DagCafé
+22
TwistedAngel
Elsje
Chocolate Cookie
Ibbeltje
Pompoen
Amber-
Lejow
Jade
Toet
Lady4
May
Lotus
ExpressoB
Burn
Rush
Suus
VeryCherry
Alex
Tullow
Erin
Nora
Sjaantje
26 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: DagCafé
Hoi!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Laat hem inderdaad maar even in zijn sop gaarkoken, Rush.
Ik heb gisteren de huisarts nog gebeld ivm die opgezette klieren. Ze worden steeds groter en pijnlijker, ik kan mijn nek amper draaien. Ook de koorts blijft, wel laag, rond de 38 graden, maar ik voel me toch niet jofel. Maandag moet ik bloed laten prikken voor Pfeiffer of Toxoplasmose.
Ik heb gisteren de huisarts nog gebeld ivm die opgezette klieren. Ze worden steeds groter en pijnlijker, ik kan mijn nek amper draaien. Ook de koorts blijft, wel laag, rond de 38 graden, maar ik voel me toch niet jofel. Maandag moet ik bloed laten prikken voor Pfeiffer of Toxoplasmose.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Oh bah Alex!
Ik wil 'm wel graag in z`n sop laten gaarkoken, maar ik heb hem straks nodig om overleg te plegen voor morgen, dus ben benieuwd
Ik wil 'm wel graag in z`n sop laten gaarkoken, maar ik heb hem straks nodig om overleg te plegen voor morgen, dus ben benieuwd
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
maandag pas en dan moet je nog een paar dagen wachten op de uitslag.
Zo hier kwamen net een paar tantes + nicht in de winkel was gezellig haha. Hun ook maar even het goede nieuws verteld.
Zo hier kwamen net een paar tantes + nicht in de winkel was gezellig haha. Hun ook maar even het goede nieuws verteld.
Gast- Gast
Oh bah, Alex, wat vervelend!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Leuk allemaal Lily!
Nou ik smste m`n vriend of hij even kon bellen als dat mogelijk was, hij belde direct en was heel lief aan de telefoon gelukkig. Mannen!
Nou ik smste m`n vriend of hij even kon bellen als dat mogelijk was, hij belde direct en was heel lief aan de telefoon gelukkig. Mannen!
Rush- Lady Post-a-lot
Haha, hij voelde zich dus toch wel schuldig?
Suus- Lady Post-a-lot
ach dan zijn het op dat moment gewoon de frustraties omdat ie z`n pas niet kan vinden. Wel vervelend dat ie het op jou af reageert maar gelukkig issie nu weer lief.
Gast- Gast
Ja, hij zei ook dat hij zich niet zo had moeten laten gaan. En toen hebben we het even gehad over morgen, maar hij is heel druk op het werk (open dagen) dus waarschijnlijk kan hij geen vrij om mee te gaan om m`n auto op te halen, maar hij zou z`n best doen.Suus schreef:Haha, hij voelde zich dus toch wel schuldig?
Rush- Lady Post-a-lot
Ja daarom. Misschien had ik zelf ook wel zo gereageerd; laat nu maar! HahaLily schreef:ach dan zijn het op dat moment gewoon de frustraties omdat ie z`n pas niet kan vinden. Wel vervelend dat ie het op jou af reageert maar gelukkig issie nu weer lief.
Rush- Lady Post-a-lot
haha inderdaad, het is nu opgelost. En doe morgen dan maar rustig aan met die sneeuw
Gast- Gast
Fijn dat het weer goed is dan Wel jammer dat hij het zo druk heeft!
Suus- Lady Post-a-lot
Jaa, ik hoop dat het gewoon heel overdreven is, want mijn telefoon app (die best strikt is de laatste dagen) zegt helemaal niets over sneeuw morgen.
Rush- Lady Post-a-lot
Jaaa, ach zaterdagavond is het weer voorbij! Zaterdag ga ik met m`n neefjes naar de open dag van z`n werk, zij zijn helemaal gek van tractorsSuus schreef:Fijn dat het weer goed is dan Wel jammer dat hij het zo druk heeft!
Rush- Lady Post-a-lot
Ik heb net op buienradar gekeken en daar lijkt het alsof er veel sneeuw gaat vallen, maar hopelijk heeft jouw app gelijk. Ik hoef niet zo nodig door de sneeuw te rijden en eigenlijk wil ik het weekend ook nog schaatsen en dat wordt natuurlijk ook bemoeilijkt door de sneeuw...
Suus- Lady Post-a-lot
Ja klopt inderdaad, maar als ik buienradar voor mijn woonplaats kijk, qua verwachtingen staat er alleen bewolking voor morgen. Het sluit niet echt op elkaar aan.Suus schreef:Ik heb net op buienradar gekeken en daar lijkt het alsof er veel sneeuw gaat vallen, maar hopelijk heeft jouw app gelijk. Ik hoef niet zo nodig door de sneeuw te rijden en eigenlijk wil ik het weekend ook nog schaatsen en dat wordt natuurlijk ook bemoeilijkt door de sneeuw...
En het zou erg zonde zijn van het ijs!
Rush- Lady Post-a-lot
Klinkt leuk! Mijn vriend is ook vreselijk druk nu, de hele maand nog. Hij is aan het afstuderen, dus hij zit vanaf 8 uur 's ochtends op de universiteit , dan komt hij thuis als ik het eten klaar heb staan en daarna gaat hij aan het werk tot diep in de nacht. Slapen doet hij bijna niet... Ben blij als hij eind deze maand klaar is! En hij ook trouwensRush schreef:Jaaa, ach zaterdagavond is het weer voorbij! Zaterdag ga ik met m`n neefjes naar de open dag van z`n werk, zij zijn helemaal gek van tractorsSuus schreef:Fijn dat het weer goed is dan Wel jammer dat hij het zo druk heeft!
Suus- Lady Post-a-lot
Met bewolking kan ik wel levenRush schreef:Ja klopt inderdaad, maar als ik buienradar voor mijn woonplaats kijk, qua verwachtingen staat er alleen bewolking voor morgen. Het sluit niet echt op elkaar aan.Suus schreef:Ik heb net op buienradar gekeken en daar lijkt het alsof er veel sneeuw gaat vallen, maar hopelijk heeft jouw app gelijk. Ik hoef niet zo nodig door de sneeuw te rijden en eigenlijk wil ik het weekend ook nog schaatsen en dat wordt natuurlijk ook bemoeilijkt door de sneeuw...
Suus- Lady Post-a-lot
Absoluut!Suus schreef:Met bewolking kan ik wel levenRush schreef:Ja klopt inderdaad, maar als ik buienradar voor mijn woonplaats kijk, qua verwachtingen staat er alleen bewolking voor morgen. Het sluit niet echt op elkaar aan.Suus schreef:Ik heb net op buienradar gekeken en daar lijkt het alsof er veel sneeuw gaat vallen, maar hopelijk heeft jouw app gelijk. Ik hoef niet zo nodig door de sneeuw te rijden en eigenlijk wil ik het weekend ook nog schaatsen en dat wordt natuurlijk ook bemoeilijkt door de sneeuw...
Fijn dat je vriend het aan het eind van de maand weer wat rustiger aan kan doen. Dat bevorderd de sfeer ook weer haha!
Rush- Lady Post-a-lot
Nee geen sneeuw/gladheid hoor, echt niet!!! Hier is het koud buiten maar de zon schijnt volop. Mooie strakke blauwe lucht.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Haha, zeker weten! Gelukkig neemt hij vanavond wel de tijd om gezellig samen De Mol te kijkenRush schreef:Absoluut!Suus schreef:Met bewolking kan ik wel levenRush schreef:Ja klopt inderdaad, maar als ik buienradar voor mijn woonplaats kijk, qua verwachtingen staat er alleen bewolking voor morgen. Het sluit niet echt op elkaar aan.Suus schreef:Ik heb net op buienradar gekeken en daar lijkt het alsof er veel sneeuw gaat vallen, maar hopelijk heeft jouw app gelijk. Ik hoef niet zo nodig door de sneeuw te rijden en eigenlijk wil ik het weekend ook nog schaatsen en dat wordt natuurlijk ook bemoeilijkt door de sneeuw...
Fijn dat je vriend het aan het eind van de maand weer wat rustiger aan kan doen. Dat bevorderd de sfeer ook weer haha!
Suus- Lady Post-a-lot
We hadden het ook over morgen, nu is het hier ook nog heerlijk weer!ExpressoB schreef:Nee geen sneeuw/gladheid hoor, echt niet!!! Hier is het koud buiten maar de zon schijnt volop. Mooie strakke blauwe lucht.
Suus- Lady Post-a-lot
Arghhhh en weer viel me laptop uit, zomaar uit het niets maja hij is ook al dik 5jaar oud. Stroom is niet goed meer, verder duurt opstarten mega lang en loopt vaak vast etc.
Heb nu net geld ontvangen van de verzekering! n.a.v. inbraak. Dus ik ga snel eens kijken in de winkels.
Heb nu net geld ontvangen van de verzekering! n.a.v. inbraak. Dus ik ga snel eens kijken in de winkels.
Succes Expresso!
Rush- Lady Post-a-lot
Wil denk ik weer een toshi.ba, zo 1 had ik, was nog maar anderhalf jaar oud voordat die gestolen werd.
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: