Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

+20
Creabea_28
_Lana_
pitbullgup
truestar
Floor
Aimee
Poisongirl
Steep
joyce0606
MissD
Supertalentje
blondje1313
pindaatje
Annie24
studiebol
Lejow
Star007
mickey
LindaK
Ayla
24 plaatsers

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 6 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Ayla ma 6 feb 2012 - 8:32

Pindaatje mooie namen, passen goed bij mekaar!

BeeGee klinkt goed zo, wel werken maar waar je kan naar je mannetje toe... Denk dat het werken opzich ook niet slecht voor je is! Gek he, want E. slaapt toch ook nog wel een paar uur op een dag, en toch krijg ik dan weinig gedaan... Maar komt ook doordat ik als ze thuis is vaak met de was bezig ben, en als ze maandags weg is doe ik echt poetsen. Je kan toch ook zelf in het ziekenhuis dat zeggen, dat je liever ziet dat ze de zuurstof nog even zo aanlaten? Geen idee of ze luisteren, maar vragen staat vrij...

Studie dat komt ook vanzelf wel goed, voor mij werkt het het beste als ik gewoon echt 1 vaste dag voor de hele poets heb, als ik dat 1x niet doe (zoals een paar weken terug) schiet het echt niet op... Heb de badkamer 2 weken gewoon niet goed gepoetst Embarassed

Lejow cheers Wat fijn! Hoop dat ze snel helemaal opknapt en het goed zelf gaat doen... Ik vind haar heel erg op jou lijken! En die foto dat jullie buidelen realiseer je je pas hoe klein ze is... Zo klein lijkt ze op de foto's niet.

Twellie E. ligt nu indd ook onder nog een deken en in haar slaapzak... En zo'n zijliggingskussen? Niet om haar op haar zij te leggen, maar dan blijft ze met haar armpjes erop "hangen". En ik heb in de WIJ ook iets gezien dat je ze vast kan leggen dat ze niet naar beneden zakken... Maar ik heb altijd geleerd dat je babies niet vast mag leggen, dus ik was daar niet enthousiast over.

Ze heeft net haar eerste hapjes wortel gehad.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 6 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 8:46

@ ayla, haha je kleine tekst........
wat deed ze ermee?

@ pinda, lekker genieten even van de rust.. die vaat loopt toch niet weg :P

@ studie, was je man eigenlijk weer voor een langere tijd weg? (weet het even niet meer)
en wat goed dat ze al naar maatje 62 gaan trouwens! J.ace is nu ook echt in de lengte aan het gaan, qua gewicht blijft ie mini 4815 gram nu. Maar goed hij heeft toch behoorlijke bolle wangen.. :-)

Er moest toch nog een mama deze week beginnen met werken??

ga men bedje opzoeken.. :-) morgen men eerste dagje op kantoor, ben benieuwd!! gok dat ik weinig werk maar veel aan het kletsen ben.. rustig inkomen he.. :P

liefs

Gast
Gast

Bericht  blondje1313 ma 6 feb 2012 - 8:47

Ayla, ik dacht dat jij eerst ook van niet bijvoeden voor de 6 maanden was :p
E al naar het cb voor de prikjes? Wij moeten vrijdag weer.

Ik ben blij dat Lotte het 's nachts nog steeds goed doet en genoeg lijkt te hebben aan de bv.

Morgen zijn Lotte en E alweer 4 maanden en F ook alweer twee maanden, wat gaat dat snel zeg! F komt wel steeds dichterbij, waren de meiden vorige maand nog 3x zo oud, nu nog maar 2x smile

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Ayla ma 6 feb 2012 - 8:50

Ze vond het niet lekker... Maar vriend had het gegeven, en niet opgewarmd, dus heb hem even geïnstrueerd (ofzoiets) om het morgen wel op te warmen... Kijken hoe dat gaat. Ze red het niet meer tussen de flessen van 3 en 7, om 6 uur heeft ze zo'n honger dat ze een uur lang ligt te brullen, en ze is overal zo snel mee... Dus toch maar aan de groente begonnen. Zal is kijken of ik het filmpje op fb gezet kan krijgen.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  blondje1313 ma 6 feb 2012 - 8:53

Ja, leuk, ben benieuwd naar het filmpje!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  Ayla ma 6 feb 2012 - 8:55

Blondje dat was ik ook hoor, maar ze is er duidelijk aan toe. Wordt ook nog steeds om 6 uur wakker, ook als ik om 23:00 nog een grote fles geef. En ze is al dr "hele" leven zo snel, hoor steeds al dat ze al zoveel drinkt voor haar leeftijd, dusja. Heb toch een beetje het idee dat ik me moet verdedigen (niet voor jullie hoor) maar omdat overal pas vanaf 6 maanden wordt aangeraden. Maar denk dat je ook naar je kindje moet kijken, en volgens mij is ze er aan toe.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  studiebol ma 6 feb 2012 - 9:01

Ayla, ben heel benieuwd hoe het verder gaat met eten! Ze zal het vast wel een keer lekker gaan vinden!

Beegee, oke dan is het wel duidelijk wat je weet wat er moet gebeuren voor dat hij naar huis mag. Ik vond dat toen met de meiden wel prettig. Was gewoon duidelijk. Ach alleen dat jurkje was maar maatje 62 hoor Very Happy Ze passen ook nog 56.. dus ik wissel het gewoon een beetje af. Ik heb ze vorige week woensdag zelf gewogen en morgen gaan ze weer in bad dus dan zal ik het nog een keer doen, ff kijken of ze wel wat groeien nu de flessen anders zijn. Het is niet zo nauwkeurig als het CB het doet maar toch ik heb dan wel een beetje en indicatie.

Yep mijn vriend is nu een weekje weg, maar komt sowieso vrijdag terug want dan gaan we een weekend weg Very Happy Verwacht hem ook niet eerder eigenlijk wat er gaat van alles mis met deze klus. Dan is hij tot na de carnaval vrij.

Pindaa'tje fijn dat je het spitsuur hebt overleefd.

Lejow hoe gaat het eigenlijk met kolven?

Hier liggen de meiden weer lekker in bed, gelukkig dronk L haar flessen vandaag al weer beter dan de voorgaande dagen dus ik hoop dat ze dit nu weer volhoud maakt me wel wat zorgen dat ze toch niet veel dronk. Ik ga vandaag denk ik ook maar vroeg naar bed, ben niet helemaal fit.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  studiebol ma 6 feb 2012 - 9:01

Ayla schreef:Blondje dat was ik ook hoor, maar ze is er duidelijk aan toe. Wordt ook nog steeds om 6 uur wakker, ook als ik om 23:00 nog een grote fles geef. En ze is al dr "hele" leven zo snel, hoor steeds al dat ze al zoveel drinkt voor haar leeftijd, dusja. Heb toch een beetje het idee dat ik me moet verdedigen (niet voor jullie hoor) maar omdat overal pas vanaf 6 maanden wordt aangeraden. Maar denk dat je ook naar je kindje moet kijken, en volgens mij is ze er aan toe.

Dan moet je het doen meid! Gewoon je gevoel volgen!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  mickey ma 6 feb 2012 - 9:02

Zoooo, dagje vliegt voorbij! En jullie kletsen veeeeeeeel te veel Wink Ik ga mijn best doen.

@Star: jeetje das echt absurd ja, in je eentje op 11 clienten! Ben benieuwd hoe het met je sollicitatie zal gaan. Dat scheelt inderdaad enorm in de reistijd. Ik ga er juist op achteruit, mocht ik morgen aangenomen worden. Waar ik tot mijn verlof werkte, daar ben ik met de fiets binnen 5 minuten. Die sollicitatie van morgen is een half uur rijden. Maar beter een half uur rijden voor werk, dan helemaal geen werk.

@Studie: eh... geen strijkijzer meer aangeraakt, hahaha! Ik moest om 10.15 weg om met mijn zus naar de VK te gaan, daarna moest ik dus nog naar Seats&Sofas, mijn zus was erg moe, dus die is niet meer mee geweest. Ben dus niet meer naar Prenatal geweest. Ben wel nog naar mijn vriendin gegaan, kop thee gedronken, samen even naar de winkel gewandeld en daarna gekookt en gegeten. En toen had F weer honger. Zo vliegt de dag voorbij, terwijl ik eigenlijk helemaal niks nuttigs heb gedaan...
Als F wakker is, ligt hij om zich heen te kijken, wat te brabbelen, lachen naar zijn mobile. En vanmiddag zelfs tegen speeltje gemept, heel bewust! En lol dat hij had Very Happy

@Beegee: wat slecht zeg, van die zuurstof! Niet vreemd dat het alarm steeds af ging Evil or Very Mad
Ik ga voor je duimen dat J snel weer zijn flesjes leeg drinkt en geen zuurstof meer nodig heeft. Gaan de meiden logeren?

@Lejow: JAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Wat goe dat ze nu dichterbij ligt. En ook helemaal te gek dat ze nu op de High Care ligt. Het is een vechtertje hoor.

@Twellie: das inderdaad wat ik ook heb: wakker liggen als hij geluid maakt en steeds checken of hij "het nog wel doet"...
Toen F nog in de couveuse lag, hadden ze het bedje ook schuin gezet, tegen het spugen. Om te voorkomen dat hij naar beneden zou zakken, hadden ze een doek tussen zijn beentjes gelegd. Over het ene been en onder het andere been en dan aan de zijkant ingestopt onder het matras. Ik weet niet of dat lukt met het inbakeren, maar misschien is het een idee?

@Ayla: ja ik vind het echt raar hoor. Voorheen sliep ik echt heel goed, maar sinds F er is, hoor ik alles. Vooral als het op baby geluiden lijkt...
Hahahaha, das niet zo slim he, koude worteltjes. Mijn vriend had dat met de flesjes, toen ik in het ziekenhuis lag met de blindedarm-ontsteking. F kreeg toen flesvoeding, maar mijn vriend maakte het veel te koud. Hij dacht al snel dat het te warm zou zijn, hahaha.

@MissD: mijn zus is over 2,5 week uitgeteld, ze kan zelf niet meer rijden en is dus afhankelijk van anderen Laughing Meestal ga ik met haar, omdat ik toch nog verlof heb. Vind het ook wel gezellig, is dezelfde praktijk als waar ik ook was. Prenatal zijn we uiteindelijk niet meer geweest, is maar goed ook. Had zaterdag al genoeg gekocht voor F bij de HEMA...
Wat slaapt jullie meisje al goed zeg! Is wel heerlijk he, dan kun je zelf ook even bijtanken.

@Blondje: ja het gaat echt belachelijk snel!! Hij is morgen inderdaad al 2 maanden :shock: En L en E inderdaad al 4 maanden. Pfffff... Voel me net een oud vrouwtje, maar waar blijft de tijd? :P
Fijn is dat he, dat ze het zo goed doet op de BV. Ik hoop dat over 2 maanden ook te kunnen zeggen Wink F krijgt woensdag zijn eerste prikjes Sad L vrijdag alweer de derde, toch? Hoe is het verder met jullie?

@All: hier dus een druk, maar weinig productief dagje gehad, hahaha. Vanmorgen dus met mijn zus naar de VK, kleine doet het nog steeds goed. Daarna zus thuis afgezet, F daar gevoed, door gereden naar Seats&Sofas, daarna auto thuis gedropt en kinderwagen gepakt en naar mijn vriendin gelopen. Die woont zo ongeveer om de hoek. Lekker gekletst met een kop thee, F had inmiddels weer honger, dus laten drinken en daarna even samen naar de winkel gewandeld.
Nu zit ik op de bank, CSI te kijken. F schreeuwt moord en brand in de box naast me, dus ik ga hem maar uit zijn lijden verlossen en lekker bij me pakken Very Happy Fijne avond nog! ach.. waarschijnlijk lees ik de rest van de avond nog wel mee en misschien reageer ik ook nog wel
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Ayla ma 6 feb 2012 - 9:11

Oja blondje E.lena moet de 20ste weer voor de prikjes...

Mickey ik wordt ook overal wakker van, zelfs als ze met haar hoofd draait... Wat dat betreft zou een aparte kamer wel fijn zijn. Morgen wel strijken hoor Wink hihi

Filmpje staat op fb!!! Have fun Wink
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 9:18

Ben ik ook weer! Jullie kletsen idd veel te veel! Ga het alleen niet redden om op iedereen te reageren, dus ik doe lekker wat ik onthouden heb en op mezelf heb betrokken :P

Star ; ik duim voor je sollicitatie, zal idd heel lekker zijn! Ik moet 20 min rijden voor mijn werk dus dat is prima te doen.

Studie ; lekker zeg een weekend weg! Waar ging de reis ook alweer heen? L. kan heel goed zelf spelen, zet haar in de wipper met de babygym erover en ik hoor hele verhalen, hoor dr meppen en het speeltje steeds afgaan (als je flink mept -heb het geprobeerd- komt er een muziekje uit). En in de box ligt ze naar dr mobile te kijken, en te kraaien. En vanmiddag was dr speen uitgevallen, dus die zag ik dr proberen te pakken, op een gegeven moment heb ik maar geholpen, vond het een beetje zielig haha en vanochtend had ik haar weer teruggelegd, mijn vriend stond te douchen, en we hoorden haar hele verhalen vertellen, zó schattig! Ik denk dat ze later veel met poppen & barbies gaat spelen, en veel te veel fantasie gaat hebben net als dr moeder

Lekker vanavond even naar M. & truestar toe geweest, moest L. toch even voorstellen aan haar toekomstige echtgenoot, en mijn vriend wilde hun ook wel weer even zien. Vind het nog steeds heel speciaal om zoiets te mogen delen met mijn beste vriendin! En wat is ze dan alweer groot zeg pfff

Gast
Gast

Bericht  blondje1313 ma 6 feb 2012 - 9:24

Lotte ligt apart, maar ik word 's nachts ook vaak wakker (en hoor dan helemaal niks!). Dat ken ik helemaal niet, zelfs tijdens de zwangerschap sliep ik gewoon hele nachten door.

Hier gaat het allemaal goed, alleen het kolven valt tegen, ik krijg op het werk maar één voeding bij elkaar, en daarvoor moet ik 's morgens thuis nakolven en dan op het werk twee keer. Ik wil daarom navragen bij het cb of ik het op 4 voedingen mag gaan proberen, dan kolf ik 's avonds nog. Ik durf het op eigen initiatief nog niet aan omdat Lotte niet zo zwaar is (vorige week vrijdag was ze 5240), maar ik moet haar nu 's avonds om 22 of 23 uur uit een diepe slaap halen. Die 4 voedingen wil ik wel pas proberen in de carnavalsvakantie, als het voor mij niet zo erg is om er 's nachts uit te moeten omdat ik toch niet hoef te werken. Maar als het niet lukt dan moet er stilletjes aan op het kdv een voeding vervangen worden door kv.
Morgen weer naar het kdv, dus straks alvast mijn schooltas en boodschappenkratjes in de auto leggen, en mijn brood smeren, scheelt weer voor morgenvroeg!

Star, succes met je sollicitatie!

Maar ik ga nu op fb naar het filmpje van E kijken!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  mickey ma 6 feb 2012 - 10:28

@Blondje: wat balen dat het kolven niet goed lukt op het werk. Heb je er de rust niet voor ofzo? Of heb je zelf een idee waar het aan kan liggen?
Dat wakker worden 's nachts herken ik helemaal. F heeft nooit bij ons op de kamer gelegen, maar ik hoor werkelijk alles van hem! maar als mijn vriend later naar bed komt, krijg ik daar meestal niks meer van mee...

@Parel: wat lijkt me dat leuk, dat kletsen en kraaien. Al begint F dat ook steeds meer te doen I love you

@All: F heeft net rond 21.15 gedronken en ligt nu in bed. Ik hoor hem wel nog geluiden maken via de babyfoon. Ben benieuwd hoe hij het vannacht doet. Hopelijk weer zo goed en hopelijk kan ik ook goed slapen. Heb morgen om 10.00 HET gesprek, wil wel een beetje fit zijn. Wordt sowieso de wekker zetten denk ik. Het is ongeveer een half uur rijden, onder normale omstandigheden, maar ik moet langs een vrij druk knooppunt, op een druk tijdstip. Ik wil dus rond 9.00/9.15 vertrekken, vantevoren douchen, F voeden, hopelijk nog wat kolven voor het geval dat. Ga nu dus ook lekker mijn bedje opzoeken. Slaap lekker meiden! En de kindjes natuurlijk ook Wink
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  Ayla ma 6 feb 2012 - 10:37

Hoop dat hij goed slaapt Mickey... Ik moet nog heel even, kruip morgen na de eerste fles ook nog wel even mijn bedje in, leg ik E. wel naast me in het grote bed... Ben kei moe.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  blondje1313 ma 6 feb 2012 - 10:49

Veel succes morgen Mickey!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  Ayla ma 6 feb 2012 - 10:52

Oja Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 6 394967 Heel veel succes!

Ik vergeet ook altijd mensen te feliciteren met hun verjaardag enzo, ik denk daar gewoon niet aan haha.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  mickey ma 6 feb 2012 - 18:42

Dank jullie wel meiden! Ik kom straks wel vertellen hoe het ging.
Ik ben nu F aan voeden, hij heeft weer goed geslapen: van 22.45 tot 6.15! En dat op de voeding van 21.15 gisteravond smile Met zo'n nachten kan ik wel leven Wink
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 18:48

Toitoitoi Mickey!
zit nu ook een fles te geven

Gast
Gast

Bericht  pindaatje ma 6 feb 2012 - 18:55

Veel succes Mickey!!

En ook hier is het flesje-tijd

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  blondje1313 ma 6 feb 2012 - 19:18

Ik kan dus echt niet typen tijdens het voeden!

Pff, ik denk dat ik maar ga stoppen met nakolven 's morgens, nog geen 5cc volgens mij, kan mijn tijd wel beter besteden.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  studiebol ma 6 feb 2012 - 19:42

Succes Mickey!!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  mickey ma 6 feb 2012 - 20:24

Dank jullie wel meiden! Ik zit nu gedouched en wel op de bank, even ontbijten Wink
F is weer in slaap gevallen, hopelijk slaapt hij héél lang nu Wink Maar ik denk dat mijn vriend hem toch een flesje komt aan't geven. Gisterochtend had ik 80cc na de voeding en net zo'n 50cc, dus dat moet goed komen Wink

@blondje: het lukt me steeds beter om te forummen tijdens het voeden, doe dat dan ook via gsm, met de laptop zou het denk ik niet gaan. Wat balen zeg, dat je bijna niks gekolfd krijgt. Ik hoop voor je dat je het wel nog vol kunt houden tot de 6 maanden, dat wilde je graag toch?

@all: zo te lezen was het overal voedertijd Laughing
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  Star007 ma 6 feb 2012 - 21:21

Goedemorgen !

@Mickey: Mijn duimen draaien overuren voor jou :P Succes!

@Lejow: Wat fijn dat B. dichter bij huis is en dat het zo goed met haar gaat. Het is ook echt een klein poppetje he, zag de foto's op fb Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 6 561177. Hoe gaat het met jou?

@BeeGee: Succes met werken vandaag! pff wat dubbel he. Fijn dat je wel tussendoor naar je manneke kan gaan. Je vroeg in een post of er nog een mama deze week moest gaan werken, nee ik begin volgende week dinsdag. Tenminste ik denk dat je mij bedoelde :P

@Ayla: Hahaha leuk filmpje op fb Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 6 561177 Ze kijkt ook echt zo van Gadverdamme :P Maarre slim van je vriend ja haha koude groenten Wink Agja die mannen moeten het ook allemaal leren. En dat je de badkamer 2 weken niet goed gepoetst hebt is toch niet zo erg? Hier is de badkamer de taak van mijn vriend en hij doet m wel eens 3 weken niet. hahah. Ja dan ligt er wel stof enzo, maargoed ik vind het belangrijker dat de huiskamer, wc en keuken schoon zijn .

@MissD: Dat is inderdaad ook een goede van jullie. Gewoon het hele huis verbouwen haha. Nee het is echt niet grappig om door een huis in de schulden te komen. Ik kan ook slecht met het idee omgaan dat wij straks misschien een restschuld hebben, terwijl wij allebei hard werken en zuinig zijn met geld omgaan etc. Denk je alles goed te doen, krijg je dit. Vrijdag komt de taxateur dus volgende week zullen we zijn oordeel wel op de mat vinden Rolling Eyes . Hoe heet jullie dochter eigenlijk?

@Studiebol: Welk beroep heb jij? Ik dacht iets met maatschappelijk werk toch? Fijn dat je gisteren ook boven nog hebt kunnen doen Very Happy Hoe voel je je vandaag? Wat fitter als gisteravond?

@Blondje: Gelukkig lijkt L. genoeg te hebben aan de borstvoeding. Krijgt ze vrijdag de 3e prikjes? D. krijgt ze 1 maart , op mijn verjaardag Rolling Eyes Maargoed vier mijn verjaardag toch niet die dag.

@Parel: Leuk he dat kletsen! Ik kan daar zo van genieten I love you Kan me goed voorstellen dat het mooi is om een zwangerschap en het krijgen van een kindje te delen met je beste vriendin. Zou ik ook wel willen, maar mijn 2 goede vriendinnen willen allebei geen kinderen, tenminste nu zijn ze daar 'zeker' over. Andere vriendinnen waarschijnlijk wel , en dat vind ik toch wel heel leuk voor de toekomst; samen naar pretparken, dierentuinen, vakantie enzo Laughing

Sorry als ik iemand vergeet, maar er was ook weer zoveel geschreven haha.

D. heeft vanmorgen lekker uitgeslapen tot 7.20. Die rijstebloem doet echt wonderen, en ze lijkt over het algemeen ook minder 'honger' te hebben overdag sinds ze s'avonds wat rijstebloem krijgt. Ik ga van de week beginnen met wat fruit en groente laten proeven. Ze is bijna 4 maanden , en ik ga wel met 4 maanden structureel beginnen met bijvoeding en dan uiteindelijk 2 flessen afbouwen naar 100 cc ( na het fruit 100 cc en na de groente 100 cc). Ik weet dat de meeste pas met 6 maanden beginnen, maargoed ieder voor zich Wink . K.A zei gisteren tijdens telefonische afspraak dat hij het een prima idee vond om vanaf 4 maanden te beginnen i.v.m. de reflux. Moest alleen opletten of ze geen last van zuur kreeg door bepaald fruit. Al zal dat wel meevallen met de medicijnen.

Vandaag komen ze hier een video phone installeren, zodat ik voortaan kan zien wie er beneden aanbelt. Kan ik zien of het iemand is waar ik geen zin in heb, en dan doe ik net alsof ik niet thuis ben hahaha. Enige nadeel is dat ik tussen 8.00 en 16.00 thuis moet zijn vandaag , omdat ze dan dus kunnen komen. Dus zat om 8.00 al gedoucht en aangekleed om de bank. Had liever nog lekker in mijn bed gelegen

Laatst aangepast door Star007 op ma 6 feb 2012 - 22:09; in totaal 1 keer bewerkt
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  blondje1313 ma 6 feb 2012 - 21:43

Star, ivm reflux is het toch juist goed om snel met bijvoeding te beginnen. Als Lotte daar last van had deden wij het ook! Maar het voordeel van bv is dat ze ook aan smaken wennen omdat de voeding steeds anders smaakt, en daarom wil ik wel graag wachten. (Maar wie weet denk ik daar over een paar weken weer heel anders over).

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  Ayla ma 6 feb 2012 - 21:50

Star ik ben nu juist begonnen met de bijvoeding omdat ze het tussen 15:00 en 19:00 niet meer red qua honger. Om 6 uur heeft ze echt heel veel honger. Straks als ze 2 potjes op een dag eet (over een week of 2, als het allemaal goed gaat) zal ik wel een beetje gaan schuiven met het schema om op 4 flessen uit te komen. Ik ben echt heel benieuwd of ze het vanavond warm wel lekker vind haha.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: