DagCafé
+22
TwistedAngel
Elsje
Chocolate Cookie
Ibbeltje
Pompoen
Amber-
Lejow
Jade
Toet
Lady4
May
Lotus
ExpressoB
Burn
Rush
Suus
VeryCherry
Alex
Tullow
Erin
Nora
Sjaantje
26 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: DagCafé
HahahaVeryCherry schreef:Alex schreef:VeryCherry schreef:Maar aan de andere kant; als het nu zo koud is krijgen we misschien een geweldige zomer en dan kan ik al mijn mooie jurkjes aan en misschien ook wel het jurkje wat ik om 18.00 ga winnen
Ga je een jurkje winnen? Wat voor jurkje?
Een heel mooi fifties-jurkje Maar Zelda kan er ook een winnen, dus ik duim voor ons samen.
Als je morgen in de krant leest dat de buren dachten dat er een vrouw vermoord werd om een uur of zes weet je dat een van ons heeft gewonnen
Gast- Gast
Spannend hoor, dat ie naar de peuterspeelzaal gaat. Wat vind hij er zelf van? Of begrijpt het nog niet echt?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Wij gaan sowieso elke woensdag naar een speel-inloop voor peuters, al een tijdje. Dar heb ik de leidsters en moeders leren kennen, dus hij kent de omgeving wel al maar hij snapt volgens mij nog niet echt dat hij volgende week voor de 'echt' gaat.VeryCherry schreef:Spannend hoor, dat ie naar de peuterspeelzaal gaat. Wat vind hij er zelf van? Of begrijpt het nog niet echt?
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Alex schreef:VeryCherry schreef:Maar aan de andere kant; als het nu zo koud is krijgen we misschien een geweldige zomer en dan kan ik al mijn mooie jurkjes aan en misschien ook wel het jurkje wat ik om 18.00 ga winnen
Een heel mooi fifties-jurkje Maar Zelda kan er ook een winnen, dus ik duim voor ons samen.
Als je morgen in de krant leest dat de buren dachten dat er een vrouw vermoord werd om een uur of zes weet je dat een van ons heeft gewonnen
Hahahahaha! Maar er zijn ook 200 andere vrouwen die kunnen winnen?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Lily schreef:ach warm mag het van mij wel worden, maar 30 graden hoeft niet.
Wel dat hoeft wel, wij willen heerlijk warm weer en dan lekker naar het terschellingse strand.
En eigenlijk wil ik nu graag ook wat minder koud want het lijkt me niet zo lekker om nu naar buiten te gaan in een rolstoel en dan stil te zitten.
Ach ja op dit moment boeit het me sowieso niet zo, ik wil niet eens rechtop zitten...dus nu mag het wel even sneeuwen, kan ik lekker naar buiten staren naar de dwarrelende sneeuwvlokjes.
Hee het sneeuwt!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Alex schreef:VeryCherry schreef:Alex schreef:VeryCherry schreef:Maar aan de andere kant; als het nu zo koud is krijgen we misschien een geweldige zomer en dan kan ik al mijn mooie jurkjes aan en misschien ook wel het jurkje wat ik om 18.00 ga winnen
Hahahahaha! Maar er zijn ook 200 andere vrouwen die kunnen winnen?
Mínstens 200 andere vrouwen inderdaad, maar dat maakt niet uit
maar 25 graden is toch ook lekker ik zie het niet zitten om als hoogzwangere in die hitte te moeten rondwaggelen
En spannend zelda, hoe denk je dat ie het gaat doen?
Gast- Gast
Eerlijk gezegd, ik denk wel dat hij er moeite mee gaat hebben. Als we nu gaan dan rent hij wel vol de ruimte in en gaat dan meteen spelen, maar hij hangt ook erg aan mij, dus ik vrees dat als ik weg ga, het dan een drama wordt.Lily schreef:
Het is voor mij ook de 1e keer dat ik hem wegbreng naar 'vreemden' dus ik ga waarschijnlijk wel een traantje wegpinken blijft wennen zoiets.
Gast- Gast
daar ben je mama voor he en misschien is het ook wel goed voor M om eens te gaan zonder mama. Zo leertie ook met andere kinderen e.d. omgaan zonder mama.
Ow schiet me nu te binnen dat m`n neefje ook vandaag voor het eerst naar de PSZ gaat.
Ow schiet me nu te binnen dat m`n neefje ook vandaag voor het eerst naar de PSZ gaat.
Gast- Gast
Klopt, het is juist goed voor hem om met andere kindjes te leren omgaan en spelenLily schreef:daar ben je mama voor he en misschien is het ook wel goed voor M om eens te gaan zonder mama. Zo leertie ook met andere kinderen e.d. omgaan zonder mama.
Wat leuk dat je neefje nu voor het eerst gaat. Hij is toch ongeveer even oud als M.?
Gast- Gast
Uhm T is nu twee en half wordt in juli 3. Maar hij was er wel heel erg aan toe hoor. Ze liepen er vorige week voorbij en eens binnen omte kijken en hij zei al T spelen. Afgelopen woensdag zagen we `m bij oma en dus gevraagd wat ga je vrijdag doen, ja naar school en spelen, zingen, appeltjes eten en op de oranje stoel zitten.
Gast- Gast
AwhLily schreef:Uhm T is nu twee en half wordt in juli 3. Maar hij was er wel heel erg aan toe hoor. Ze liepen er vorige week voorbij en eens binnen omte kijken en hij zei al T spelen. Afgelopen woensdag zagen we `m bij oma en dus gevraagd wat ga je vrijdag doen, ja naar school en spelen, zingen, appeltjes eten en op de oranje stoel zitten.
Gast- Gast
Zo, het duiveltje is af eindelijk! Wat zal ik nu is gaan doen?
Oh ja, moet ook de skibroek van mijn zoontje nog uit de berging vissen.
Oh ja, moet ook de skibroek van mijn zoontje nog uit de berging vissen.
Goedemorgen!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Lily schreef:beginnen aan het volgende project
Uhu, maar ik weet dus niet wat mijn volgende project is Ben ook nog steeds bezig met m'n hexagons hoor, dus ik heb wel wat te doen.
haha oke, ow trouwens ik heb ergens zo een superleuke knuffel gezien geloof dat ie gehaakt was (L)
Gast- Gast
Oeh leuk, wat voor?
zal eens kijken of ik `m nog vind.
edit ow jeetje dat had ik niet moeten doen, zie zoveel leuke haha.
edit ow jeetje dat had ik niet moeten doen, zie zoveel leuke haha.
Gast- Gast
Woohoo, ze geven drie jurkjes weg, dus Zelda en ik kunnen allebei winnen deze week
Dankje, dat gaat vast helpen
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Pagina 17 van 40