Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De wereld draait door...

+96
Creabea_28
sheila123
Jordana
Minx
Zwerver
Earane
PluDan
Poisongirl
*Lookie*
Snoopy
Filoria
bbguv
Caresses
Sylvana
LMCurious
Jasmine
frolic
Happy
Macelka
meisje
Bolleke
Cranberrie
mzcharlotte
Beachgirl
Kat1980
ShallY
Printje
Stuiterbal
woezel
diddie
TGR
Weegschaal
Nana
Aimee
studiebol
Sjaantje
Teddyaapje
Marin
Jade
Lady4
Parisienne
SleepingBeauty
Pussycat
Alyssa
JD
kwak
Annie24
Rouge
M@niek
Diese
PiP
Shy
Flip Fluitketel
duckie
PapillonRose
Tiara
Flower_L
Bruintje Beer
shadow
Puggle
Monnie
Ezzer
Koffieleut
Clapperdie
Alex
Liadan
Muis
liesje
rapa nui
Arwyn
LindaK
Thunder
nillis
Darius
Happydobby
Jazzlyn
Sarah1985
Linda
Monte
Roodkapje
ekiaam87
Tania
Lindsya
Amber-
Jezzie
*Troela*
Ugly Betty
Susan
loesje
CCC
joyce0606
Supertalentje
Bubbelicious
Pien
Muppetje
Lejow
100 plaatsers

Pagina 6 van 13 Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden

De wereld draait door... - Pagina 6 Empty Re: De wereld draait door...

Bericht  Lejow vr 3 feb 2012 - 23:03

Ik weet t Parel, rationeel denken is nu even niet mn sterkste punt nerd
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast vr 3 feb 2012 - 23:05

@ lejow, ik kan me nog herinneren de dag dat ik naar huis mocht en J.ace nog in het ziekenhuis lag ik ook de brief van het UWV kreeg wanneer ik weer moest beginnen.
Ben onwijs boos geworden en verdrietig natuurlijk, maar die brief word gewoon automatisch afgedrukt.
Verder denk er echt nog maar niet teveel aan, werk is nu nog helemaal niet belangrijk... Ik wilde ook echt niet gaan werken.. geen haar op men hoofd dat er iemand voor MIJN kleine kereltje mocht zorgen.... toch is die ommezwaai gekomen zo halfweg Januari... en was er die niet geweest was ik in overleg gegaan met mijn manager.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 feb 2012 - 23:06

Lejow schreef:Ik weet t Parel, rationeel denken is nu even niet mn sterkste punt De wereld draait door... - Pagina 6 827601

daarom is het goed om je dingen op papier te zetten.... kun je gevoel weg schrijven, weet je omgeving ook hoe je je voelt zonder dat ze dat moeten vragen (als je dat bijv op een site verwerkt o.i.d. ... en kun jij over een tijdje terug lezen wat er allemaal gebeurt is en wat dat met jou heeft gedaan.

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje vr 3 feb 2012 - 23:31

Lieve Lejow, het is voor mij als buitenstaander amper te bevatten hoe heftig het moet zijn om ineens zo'n bevalling te hebben, terwijl je er eigenlijk nog zo'n 10 weken naar toe had willen leven. Je denkt dat het nog een tijdje duurt, maar 'ineens' binnen een dag is ze er al! Ik vind het niet gek dat je daar moeite mee hebt, ineens staat heel je wereld op z'n kop en je hebt geen andere keus dan je halsoverkop aan te passen. Tel daarbij op dat het allemaal niet zo knus en romantisch verloopt als je gehoopt had, en dan is het logisch dat je er heel veel moeite mee hebt.

Maar zover ik je 'ken', weet ik wel dat jij een bikkel bent, die zich niet zomaar gewonnen geeft. En ik heb zo'n gevoel dat R. en B.ent.he ook zulke kanjers zijn. Geloof me, jullie komen er wel! Ik hoop dat je op dit forum veel steun en herkenning zal vinden, en dat je het fijn zal vinden om hier alles van je af te praten / schrijven.

Onthou dat er héél veel meiden zijn die aan jullie denken.

Dikke knuffel hug
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334

Bericht  Lejow vr 3 feb 2012 - 23:42

BeeGee schreef:
Lejow schreef:Ik weet t Parel, rationeel denken is nu even niet mn sterkste punt De wereld draait door... - Pagina 6 827601

daarom is het goed om je dingen op papier te zetten.... kun je gevoel weg schrijven, weet je omgeving ook hoe je je voelt zonder dat ze dat moeten vragen (als je dat bijv op een site verwerkt o.i.d. ... en kun jij over een tijdje terug lezen wat er allemaal gebeurt is en wat dat met jou heeft gedaan.

Ja, probeer het steeds, heb een heel verhaal in mijn hoofd, maar krijg het niet op papier zoals ik het zou willen. Of ga dan weer twijfelen over hoe ik het op wil schrijven.

Sjaan, ik ben echt zo blij met R. Hij is mijn steun en toeverlaat. Zou niet weten wat ik zonder hem zou moeten.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sjaantje za 4 feb 2012 - 0:00

Lejow schreef:
BeeGee schreef:

Ja, probeer het steeds, heb een heel verhaal in mijn hoofd, maar krijg het niet op papier zoals ik het zou willen. Of ga dan weer twijfelen over hoe ik het op wil schrijven.

Sjaan, ik ben echt zo blij met R. Hij is mijn steun en toeverlaat. Zou niet weten wat ik zonder hem zou moeten.

Niet nadenken, gewoon opschrijven zoals het in je opkomt! Mocht het een warrig verhaal worden, is niet erg! Want als jij het later terugleest, weet je toch nog precies hoe je het voelde en bedoelde. Je kunt het later altijd nog een keer herschrijven als je wat tot rust bent gekomen. Maar mijn ervaring is dat als je dingen opgeschreven hebt, dan hoef je niet meer moeite te doen om alles 'krampachtig' te onthouden waardoor je in je hoofd ook wat meer rust krijgt.

En ik vind het fijn te lezen dat R. je steun en toeverlaat is. Voor hem heeft het ook enorm impact dus ik ben blij dat jullie er zo voor elkaar kunnen zijn.
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334

Bericht  studiebol za 4 feb 2012 - 0:04

BeeGee schreef:@ lejow, ik kan me nog herinneren de dag dat ik naar huis mocht en J.ace nog in het ziekenhuis lag ik ook de brief van het UWV kreeg wanneer ik weer moest beginnen.
Ben onwijs boos geworden en verdrietig natuurlijk, maar die brief word gewoon automatisch afgedrukt.
Verder denk er echt nog maar niet teveel aan, werk is nu nog helemaal niet belangrijk... Ik wilde ook echt niet gaan werken.. geen haar op men hoofd dat er iemand voor MIJN kleine kereltje mocht zorgen.... toch is die ommezwaai gekomen zo halfweg Januari... en was er die niet geweest was ik in overleg gegaan met mijn manager.

Yep ook hier kwam de brief terwijl de meiden nog in de couveuse lagen en er nog helemaal niks zeker was. Wat klonk 6 februari toen dicht bij zeg! En wat baalde ik van die brief... Maar nu is het bijna 6 februari en ik zou wel weer kunnen en willen werken..

Ik heb ouderschapsverlof opgenomen, dit moet je van te voren al aangeven enzo, en mensen zeiden dat ik heel druk zou krijgen en een tweeling en och och ik moest wel langer thuis zijn. Tja ik wist het allemaal niet dus mijn plan was een maandje langer thuis te zijn dan mijn verlof eigenlijk was. Nou uiteindelijk neem ik geen 4 weken op maar 6 omdat de meiden dus te vroeg zijn geboren.

Ik snap dat je er nu nog niet aan moet denken, maar als je straks een weekje verder bent dan is het voor je gevoel al wat gewoner dat je kleine meid in het ziekenhuis ligt, je krijgt er ook een ritme in, je went er aan.. Je leert alles (neem ik aan) al in het ziekenhuis, dus als ze straks naar huis mag, dan weet je echt al heel veel hoor, dan heb je je meisje echt al een beetje leren kennen. En al ze thuis is ga je haar nog beter kennen, dan ga je een ritme krijgen, en dan gaat het hartstikke goed met jullie drietjes!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Aimee za 4 feb 2012 - 1:50

Lieve Lejow,
Wat onwijs rot (maar ook onwijs logisch) dat je je zo voelt! Het is ook niet niks; eerst bevallen zonder dat je er eigenlijk klaar voor bent, en dan ook nog eens je kleine meisje moeten achterlaten... hug Heel veel sterkte voor de komende tijd, en ik hoop dat je van de kleine geluksmomentjes (buidelen enzo) wel een klein beetje kan genieten!
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Lejow za 4 feb 2012 - 6:18

studiebol schreef:
BeeGee schreef:@ lejow, ik kan me nog herinneren de dag dat ik naar huis mocht en J.ace nog in het ziekenhuis lag ik ook de brief van het UWV kreeg wanneer ik weer moest beginnen.

Yep ook hier kwam de brief terwijl de meiden nog in de couveuse lagen en er nog helemaal niks zeker was. Wat klonk 6 februari toen dicht bij zeg! En wat baalde ik van die brief... Maar nu is het bijna 6 februari en ik zou wel weer kunnen en willen werken..

Ik heb ouderschapsverlof opgenomen, dit moet je van te voren al aangeven enzo, en mensen zeiden dat ik heel druk zou krijgen en een tweeling en och och ik moest wel langer thuis zijn. Tja ik wist het allemaal niet dus mijn plan was een maandje langer thuis te zijn dan mijn verlof eigenlijk was. Nou uiteindelijk neem ik geen 4 weken op maar 6 omdat de meiden dus te vroeg zijn geboren.

Ik snap dat je er nu nog niet aan moet denken, maar als je straks een weekje verder bent dan is het voor je gevoel al wat gewoner dat je kleine meid in het ziekenhuis ligt, je krijgt er ook een ritme in, je went er aan.. Je leert alles (neem ik aan) al in het ziekenhuis, dus als ze straks naar huis mag, dan weet je echt al heel veel hoor, dan heb je je meisje echt al een beetje leren kennen. En al ze thuis is ga je haar nog beter kennen, dan ga je een ritme krijgen, en dan gaat het hartstikke goed met jullie drietjes!

Ik probeer dit ook nog even op zij te zetten, zo ver is het nog lang niet en tegen die tijd zien we wel verder.

En inderdaad, we mogen steeds meer doen in het ziekenhuis, ik mocht haar vandaag weer zelf een schone luier geven en haar mondje schoonmaken I love you
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  ekiaam87 za 4 feb 2012 - 6:35

Wat fijn dat jullie steeds meer met jullie meisje mogen doen!
Zag vanmiddag de foto's op FB, wat een mooi meiske en nu pas besef ik hoe klein ze eigenlijk is. Dat is op de foto die je hier plaatste niet zo te zien!
Is het op de weg al beter te doen momenteel? De wereld draait door... - Pagina 6 699888
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Lejow za 4 feb 2012 - 8:24

Ja, dat zegt iedereen Ekiaam!
Als je er een volwassen hand bij ziet, valt het pas echt op!

Ja, we waren er vandaag vrij vlot gelukkig!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Nana zo 5 feb 2012 - 1:48

Hoe gaat het nu met jullie meisje? En hebben jullie weer zulke mooie foto's I love you ??
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Lejow zo 5 feb 2012 - 6:33

Pfffff er kwam vandaag eindelijk nieuws wat ik een beetje nodig had.
Zoals ik vanmorgen al schreef gaat het goed met haar, ze ligt weer zonder zuurstofhulp en niet meer onder de lamp.
Ze heeft ruim een uur heerlijk bij me gebuideld, en toen we haar terug legden om te verzorgen werd ze ineens klaarwakker!
Ze deed haar ogen wagenwijd open en keek zo helder de wereld in.
Ik stond er gewoon bij te huilen van geluk.. Dit had ze nog niet eerder gedaan terwijl wij er waren!

Ze is nu echt sterk genoeg om over geplaatst te worden, morgen gaan de kinderartsen weer overleggen en dan zou het zomaar kunnen dat ze morgen, en anders als het goed is sowieso deze week, naar het sint fransiscus gaat!
Maar er moet natuurlijk wel plek zijn...

*foetsie*

Laatst aangepast door Lejow op do 9 feb 2012 - 0:16; in totaal 1 keer bewerkt
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Tania zo 5 feb 2012 - 6:34

Die eerste foto, wauw I love you

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503

Bericht  Ugly Betty zo 5 feb 2012 - 6:36

Wat goed dat ze waarschijnlijk snel overgeplaatst wordt en niet meer aan de zuurstof hulp en onder de lamp ligt cheers
Die eerste foto is echt super mooi met die grote, heldere ogen!
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762

Bericht  Weegschaal zo 5 feb 2012 - 6:37

Wat fijn, ik duim dat er heeel snel plek mag zijn!
En wat een verschil tussen de foto's, op die eerste is het al een hele meid! En die ogen I love you
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Monte zo 5 feb 2012 - 6:38

Oh wauw die eerste foto, die is mooi en wat een mooi en volmaakt kindje I love you Hopen dat ze zeer snel over mag naar R.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Gast zo 5 feb 2012 - 6:38

Wat fijn, dat is zeker goed nieuws!
Mooi foto's van jullie kleine meid!

Gast
Gast

Bericht  *Troela* zo 5 feb 2012 - 6:44

Wat fijn dat ze sterk genoeg is voor overplaatsing!

Erg mooie foto's van B, en wat ligt ze tevreden tijdens het buidelen.

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Bericht  Amber- zo 5 feb 2012 - 6:56

Wat een mooie foto's en wat is jullie meisje sterk!!!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  TGR zo 5 feb 2012 - 7:01

Och wat een mager meisje. Maar je zal zien hoe snel ze wat meer vet op haar lijfje krijgt en als dat babydons (lanugo) een beetje weggaat, ziet ze er ook al wat minder breekbaar uit. Ze ziet er goed uit voor zo'n te vroeg geboren kindje.

Ohja Lejow, ze lijkt op jou smile

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  diddie zo 5 feb 2012 - 7:20

Dat is goed nieuws!
Wat een schatje,die ogen!
diddie
diddie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 174
Punten : 188

Bericht  CCC zo 5 feb 2012 - 8:03

Wat een mooi poppetje! smile En wat fijn dat er al verbetering te zien is, echt een bikkeltje! I love you

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761

Bericht  Lady4 zo 5 feb 2012 - 8:04

Ze is écht heel mooi Lejow! I love you
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Gast zo 5 feb 2012 - 8:08

Wauw.. Wat een onwijs mooie foto, die eerste. Bijna ontroerend

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 13 Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 11, 12, 13  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: