Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagstructuur in huis

+4
Zwerver
Darius
frolic
Susan
8 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Dagstructuur in huis - Pagina 2 Empty Re: Dagstructuur in huis

Bericht  Nana do 2 feb 2012 - 11:01

Susan schreef:Je kunt ook met pictogrammen werken. Wij hebben thuis een doos met alle soorten picto's, dat is wel vrij duur, maar je kunt ook Picto Selector op je computer zetten en dan kun je alle pictogrammen gewoon uitprinten en plastificeren. Je kunt ook foto's nemen. Op kinderdagverblijven gebruiken ze volgens mij de dagritmekaarten uit het Basproject, die zijn denk ik wel moeilijk te krijgen.

In plaats van zo'n waslijn zou ik persoonlijk liever een whiteboard nemen en magneetjes, die kun je ook op ooghoogte van je kind hangen.

Susan misschien is www.sclera.be ook een handige website voor je?
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Susan do 2 feb 2012 - 11:10

Nana schreef:
Susan schreef:Je kunt ook met pictogrammen werken. Wij hebben thuis een doos met alle soorten picto's, dat is wel vrij duur, maar je kunt ook Picto Selector op je computer zetten en dan kun je alle pictogrammen gewoon uitprinten en plastificeren. Je kunt ook foto's nemen. Op kinderdagverblijven gebruiken ze volgens mij de dagritmekaarten uit het Basproject, die zijn denk ik wel moeilijk te krijgen.

In plaats van zo'n waslijn zou ik persoonlijk liever een whiteboard nemen en magneetjes, die kun je ook op ooghoogte van je kind hangen.

Susan misschien is www.sclera.be ook een handige website voor je?

Ik ken die site wel, maar wij hebben alle bestaande pictogrammen gewoon op kaartjes.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 3 feb 2012 - 22:30

Nu een paar dagen verder heeft het me vooral onzeker gemaakt. begin me ineens af te vragen of ik misschien iets verkeerd doe. Maar bij mij is hij juist ontzettend ondeugend, echt een boefje en strond eigenwijs. In de klas is hij juist rustig en stil.

Gast
Gast

Bericht  frolic vr 3 feb 2012 - 23:05

Dolcis_ schreef:Nu een paar dagen verder heeft het me vooral onzeker gemaakt. begin me ineens af te vragen of ik misschien iets verkeerd doe. Maar bij mij is hij juist ontzettend ondeugend, echt een boefje en strond eigenwijs. In de klas is hij juist rustig en stil.

Nee dan zou ik me eerder afvragen of het psz iets verkeerd doet , bij JOU voelt hij zich goed , daar niet.

frolic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2