepakt daarzo :-)...
ben wel blij dat ik vandaag thuis ben om gewoon met rust naar J.ace te kunnen. Ik ga M.erle vandaag toch mee nemen, ze roept de hele dag J.ace ziekhui... slape??? Dus die mist hem enorm....
Ik moet ook het nodige in huis doen, jonge dat schiet er zo weer bij in bah!
@ micky, spannend zeg!! maar wel super dat je al uit de zovele sollicitatie naar voren bent gekomen!
@ star, ahh volgende week, das ook bijna he haha
en is je videotelefoon geinstalleerd??
@ studie, lekker eten uitgekozen!!
@ parel, zooo lekker geshopt!
@ poison, je zou evn op de pak voeding kunnen kijken vanaf wanneer ze ongeveer naar de 150 gaan qua gewicht.. (al is dat ook niet heilig natuurlijk)
Ik zou zelf gewoon 2 flessen ophogen om te kijken of dat al voldoende is... (eerste en laatste)
@ blondje, alvast beterschap!!
Gast- Gast
Zoo beegee dat was meteen weer een lange dag! Was het wel leuk om op je werk te zijn? Fijn dat J opknapt.
Leuk hoor zo'n tweeling... gisternacht dus V om 5 uur en vannacht L... pfff en mijn hersenen functioneerde vannacht ook niet want ik had haar gewoon wat eten moet geven. Ik denk namelijk dat L de schade aan het inhalen is van de afgelopen dag. Nou ja weer een les voor de volgende keer.
Ik ga me zo ff warm inpakken en dan op naar het paard!
Leuk hoor zo'n tweeling... gisternacht dus V om 5 uur en vannacht L... pfff en mijn hersenen functioneerde vannacht ook niet want ik had haar gewoon wat eten moet geven. Ik denk namelijk dat L de schade aan het inhalen is van de afgelopen dag. Nou ja weer een les voor de volgende keer.
Ik ga me zo ff warm inpakken en dan op naar het paard!
studiebol- Ratel
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
» foto topic begin en eind 2012
» Whaah een goed eind van 2011
» Mama's met kids uit 2011
» Mama's met kids uit 2011
» foto topic begin en eind 2012