DagCafé
+22
TwistedAngel
Elsje
Chocolate Cookie
Ibbeltje
Pompoen
Amber-
Lejow
Jade
Toet
Lady4
May
Lotus
ExpressoB
Burn
Rush
Suus
VeryCherry
Alex
Tullow
Erin
Nora
Sjaantje
26 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: DagCafé
Haha ik dacht precies hetzelfde.Bruce schreef:Misschien in de brievenbus?Reva schreef:Waar is mn post
Gast- Gast
Hebben jullie dat nu ook? Dat het gewoon niet warm wordt in huis?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Gelukkig niet!VeryCherry schreef:Hebben jullie dat nu ook? Dat het gewoon niet warm wordt in huis?
Gast- Gast
Zelda schreef:Gelukkig niet!VeryCherry schreef:Hebben jullie dat nu ook? Dat het gewoon niet warm wordt in huis?
Het duurt hier een eeuwigheid voordat het 20 graden is. Sta op het punt om de verwarming 's nachts niet uit te zetten, maar dan krijg ik een mega energierekening.
ja maar als je `m `s avond laag zet dan moet de verwarming als je `m aan zet harder werken om de woning warm te krijgen.
Gast- Gast
Ik zet hem 's nachts op 17 graden, niet heel koud toch?
Ik heb 'm 's nachts ook op 17 graden staan, maar hij heeft er bij ons ook geen moeite mee om weer op 19 of 20 graden te komen 's ochtends.
Gast- Gast
Of zou het komen doordat we een hoekhuis hebben, dat de warmte sneller vervliegt?
Hier in het studentenhuis wordt het ook echt niet meer warm. Bij mijn moeder gelukkig wel en daar ga ik vanmiddag weer naartoe.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb een vrijstaand huis, dus dat zou hier nog sneller moeten gaan dan ;-) We hebben wel 's nachts de rolluiken dicht, dat isoleert natuurlijk wat beter. Maar overdag zijn de rolluiken open en toch komt de verwarming 's avonds ook weer moeiteloos tot 20 graden, volgens mij niet veel langzamer dan anders.VeryCherry schreef:Of zou het komen doordat we een hoekhuis hebben, dat de warmte sneller vervliegt?
Gast- Gast
Bruce schreef:Ik heb een vrijstaand huis, dus dat zou hier nog sneller moeten gaan dan ;-) We hebben wel 's nachts de rolluiken dicht, dat isoleert natuurlijk wat beter. Maar overdag zijn de rolluiken open en toch komt de verwarming 's avonds ook weer moeiteloos tot 20 graden, volgens mij niet veel langzamer dan anders.VeryCherry schreef:Of zou het komen doordat we een hoekhuis hebben, dat de warmte sneller vervliegt?
Wij hebben we dubbelglas, maar hele dunne gordijnen, dus daar zal ook wel een hoop warmte verloren gaan. Iemand enig idee tot wanneer het zo koud blijft?
Sowieso nog tot maandag, daarna gingen ze verder kijken. Maar reken maar tot het einde van deze maand nog..VeryCherry schreef:Bruce schreef:Ik heb een vrijstaand huis, dus dat zou hier nog sneller moeten gaan dan ;-) We hebben wel 's nachts de rolluiken dicht, dat isoleert natuurlijk wat beter. Maar overdag zijn de rolluiken open en toch komt de verwarming 's avonds ook weer moeiteloos tot 20 graden, volgens mij niet veel langzamer dan anders.VeryCherry schreef:Of zou het komen doordat we een hoekhuis hebben, dat de warmte sneller vervliegt?
Wij hebben we dubbelglas, maar hele dunne gordijnen, dus daar zal ook wel een hoop warmte verloren gaan. Iemand enig idee tot wanneer het zo koud blijft?
Gast- Gast
Zelda schreef:Sowieso nog tot maandag, daarna gingen ze verder kijken. Maar reken maar tot het einde van deze maand nog..VeryCherry schreef:Bruce schreef:Ik heb een vrijstaand huis, dus dat zou hier nog sneller moeten gaan dan ;-) We hebben wel 's nachts de rolluiken dicht, dat isoleert natuurlijk wat beter. Maar overdag zijn de rolluiken open en toch komt de verwarming 's avonds ook weer moeiteloos tot 20 graden, volgens mij niet veel langzamer dan anders.VeryCherry schreef:Of zou het komen doordat we een hoekhuis hebben, dat de warmte sneller vervliegt?
Moeder Maria, dat duurt echt eindeloos...
Reva schreef:Het is hier 15.4 graden binnen.
Koud
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Maar aan de andere kant; als het nu zo koud is krijgen we misschien een geweldige zomer en dan kan ik al mijn mooie jurkjes aan en misschien ook wel het jurkje wat ik om 18.00 ga winnen
VeryCherry schreef:Maar aan de andere kant; als het nu zo koud is krijgen we misschien een geweldige zomer en dan kan ik al mijn mooie jurkjes aan en misschien ook wel het jurkje wat ik om 18.00 ga winnen
Gast- Gast
Of jij wint het jurkje, dan win ik hem volgende week. Hoe gaaf zou dat zijn
Haha ja, ik ga keihard gillen dan, zeker weten!VeryCherry schreef:Of jij wint het jurkje, dan win ik hem volgende week. Hoe gaaf zou dat zijn
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Maar aan de andere kant; als het nu zo koud is krijgen we misschien een geweldige zomer en dan kan ik al mijn mooie jurkjes aan en misschien ook wel het jurkje wat ik om 18.00 ga winnen
Ga je een jurkje winnen? Wat voor jurkje?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Mijn zoontje heeft gister frambozen gegeten en nu zit hij onder de uitslag rond zijn mond en op zijn wangen. Ik ga hem geen frambozen meer geven denk ik
Woensdag mag hij voor het eerst naar de peuterspeelzaal, ik ben zo benieuwd hoe hij het daar gaat vinden.
Woensdag mag hij voor het eerst naar de peuterspeelzaal, ik ben zo benieuwd hoe hij het daar gaat vinden.
Gast- Gast
Alex schreef:VeryCherry schreef:Maar aan de andere kant; als het nu zo koud is krijgen we misschien een geweldige zomer en dan kan ik al mijn mooie jurkjes aan en misschien ook wel het jurkje wat ik om 18.00 ga winnen
Ga je een jurkje winnen? Wat voor jurkje?
Een heel mooi fifties-jurkje Maar Zelda kan er ook een winnen, dus ik duim voor ons samen.
Als je morgen in de krant leest dat de buren dachten dat er een vrouw vermoord werd om een uur of zes weet je dat een van ons heeft gewonnen
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: