DagCafé
+22
TwistedAngel
Elsje
Chocolate Cookie
Ibbeltje
Pompoen
Amber-
Lejow
Jade
Toet
Lady4
May
Lotus
ExpressoB
Burn
Rush
Suus
VeryCherry
Alex
Tullow
Erin
Nora
Sjaantje
26 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: DagCafé
Reva schreef:Bruce, ik ben trots op je.
+1 goed bezig jij!
Youandi oh ja ik zag een foto in fototopic van je paard geloof ik.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
heeej Sjaan!!
Heuj Ibbel! Hoe istie?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Sjaantje schreef:Heuj Ibbel! Hoe istie?
Ja wel weer goed. Alleen nog erg verkouden maar het is al beters als gisteren. En met jou? Lekker genoten van je nichtje in de sneeuw?
Dat is ie ook! En ik vind het zo cool hoe hij erop staat als jij vanaf z'n rug foto's maakt Mooie omgeving en dan onderaan in t midden zo'n lief paardenhoofdje met die oortjesYouandi schreef:Hihi! Nou, ik plaats ze graag hoor Ik vind mijn paard ook zeer boeiend en mooi
Hier ook enorm verkouden, ben helemaal op van vermoeidheid. Komt wel weer goed! Was heel leuk met nichtje in de sneeuw, ze vond het zo geweldig! Helaas was het geen goeie plaksneeuw dus de slee sleede niet zo fijn en we konden geen sneeuwballen ervan maken, maar ze vond het fantastisch om rond te sjouwen en sneeuw in de lucht te gooien Lekker ding is ze!Ibbeltje schreef:Ja wel weer goed. Alleen nog erg verkouden maar het is al beters als gisteren. En met jou? Lekker genoten van je nichtje in de sneeuw?Sjaantje schreef:Heuj Ibbel! Hoe istie?
Ik vind paarden eng, maar dat stukje bij de neus is zo lekker zacht. Alleen dat is helaas net zo dichtbij de tanden dan
Gast- Gast
Reva schreef:Ik vind paarden eng, maar dat stukje bij de neus is zo lekker zacht. Alleen dat is helaas net zo dichtbij de tanden dan
Hahaha
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Dat is ie ook! En ik vind het zo cool hoe hij erop staat als jij vanaf z'n rug foto's maakt Mooie omgeving en dan onderaan in t midden zo'n lief paardenhoofdje met die oortjesYouandi schreef:Hihi! Nou, ik plaats ze graag hoor Ik vind mijn paard ook zeer boeiend en mooi
Hij vind het ook allemaal wel goed. Blijft rustig staan en spitst zijn oortjes nog eens extra
Gast- Gast
Hoi!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Sjaantje schreef:Hier ook enorm verkouden, ben helemaal op van vermoeidheid. Komt wel weer goed! Was heel leuk met nichtje in de sneeuw, ze vond het zo geweldig! Helaas was het geen goeie plaksneeuw dus de slee sleede niet zo fijn en we konden geen sneeuwballen ervan maken, maar ze vond het fantastisch om rond te sjouwen en sneeuw in de lucht te gooien Lekker ding is ze!Ibbeltje schreef:Ja wel weer goed. Alleen nog erg verkouden maar het is al beters als gisteren. En met jou? Lekker genoten van je nichtje in de sneeuw?Sjaantje schreef:Heuj Ibbel! Hoe istie?
jammer van de slee maar gelukkig heeft zij (en jij ook ) toch lekker genoten.
Geweldig! Ik vind het echt een schatje!Youandi schreef:Hij vind het ook allemaal wel goed. Blijft rustig staan en spitst zijn oortjes nog eens extra
Zou zelf ook nog wel eens willen proberen te paardrijden. Hier in de buurt zit een manege waar gereden kan worden door mensen met lichamelijke beperkingen en ik heb nog steeds in mijn hoofd dat eens te gaan proberen!
Och, het scheelde me heel veel energie hahah Maar we hebben idd wel heel erg genoten! Jammer alleen dat mijn laarzen niet sneeuwwaterdicht bleken te zijn #nattevoetenIbbeltje schreef:jammer van de slee maar gelukkig heeft zij (en jij ook ) toch lekker genoten.
Oh ik heb niks met paarden haha
Heey Burn! Hoe ist in Verweggistan?
Hey!
Ja ik heb vanaf half 11 tot half 4 op de ski´s gestaan, met even 1 pauze om te eten..
Ik was echt verkleumd! Opgewarmd in de sauna!
Ja ik heb vanaf half 11 tot half 4 op de ski´s gestaan, met even 1 pauze om te eten..
Ik was echt verkleumd! Opgewarmd in de sauna!
Burn- Lady Post-a-lot
Ben jaloers, Burn!
Ik duik de keuken in, heb eigenlijk geen zin om te koken maar doe t toch maar ff Spaghetti denk ik!
Ik duik de keuken in, heb eigenlijk geen zin om te koken maar doe t toch maar ff Spaghetti denk ik!
Heb net 2 grote loempia's op uit de oven...zo lekker
Hier ook geen zin om te koken, dus maar even een pizza halen!
Burn- Lady Post-a-lot
Ik heb vandaag geen zin in aardappelen, dus het gaat rijst worden, met gewokte wortel en bloemkool in teriyaki saus en een stukje vlees er los bij.
Gast- Gast
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: