Carnavalspakjes
+4
meisjesmama
duckie
vickie
Linda
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Carnavalspakjes
Ik ben op zoek naar een leuk carnavalspakje voor mijn zoontje. Heb bij de Hema wel pakjes zien hangen, maar dat zijn allemaal grote maten (of vanaf 4 jaar). Weet iemand waar er (niet al te dure) carnavalspakjes te koop zijn in maat 80-86?
Gast- Gast
Re: Carnavalspakjes
In het boekje van de trekpleister zag ik carnavalspakjes, ik weet alleen niet welke maat.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zag ze bij Toychamp maar die zit niet overal. Verder hebben ze hier bij de Intertoys, Blokker, Zeeman ook pakjes, maar ik weet niet of dat in zo'n kleine maatjes zit.
Gast- Gast
Bij de v&d hebben ze leuke carnavalspakjes maar dat is per filiaal verschillend.Ik heb een heel leuk tirolerpakje gekocht voor mijn zoontje voor 10euro.
vickie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 57
Punten : 67
ik zag bij de aldi wat en kruidvat ook maar weet geen maten
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Ik heb een heel schattig muizenpakje maat 80/86 wat ik op mp wil gaan zetten. Geen idee of het pakje makkelijk door een brievenbus past.
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10
meisjesmama schreef:Ik heb een heel schattig muizenpakje maat 80/86 wat ik op mp wil gaan zetten. Geen idee of het pakje makkelijk door een brievenbus past.
Mocht Nera daar geen interesse in hebben dan heb ik dat wel.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Je kunt ook zelf iets improviseren. Ezra is als baby als piraat gegaan.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Bij de Makro hebben ze heel veel carnavalspakjes.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Bij de (grotere) blokker hebben ze pakjes vanaf maatje 80. Het er leuke gezien voor 10,- maar wij hebben besloten niks voor T. te kopen. Hij gaat toch alleen mee naar de optocht en dan zit hij bij mij op de rug onder de draagjas...beetje zonde dus. Ik schmink hem wel een zwart neusje ofzo...
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Was er interesse in het muizenpakje anders zet ik het op mp.
meisjesmama- Kletskop
Coccinelle schreef:meisjesmama schreef:Ik heb een heel schattig muizenpakje maat 80/86 wat ik op mp wil gaan zetten. Geen idee of het pakje makkelijk door een brievenbus past.
Mocht Nera daar geen interesse in hebben dan heb ik dat wel.
Ik stuur je een Pm. Nera ziet er vanaf.
meisjesmama- Kletskop
Bruintje Beer schreef:Bij de Makro hebben ze heel veel carnavalspakjes.
+1 echt een heleboel! (ik houd er niet van, en we doen er ook niks aan)
Gast- Gast
Tja, maar als je geen pasje hebt van de Makro kom er niet naar binnen ...
Op MP staan ook ontzettend veel carnavalspakjes voor dumpprijzen en vaak maar 1x gedragen (zegt men haha). Zo heb ik een boevenpakje op de kop weten te tikken voor maar 6 euro, nou voor die prijs haal je ze niet in de winkel hoor! En uiteindelijk vond/vind ik een boevenpakje toch iets meer bij B. passen dan een muizenpakje, al was/is hij wel erg leuk!
Op MP staan ook ontzettend veel carnavalspakjes voor dumpprijzen en vaak maar 1x gedragen (zegt men haha). Zo heb ik een boevenpakje op de kop weten te tikken voor maar 6 euro, nou voor die prijs haal je ze niet in de winkel hoor! En uiteindelijk vond/vind ik een boevenpakje toch iets meer bij B. passen dan een muizenpakje, al was/is hij wel erg leuk!
Gast- Gast
Ik koop ook veel kleding via MP hoor, maakt toch niets uit? En zoals nu voor misschien wel die enkele x is het toch goed?
Gast- Gast
Ja idd Anniej, het is eigenlijk alleen maar voor op het kdv, daar gaat hij op maandag heen, dus ook carnavalsmaandag, mogen ze verkleed komen . Heb ook een skipakje via MP gekocht, heel goedkoop ook, komt deze week binnen!
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: