Wikkeldeken
+13
PiP
sabje
Bruintje Beer
PapillonRose
shadow
Happy
kwak
Ezzer
Aimee
Smaragdje
Liadan
studiebol
Clapperdie
17 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Wikkeldeken
Hebben jullie een wikkeldeken gebruikt? het lijkt mij wel erg praktisch maar zijn best duur in aanschaf. Dus ben benieuwd naar jullie reacties.
Gr Clapperdie
Gr Clapperdie
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Re: Wikkeldeken
Ik weet niet precies wat je met een wikkeldeken bedoelt?
Ik heb wel van die omslagdoeken, die heb je gewoon bij de hema voor een tientje ofzo.
Ik heb wel van die omslagdoeken, die heb je gewoon bij de hema voor een tientje ofzo.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Zoiets bedoel ik. Die ik heb gezien zijn rond de 25 euro. Opzich niet heel duur maar als je het niet gebruikt wel zonde van het geld.
Clapperdie- Kletskop
dan zou ik er wel eentje kopen met zo'n uitsparing voor de gordels in de maxi-cosi. Wij hebben 'm bij onze dochter niet gehad, maar voor de volgende baby wil ik er wel eentje. Lijkt me erg handig, in het begin dragen ze nog geen jasjes.
Gast- Gast
Ik denk dat jij die laat zien idd ook wel duurder is.. bij de hema of de prenatal of de babydump hebben ze wel goedkopere..
zoiets kost 14 euro..
In tegenstelling tot wat Rejoy zegt hadden ze hier wel meteen een jasje aan. Gewoon van zachte stof.
Nou ik krijg het plaatje hier niet, maar als je bij hema zoekt op wikkeldeken dan krijg je hem te zien.
zoiets kost 14 euro..
In tegenstelling tot wat Rejoy zegt hadden ze hier wel meteen een jasje aan. Gewoon van zachte stof.
Nou ik krijg het plaatje hier niet, maar als je bij hema zoekt op wikkeldeken dan krijg je hem te zien.
Laatst aangepast door studiebol op do 2 feb 2012 - 6:17; in totaal 2 keer bewerkt
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Ik heb wel zo'n eentje ( lodger wrapper ) maar nooit gebruikt omdat het veel ste warm was. Maar voor de winter wel een prima ding.
Ik heb gewoon een omslagdoek gebruikt, een dunne.
Ik heb gewoon een omslagdoek gebruikt, een dunne.
Gast- Gast
Wij hebben er 1 die ook in de maxicosi kan. De eerste week veel gebruikt, daarna was het heel mooi weer en was het een tijd niet meer nodig. Ik gebruik 'm nog steeds als we naar het CB moeten. Toen het wat minder koud was, gebruikte ik 'm ook nog in de maxicosi, nu hebben we daar de voetenzak in.
Mijn dochter is in december geboren en bij haar hebben we vaker een omslagdoek gebruikt.
Maar het is hier niet zonde van het geld geweest in ieder geval.
Mijn dochter is in december geboren en bij haar hebben we vaker een omslagdoek gebruikt.
Maar het is hier niet zonde van het geld geweest in ieder geval.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Wij hadden er één die ook in de maxi-cosi kon. Deze hebben wij in het begin wel gebruikt. Zo duur was die dacht ik niet (van de kruidvat).
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Wij hebben er twee. Een goedkope van de hema en een wat duurdere van snooze baby. De snooze baby heeft uitsparingen voor de benen, maar dat is eigenlijk helemaal niet handig want ik denk dat zijn benen er pas inpassen als hij deen jaar of 1 is Die van de hema is ideaal; past in de maxi cosi en is gewoon handig om even snel om hem heen te slaan.
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Dat wordt dus even langs de Hema!
Thanks meiden voor de tips
Thanks meiden voor de tips
Clapperdie- Kletskop
Ik heb het deken van het plaatje wat je liet zien.
Ik vind hem ideaal. Hij is lekker groot zodat je kindje er lang in kan. Je kan hem ook in de maxicosi gebruiken. Verder is ie heerlijk zacht en lekker warm!
Ik heb er ook eentje van de prenatal waar 'beentjes' in zitten. Ook handig maar deze is een stuk kleiner dus die heb ik niet zo lang kunnen gebruiken.
Ik vind hem ideaal. Hij is lekker groot zodat je kindje er lang in kan. Je kan hem ook in de maxicosi gebruiken. Verder is ie heerlijk zacht en lekker warm!
Ik heb er ook eentje van de prenatal waar 'beentjes' in zitten. Ook handig maar deze is een stuk kleiner dus die heb ik niet zo lang kunnen gebruiken.
Ezzer- Fluisteraar
- Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10
ik had er 1 van de kruidvat, was best heel handig in het begin. Zeker als je alleen even naar de auto en van de auto naar binnen ging, dan hoefde je niet te mieren met een jasje.
al wil ik graag bij de volgende een ander soort denk ik, maar dat zie ik tzt wel.
al wil ik graag bij de volgende een ander soort denk ik, maar dat zie ik tzt wel.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Wij hebben een Lodger wrapper cotton, maar geen idee hoe die gaat bevallen want kleintje moet eerst komen .
Maar wij zijn voor deze gegaan omdat ie van de binnenkant van katoen is en niet van dat dikke fleece, lijkt me te warm in Mei.
Maar wij zijn voor deze gegaan omdat ie van de binnenkant van katoen is en niet van dat dikke fleece, lijkt me te warm in Mei.
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Ik heb er laatst een gekocht bij de kruitvat voor 5 euro (was toen 50% korting) De uitsparingen voor in de auto zijn inderdaad wel fijn.
shadow- Fluisteraar
- Aantal berichten : 244
Punten : 268
Ik had er eentje van Red Castle, de Baby Nomade. Wel erg prijzig (rond de 50 euro dacht ik), maar ik heb hem ook erg veel gebruikt. Ook geschikt voor in de maxi cosi, dat heb ik de eerste winter ook altijd gedaan. En op het CB gebruikt om haar in te wikkelen als ze uitgekleed was. Verder vooral in de wagenbak en de maxi cosi gebruikt. En heel in het begin ook weleens even binnen in huis als ze bij me in slaap viel, dan lag ze lekker warm. Ik vond hem ideaal!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Wij hadden er ook een wikkeldeken maar die was meer voor in bed omdat hij zich niet zo goed kon warm houden en voor het beter slapen.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Wij hadden ook die van de hema. Vond het een ideaal ding. Heeft al die tijd in de maxicosie gezeten. Als het echt koud was dan deed ik nog een fleece dekentje over zijn beentjes.
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
Vandaag bij Lief! de dagtopper een wrapper, wel roze, voor 25 euro!
http://www.lieflifestyle.nl/wrapper-7992
http://www.lieflifestyle.nl/wrapper-7992
Gast- Gast
Wij hadden een Lodger Wrapper, heb hem erg veel gebruikt.
Eerst als wikkeldoek en later als dekentje voor in de autostoel of buggy.
Achteraf had ik er wel liever 1 met gordeluitsparing gehad.
Onze dochter is in december geboren.
Ik zag hem MamaRosa, jammer dat hij niet blauw is!
Eerst als wikkeldoek en later als dekentje voor in de autostoel of buggy.
Achteraf had ik er wel liever 1 met gordeluitsparing gehad.
Onze dochter is in december geboren.
Ik zag hem MamaRosa, jammer dat hij niet blauw is!
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Ik heb er 1 van Bambino, was geloof ik iets van 12€. Heb hem in de kinderwagen gebruikt en nu gebruik ik hem ook vaak, als ik mijn zoontje naar bed breng. Hij is pas flink ziek geweest en bij ons is het in de hal niet echt warm, mede door de granieten vloer die er ligt. Dan wikkel ik hem lekker in als hij uit bed komt of naar bed gaat. In de maxi cosi gebruik ik een voetenzak
Gast- Gast
Clapperdie schreef:Zoiets bedoel ik. Die ik heb gezien zijn rond de 25 euro. Opzich niet heel duur maar als je het niet gebruikt wel zonde van het geld.
Ik heb deze, maar dan in het paars (volgens mij is hij van Jollein, o.a. bij Babydump te verkrijgen). Die lichte streep waar dit kindje met zijn armpje over heen ligt is klittenband, en kun je dus de gordeltjes van de Maxi Cosi doorheen doen, er zit ook een uitsparing in voor het gordeltje dat tussen de beentjes heen gaat. Ik vond/vind hem ideaal, echt lekker warm en zacht!
Deze dus:
Gast- Gast
Ik heb er 1 bij de Prenatal gekocht, die was 15 euro! Deze kunnen we trouwens ook in de maxi cosi gebruiken, dus miss. iets als de Hema niks heeft.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben steeds meer overtuigd om een wikkeldeken aan te schaffen! Van de week maar eens op pad :-)
Jammer dat de wikkeldeken van Lief niet in het blauw is idd!
Jammer dat de wikkeldeken van Lief niet in het blauw is idd!
Clapperdie- Kletskop
Vandaag even naar de hema geweest en heb daar de wikkeldeken gekocht! Nog geen 20 euro. Dus dat is goed te doen. Is niet super dik dus ik denk dat er nog wel een dekentje over heen moet als de kleine in de maxicosi gaat.
Je kan de wikkeldeken toch ook gewoon in de kinderwagenbak gebruiken? Dus wikkeldeken (eventueel los dekentje er boven) en daarna het afdekgedeelte van de kinderwagen zelf?
Je kan de wikkeldeken toch ook gewoon in de kinderwagenbak gebruiken? Dus wikkeldeken (eventueel los dekentje er boven) en daarna het afdekgedeelte van de kinderwagen zelf?
Clapperdie- Kletskop
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: