Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+22
TwistedAngel
Elsje
Chocolate Cookie
Ibbeltje
Pompoen
Amber-
Lejow
Jade
Toet
Lady4
May
Lotus
ExpressoB
Burn
Rush
Suus
VeryCherry
Alex
Tullow
Erin
Nora
Sjaantje
26 plaatsers

Pagina 26 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 26 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 3 feb 2012 - 12:26

Reva schreef:Ik wil zo graag naar bed, maar ik kriig mezelf niet tot opstaan en alles uit gaan doen, tanden poetsen etc etc.
Goh, waar herken ik dan van. Ik kan je een ding vertellen.. van wachten wordt het niet beter DagCafé - Pagina 26 394967

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast vr 3 feb 2012 - 12:31

Ik slaap wel vaker op de bank laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 feb 2012 - 12:32

Smikkell schreef:
Reva schreef:Ik wil zo graag naar bed, maar ik kriig mezelf niet tot opstaan en alles uit gaan doen, tanden poetsen etc etc.
Goh, waar herken ik dan van. Ik kan je een ding vertellen.. van wachten wordt het niet beter DagCafé - Pagina 26 394967

Nou inderdaad, wat een herkenning. Dat is ook altijd mijn grootste probleem bij naar bed gaan. Het idee dat ik héél mijn gezicht schoon moet maken, mijn tanden moet poetsen, mijn lenzen uitdoen, kleren uit pfff. En dan te bedenken dat ik maar in een ruimte van 4 bij 6 zit DagCafé - Pagina 26 394967

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 feb 2012 - 12:33

Reva schreef:Ik slaap wel vaker op de bank DagCafé - Pagina 26 394967

Nee, dat doe ik niet. Ik ben wel met kleren aan en lenzen in slaap gevallen in bed.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 feb 2012 - 12:34

June schreef:
Smikkell schreef:

Nou inderdaad, wat een herkenning. Dat is ook altijd mijn grootste probleem bij naar bed gaan. Het idee dat ik héél mijn gezicht schoon moet maken, mijn tanden moet poetsen, mijn lenzen uitdoen, kleren uit pfff. En dan te bedenken dat ik maar in een ruimte van 4 bij 6 zit DagCafé - Pagina 26 394967
Serieus, als je eens begint met minder plamuur op je smoel smeren, dat scheelt bij jou al de helft.

Reva, en dan gewoon in kleding en zonder je tanden te poetsen? Lijkt me een strak plan..

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 feb 2012 - 12:38

Ik was ook mijn gezicht helemaal als ik geen make up op heb gehad. Maar nu is het water zo koud..

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 feb 2012 - 12:39

Nou meestal plan ik het niet, dan val ik gewoon in slaap op de bank en word ik 's nachts een keer wakker en vind ik dan dat ik net zo goed kan blijven liggen. Ik heb al onder de douche gestaan toen ik thuis kwam en heb sportbroek en championsweater aan, dat slaapt heerlijk Very Happy Lenzen zijn uit, make up al afgehaald, haar zit vast laughcry, dus opzich is het alleen alles uitzetten en tanden poetsen. Pffffffff. Mn benen laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 feb 2012 - 12:41

Reva schreef:Nou meestal plan ik het niet, dan val ik gewoon in slaap op de bank en word ik 's nachts een keer wakker en vind ik dan dat ik net zo goed kan blijven liggen. Ik heb al onder de douche gestaan toen ik thuis kwam en heb sportbroek en championsweater aan, dat slaapt heerlijk Very Happy Lenzen zijn uit, make up al afgehaald, haar zit vast DagCafé - Pagina 26 394967, dus opzich is het alleen alles uitzetten en tanden poetsen. Pffffffff. Mn benen DagCafé - Pagina 26 394967
Dan kan je, als je toch staat, net zo makkelijk naar de slaapkamer lopen.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 feb 2012 - 12:44

Ik heb nog geen zin om te slapen, terwijl ik heel de dag zo moe was.
Het was een vreemde dag!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 feb 2012 - 12:48

Smikkell schreef:Ik heb nog geen zin om te slapen, terwijl ik heel de dag zo moe was.
Het was een vreemde dag!

Waarom dan?

Ik moet mijn was nog uit de wasmachine halen en ophangen.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 feb 2012 - 12:50

Maar als ik op de bank in slaap val sla ik die stappen over Embarassed Dan staat gewoon alles nog aan en alle kaarsjes aan Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 feb 2012 - 12:53

Reva schreef:Maar als ik op de bank in slaap val sla ik die stappen over Embarassed Dan staat gewoon alles nog aan en alle kaarsjes aan Embarassed
Ja, nee, echt, het plan gaat steeds beter klinken. Doen!

Nu weet ik alleen nog steeds niet hoe het met O.ma de P.oma is afgelopen?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 feb 2012 - 12:55

June schreef:
Smikkell schreef:Ik heb nog geen zin om te slapen, terwijl ik heel de dag zo moe was.
Het was een vreemde dag!

Waarom dan?

Ik moet mijn was nog uit de wasmachine halen en ophangen.
Niet voor op het forum.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 feb 2012 - 12:56

Is er wel een monteur geweest? laughcry Wilde je ook uit t raam springen?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 feb 2012 - 12:57

O.m.a. ligt er nog. Alleen ze wil een andere overbuurman, want deze kan niet praten.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 feb 2012 - 13:01

Reva schreef:Is er wel een monteur geweest? DagCafé - Pagina 26 394967 Wilde je ook uit t raam springen?
Ow, daar had ik wel wat over gepost.

Ja, geweest. Ik had beter naar je moeten luisteren. Toen hij vroeg of ik een trapje had ging het mis. Echt, die vraag alleen al.. Ik zag hem mijn wasmachine al naar de badkamer slepen. Nu ging hij met zijn sneeuwpoten op het toilet staan. De wasmand moest aan de kant (dacht weer had ik nou maar naar Reva geluisterd). Toen ik de onderbroeken in de wasmand zag bedacht ik me dat ik geen onderbroek aan had. Het gesprek liep ook niet echt lekker. In de woonkamer moesten en er spullen en planten aan de kant. Stof! :shock: De slaapkamer heb ik hem zelf laten doen. Was echt een bende nog daar..

Was zo blij toen hij weg was. Gaat tien minuten later de bel. Staat er een monteur aan de deur om de verwarming te maken. Echt, serieus, laat me met rust. Er is al iemand geweest en het is al gemaakt. Die man snapte er niets van.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 feb 2012 - 13:02

Reva schreef:O.m.a. ligt er nog. Alleen ze wil een andere overbuurman, want deze kan niet praten.
Laat me raden.. dat was niet te regelen?
Bijzonder dat ze nu opeens wel weer kan blijven. Wel fijn! Echt, ik ben voor toneelspelen tot ze zich thuis weer gaat redden. Ben bijna in staat haar een kaartje te sturen. Een kaartje voor O.ma de P.oma.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 feb 2012 - 13:03

Jongens, jullie moeten echt geen telfort nemen.

Smik, is het waar we het al over gehad hadden? Andres ben ik bereikbaar hè, dat weet je smile.

Reev, vindt je oma de o.verbuurman niet aardig?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 feb 2012 - 13:05

June schreef:Jongens, jullie moeten echt geen telfort nemen.

Smik, is het waar we het al over gehad hadden? Andres ben ik bereikbaar hè, dat weet je DagCafé - Pagina 26 561177.

Reev, vindt je oma de o.verbuurman niet aardig?
Gaat dit samen.

Ja, het gesprek met die man, het conflict met die ander (ik ben echt even uit mijn plaat gegaan en denk niet dat dit nog goed gaat komen) en nog wel wat dingen, maar dat komt misschien later wel.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 feb 2012 - 13:05

Omg lol! had je wel een trap? Ik had hem wel en zelfs neergezet, maar mocht niet baten laughcry Idiotengedoe. Dat gevoel van schaamte is echt het ergst he? laughcry

Maar wel gemaakt dus cheers

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 feb 2012 - 13:06

Nou hoe ze in dr bed poepte toen ik net 1 minuut binnen was, was geen toneelspel laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 feb 2012 - 13:12

Reva schreef:Omg lol! had je wel een trap? Ik had hem wel en zelfs neergezet, maar mocht niet baten DagCafé - Pagina 26 394967 Idiotengedoe. Dat gevoel van schaamte is echt het ergst he? DagCafé - Pagina 26 394967

Maar wel gemaakt dus cheers
Godver, post weg! Opnieuw..

Ja, het is heerlijk warm hier.
Die man ziet vast geen verschil tussen wel of geen onderbroek, maar uiteraard zijn dat de momenten dat je het je bedenkt. Beschamend!
Ik vind het ook wel jammer dat mijn hoofd niet is gefilmd toen die man om een trapje vroeg. Tenminste, dat neem ik aan DagCafé - Pagina 26 394967 Dat moet echt hilarisch zijn geweest.
Die eerste man was wel beter te doen dan de tweede, dus ik ben blij met deze volgorde. Het is me verder nog wel een raadsel. De tweede man zei dat hij wel een busje van een ander bedrijf beneden had zien staan, maar volgens hem werkt dat bedrijf helemaal niet samen met mijn woningbouw. Hij had toch echt mijn aanvraag :shock:

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 feb 2012 - 13:15

Reva schreef:Nou hoe ze in dr bed poepte toen ik net 1 minuut binnen was, was geen toneelspel laughcry
Toch belachelijk dat ze haar naar huis wilde sturen. Echt, ze missen daar wel meer dan alleen een klok.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 feb 2012 - 13:19

Ik word gek van die foutmeldingen #%&@!*

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 feb 2012 - 13:20

Reva schreef:Ik word gek van die foutmeldingen #%&@!*