DagCafé
+22
TwistedAngel
Elsje
Chocolate Cookie
Ibbeltje
Pompoen
Amber-
Lejow
Jade
Toet
Lady4
May
Lotus
ExpressoB
Burn
Rush
Suus
VeryCherry
Alex
Tullow
Erin
Nora
Sjaantje
26 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: DagCafé
Serieus EB, ik las het alsof iemand een tosti ba wilde. En ik vroeg me nog af wat dat dan was. Tot ik het nogeens las en toen stond er een computermerk met een puntje ertussen. Maar waarom een puntje tussen een merk dat algemeen bekend is?
Edit: Nu heb ik zin in een tosti ananas bacon. En wel bedankt.
Edit: Nu heb ik zin in een tosti ananas bacon. En wel bedankt.
Gast- Gast
HAHAHAHAHAHAHAHAHA ja uh weet ik veel, zie het meer mensen doen.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
1. werd ik wakker gesmst
2. was ik meteen al chago, ook door andere dingen die in mijn hoofd speelde
3. al vanaf dat ik opstond buikpijn
dusssss mijn dag begint niet lekker, toen me laptop die me weer in de steek liet
2. was ik meteen al chago, ook door andere dingen die in mijn hoofd speelde
3. al vanaf dat ik opstond buikpijn
dusssss mijn dag begint niet lekker, toen me laptop die me weer in de steek liet
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Mmm, die tosti van jou klinkt goed, Gisele!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Vond ik ook, suus. Echt, het is dat ik geen Ananas en Bacon in huis heb. Maar dat gaat volgende week natuurlijk wel gebeuren. Thanks to EB.
En de puntjes zijn om het niet googlebaar te maken. Niet om een populaire nieuwe taal te introduceren.
En de puntjes zijn om het niet googlebaar te maken. Niet om een populaire nieuwe taal te introduceren.
Gast- Gast
Er heeft iemand een eerste bod gedaan namens mij!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Spannend, Lotus!!
Suus- Lady Post-a-lot
Ja, echt heel spannend!!
Lotus- Ratel
Spannend Lotus! Huizen kopen is zoooooo leuk!
Ik ben weer even terug bij mijn Erwin de Vries, moet mijn Gronings bijspijkeren.
Is het slecht om geen geld te hebben, geen gelukkig leven te hebben, altijd in discussies te raken, maar toch onvolmaakt gelukkig te zijn? Men, ik ben zoooo gelukkig....
Ik ben weer even terug bij mijn Erwin de Vries, moet mijn Gronings bijspijkeren.
Is het slecht om geen geld te hebben, geen gelukkig leven te hebben, altijd in discussies te raken, maar toch onvolmaakt gelukkig te zijn? Men, ik ben zoooo gelukkig....
Gast- Gast
Ik heb over een half uur een vergadering. Ik heb zo'n vermoeden dat ik daar mijn aandacht niet echt bij kan houden. Ik moet nu dus weg, maar jullie horen natuurlijk zo snel mogelijk meer.
Lotus- Ratel
Strike!! Ik sjoelde de boter naar de overkant van de tafel... zo alle bekers melk om. Wat een ravage
Gast- Gast
Strakke motivatie!ExpressoB schreef:HAHAHAHAHAHAHAHAHA ja uh weet ik veel, zie het meer mensen doen.
Wat spannend Lotus! Hopelijk hoor je snel wat terug
Smikkell oh my! Dat klinkt niet leuk, al zou ik me zo kunnen voorstellen dat ik helemaal dubbel lig als mij zoiets overkomt
Gast- Gast
Smikkell schreef:Strike!! Ik sjoelde de boter naar de overkant van de tafel... zo alle bekers melk om. Wat een ravage
Whahahahaha. Ik vind het altijd zo mooi hoe stuk kinderen gaan, als je zelf iets doet waar je hun altijd voor aan het waarschuwen bent
Gast- Gast
InderdaadReva schreef:Smikkell schreef:Strike!! Ik sjoelde de boter naar de overkant van de tafel... zo alle bekers melk om. Wat een ravage
Whahahahaha. Ik vind het altijd zo mooi hoe stuk kinderen gaan, als je zelf iets doet waar je hun altijd voor aan het waarschuwen bent
Gast- Gast
Hey meiden
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Oeps!Smikkell schreef:InderdaadReva schreef:Smikkell schreef:Strike!! Ik sjoelde de boter naar de overkant van de tafel... zo alle bekers melk om. Wat een ravage
Suus- Lady Post-a-lot
Reva schreef:Ik zie weer semi– dagcafe's
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
De schilder is hier al weken bezig en ik ben sinds een week weer thuis en nu zijn de rollen omgedraaid...de schilder brengt mij een kopje chocomel en een koekje , brengt de post naar boven en neemt pakketjes aan. Omdat ik een zwangere vrouw ben haha.
Maar ik vind het wel handig .
Maar ik vind het wel handig .
Gast- Gast
Haha Charlie, daar mag je best gebruik van maken hoor!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Wow, wat een service Charlie
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Pagina 7 van 40