Hoe is het met..
+17
rapa nui
Roze Roos
Makamba
banjer49
Phileine
May
Yzma
Merai
Lotus
TGR
Qiara
Cherique
xxjojootjexx
Caroow
Cheesegirl
Zwerver
Zwoesj
21 plaatsers
Pagina 2 van 5
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Hoe is het met..
Dat je het weg krijgt Donnaa..!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Carola589 schreef:Dat je het weg krijgt Donnaa..!
Nou het zit zo.. Mijn ouders eten normaal `s middags warm.. Dus doorgaans als ik in het weekend wel eens 'vroeg' van bed kom, dan zit ik ook direct aan een warme maaltijd.. Nu was ik zelfs al 2 uur wakker voordat ik ging eten, dus dat valt dan weer mee..
Ik zou er niet zelf voor kiezen hoor, haha..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Carola589 schreef:Dat je het weg krijgt Donnaa..!
Nou het zit zo.. Mijn ouders eten normaal `s middags warm.. Dus doorgaans als ik in het weekend wel eens 'vroeg' van bed kom, dan zit ik ook direct aan een warme maaltijd.. Nu was ik zelfs al 2 uur wakker voordat ik ging eten, dus dat valt dan weer mee..
En 's avonds eten jullie dan brood ofzo?
Heb je dit altijd al zo gedaan?
Hoor je tegenwoordig bijna nooit meer volgens mij.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Ja, dan eten we `s avonds brood.. Het is altijd al zo gegaan.. Mijn moeder kan er niet tegen om `s avonds warm te eten, dan krijgt ze buikpijn. Dus ook al ze alleen was voorheen, dan at ze warm. Tegenwoordig is mijn vader arbeidsongeschikt en dus thuis en dan eten ze samen warm, vinden ze fijn.Carola589 schreef:_Donnaa schreef:Carola589 schreef:Dat je het weg krijgt Donnaa..!
En 's avonds eten jullie dan brood ofzo?
Heb je dit altijd al zo gedaan?
Hoor je tegenwoordig bijna nooit meer volgens mij.
Echt oldskool haha..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Carola589 schreef:Dat je het weg krijgt Donnaa..!
Als ik gewoon vroeg opsta doordeweeks heb ik altijd zo'n zin in bami.. Ik wil elke dag wel beginnen met een warme maaltijd!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Caroow schreef:_Donnaa schreef:Carola589 schreef:Dat je het weg krijgt Donnaa..!
Als ik gewoon vroeg opsta doordeweeks heb ik altijd zo'n zin in bami.. Ik wil elke dag wel beginnen met een warme maaltijd!
Voor je lichaam is het iig wel heel gezond!
's morgens eten als een keizer, 's middags als een burger en 's avonds als een zwerver.. Wij nederlanders draaien dat tegenwoordig om.. Heel ongezond eigenlijk.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10
Brennuss, lief dat je het vraagt! Het is, volgens mij, heel goed gegaan. Heb de laatste dagen veel zelf kunnen doen en ontdekken, en doordat het gigantisch druk en chaotisch was gisteren heb ik de hele unit alleen moeten draaien; en dat ging prima. Wel paar kleine foutjes gemaakt, maar was er zelf al achtergekomen, dus dat scheelt Haha, en daar heb ik weer een hoop van geleerd. Ze waren tevreden over me, ik haal er veel voldoening uit en de tijd vliegt om, dus ik zit daar prima.
Gast- Gast
Sounds good Isabella! Wel weer heel wat anders dan je vorige baan, dat zal wel even wennen zijn. En hoe was de verjaardag van je vriend? Vond ie je cadeautjes leuk? En wat voor taart had je nou gemaakt?
Misschien kunnen we volgende week eens een keer afspreken.
Gast- Gast
Marin schreef:Sounds good Isabella! Wel weer heel wat anders dan je vorige baan, dat zal wel even wennen zijn. En hoe was de verjaardag van je vriend? Vond ie je cadeautjes leuk? En wat voor taart had je nou gemaakt?
Idd leuk om te horen dat je het naar je zin hebt . Maar ik ben ook wel nieuwsgierig, wanneer ga je eens mee? We gaan volgende week tapas eten op zaterdag, wil je mee? Of anders vrijdag borrel... Die gaat toch ook gewoon door of niet Marin?
Gast- Gast
Zeker weten! Ik heb alleen wel iets later rijles.. Dat is helaas nu wel even onhandig de komende tijd, omdat ik alleen op maandag en vrijdag kan. Maar ik kan rond kwart over 6 wel in de stad zijn. En zaterdag ben ik natuurlijk er bij! Lekker tapas.
En inderdaad Isabella, kom een keer mee, dat is zo gezellig.
En inderdaad Isabella, kom een keer mee, dat is zo gezellig.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Bitterkoek en haar vriend..
Wat lief dat je het vraagt! Met mij en mijn vriend is het weer prima. Zeker weten. Het was ff moeilijk voor mij en ook voor hem. Maar het gaat weer goed hoor. Nog een weekje en dan is ie weer thuis. Kan ik hem ook weer doodknuffelen.
Gast- Gast
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of Marjolaine hier ook komt?
En ik weet nog steeds niet wie Belgje (Bosbes?) nu is en ben benieuwd hoe het met haar is.
En ik weet nog steeds niet wie Belgje (Bosbes?) nu is en ben benieuwd hoe het met haar is.
Gast- Gast
Oh, en ik mis Chunk en vraag me af hoe het met haar is na haar operatie!
Gast- Gast
Fijn om te horen Bitterkoek!
Purple, Belgje komt hier nog wel onder een nieuwe naam. Ik weet niet of ik die mag zeggen of ook zelfs maar naar mag hinten. Ik weet ook niet precies wie jij bent trouwens.
Purple, Belgje komt hier nog wel onder een nieuwe naam. Ik weet niet of ik die mag zeggen of ook zelfs maar naar mag hinten. Ik weet ook niet precies wie jij bent trouwens.
Gast- Gast
Ik vind het jammer dat ik niet meer weet wie nou precies wie is. Net zoals met Bitterkoek en haar (helaas uit de tijd) moeder. Ik leefde altijd heel erg met iemand mee maar weet nu dus niet of zij het is...
Gast- Gast
Oh, ik ben echt benieuwd! Belgje, zou je mijn willen PMen?Marin schreef:
Marin, ik probeer anoniem te blijven. (voor zolang me dat lukt. )
Gast- Gast
Purple schreef:Ik vind het jammer dat ik niet meer weet wie nou precies wie is. Net zoals met Bitterkoek en haar (helaas uit de tijd) moeder. Ik leefde altijd heel erg met iemand mee maar weet nu dus niet of zij het is...
Ik heb je gepmt!
Gast- Gast
Nou ja ik weet dus ook niet of ik dat mag. Ik weet het door een persoonlijke pm van haar over iets anders. Maar ze is er dus nog wel, als dat je gerust stelt.
Gast- Gast
Ik bedoelde ook of Belgje mij even wou PMen. Snap wel dat jij niet alle info maar rond bazuint hoor.Marin schreef:Nou ja ik weet dus ook niet of ik dat mag. Ik weet het door een persoonlijke pm van haar over iets anders. Maar ze is er dus nog wel, als dat je gerust stelt.
Gast- Gast
Purple schreef:Ik vind het jammer dat ik niet meer weet wie nou precies wie is. Net zoals met Bitterkoek en haar (helaas uit de tijd) moeder. Ik leefde altijd heel erg met iemand mee maar weet nu dus niet of zij het is...
Zelf blijf je ook liever anoniem... Mij kan het eigenlijk weinig boeien. Als mensen willen dat ik weet wie ze zijn dan vertellen ze me dat uiteindelijk toch wel.
Gast- Gast
Ja, maar ik heb ook geen mensen die met me mee leefden over het één of ander. Ik miste haar gewoon, vond het jammer dat ik niet wist hoe het afgelopen was.Zusje van Bert schreef:
Zelf blijf je ook liever anoniem... Mij kan het eigenlijk weinig boeien. Als mensen willen dat ik weet wie ze zijn dan vertellen ze me dat uiteindelijk toch wel.
Gast- Gast
Marin // Ja, het is wel weer even wennen. Ik heb dit werk natuurlijk al gedaan, maar daar ben ik gestopt in augustus, dus dat is ook alweer even geleden. Maar het bevalt gelukkig erg goed! Al moet ik nog wel even wennen aan het werk sowieso. De verjaardag was gezellig, we waren lekker samen. Vandaag mijn ouders gehad en morgen komt er nog wat familie, het wordt lekker verdeeld haha. Ik heb uiteindelijk verse cake gebakken omdat we de taart alleen niet op zouden krijgen én ik te moe was van het werken en er echt geen tijd en energie voor had haha, maar hij vond hem er op het plaatje lekker uitzien, dus hij houdt hem tegoed! Het lijkt me leuk om af te spreken.
Zusjevanbert // zaterdag kan ik niet, maar voor vrijdag wil ik wel even kijken of dat lukt. Ik kan het niet garanderen, omdat ik even niet weet hoe het loopt qua energie met nieuw werk, maar met een beetje energie wil ik wel eens komen borrelen! Waar doen jullie dat meestal? En hoe laat ongeveer? en eten jullie dan ook wat; of alleen wat drinken? Wel eng haha
Zusjevanbert // zaterdag kan ik niet, maar voor vrijdag wil ik wel even kijken of dat lukt. Ik kan het niet garanderen, omdat ik even niet weet hoe het loopt qua energie met nieuw werk, maar met een beetje energie wil ik wel eens komen borrelen! Waar doen jullie dat meestal? En hoe laat ongeveer? en eten jullie dan ook wat; of alleen wat drinken? Wel eng haha
Gast- Gast
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pagina 2 van 5
Permissies van dit forum: