DagCafé
+22
TwistedAngel
Elsje
Chocolate Cookie
Ibbeltje
Pompoen
Amber-
Lejow
Jade
Toet
Lady4
May
Lotus
ExpressoB
Burn
Rush
Suus
VeryCherry
Alex
Tullow
Erin
Nora
Sjaantje
26 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: DagCafé
Ja toch? Ze heeft al vanaf dinsdag niet mogen eten, ik snap echt dat er soms ergere spoedgevallen etc tussen kunnen komen en dat dingen kunnen uitlopen in een ziekenhuis, maar mijn hemel zeg! Eerst al gedoe dat er tien minuten na einde bezoektijd ondergoed en slaapspullen werden gebracht, daarna dat ze net zo goed naar huis kon en terug kon komen voor onderzoek, terwijl ze aan 1 stuk door bloedt en nu weer dit! Onderzoek zou om twaalf uur zijn, je gaat mij niet vertellen dat er echt niet even tijd was en zowel dan maak je maar bij uitzondering in de avond nog even tijd. Aaaargh! Piemelhoofden. En nog bijdehand ook toen ik dinsdagavond rond half 8 naar een arts vroeg. Of ik wist hoelaat het was
Hoop dat ze klaar zijn voor 2 boze zussen
Hoop dat ze klaar zijn voor 2 boze zussen
Gast- Gast
Zusje schreef:Piemelhoofden is nog zacht uitgedrukt...
Wat verschrikkelijk, Reva. Lief dat jullie het voor haar op gaan nemen.
Laatst aangepast door June op do 2 feb 2012 - 7:21; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Avond! Vanaf de fiets
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Alex schreef:Avond! Vanaf de fiets
Billenkoek!
1. Het is te koud om te forummen op de fiets.
2. Het is te gevaarlijk om te forummen op de fiets.
Gast- Gast
Gast- Gast
Goedenavond!
Jeej, Reva, logisch dat je boos bent!
Jeej, Reva, logisch dat je boos bent!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Waarom denk je dat, Smikkell?
Suus- Lady Post-a-lot
Je moet wel echt heel dwaas zijn om de forummen vanaf de fiets. IK belde net heel kort met Merai en mijn hand trok het slecht, zo koud! Mijn telefoon besloot gewoon in winterslaap te gaan en viel uit.June schreef:Alex schreef:Avond! Vanaf de fiets
Billenkoek!
1. Het is te koud om te forummen op de fiets.
2. Het is te gevaarlijk om te forummen op de fiets.
Gast- Gast
Reva, ze kunnen fluiten naar die klok. Het moet niet gekker worden. Fijn om te lezen dat zus en jij nu wel weer een team zijn Arme O.ma de P.oma.
Gast- Gast
Alex! Ik ban mensen die forummen op de fiets, als je dat maar in je oren knoopt!
En Smikkell... Whywhywhy? Dan kan ik niet meer bij je slapen
En Smikkell... Whywhywhy? Dan kan ik niet meer bij je slapen
Gast- Gast
Het zou me niet eens lukken om te forummen op de fiets, smsen kan ik al niet
Suus- Lady Post-a-lot
Gast- Gast
Je verhaal klinkt nu al eng, Smikkell!
Suus- Lady Post-a-lot
Zusje schreef:Alex! Ik ban mensen die forummen op de fiets, als je dat maar in je oren knoopt!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Smikkell schreef:Dat zegt Zusje alleen omdat het op haar fiets onmogelijk is om te forummen.
Ik fiets nooit. En mijn fiets is zo gemaakt dat je er niet op kunt forummen. Voor jouw bestwil dus...
Gast- Gast
Prima, maar zorg dan iig dat hij wel zo gemaakt is dat je er wel op kunt fietsenZusje schreef:Smikkell schreef:Dat zegt Zusje alleen omdat het op haar fiets onmogelijk is om te forummen.
Ik fiets nooit. En mijn fiets is zo gemaakt dat je er niet op kunt forummen. Voor jouw bestwil dus...
Gast- Gast
Smikkell schreef:Prima, maar zorg dan iig dat hij wel zo gemaakt is dat je er wel op kunt fietsenZusje schreef:Smikkell schreef:Dat zegt Zusje alleen omdat het op haar fiets onmogelijk is om te forummen.
Dat kan ook, je bent toch heen en weer gekomen? Ik heb er nooit problemen mee. Jij maakt problemen van dingen die er niet zijn .
Gast- Gast
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: