De wereld draait door...
+96
Creabea_28
sheila123
Jordana
Minx
Zwerver
Earane
PluDan
Poisongirl
*Lookie*
Snoopy
Filoria
bbguv
Caresses
Sylvana
LMCurious
Jasmine
frolic
Happy
Macelka
meisje
Bolleke
Cranberrie
mzcharlotte
Beachgirl
Kat1980
ShallY
Printje
Stuiterbal
woezel
diddie
TGR
Weegschaal
Nana
Aimee
studiebol
Sjaantje
Teddyaapje
Marin
Jade
Lady4
Parisienne
SleepingBeauty
Pussycat
Alyssa
JD
kwak
Annie24
Rouge
M@niek
Diese
PiP
Shy
Flip Fluitketel
duckie
PapillonRose
Tiara
Flower_L
Bruintje Beer
shadow
Puggle
Monnie
Ezzer
Koffieleut
Clapperdie
Alex
Liadan
Muis
liesje
rapa nui
Arwyn
LindaK
Thunder
nillis
Darius
Happydobby
Jazzlyn
Sarah1985
Linda
Monte
Roodkapje
ekiaam87
Tania
Lindsya
Amber-
Jezzie
*Troela*
Ugly Betty
Susan
loesje
CCC
joyce0606
Supertalentje
Bubbelicious
Pien
Muppetje
Lejow
100 plaatsers
Pagina 5 van 13
Pagina 5 van 13 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Re: De wereld draait door...
Rouge schreef:Lejow het is ook niet niks wat jullie nu meemaken. En dan inderdaad..alles gaat gewoon weer door terwijl jullie kindje ver weg in een bedje ligt, terwijl ze eigenlijk bij jullie zou moeten zijn. Lijkt mij ook zo onwerkelijk..dat is het al wanneer je een voldragen kindje hebt gebaard..maar nu was ze er opeens zo plotseling. Kan me voorstellen dat je daarvoor tijd nodig hebt om aan het idee te wennen. Hopelijk komt jullie meisje snel dichterbij zodat jullie makkelijker bij haar kunnen zijn.
Oh en die brief; ik zag bij iemand op mijn facebook dezelfde brief (zij heeft een zoontje van paar weken) dus blijkbaar is de gemeente met meerdere kindjes een beetje in de war geweest.
Lekker stom dan!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
!
sterkte Lejow!! B.enthe zou trots op jullie zijn later hoe jullie het nu allemaal doen!
sterkte Lejow!! B.enthe zou trots op jullie zijn later hoe jullie het nu allemaal doen!
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Wat heftig Lejow, ook van mij een dikke digitale hug!
Hoe gaat het nu met jullie kleine meisje?? Of is daar een andere topic over....?
Kan me voorstellen dat jullie ontzettend geschrokken zijn, en dat het allemaal heel erg onwerkelijk is!!
sterkte!!
Hoe gaat het nu met jullie kleine meisje?? Of is daar een andere topic over....?
Kan me voorstellen dat jullie ontzettend geschrokken zijn, en dat het allemaal heel erg onwerkelijk is!!
sterkte!!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Potverdomme! Heb ik een heel verhaal te typen krijg ik een foutmelding..
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Darius schreef:Lejow: wanneer moet je nu volgens de brief weer aan het werk? (zijn ze trouwens snel mee hoor) En ik denk dat er heus wel een mouw aan te passen is gezien de zomervakantie. Ik denk dat jouw vervanger het ook prettig vind om gewoon het schooljaar met jouw klas af te maken...
Sterkte!
21 mei...
Ik vond het ook erg snel..
Balen Mama, dat het er dus nog niet door is :S
Sun, ik stuur je even een PB!
En wanneer begint je zomervakantie? Hoe heb je het parttime werken geregeld? Ik neem aan dat je na de vakantie parttime zou gaan werken, maar kan dat ook ingaan per 21 mei? Hoe zit het met opvang? Dat moet nu ook drie maanden eerder.
Kortom, vraag volgende maand een gesprek aan met je directeur en laat vooral blijken dat je niet lekker in je vel zit. Dan is het ookniet zo'n verrassing als jijje vanaf 21 mei ziek meld. En dat zijn maar 5 of 6 weekjes tot de zomervakantie.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Goed, nog een keer dan maar..
Het gaat naar omstandigheden best goed met haar. Ze ligt nog steeds op de IC lekker warm in een couveuse. Ze heeft een slangetje met een dopje met zuurstof op haar neus. Deze blaast continu lucht in haar longen, zodat haar longblaasjes niet dichtklappen en ze er dus aan herinnerd wordt om door te ademen.
Ze ademt gelukkig wel gewoon zelfstandig, al vanaf het begin.
Verder moet ze af en toe nog even onder de lamp, omdat ze net op de grens zit van het teveel geel zien.
Omdat ze moeilijk te prikken is en haar handjes en voetjes ondertussen helemaal blauw zijn, hebben ze vanmiddag een lange lijn (???) aangelegd. Deze zit in haar armpje, en is minder fijn voor haar, maar blijft wel beter zitten.
Morgen krijgen we hopelijk de uitslag van de ruggenprik, deze hadden ze genomen om te kijken of er geen infectie in haar hersenvocht zit, zo ja kan de antibiotica die ze sowieso al krijgt gerichter worden.
En dan maar afwachten tot er plek is in het Sint fransiscus..
Het gaat naar omstandigheden best goed met haar. Ze ligt nog steeds op de IC lekker warm in een couveuse. Ze heeft een slangetje met een dopje met zuurstof op haar neus. Deze blaast continu lucht in haar longen, zodat haar longblaasjes niet dichtklappen en ze er dus aan herinnerd wordt om door te ademen.
Ze ademt gelukkig wel gewoon zelfstandig, al vanaf het begin.
Verder moet ze af en toe nog even onder de lamp, omdat ze net op de grens zit van het teveel geel zien.
Omdat ze moeilijk te prikken is en haar handjes en voetjes ondertussen helemaal blauw zijn, hebben ze vanmiddag een lange lijn (???) aangelegd. Deze zit in haar armpje, en is minder fijn voor haar, maar blijft wel beter zitten.
Morgen krijgen we hopelijk de uitslag van de ruggenprik, deze hadden ze genomen om te kijken of er geen infectie in haar hersenvocht zit, zo ja kan de antibiotica die ze sowieso al krijgt gerichter worden.
En dan maar afwachten tot er plek is in het Sint fransiscus..
Lejow- Lady Post-a-lot
Darius schreef:Lejow schreef:Darius schreef:Lejow: wanneer moet je nu volgens de brief weer aan het werk? (zijn ze trouwens snel mee hoor) En ik denk dat er heus wel een mouw aan te passen is gezien de zomervakantie. Ik denk dat jouw vervanger het ook prettig vind om gewoon het schooljaar met jouw klas af te maken...
Sterkte!
21 mei...
En wanneer begint je zomervakantie? Hoe heb je het parttime werken geregeld? Ik neem aan dat je na de vakantie parttime zou gaan werken, maar kan dat ook ingaan per 21 mei? Hoe zit het met opvang? Dat moet nu ook drie maanden eerder.
Kortom, vraag volgende maand een gesprek aan met je directeur en laat vooral blijken dat je niet lekker in je vel zit. Dan is het ookniet zo'n verrassing als jijje vanaf 21 mei ziek meld. En dat zijn maar 5 of 6 weekjes tot de zomervakantie.
9 juli
Ik zou na de vakantie 3 dagen gaan werken, en we hebben ook pas opvang per augustus
Het gaat dan om 7 weken..
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Darius schreef:Lejow schreef:Darius schreef:Lejow: wanneer moet je nu volgens de brief weer aan het werk? (zijn ze trouwens snel mee hoor) En ik denk dat er heus wel een mouw aan te passen is gezien de zomervakantie. Ik denk dat jouw vervanger het ook prettig vind om gewoon het schooljaar met jouw klas af te maken...
Sterkte!
21 mei...
9 juli
Ik zou na de vakantie 3 dagen gaan werken, en we hebben ook pas opvang per augustus
Het gaat dan om 7 weken..
Wie draait jouw klas nu? Of je in mei of in augustus drie dagen gaat werken scheelt wel twee maanden fulltime salaris. Joh, gewoon ziekmelden. Duidelijk voor je directeur, ouders van jouw klas, collega's en je invaller.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
De onderwijsassistent, omdat er voor mijn verlof nog niemand was..
Tenminste er was iemand die 2 dagen zou doen, die nu het verlof vam mijn collega doet. Dat sloot namelijk naadloos op elkaar aan.
Alleen dan was er nog een gat van 3 dagen.
Begreep dat ze nu op zoek zijn naar een fulltimer..
Tenminste er was iemand die 2 dagen zou doen, die nu het verlof vam mijn collega doet. Dat sloot namelijk naadloos op elkaar aan.
Alleen dan was er nog een gat van 3 dagen.
Begreep dat ze nu op zoek zijn naar een fulltimer..
Lejow- Lady Post-a-lot
Ah jeetje Lejow, wat ontzettend verdrietig om te lezen . Het kwam ook allemaal zo onverwacht, kan me voorstellen dat je het maar moeilijk kan bevatten.
Ik weet niet goed wat ik moet zeggen, maar ik wil je wel even een hele dikke knuffel geven
Ik weet niet goed wat ik moet zeggen, maar ik wil je wel even een hele dikke knuffel geven
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Jemig lejow jullie maken ook wat mee zeg.
Ik heb nog niet eens half een idee geloof ik van wat jullie nu door maken/voelen.
Dikke
Kan me heel goed voorstellen dat het je allemaal even teveel wordt/je het niet beseft.
Ik heb nog niet eens half een idee geloof ik van wat jullie nu door maken/voelen.
Dikke
Kan me heel goed voorstellen dat het je allemaal even teveel wordt/je het niet beseft.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Dank jullie wel!
Een vriendin zei ook al 'Ik kan er niets aan doen, maar dit is echt weer iets voor jullie'.
En dat is ook wel waar, dingen krijgen bij ons vrijwel altijd een bizar, raar, of vreemd randje..
Een vriendin zei ook al 'Ik kan er niets aan doen, maar dit is echt weer iets voor jullie'.
En dat is ook wel waar, dingen krijgen bij ons vrijwel altijd een bizar, raar, of vreemd randje..
Lejow- Lady Post-a-lot
Sterkte Lejow!!
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Even een knuffel voor jou!
Lees trouwens iets over het St. F.ranciscus, had verwacht dat ze misschien naar het S.ophia zou gaan? Waarom niet daarheen?
Lees trouwens iets over het St. F.ranciscus, had verwacht dat ze misschien naar het S.ophia zou gaan? Waarom niet daarheen?
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Sarah1985 schreef:Ik vind het zo erg om te lezen hoe jij je voelt. Lijkt me echt verschrikkelijk als je meisje zo ver weg is en je er niet bij kan zijn. eigenlijk best raar dat de moeder niet bij haar kindje mag blijven.
Helemaal mijn gedachten. Sterkte Lejow, ik vind je dapper!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Sterkte Lejow!
Ik hoop dat er snel meer duidelijkheid is over je verlof/ziekteperiode. En ik ga duimen draaien dat jullie kleine B. snel naar R. mag verhuizen!
Ik hoop dat er snel meer duidelijkheid is over je verlof/ziekteperiode. En ik ga duimen draaien dat jullie kleine B. snel naar R. mag verhuizen!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Parisienne schreef: Even een knuffel voor jou!
Ze is al te sterk voor het kinderziekenhuis, daar liggen Kindjes die de plek harder nodig hebben. Die.bijv nog aan de beademing liggen enzo!
Lejow- Lady Post-a-lot
Oke, eigenlijk dus een 'goed teken'. Hoop dat ze snel naar R.'dam overgeplaatst kan worden.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Parisienne schreef:Oke, eigenlijk dus een 'goed teken'. Hoop dat ze snel naar R.'dam overgeplaatst kan worden.
Ja, inderdaad!
Lejow- Lady Post-a-lot
Lees dit topic nu pas. Arme jij! Heel veel sterkte meid, kan me niet voorstellen hoe je je voelt nu!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ach Lejow, heel begrijpelijk dat je je zo voelt! Praat/ schrijf erover, dat helpt je het een plekje te geven, maar dat doe je al lees ik. Ik wil jullie de komende tijd heel veel sterkte wensen!
Over je verlof...een kennis van me is ook te vroeg bevallen (26w) en zij is toen haar officiele verlof was afgelopen in de ziektewet gegaan. Haar werkgever gunde haar de 10w verlof vanaf het moment dat haar kindje thuis was. Misschien dat jij dat ook kunt regelen?
Nogmaals heel veel sterkte!
Over je verlof...een kennis van me is ook te vroeg bevallen (26w) en zij is toen haar officiele verlof was afgelopen in de ziektewet gegaan. Haar werkgever gunde haar de 10w verlof vanaf het moment dat haar kindje thuis was. Misschien dat jij dat ook kunt regelen?
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Teddyaapje schreef:Ach Lejow, heel begrijpelijk dat je je zo voelt! Praat/ schrijf erover, dat helpt je het een plekje te geven, maar dat doe je al lees ik. Ik wil jullie de komende tijd heel veel sterkte wensen!
Daar wil ik wel voor gaan ja.. Als ik me bedenk dat de eerste week al bijna voorbij is :S
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow wacht het eerst eens af allemaal. Snap dat het erg veel is ineens maar maak verdere brieven van het uwv gewoon niet open ofzo. Wacht af hoe ze het doet, straks is ze eerder thuis dan je denkt, hoop het, en heb je dan 'gewoon' verlof en gaat dat prima! Anders zijn er heus wel oplossingen.
Je zal helaas over een hele poos toch weer aan het werk moeten, en dat is nu nog moeilijker want je wilt dr extra beschermen (heb ik zelfs al met reflux!). Niet aan denken nog! Nu even 'vechten' en dan thuis genieten!
Je zal helaas over een hele poos toch weer aan het werk moeten, en dat is nu nog moeilijker want je wilt dr extra beschermen (heb ik zelfs al met reflux!). Niet aan denken nog! Nu even 'vechten' en dan thuis genieten!
Gast- Gast
Pagina 5 van 13 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13
Soortgelijke onderwerpen
» De wereld gaat gewoon door....
» Geld afgeschreven door Nationaal Spaarfonds door fout
» Ruzie ontploft door, tja door wat eigenlijk.
» Draait jouw leven om je kind?
» Kinderen en digitale wereld
» Geld afgeschreven door Nationaal Spaarfonds door fout
» Ruzie ontploft door, tja door wat eigenlijk.
» Draait jouw leven om je kind?
» Kinderen en digitale wereld
Pagina 5 van 13
Permissies van dit forum: