DagCafé
+22
TwistedAngel
Elsje
Chocolate Cookie
Ibbeltje
Pompoen
Amber-
Lejow
Jade
Toet
Lady4
May
Lotus
ExpressoB
Burn
Rush
Suus
VeryCherry
Alex
Tullow
Erin
Nora
Sjaantje
26 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: DagCafé
Goh, waar herken ik dan van. Ik kan je een ding vertellen.. van wachten wordt het niet beterReva schreef:Ik wil zo graag naar bed, maar ik kriig mezelf niet tot opstaan en alles uit gaan doen, tanden poetsen etc etc.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Goh, waar herken ik dan van. Ik kan je een ding vertellen.. van wachten wordt het niet beterReva schreef:Ik wil zo graag naar bed, maar ik kriig mezelf niet tot opstaan en alles uit gaan doen, tanden poetsen etc etc.
Nou inderdaad, wat een herkenning. Dat is ook altijd mijn grootste probleem bij naar bed gaan. Het idee dat ik héél mijn gezicht schoon moet maken, mijn tanden moet poetsen, mijn lenzen uitdoen, kleren uit pfff. En dan te bedenken dat ik maar in een ruimte van 4 bij 6 zit
Gast- Gast
Reva schreef:Ik slaap wel vaker op de bank
Nee, dat doe ik niet. Ik ben wel met kleren aan en lenzen in slaap gevallen in bed.
Gast- Gast
Serieus, als je eens begint met minder plamuur op je smoel smeren, dat scheelt bij jou al de helft.June schreef:Smikkell schreef:Goh, waar herken ik dan van. Ik kan je een ding vertellen.. van wachten wordt het niet beterReva schreef:Ik wil zo graag naar bed, maar ik kriig mezelf niet tot opstaan en alles uit gaan doen, tanden poetsen etc etc.
Nou inderdaad, wat een herkenning. Dat is ook altijd mijn grootste probleem bij naar bed gaan. Het idee dat ik héél mijn gezicht schoon moet maken, mijn tanden moet poetsen, mijn lenzen uitdoen, kleren uit pfff. En dan te bedenken dat ik maar in een ruimte van 4 bij 6 zit
Reva, en dan gewoon in kleding en zonder je tanden te poetsen? Lijkt me een strak plan..
Gast- Gast
Ik was ook mijn gezicht helemaal als ik geen make up op heb gehad. Maar nu is het water zo koud..
Gast- Gast
Nou meestal plan ik het niet, dan val ik gewoon in slaap op de bank en word ik 's nachts een keer wakker en vind ik dan dat ik net zo goed kan blijven liggen. Ik heb al onder de douche gestaan toen ik thuis kwam en heb sportbroek en championsweater aan, dat slaapt heerlijk Lenzen zijn uit, make up al afgehaald, haar zit vast , dus opzich is het alleen alles uitzetten en tanden poetsen. Pffffffff. Mn benen
Gast- Gast
Dan kan je, als je toch staat, net zo makkelijk naar de slaapkamer lopen.Reva schreef:Nou meestal plan ik het niet, dan val ik gewoon in slaap op de bank en word ik 's nachts een keer wakker en vind ik dan dat ik net zo goed kan blijven liggen. Ik heb al onder de douche gestaan toen ik thuis kwam en heb sportbroek en championsweater aan, dat slaapt heerlijk Lenzen zijn uit, make up al afgehaald, haar zit vast , dus opzich is het alleen alles uitzetten en tanden poetsen. Pffffffff. Mn benen
Gast- Gast
Ik heb nog geen zin om te slapen, terwijl ik heel de dag zo moe was.
Het was een vreemde dag!
Het was een vreemde dag!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik heb nog geen zin om te slapen, terwijl ik heel de dag zo moe was.
Het was een vreemde dag!
Waarom dan?
Ik moet mijn was nog uit de wasmachine halen en ophangen.
Gast- Gast
Maar als ik op de bank in slaap val sla ik die stappen over Dan staat gewoon alles nog aan en alle kaarsjes aan
Gast- Gast
Ja, nee, echt, het plan gaat steeds beter klinken. Doen!Reva schreef:Maar als ik op de bank in slaap val sla ik die stappen over Dan staat gewoon alles nog aan en alle kaarsjes aan
Nu weet ik alleen nog steeds niet hoe het met O.ma de P.oma is afgelopen?
Gast- Gast
Niet voor op het forum.June schreef:Smikkell schreef:Ik heb nog geen zin om te slapen, terwijl ik heel de dag zo moe was.
Het was een vreemde dag!
Waarom dan?
Ik moet mijn was nog uit de wasmachine halen en ophangen.
Gast- Gast
O.m.a. ligt er nog. Alleen ze wil een andere overbuurman, want deze kan niet praten.
Gast- Gast
Ow, daar had ik wel wat over gepost.Reva schreef:Is er wel een monteur geweest? Wilde je ook uit t raam springen?
Ja, geweest. Ik had beter naar je moeten luisteren. Toen hij vroeg of ik een trapje had ging het mis. Echt, die vraag alleen al.. Ik zag hem mijn wasmachine al naar de badkamer slepen. Nu ging hij met zijn sneeuwpoten op het toilet staan. De wasmand moest aan de kant (dacht weer had ik nou maar naar Reva geluisterd). Toen ik de onderbroeken in de wasmand zag bedacht ik me dat ik geen onderbroek aan had. Het gesprek liep ook niet echt lekker. In de woonkamer moesten en er spullen en planten aan de kant. Stof! De slaapkamer heb ik hem zelf laten doen. Was echt een bende nog daar..
Was zo blij toen hij weg was. Gaat tien minuten later de bel. Staat er een monteur aan de deur om de verwarming te maken. Echt, serieus, laat me met rust. Er is al iemand geweest en het is al gemaakt. Die man snapte er niets van.
Gast- Gast
Laat me raden.. dat was niet te regelen?Reva schreef:O.m.a. ligt er nog. Alleen ze wil een andere overbuurman, want deze kan niet praten.
Bijzonder dat ze nu opeens wel weer kan blijven. Wel fijn! Echt, ik ben voor toneelspelen tot ze zich thuis weer gaat redden. Ben bijna in staat haar een kaartje te sturen. Een kaartje voor O.ma de P.oma.
Gast- Gast
Jongens, jullie moeten echt geen telfort nemen.
Smik, is het waar we het al over gehad hadden? Andres ben ik bereikbaar hè, dat weet je .
Reev, vindt je oma de o.verbuurman niet aardig?
Smik, is het waar we het al over gehad hadden? Andres ben ik bereikbaar hè, dat weet je .
Gast- Gast
Gaat dit samen.June schreef:Jongens, jullie moeten echt geen telfort nemen.
Ja, het gesprek met die man, het conflict met die ander (ik ben echt even uit mijn plaat gegaan en denk niet dat dit nog goed gaat komen) en nog wel wat dingen, maar dat komt misschien later wel.
Gast- Gast
Omg had je wel een trap? Ik had hem wel en zelfs neergezet, maar mocht niet baten Idiotengedoe. Dat gevoel van schaamte is echt het ergst he?
Maar wel gemaakt dus
Maar wel gemaakt dus
Gast- Gast
Nou hoe ze in dr bed poepte toen ik net 1 minuut binnen was, was geen toneelspel
Gast- Gast
Godver, post weg! Opnieuw..Reva schreef:Omg had je wel een trap? Ik had hem wel en zelfs neergezet, maar mocht niet baten Idiotengedoe. Dat gevoel van schaamte is echt het ergst he?
Maar wel gemaakt dus
Ja, het is heerlijk warm hier.
Die man ziet vast geen verschil tussen wel of geen onderbroek, maar uiteraard zijn dat de momenten dat je het je bedenkt. Beschamend!
Ik vind het ook wel jammer dat mijn hoofd niet is gefilmd toen die man om een trapje vroeg. Tenminste, dat neem ik aan Dat moet echt hilarisch zijn geweest.
Die eerste man was wel beter te doen dan de tweede, dus ik ben blij met deze volgorde. Het is me verder nog wel een raadsel. De tweede man zei dat hij wel een busje van een ander bedrijf beneden had zien staan, maar volgens hem werkt dat bedrijf helemaal niet samen met mijn woningbouw. Hij had toch echt mijn aanvraag
Gast- Gast
Toch belachelijk dat ze haar naar huis wilde sturen. Echt, ze missen daar wel meer dan alleen een klok.Reva schreef:Nou hoe ze in dr bed poepte toen ik net 1 minuut binnen was, was geen toneelspel
Gast- Gast
Echt niet leuk he..Reva schreef:Ik word gek van die foutmeldingen #%&@!*
Ik ga even verhuizen naar bed.
Gast- Gast
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: