Foto's sneeuwpret
+24
Teddyaapje
Minx
M@niek
Jade
Blue flower
Bloem86
Smaragdje
-Ieniemienie-
Mida4you
Jazzlyn
Flower_L
koNijntje
Parisienne
Liadan
Océane
Ugly Betty
Steep
mickey
Fiwen
Flip Fluitketel
PiP
Viva
Jezzie
nillis
28 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Foto's sneeuwpret
* Sorry voor de grote foto *
Bloem86- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10
*
Mijn heerlijke ventje, de eerste stapjes onwennig maar daarna dolle pret, lopen vond hij niks maar kruipen en rollen 1 groot feest. Naar binnen wilde hij niet meer, maar toen beide broeken (pyjama broek onder zijn broek) echt doorweekt waren moest hij wel, hij heeft een uur gehuild
Mijn heerlijke ventje, de eerste stapjes onwennig maar daarna dolle pret, lopen vond hij niks maar kruipen en rollen 1 groot feest. Naar binnen wilde hij niet meer, maar toen beide broeken (pyjama broek onder zijn broek) echt doorweekt waren moest hij wel, hij heeft een uur gehuild
Laatst aangepast door Blue flower op ma 6 feb 2012 - 1:24; in totaal 1 keer bewerkt
Blue flower- Prater
- Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Wat een schatjes allemaal!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Hier een paar foto's van onze wandeling gisteren door de sneeuw:
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Bloem86 schreef:
* Sorry voor de grote foto *
Zie ik dat goed, heeft ze het mutsje op dat ik heb gemaakt? Superleuk om te zien!
Gast- Gast
Rejoy. schreef:Onze dochter moest er niet veel van weten. Toen er sneeuw aan haar handen kwam moest ze hard huilen. Later durfde ze ook niet meer door de sneeuw te lopen.
+1, F.elice moet er ook niks van hebben. Ze blijft gewoon staan en gaat heel hard huilen.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Wat een leuke foto's allemaal,
wat ik me wel altijd af vraag waarom doen wij zelf onze sjaal onder de jas en bij kinderen er boven??
wat ik me wel altijd af vraag waarom doen wij zelf onze sjaal onder de jas en bij kinderen er boven??
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ik heb (nog) geen foto's van T. in de sneeuw, zal dr vanmiddag denk ik een paar maken als ik bij mn ouders ben. Maar wat zijn alle kindjes groot geworden zeg! Nu ze allemaal kunnen lopen lijken ze echt veel ouder opeens!
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Max vond het op de slee niet zo leuk. Samen met mama wel en papa maar trekken . De sneeuw zelf vond hij wel erg interresant. (sorry voor de grote foto's krijg ze niet kleiner:oops: )
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
***** Jammer dan!
Laatst aangepast door L!ND@ op za 11 feb 2012 - 6:44; in totaal 1 keer bewerkt
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Hoop niet dat ik hiermee allemaal boze mama's en kinderbescherming achter mij aankrijg, maareh...dit was mijn middagje sneeuwpret!
Ik wilde even sleeen met mijn zoon en vroeg aan mijn vriend of hij even een foto wilde maken. Ik trok heel voorzichtig en vriendlief maakte precies op het juiste eh...tja...moment de foto!
Mijn zoontje keek verschrikt om zich heen en moest daarna wel even huilen.
Heb hem getroost en daarna hebben we verder gespeeld.
Maar stiekum, moest ik wel heel hard lachen...
Hij heeft er niets aan overgehouden, misschien een sneeuwfobie?!
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Hahaha, wat een leuke foto! Ach... die sneeuw fobie zal wel meevallen. Mijn zus is vroeger ook van de slee gevallen, maar mijn vader kwam daar pas een meter of 10 verderop achter. Mijn zus lag op haar rug in de sneeuw, ze had de grootste lol
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind het stiekem ook een hilarische foto
Hier is l vrijdag ook op de kant gevlogen, trok hem iets te fanatiek door de bocht.
Hier is l vrijdag ook op de kant gevlogen, trok hem iets te fanatiek door de bocht.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
haha holagirl echt grappig, het arme kind Hij komt er wel weer bovenop denk ik...
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Flower_L schreef:Ik vind het stiekem ook een hilarische foto
Hier vanmorgen vd bult..oepsie vloog over stoeprandje heen, stond stil en klapte om. Eerst ging Y. Lachen maar zodra we dichterbij kwamen ze ging huilen
Gast- Gast
Holagirl: M.ax is ook van de slee gevallen. 2x:oops: . Gister met het over een bultje gaan en vandaag met schuin gaan tussen de stoep en en gras. Gelukkig wel allebei toen hij stil stond en mijn man probeerde verder te trekken. Van gister was ik net aan het filmen.
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» kerstkaarten fotos
» Kerstsfeer fotos
» Fotos op het forum
» Fotos kapsel gezocht!
» fotos afdrukken/fotoboek
» Kerstsfeer fotos