Hoe is het met..
+17
rapa nui
Roze Roos
Makamba
banjer49
Phileine
May
Yzma
Merai
Lotus
TGR
Qiara
Cherique
xxjojootjexx
Caroow
Cheesegirl
Zwerver
Zwoesj
21 plaatsers
Pagina 1 van 5
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Hoe is het met..
Bitterkoek en haar vriend..
XxXandra..
XxXandra..
Laatst aangepast door Smikkell op za 8 jan 2011 - 4:53; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Hahaha om kwart voor 4 vannacht zaten WC-eend en ik nog op msn.. Ik was half 4 wakker zojuist
Gast- Gast
Zo dan is het goed laat geworden Donnaa! Lekker dan he, uit te kunnen slapen!
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
_Donnaa schreef:Hahaha om kwart voor 4 vannacht zaten WC-eend en ik nog op msn.. Ik was half 4 wakker zojuist
Nou goodmorning! Slaap je dan vanavond wel ?
Gast- Gast
Thanks, haha!Gekje schreef:_Donnaa schreef:Hahaha om kwart voor 4 vannacht zaten WC-eend en ik nog op msn.. Ik was half 4 wakker zojuist
Nou goodmorning! Slaap je dan vanavond wel ?
Ja hoor, vanavond lekker met vriendinnen wijntjes drinken en dan uitgaan tot een uur of 6.. Dan slaap ik 'morgenochtend' wel weer hoor
Gast- Gast
Oké en maandag wel aan het werk? Denk dat je dan niet zó heel erg fit bent
Gast- Gast
Met wie? Of bedoel je gewoon iedereen die het leest? Want elke JOU van een ander is voor iedereen zichzelf natuurlijk.Zusje van Bert schreef:Ja, hoe gaat het met jou?
Gast- Gast
Gekje schreef:Met wie? Of bedoel je gewoon iedereen die het leest? Want elke JOU van een ander is voor iedereen zichzelf natuurlijk.Zusje van Bert schreef:Ja, hoe gaat het met jou?
Ik sprak de TO aan, jij dus in dit geval .
Gast- Gast
Ja, waarom niet?.. Dit is mijn gewone weekend ritme (alleen ben ik er op zaterdag meestal rond 2 uur uit).. Ik slaap morgen tot een uurtje of 2 en dan kan ik `s avonds wel weer heerlijk slapen.. Ik heb daar helemaal geen moeite mee..Gekje schreef:Oké en maandag wel aan het werk? Denk dat je dan niet zó heel erg fit bent
Gast- Gast
Met Isabella, hoe haar eerste werk week is bevallen.
En Donna, hoe het nu gaat tussen W. en jou.
Gast- Gast
@ Zusje van Bert,
Oh oké. Aha..
Met mij gaat het goed Stad en land afgelopen voor platte laarjes. Maar niks kunnen vinden. Nu lijkt het natuurlijk net alsof ik heel veel gelopen heb, maar onze stad is niet zo heel groot dus dat viel weer mee..
Ik voel me blij en zit lekker in mijn vel. Alles gaat op het moment best goed.
En met jou? Hoe is het met je broer?
Oh oké. Aha..
Met mij gaat het goed Stad en land afgelopen voor platte laarjes. Maar niks kunnen vinden. Nu lijkt het natuurlijk net alsof ik heel veel gelopen heb, maar onze stad is niet zo heel groot dus dat viel weer mee..
Laatst aangepast door Gekje op za 8 jan 2011 - 5:05; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
???Gekje schreef:Oh oké. Aha..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ja, waarom niet?.. Dit is mijn gewone weekend ritme (alleen ben ik er op zaterdag meestal rond 2 uur uit).. Ik slaap morgen tot een uurtje of 2 en dan kan ik `s avonds wel weer heerlijk slapen.. Ik heb daar helemaal geen moeite mee..Gekje schreef:Oké en maandag wel aan het werk? Denk dat je dan niet zó heel erg fit bent
My god.. Ik overleef dat echt niet. Maar goed. Ik ga ook eigenlijk nooit echt uit. Dus ben het ook niet gewend.
Gast- Gast
Gekje schreef:@ Zusje van Bert,
Oh oké. Aha..
Irritant he als je niet kunt slagen voor laarzen. Ik ken het probleem.
Met Bert gaat alles goed. Hij was gisteravond uit, iets te veel gedronken denk ik dus hij is nogal brak. Hij begint maandag aan een nieuwe baan dus beter rust hij de rest van het weekend gewoon uit. Maar ja, hem kennende zal hij vanavond ook wel weer doorhalen. Hij neemt het leven niet zo serieus.
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:Gekje schreef:@ Zusje van Bert,
Oh oké. Aha..
Irritant he als je niet kunt slagen voor laarzen. Ik ken het probleem.
Met Bert gaat alles goed. Hij was gisteravond uit, iets te veel gedronken denk ik dus hij is nogal brak. Hij begint maandag aan een nieuwe baan dus beter rust hij de rest van het weekend gewoon uit. Maar ja, hem kennende zal hij vanavond ook wel weer doorhalen. Hij neemt het leven niet zo serieus.
En met jou zelf? Wel lekker als je broer een beetje brak en lam is. Dan is hij thuis in elk geval rustig.
Gast- Gast
Ja ik kan nu weer zeggen 'goed'.. Met O&N hebben we 2 uren gepraat en gisteren ook weer heel lang en daarna zijn we romantisch naar zee geweest.. Heel leuk en het voelt (weer) goed..Brennuss schreef:
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ja ik kan nu weer zeggen 'goed'.. Met O&N hebben we 2 uren gepraat en gisteren ook weer heel lang en daarna zijn we romantisch naar zee geweest.. Heel leuk en het voelt (weer) goed..Brennuss schreef:
Aaahhh wat fijn
Gast- Gast
Ohhhh.. Ik ga ieder weekend uit en als het door de week gezellig is dan wordt het perongeluk ook nog wel eens half 2 voordat ik uit de kroeg kom. Dan sta ik 7 uur weer fris naast m`n bedje.. Ik heb niet zo heel veel slaap nodig als ik in een goed ritme zit. In het weekend slaap ik in verhouding behoorlijk veel..Gekje schreef:_Donnaa schreef:Ja, waarom niet?.. Dit is mijn gewone weekend ritme (alleen ben ik er op zaterdag meestal rond 2 uur uit).. Ik slaap morgen tot een uurtje of 2 en dan kan ik `s avonds wel weer heerlijk slapen.. Ik heb daar helemaal geen moeite mee..Gekje schreef:Oké en maandag wel aan het werk? Denk dat je dan niet zó heel erg fit bent
My god.. Ik overleef dat echt niet. Maar goed. Ik ga ook eigenlijk nooit echt uit. Dus ben het ook niet gewend.
Gast- Gast
Met oud en nieuw lag ik om kwart voor 1 al in bed. Om 6 uur ging mijn wekker en ik voelde me echt een slappe dweil.. Lijkt me heerlijk om niet veel slaap nodig te hebben. Ik lig er altijd wel op tijd in. Uur of 10. Ben dan smorgens wel op tijd weer wakker (7 uur half
Gast- Gast
Ik slaap zelf ook eigenlijk net iets te weinig. Dat is mijn ritme. Ik denk dat ik daardoor ook wat makkelijker door kan halen. Maar als ik dan eens langer door haal dan gebruikelijk ben ik ook wel gaar haha. Dat was dus met oud en nieuw ook. Kwam pas om half zes thuis ofzo en we sliepen nog wel in de stad waar we uit waren. Normaal ben ik tegenwoordig bij het uitgaan wel max half 2 thuis. Ik neem geen nachtbus meer in ieder geval, wel de laatste tram .
Met mij gaat het overigens ook wel goed alleen geen plannen voor vanavond. Heel gek is dat haha! Mss dat we toch nog even de stad in gaan, we zien wel .
Met mij gaat het overigens ook wel goed alleen geen plannen voor vanavond. Heel gek is dat haha! Mss dat we toch nog even de stad in gaan, we zien wel .
Gast- Gast
@Gekje, hahaha wat leuk van je! Ik was om 2 uur wakker. Ik had mijn wekker gezet om 12 uur, omdat ik niet de hele dag wou slapen! Ik ben om 2 uur uit bed gegaan, gedoucht en even de stad in geweest.
Ik ben benieuwd hoe Donnnaa haar ontbijtje was
Ik ben benieuwd hoe Donnnaa haar ontbijtje was
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Whahaha.. Ik heb heerlijk ontbeten met een bak nasi met taugee, kip en kroepoek!
Gast- Gast
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pagina 1 van 5
Permissies van dit forum: