DagCafé
+22
TwistedAngel
Elsje
Chocolate Cookie
Ibbeltje
Pompoen
Amber-
Lejow
Jade
Toet
Lady4
May
Lotus
ExpressoB
Burn
Rush
Suus
VeryCherry
Alex
Tullow
Erin
Nora
Sjaantje
26 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: DagCafé
Smikkell schreef:Ja.. :affraid:VeryCherry schreef:Oei, dan moet je nog hard aan de slag Smikk!
De woningbouw zet me nog eens uit mijn huis als ze deze bende zien Daarnaast is mijn slaapkamer niet begaanbaar en dan moeten ze over mijn bed om bij de verwarming te komen. Beschamend! De verwarming in de badkamer was best stoffig zag ik Ik hing mezelf er laatst bijna aan op terwijl ik met Zusje aan de telefoon was en je ziet in het stof mijn hand staan
En Reva gaf me de tip om ondergoed en tampons op te bergen. Vooral op te ruimen, daar waar ik ze niet verwacht en de badkamervloer pas achteraf schoon te maken. Ow, en dat als ik geen trapje heb, ze wel via de wasmachine klimmen. Maar de wasmachine staat niet in de buurt van de badkamer of verwarming
Wow, dat wordt nachtwerk!!
Ik ben blij dat als er hier een monteur voor de verwarming komt, ze alleen in de gang hoeven te zijn.
De bank moet van zijn plek, dus ook daar onder even checken!!!
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Interessant ook lijkt mij..Toet schreef:Ik ben wat theorie over hechtingsstoornissen aan het bestuderen, best pittig
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja.. :affraid:VeryCherry schreef:Oei, dan moet je nog hard aan de slag Smikk!
De woningbouw zet me nog eens uit mijn huis als ze deze bende zien Daarnaast is mijn slaapkamer niet begaanbaar en dan moeten ze over mijn bed om bij de verwarming te komen. Beschamend! De verwarming in de badkamer was best stoffig zag ik Ik hing mezelf er laatst bijna aan op terwijl ik met Zusje aan de telefoon was en je ziet in het stof mijn hand staan
En Reva gaf me de tip om ondergoed en tampons op te bergen. Vooral op te ruimen, daar waar ik ze niet verwacht en de badkamervloer pas achteraf schoon te maken. Ow, en dat als ik geen trapje heb, ze wel via de wasmachine klimmen. Maar de wasmachine staat niet in de buurt van de badkamer of verwarming
Bhwhahahahahahaha!
Ligt kindje Jezus er niet meer?
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Smikkell schreef:Interessant ook lijkt mij..Toet schreef:Ik ben wat theorie over hechtingsstoornissen aan het bestuderen, best pittig
Ja dat zeker. Ik heb op stage 4 kinderen met een hechtingsstoornis. Mij werd uitgelegd dat er verschillende types zijn en nu heb ik als 'opdracht' meegekregen de theorie te bestuderen en te kijken of ik er zo achter kan komen welk kind welk type heeft. De verschillen zijn soms nihil en ik ken de kinderen nog niet zo goed -ik loop natuurlijk pas twee weken stage- dus een erg interessante opdracht. Mijn begeleider doet dit als soort test, zo kan ze pijlen in hoeverre ik theorie aan praktijk kan koppelen.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Nee, die zit weer in de doos.Erin schreef:Smikkell schreef:Ja.. :affraid:VeryCherry schreef:Oei, dan moet je nog hard aan de slag Smikk!
Bhwhahahahahahaha!
Ligt kindje Jezus er niet meer?
Gast- Gast
Oh gelukkig!
Elke keer als ik nu P.laymobil zie denk ik aan jou hahaha
Erin- Ratel
Tof!Erin schreef:Oh gelukkig!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Zie je vaak Playmobil?
Ik wel
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
VeryCherry schreef:Smikkell schreef:Zie je vaak Playmobil?
Ik wel
Af en toe wel
Erin- Ratel
Hoe krijg je zo snel mogelijk je huis netjes en schoon? Hoe doen jullie dat?
Ik heb geen gangkast
Ik heb geen gangkast
Gast- Gast
Verplaatsen en het netjes opstapelen whahaha. In dozen stoppen enzovoort
Erin- Ratel
Smikkell schreef:Hoe krijg je zo snel mogelijk je huis netjes en schoon? Hoe doen jullie dat?
Ik heb geen gangkast
Muhahahahahah.
Gast- Gast
Mijn woonkamer is helemaal netjes als ik er een stofzuiger door haal.. Maar de rest
Ik ga zo gewoon even een turbo rondje doen als ik van de bank af kan komen. Ben moe!
Ik ga zo gewoon even een turbo rondje doen als ik van de bank af kan komen. Ben moe!
Gast- Gast
Succes! Ik ga zo slapen denk ik! Wat een K-dag was dit!
Erin- Ratel
Wil je er iets over kwijt?Erin schreef:Succes! Ik ga zo slapen denk ik! Wat een K-dag was dit!
Gast- Gast
Ik kon de stoppen met huilen knop niet vinden vandaag.
Erin- Ratel
Maar huilen maakt een dag niet meteen tot een K*T dag, toch? Soms kan het heel erg fijn zijn (zeggen ze).
Maar dat was dus niet zo?
Maar dat was dus niet zo?
Gast- Gast
Das niet leuk, Erin, die knop was bij mij vorige week ook ingedrukt constant, heel storend, echt de hele week. Weet je waarom of dat niet? Dat frustreerde mij juist, dat ik om niks moest janken, maar je moet het gewoon maar even laten gaan dan.. Komt wel goed, schatje
Gast- Gast
Nee vond het vreselijk. Nu ook wel echt de koppijn en misselijkheid als nasleep. Meer het gevoel intens verdriet zeg maar (niet quoten)
Erin- Ratel
Wat vervelend, Erin. Die nasleep ken ik helaas wel ja
Ik word zelf van huilen echt alleen maar ellendiger.
Weet je wel waar je zo'n verdriet om had? Was het thuis of ...?
Ik heb er in therapie wel veel theorie over gekregen. Hoe het werkt en vooral hoe het werkt als je 'normaal' het huilen niet toestaat of nog veel oud verdriet hebt.
Ik word zelf van huilen echt alleen maar ellendiger.
Weet je wel waar je zo'n verdriet om had? Was het thuis of ...?
Ik heb er in therapie wel veel theorie over gekregen. Hoe het werkt en vooral hoe het werkt als je 'normaal' het huilen niet toestaat of nog veel oud verdriet hebt.
Gast- Gast
Erin- Ratel
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: