Dagstructuur in huis
+4
Zwerver
Darius
frolic
Susan
8 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Dagstructuur in huis
Susan schreef:Je kunt ook met pictogrammen werken. Wij hebben thuis een doos met alle soorten picto's, dat is wel vrij duur, maar je kunt ook Picto Selector op je computer zetten en dan kun je alle pictogrammen gewoon uitprinten en plastificeren. Je kunt ook foto's nemen. Op kinderdagverblijven gebruiken ze volgens mij de dagritmekaarten uit het Basproject, die zijn denk ik wel moeilijk te krijgen.
In plaats van zo'n waslijn zou ik persoonlijk liever een whiteboard nemen en magneetjes, die kun je ook op ooghoogte van je kind hangen.
Susan misschien is www.sclera.be ook een handige website voor je?
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
Nana schreef:Susan schreef:Je kunt ook met pictogrammen werken. Wij hebben thuis een doos met alle soorten picto's, dat is wel vrij duur, maar je kunt ook Picto Selector op je computer zetten en dan kun je alle pictogrammen gewoon uitprinten en plastificeren. Je kunt ook foto's nemen. Op kinderdagverblijven gebruiken ze volgens mij de dagritmekaarten uit het Basproject, die zijn denk ik wel moeilijk te krijgen.
In plaats van zo'n waslijn zou ik persoonlijk liever een whiteboard nemen en magneetjes, die kun je ook op ooghoogte van je kind hangen.
Susan misschien is www.sclera.be ook een handige website voor je?
Ik ken die site wel, maar wij hebben alle bestaande pictogrammen gewoon op kaartjes.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Nu een paar dagen verder heeft het me vooral onzeker gemaakt. begin me ineens af te vragen of ik misschien iets verkeerd doe. Maar bij mij is hij juist ontzettend ondeugend, echt een boefje en strond eigenwijs. In de klas is hij juist rustig en stil.
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:Nu een paar dagen verder heeft het me vooral onzeker gemaakt. begin me ineens af te vragen of ik misschien iets verkeerd doe. Maar bij mij is hij juist ontzettend ondeugend, echt een boefje en strond eigenwijs. In de klas is hij juist rustig en stil.
Nee dan zou ik me eerder afvragen of het psz iets verkeerd doet , bij JOU voelt hij zich goed , daar niet.
frolic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» eerst huis huren en dan zelfde huis kopen.
» Verschil tussen ouderlijk huis en huidig huis
» Stelling: Van huis huis uit......
» Urn in huis
» Een huis vol....
» Verschil tussen ouderlijk huis en huidig huis
» Stelling: Van huis huis uit......
» Urn in huis
» Een huis vol....
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: