Hoe is het met..
+17
rapa nui
Roze Roos
Makamba
banjer49
Phileine
May
Yzma
Merai
Lotus
TGR
Qiara
Cherique
xxjojootjexx
Caroow
Cheesegirl
Zwerver
Zwoesj
21 plaatsers
Pagina 4 van 5
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Hoe is het met..
TGR schreef:Isa schreef:Niet meer samenwonen, TGR?
Nee, niet meer samenwonen inderdaad. Geen ruzie of drama's zijn er aan vooraf gegaan hoor, ik wil niet meer in een relatie zitten, that's all.
Knap dat je de knoop hebt doorgehakt, sterkte!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Chunk is niet meer.Purple schreef:Oh, en ik mis Chunk en vraag me af hoe het met haar is na haar operatie!
Het herstel na de operatie is niet helemaal verlopen zoals gehoopt en verwacht. Dit jaar wordt er gekeken of ze nog een keer geopereerd moet worden, want na de operatie is ze er helaas niet op vooruit gegaan. Chunk is een sterke vrouw, dus slaat zich er weer doorheen, maar dit valt natuurlijk vies tegen. Ik hoop zo voor haar dat dit jaar eindelijk wel de juiste oplossing komt, zodat ze buiten die krukken kan.
Yzma- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 392
Wat naar om te horen! Dat moet erg moeilijk zijn. Ik hoop ook dat er voor haar een goede oplossing komt.Yzma schreef:Chunk is niet meer.Purple schreef:Oh, en ik mis Chunk en vraag me af hoe het met haar is na haar operatie!
Het herstel na de operatie is niet helemaal verlopen zoals gehoopt en verwacht. Dit jaar wordt er gekeken of ze nog een keer geopereerd moet worden, want na de operatie is ze er helaas niet op vooruit gegaan. Chunk is een sterke vrouw, dus slaat zich er weer doorheen, maar dit valt natuurlijk vies tegen. Ik hoop zo voor haar dat dit jaar eindelijk wel de juiste oplossing komt, zodat ze buiten die krukken kan.
Is ze helemaal gestopt met het forum?
Gast- Gast
Yvaine schreef:Wat naar om te horen! Dat moet erg moeilijk zijn. Ik hoop ook dat er voor haar een goede oplossing komt.Yzma schreef:Chunk is niet meer.Purple schreef:Oh, en ik mis Chunk en vraag me af hoe het met haar is na haar operatie!
Is ze helemaal gestopt met het forum?
Ik heb haar al wel gespot dacht ik? Onder een andere naam dus zeg niks, maar heb haar wel herkend.
Gast- Gast
TGR schreef:
Nee, niet meer samenwonen inderdaad. Geen ruzie of drama's zijn er aan vooraf gegaan hoor, ik wil niet meer in een relatie zitten, that's all.
Ik vind het ook knap van je dat je de beslissing durfde te nemen. Maar wie weet is het nu voor jou even beter voor je.
Jammer dat het zo slecht ging met de operatie van Chunk. Ik weet nog wel hoe sterk haar persoonlijkheid is. Ik hoop dat ze ooit eens zonder die krukken mag!
Gast- Gast
Ik ben wel benieuwd hoe het met A* gaat. Maar ik heb geen idee of ze wel mee is naar dit forum.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
May schreef:Ik ben wel benieuwd hoe het met A* gaat. Maar ik heb geen idee of ze wel mee is naar dit forum.
Die is er wel, maar onder een andere naam.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben benieuwd hoe het met Isa en Cathy is? Zijn jullie geen vriendinnen meer, las ik dat nou goed?
Gast- Gast
ben ook benieuwd hoe het met sterremaan gaat??
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
_Donnaa schreef:En ben je alweer wakker? Ik netQiara schreef:_Donnaa schreef:Nou ik ben thuis hoor, weten jullie het even, haha.
Ik ben nu een klein uurtje thuis, zo lekker slapen :-)
Ik zag dit net pas. Ik was rond 3'en wakker...
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Vilein schreef:May schreef:Ik ben wel benieuwd hoe het met A* gaat. Maar ik heb geen idee of ze wel mee is naar dit forum.
Die is er wel, maar onder een andere naam.
Ah oke, dank je
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Dat vraag ik me ook af ja.Jen_ schreef:Ik ben benieuwd hoe het met Isa en Cathy is? Zijn jullie geen vriendinnen meer, las ik dat nou goed?
Gast- Gast
banjer49 schreef:ben ook benieuwd hoe het met sterremaan gaat??
Ik ook.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Misschien heel gewaagd, maar ik vraag me af hoe het met Marin en haar relatie gaat.
Gast- Gast
Storm schreef:Misschien heel gewaagd, maar ik vraag me af hoe het met Marin en haar relatie gaat.
Ik ook wel, helemaal nadat ik zag dat haar bed ingewijd was..
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Ja, daar dacht ik van de week ook nog even aan. Verder ben ik benieuwd of Kreng op Yes ook mee is gegaan. Ik heb haar hier nl. nog niet ontdekt en vind dat best jammer. Of heeft ze een nieuwe naam?
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Lieve Allemaal,
Het ging inderdaad even minder met mij. En ben er helaas nog niet helemaal.
Maar met oud en nieuw ging het flink mis. Mijn pomp was leeg dus moest halsoverkop naar Zwolle. Daar hebben ze hem weer gevuld. Maar helaas alle kruit verschoten.
Die middag door het vele vuurwerk schoot ik in een flinke spasme. Waar ik niet meer uit kwam. Door gedoe van de artsen. Hebben ze mij 24 uur gewoon thuis laten liggen. Uiteindelijk moest ik wel weer opgenomen worden. Helaas op een voor mij totaal verkeerde afdeling. Maar doordat de artsen niet met elkaar op een lijn willen liggen. Moest ik maar ergens gedumpt worden. Dus goed daar met Sonde en alles wat erbij komt kijken. Weer energie gekregen en vocht. En medicatie. Er weer uitgekomen. En ja daar moet ik nog steeds van bij komen.
Ik ben nu gewoon weer thuis. En ja ik heb in Februari een belangrijke afspraak staan. Waar alles een beetje vanaf hangt. En als ik die heb gehad. Kan ik in gesprek met de hoofdbehandelaar in Leiden. Over hoe ik nu verder moet. want ik verlies helaas steeds meer. En dat wil ik niet. :flower:
Marin onwijs bedankt voor je lieve kaartje en lieve woorden. Die doen een mens goed.. Dankje wel.. Jou kaart komt snel.. Ben nog even aan het zoeken naar het juiste voor jou..
Het ging inderdaad even minder met mij. En ben er helaas nog niet helemaal.
Maar met oud en nieuw ging het flink mis. Mijn pomp was leeg dus moest halsoverkop naar Zwolle. Daar hebben ze hem weer gevuld. Maar helaas alle kruit verschoten.
Die middag door het vele vuurwerk schoot ik in een flinke spasme. Waar ik niet meer uit kwam. Door gedoe van de artsen. Hebben ze mij 24 uur gewoon thuis laten liggen. Uiteindelijk moest ik wel weer opgenomen worden. Helaas op een voor mij totaal verkeerde afdeling. Maar doordat de artsen niet met elkaar op een lijn willen liggen. Moest ik maar ergens gedumpt worden. Dus goed daar met Sonde en alles wat erbij komt kijken. Weer energie gekregen en vocht. En medicatie. Er weer uitgekomen. En ja daar moet ik nog steeds van bij komen.
Ik ben nu gewoon weer thuis. En ja ik heb in Februari een belangrijke afspraak staan. Waar alles een beetje vanaf hangt. En als ik die heb gehad. Kan ik in gesprek met de hoofdbehandelaar in Leiden. Over hoe ik nu verder moet. want ik verlies helaas steeds meer. En dat wil ik niet. :flower:
Marin onwijs bedankt voor je lieve kaartje en lieve woorden. Die doen een mens goed.. Dankje wel.. Jou kaart komt snel.. Ben nog even aan het zoeken naar het juiste voor jou..
Het viel mij ook al op dat ik al een tijdje niets van je had gelezen hierzo.
Wat vervelend dat het op het moment niet goed met je gaat. Ik hoop dat je toch snel weer wat vooruit gaat.
veel sterkte in ieder geval
Wat vervelend dat het op het moment niet goed met je gaat. Ik hoop dat je toch snel weer wat vooruit gaat.
veel sterkte in ieder geval
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
Fijn om weer wat van je te horen, Sterremaan, maar vervelend dat het niet zo goed met je gaat. Hopelijk ga je snel weer wat vooruit. Sterkte!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Lief van jullie dank je wel.. Maar Sterremaan zou Sterremaan niet zijn. Als ze er weer boven op kroop
Sterremaan, wat heftig zeg en naar van die fouten van artsen omdat ze niet op een lijn liggen. Gelukkig gaat het al wat beter! Sterkte verder!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Wat heftig Sterremaan! Ik hoop dat je snel weer een beetje bijkomt! Ik denk aan je en ik blijf bewondering hebben voor hoe positief je altijd bent!
(mocht je je afvragen wie ik ben, ik was Donderwolkje)
(mocht je je afvragen wie ik ben, ik was Donderwolkje)
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pagina 4 van 5
Permissies van dit forum: