DagCafé
+22
TwistedAngel
Elsje
Chocolate Cookie
Ibbeltje
Pompoen
Amber-
Lejow
Jade
Toet
Lady4
May
Lotus
ExpressoB
Burn
Rush
Suus
VeryCherry
Alex
Tullow
Erin
Nora
Sjaantje
26 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: DagCafé
Uhm ... oké, nu ben ik hard aan het nadenken wat ik allemaal heb verteld. Ik vertel intussen even over het gesprek met mijn moeder. Zij is in therapie voor ... tsja ... iets, en wij (mijn zusjes en ik) zijn uitgenodigd voor een systeemgesprek, zodat de therapeut een beeld krijgt van hoe mijn moeder was voor ons in onze jeugd en hoe ze nu is. Mijn moeder is daarbij aanwezig en ik ben bang dat dit mij ervan weerhoudt dingen eerlijk te vertellen.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Deel! Ging ik op je zitten?Alex schreef:Reev, wij hebben vannacht gemeet! Het was geen succes
Gast- Gast
Ik hoop dat het je toch gaat lukken eerlijk te zijn, Alex.
Het ging er toch over dat je misschien nog maar twee dagen zou hoeven? Als ik ergens dingen weg moet halen, zeg het maar.
Het ging er toch over dat je misschien nog maar twee dagen zou hoeven? Als ik ergens dingen weg moet halen, zeg het maar.
Gast- Gast
Reva schreef:Deel! Ging ik op je zitten?Alex schreef:Reev, wij hebben vannacht gemeet! Het was geen succes
Bwhahaha, het scheelde niet veel
Nee, je kwam onverwacht bij mij thuis en ging ons volstoppen met snoep en daarna Wokkels En daarna wilde je dat ik mee ging met jou naar Smikkell, want je vond mij niet leuk genoeg om alleen mee te zijn. En mijn droom had je heel lelijk gemaakt. Echt jammer. Ik denk dat ik je nu maar echt moet gaan ontmoeten om dat beeld van jou weer te herstellen
Laatst aangepast door Alex op vr 3 feb 2012 - 8:48; in totaal 1 keer bewerkt
Alex- Ratel
June schreef:Ik hoop dat het je toch gaat lukken eerlijk te zijn, Alex.
Oooh, dát! Dat is pas de week van 14 februari! Dan is mijn evaluatie en krijg ik te horen wat het vervolg is van mijn therapie. Ik ga wel vast de evaluatie voorbereiden, dan heb ik dat maar gedaan. Ik word nerveus als ik dat soort dingen niet op tijd geregeld heb.
Alex- Ratel
Ah de week na volgende week dan. Ja sorry, ik wist de datum niet meer precies, maar nu wel! Ik ben in ieder geval niet te laat met vragen
Gast- Gast
Alex schreef:Reva schreef:Deel! Ging ik op je zitten?Alex schreef:Reev, wij hebben vannacht gemeet! Het was geen succes
Nee, je kwam onverwacht bij mij thuis en ging ons volstoppen met snoep en daarna Wokkels En daarna wilde je dat ik mee ging met jou naar Smikkell, want je vond mij niet leuk genoeg om alleen mee te zijn. En mijn droom had je heel lelijk gemaakt. Echt jammer. Ik denk dat ik je nu maar echt moet gaat ontmoeten om dat beeld van jou weer te herstellen
Bwahahahahahaha hoe erg!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Avond!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Hoi Burn! Hoe gaat het? Ligt er bij jou ook sneeuw?
Alex- Ratel
Alex schreef:Hoi Burn! Hoe gaat het? Ligt er bij jou ook sneeuw?
Hey Alex!
Hier gaat het wel... Klein dipje vandaag.. Maar daar kom ik ook wel weer overheen.
M´n vader is jarig en het is toch vreemd dat ik er niet bij ben. Voor mijn gevoel is het toch een speciale verjaardag!
Hahahaha, zeker! Nog zo´n meter! En het is hier ook stervenskoud!
Burn- Lady Post-a-lot
Vervelend dat je een dipje hebt. Delen? Ik ook namelijk. Gefeliciteerd met je vader!
Alex- Ratel
Nouja, het is gewoon dat er nu bijna een jaar voorbij is na het voorval met m´n vader, en dat dit voor mijn gevoel een speciale verjaardag is. Ik had 19-02-2011 niet kunnen dromen dat mijn vader deze verjaardag nog had kunnen vieren..Alex schreef:Vervelend dat je een dipje hebt. Delen? Ik ook namelijk. Gefeliciteerd met je vader!
Wat is er bij jou? PM mag ook!
Burn- Lady Post-a-lot
Ik word momenteel alleen maar zwaarder, ik durf gewoon bijna niet te kijken als ik op de weegschaal moet. En net heb ik weer teveel gegeten (avondeten) en dan baal ik weer zo van mezelf.
Alex- Ratel
He, ik snap natuurlijk niet hoe het voor je voelt dat je zwaarder wordt. Maar ik kan me voorstellen dat het verschrikkelijk is!Alex schreef:Ik word momenteel alleen maar zwaarder, ik durf gewoon bijna niet te kijken als ik op de weegschaal moet. En net heb ik weer teveel gegeten (avondeten) en dan baal ik weer zo van mezelf.
Burn- Lady Post-a-lot
Ja, ik ben nu zo'n 7 kilo aangekomen en ik word er steeds verdrietiger van. Ik zou er bijna een eetstoornis van krijgen.
Alex- Ratel
Alex schreef:Reva schreef:Deel! Ging ik op je zitten?Alex schreef:Reev, wij hebben vannacht gemeet! Het was geen succes
Nee, je kwam onverwacht bij mij thuis en ging ons volstoppen met snoep en daarna Wokkels En daarna wilde je dat ik mee ging met jou naar Smikkell, want je vond mij niet leuk genoeg om alleen mee te zijn. En mijn droom had je heel lelijk gemaakt. Echt jammer. Ik denk dat ik je nu maar echt moet gaan ontmoeten om dat beeld van jou weer te herstellen
omg
Gast- Gast
Hoeveel kilo 'moet' je aankomen van therapie?Alex schreef:Ja, ik ben nu zo'n 7 kilo aangekomen en ik word er steeds verdrietiger van. Ik zou er bijna een eetstoornis van krijgen.
Burn- Lady Post-a-lot
Burn schreef:Hoeveel kilo 'moet' je aankomen van therapie?Alex schreef:Ja, ik ben nu zo'n 7 kilo aangekomen en ik word er steeds verdrietiger van. Ik zou er bijna een eetstoornis van krijgen.
0 kilo om precies te zijn. Ik 'moet' normaal eten, maar als dit het resultaat is eet ik liever iets minder normaal.
Alex- Ratel
Reva schreef: omg
Bwhahaha, ja echt zo erg!
Alex- Ratel
Alex schreef:Burn schreef:Hoeveel kilo 'moet' je aankomen van therapie?Alex schreef:Ja, ik ben nu zo'n 7 kilo aangekomen en ik word er steeds verdrietiger van. Ik zou er bijna een eetstoornis van krijgen.
0 kilo om precies te zijn. Ik 'moet' normaal eten, maar als dit het resultaat is eet ik liever iets minder normaal.
Ok, maar het normale eten lukt je wel?
Burn- Lady Post-a-lot
Ja, het normale eten lukt wel. Dat gaat me alleen ook steeds meer tegenstaan.
Alex- Ratel
Ja, omdat je er van aankomt.
Dat klinkt wel heel logisch. Wat zegt je therapie hierover?
Dat klinkt wel heel logisch. Wat zegt je therapie hierover?
Burn- Lady Post-a-lot
Dat ik toch door moet gaan, ook al is het moeilijk en word ik zwaarder. Zij hebben lekker makkelijk praten.
Alex- Ratel
Reva schreef:Alex schreef:Reva schreef:Deel! Ging ik op je zitten?Alex schreef:Reev, wij hebben vannacht gemeet! Het was geen succes
omg
Gast- Gast
Dat klinkt inderdaad erg gemakkelijk! Ik ga ervandoor!
Succes met alles!
Succes met alles!
Burn- Lady Post-a-lot
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: