Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De wereld draait door...

+96
Creabea_28
sheila123
Jordana
Minx
Zwerver
Earane
PluDan
Poisongirl
*Lookie*
Snoopy
Filoria
bbguv
Caresses
Sylvana
LMCurious
Jasmine
frolic
Happy
Macelka
meisje
Bolleke
Cranberrie
mzcharlotte
Beachgirl
Kat1980
ShallY
Printje
Stuiterbal
woezel
diddie
TGR
Weegschaal
Nana
Aimee
studiebol
Sjaantje
Teddyaapje
Marin
Jade
Lady4
Parisienne
SleepingBeauty
Pussycat
Alyssa
JD
kwak
Annie24
Rouge
M@niek
Diese
PiP
Shy
Flip Fluitketel
duckie
PapillonRose
Tiara
Flower_L
Bruintje Beer
shadow
Puggle
Monnie
Ezzer
Koffieleut
Clapperdie
Alex
Liadan
Muis
liesje
rapa nui
Arwyn
LindaK
Thunder
nillis
Darius
Happydobby
Jazzlyn
Sarah1985
Linda
Monte
Roodkapje
ekiaam87
Tania
Lindsya
Amber-
Jezzie
*Troela*
Ugly Betty
Susan
loesje
CCC
joyce0606
Supertalentje
Bubbelicious
Pien
Muppetje
Lejow
100 plaatsers

Pagina 9 van 13 Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden

De wereld draait door... - Pagina 9 Empty Re: De wereld draait door...

Bericht  kwak ma 6 feb 2012 - 1:20

wauw, wat fijn zeg!!
wat is ze een mooi meisje, die eerste foto met die grote ogen dan lijkt ze helemaal niet klein en mini.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Lejow ma 6 feb 2012 - 1:23

We wachten haar zo op bij t sf! Gaan er nu heen
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  duckie ma 6 feb 2012 - 1:25

wat fijn zeg dat ze nu dichterbij komt zeg....
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Jasmine ma 6 feb 2012 - 1:29

Wat ontzettend fijn Lejow!

Wat moet het heerlijk zijn om je meisje al een stuk dichter bij huis te krijgen.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Linda ma 6 feb 2012 - 2:04

Wat een prachtige dame!!!

En wat fijn dat ze wat dichter bij huis komt!!

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  PapillonRose ma 6 feb 2012 - 3:09

Wat fijn dat ze straks een stuk dichter bij huis is. Zal vast weer een stuk schelen, dat je minder lang hoeft te reizen elke keer. Kun je haar nu ook vaker zien omdat ze dichterbij is?
Wel goed zeg, dat betekent toch dat ze het goed doet! Weer een stapje in de goede richting!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 4:22

Super goed zeg!!

Gast
Gast

Bericht  Cranberrie ma 6 feb 2012 - 4:27

Fijn dat ze nu dichter bij jullie is!
Cranberrie
Cranberrie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 52
Punten : 63
Registratiedatum : 19-12-10

Bericht  Lejow ma 6 feb 2012 - 5:27

Zo, dat was even een heftige middag zeg. Ik kan normaal al niet goed tegen veranderingen, en heb een hele poos nodig om dingen te verwerken die afgelopen zijn (vakanties, of andere leuke dingen).
Dat dit zo ineens zo snel ging kwam dus ook behoorlijk rauw op mijn dak! Had graag nog even bewust afscheid genomen van Leiden, nadat mijn zwangerschap daar zo abrupt geeindigd is, is ook dit weer zo abrupt beeindigd..

Gelukkig ligt ze in het SFG op een mooi plekje, en zijn de twee zusters die we nu gezien hebben erg lief. Ze heeft een mooi nieuw huisje!
Ik ben dus alweer wat gekalmeerd en gerustgesteld.

Wel kan ze door de enorme inspannende reis een terugval krijgen en bijvoorbeeld weer even terugmoeten aan het zuurstof, maar dit is 'normaal' en moeten we niet van schrikken.

Ik ben wel enorm moe nu, voel me echt totaal leeggezogen...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  *Troela* ma 6 feb 2012 - 5:30

Het is ook veel, en het gaat inderdaad erg snel! Gelukkig is je meisje nu dichterbij, en hoef je niet meer zo lang te reizen om bij haar te komen.

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Bericht  mzcharlotte ma 6 feb 2012 - 5:32

De wereld draait door... - Pagina 9 699888 Wat fijn! Leuk om het goede nieuws te lezen! Weer een mijlpaal zeg!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 8:02

Wat fijn dat ze nu dichterbij is! Ik kan me ook wel heel goed voorstellen dat het ingrijpend voor je is.

Gast
Gast

Bericht  Lejow ma 6 feb 2012 - 21:22

Pffff even een baalochtendje hier..
Ik besef me steeds meer en meer wat er allemaal gebeurd is, en dat dit dus mijn kraamdagen zijn.
Geen kraamverzorgster (ik belde gister, en het bleek dat ik donderdag toen ik thuis kwam had moeten bellen, dan had ik nog recht op 3 dagen kraamzorg... gister was het een week geleden dus had ik pech. Hier wist ik niets van, het is me in het ziekenhuis vast verteld, maar er is helaas veel niet blijven hangen). Geen kraambezoek. Elke dag ritjes heen en weer naar het ziekenhuis en op de been zijn.

Ik had me zo verheugd op een kraamverzorgster. Gezellig kletsen met elkaar, ze trekt een stofzuiger door het huis of een lapje door de keuken. Ze kon de was doen, of het eten klaarzetten.
Ik las zelfs hier dat iemand een kraamverzorgster had die een bakje met fruit voor de kraamvrouw klaar maakte.. :heart
Mijn vriend moet ook gewoon werken, en het huis lijkt zo langzamerhand op een bom explosie.

Geen kraambezoek, in het ziekenhuis mogen er niet teveel mensen bij, en mensen zijn hier thuis wel welkom, maarja, het kindje is er niet.. En wat als ze straks thuiskomt? Dan zijn wij dolblij, maar is voor iedereen de wereld weer verder gegaan en komen ze dan nog wel langs?

Ik ben al gestraft doordat mijn kindje te vroeg geboren is, en eigenlijk voelt dit weer als een straf...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  LMCurious ma 6 feb 2012 - 21:29

och meid, weet niet goed wat ik moet zeggen.... De wereld draait door... - Pagina 9 699888
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  PapillonRose ma 6 feb 2012 - 21:35

Lieve Lejow hug hug hug

Wat balen van die kraamzorg zeg! Ik snap dat er regels voor zijn, maar wel een beetje jammer dat ze in situaties als deze niet wat flexibeler zijn. Kan de verzekering hierin niks voor je betekenen, of houden zij zich ook aan dezelfde standaard regels?

Thuis zou ik vooral de boel maar even de boel laten, al kan ik me voorstellen dat je je ook niet fijn voelt als het echt een puinhoop is. Is er niet iemand die je een beetje kan helpen in huis?

Je moet proberen zelf toch zoveel mogelijk rust te nemen, je bent natuurlijk nog kraamvrouw en moet zelf ook bijkomen van de bevalling en alle hectiek daaromheen. En je gaat al steeds naar het ziekenhuis natuurlijk, dat zal ook wel flink vermoeiend zijn. Probeer jezelf niet te vergeten en denk aan je rust (al kan ik me indenken dat het lastig is).

En ik denk dat je niet bang hoeft te zijn dat het bezoek wegblijft als ze eenmaal thuis is, meestal komen zeker de belangrijke mensen echt wel langs! Helemaal als er weinig mensen bij mogen, ik zou persoonlijk later alsnog komen wanneer er de gelegenheid is.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Lejow ma 6 feb 2012 - 21:46

Nee, de verzekering houdt zich overal netjes aan
Ben verdorie aanvullend, top verzekerd, nou vraag me echt af waarvoor.. Krijg voor de borstkolf bijv ook niets vergoed..

Zit net het boekje te lezen van het SFG over de afdeling en pfff het is even een beetje veel allemaal..
Alle termen die er in staan, straks de nacontroles, fysio, spierspanning, flesje drinken, kinderartsen, onderzoeken..
Pfff
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Printje ma 6 feb 2012 - 21:48

hey lieve Lejow wat vervelend dat je je zo voelt meis. Ik weet heeel zeker dat iedereen strakjes als jullie meisje thuis is op visite gaat komen. Van dat heen en weer rijden snap ik helemaal dat dat zo zwaar is, ik vind dat al nu mijn man 1,5 week in het ziekenhuis ligt, laat staan je kleine kindje.

Hele dikke knuffel
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Susan ma 6 feb 2012 - 21:49

Kun je het niet via je verloskundige proberen? Ik heb toen ik van Ezra was bevallen ook twee dagen extra kraamzorg gekregen, daar heeft de verloskundige toen voor getekend. Het is in jouw geval dan wel niet veel, maar dan heb je in ieder geval twee dagen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Lejow ma 6 feb 2012 - 21:52

Die gaf ook aan dat ik te laat zou zijn :S Omdat het kraambed maar 7 dagen duurt.

En dan gaat het met mijn moeder ook nogges niet goed. We weten nu sinds gister dat ze over 2,5 week opgenomen wordt, dan 3 dagen aansterken en dan wordt ze geopereerd aan haar nieren.
Maar ze is zo zwak. Ze is te moe, te ziek, te zwak om uberhaupt te praten. Ze slaapt zoveel dat ze droom en werkelijkheid niet meer uit elkaar kan halen.
Zo dacht ze gister dat B al thuis was... Maar dit had ze dus gedroomd.
Ze vraagt dingen meerdere keren, en het kost me zoveel energie om te verstaan wat ze zegt..
Pfff...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bolleke ma 6 feb 2012 - 21:52

Lieve Lejow, wat is het moeilijk om hier iets op te zeggen.. Het enige wat ik je mee wil geven is, als mensen aanbieden je te helpen, neem die hulp dan. Laat je huis lekker opruimen, en andere kleine dingetjes.

En geen kraamzorg, ja dat is Nederland zeg ik dan maar weer.. Echt belachelijk dat er niet iemand is geweest die jullie er nog eens extra op hebben geattendeerd. Ik snap da het allemaal heel heftig moet zijn waar jullie nu doorheen moeten, maar probeer sterk te blijven.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096

Bericht  Susan ma 6 feb 2012 - 21:53

kruimelje schreef:Lieve Lejow, wat is het moeilijk om hier iets op te zeggen.. Het enige wat ik je mee wil geven is, als mensen aanbieden je te helpen, neem die hulp dan. Laat je huis lekker opruimen, en andere kleine dingetjes.

En geen kraamzorg, ja dat is Nederland zeg ik dan maar weer.. Echt belachelijk dat er niet iemand is geweest die jullie er nog eens extra op hebben geattendeerd. Ik snap da het allemaal heel heftig moet zijn waar jullie nu doorheen moeten, maar probeer sterk te blijven.

Volgens mij heb je in de meeste andere landen überhaupt geen recht op kraamzorg, dus in Nederland heb je dan nog heel veel geluk gehad.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Bolleke ma 6 feb 2012 - 21:58

Susan schreef:
kruimelje schreef:Lieve Lejow, wat is het moeilijk om hier iets op te zeggen.. Het enige wat ik je mee wil geven is, als mensen aanbieden je te helpen, neem die hulp dan. Laat je huis lekker opruimen, en andere kleine dingetjes.

Volgens mij heb je in de meeste andere landen überhaupt geen recht op kraamzorg, dus in Nederland heb je dan nog heel veel geluk gehad.

Toen ik het typte dacht ik al dat ik het beter de burocratie kon noemen, want dat is zo inderdaad maar daarna dacht ik laat maar De wereld draait door... - Pagina 9 394967
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096

Bericht  Lejow ma 6 feb 2012 - 22:10

En dan ben ik mijn babyshower nog vergeten ook.. Mn beste vriendinnetje is al zeker 3 maanden bezig met het regelen ervan en hij zou afgelopen zaterdag plaatsvinden..

En mijn buikenshoot.. Als ik 34 weken zou zijn, zou Oreo prachtige foto's van mijn buik maken..

Bah bah bah bah
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  frolic ma 6 feb 2012 - 22:11

Ik heb natuurlijk in een totáál andere situatie gezeten , maar heb wel een absurde kraamtijd gehad en wil je graag als tip geven te proberen de momenten los van elkaar te gaan pakken.

Bij mij dan bijvoorbeeld , de momenten dat ik gewoon thuis was met M.iek probeerde ik daar ten volste van te genieten en me echt een "mama met pasgeboren baby en peutertje " te voelen ookal ging ik een uur later weer terug naar mijn moeder voor daar de rest van de tijd door te brengen.

Dus voor bij jou dan als je in het ziekenhuis bij B bent , even de rest proberen uitschakelen..

Weet je , het gaat allemaal al zo vreselijk snel , en dan vooral als het niet gaat zoals het hoort te gaan , en je raakt ook weeral zoveel kwijt.

Probeer zoveel mogelijk uit handen te geven , is er geen vriendin die kan helpen met het huishouden , je vriend je werkgebeuren laten regelen zulke dingen ?

je Bént immers ook nog altijd een pas bevallen mama , en als het allemaal helemaal goed gaat zels dán is dat nog heel wat !

frolic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11

Bericht  frolic ma 6 feb 2012 - 22:13

Lejow schreef:En dan ben ik mijn babyshower nog vergeten ook.. Mn beste vriendinnetje is al zeker 3 maanden bezig met het regelen ervan en hij zou afgelopen zaterdag plaatsvinden..

En mijn buikenshoot.. Als ik 34 weken zou zijn, zou Oreo prachtige foto's van mijn buik maken..

Bah bah bah bah

Ik weet zeker dat Oreo nu ook nog prachtige foto's van jullie 3e wil maken !!

frolic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 9 van 13 Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: