Doen jullie nog aan MSN?
+42
Sugarfall
sweetgirl
Caro
Paper Crown
Bruintje Beer
TukTuk
Alex
Blond
Nora
silly-one
loura
Parisienne
Rush
Silver
Jeanette
Jezzie
Tsjip
Caramba
Esperanza
Marin
Roza
Shadowfax
Tinus
Sarah1985
Inge
Femmem
Lady Starstruck
Snoes
Lady4
Muurvlindertje
PrimaBella
Lavendel
Sorella
Mermaid
Zora
tuttebel
Bosjesvrouw
PluDan
SnowWhite
Bliss
Ibbeltje
_Lacey_
46 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Doen jullie nog aan MSN?
Nee, al heel lang niet meer. Vroeger was ik er echt aan verslaafd, maar sinds ping en WA voldoet MSN niet meer.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Neuh, net als dat ik niet meer op ICQ zit, zit ik ook niet meer op MSN
Gast- Gast
Sarah1985 schreef:ben ik dan de enige die er dagelijks op zit Nou ja ik gebruik het dagelijks om zo te praten met een vriendin die aan de andere kant van het land woont. En msn nog wel met een aantal mensen die ik in het echt niet vaak zie
Ik meld me ook standaard aan hoor zodra ik mijn laptop aan zet! Ik gebruik het nog wel veel, voornamelijk voor contact met wat studiegenoten, en soms met mijn moeder bijvoorbeeld.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
nee, Wel actief gedaan in de tijd dat ik mijn man leerde kennen maar denk toch dat het weer zo, n 3 jaar geleden is dat ik er gebruik van heb gemaakt.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Ja, maar toen dat net hip was, was ik er eigenlijk wat te jong voor. Gozers van 25 die ons, meisjes van 13/14, opzochten en vieze berichtjes stuurden enzo.Bazinga schreef:Oeh oeh en kennen jullie CU2 nog??
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik gebruik het niet meer actief, maar gebruik het nog wel als ik op vakantie ben en met mijn vriend wil chatten. Heb ook een webcam op mijn netbook zitten, dus dat is dan wel leuk. Maar verder gebruik ik het nooit meer.
Gast- Gast
Nee. Haha, ik heb er wel echt UREN en UREN op doorgebracht, echt erg! Ik weet nog dat ik het altijd lang vond duren en dat die poppetjes een eeuwigheid om elkaar heen draaiden.. En dan dat moment dat mijn crush online was.. Jeetje, en dan wachten tot hij me aansprak..
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
2CKC2 schreef:Nee. Haha, ik heb er wel echt UREN en UREN op doorgebracht, echt erg! Ik weet nog dat ik het altijd lang vond duren en dat die poppetjes een eeuwigheid om elkaar heen draaiden.. En dan dat moment dat mijn crush online was.. Jeetje, en dan wachten tot hij me aansprak..
Die spanning! Je zag de naam omhoog poppen in je scherm aan de onderkant, en dan kon je gaan wachten. En zijn status checken en je urenlang afvragen waarom hij in hemelsnaam je NIET aansprak. Of uiteindelijk weer wel, en dan verontwaardigd zijn waarom het zo lang duurde! hahah!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Ja bijna wekelijks. Al is dat ook weer sinds kort.
sweetgirl- Fluisteraar
- Aantal berichten : 67
Punten : 84
Registratiedatum : 18-12-11
Caro schreef:2CKC2 schreef:Nee. Haha, ik heb er wel echt UREN en UREN op doorgebracht, echt erg! Ik weet nog dat ik het altijd lang vond duren en dat die poppetjes een eeuwigheid om elkaar heen draaiden.. En dan dat moment dat mijn crush online was.. Jeetje, en dan wachten tot hij me aansprak..
Die spanning! Je zag de naam omhoog poppen in je scherm aan de onderkant, en dan kon je gaan wachten. En zijn status checken en je urenlang afvragen waarom hij in hemelsnaam je NIET aansprak. Of uiteindelijk weer wel, en dan verontwaardigd zijn waarom het zo lang duurde! hahah!
Ja, dat geluidje.. Biirrippp.. en het schermpje rechtsonderin inderdaad..
Oh inderdaad, GEK werd ik als hij online kwam en na een paar minuten staren was hij in ene weer offline..oh frustratie!!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Jaaaaaaa, zo herkenbaar!Caro schreef:2CKC2 schreef:Nee. Haha, ik heb er wel echt UREN en UREN op doorgebracht, echt erg! Ik weet nog dat ik het altijd lang vond duren en dat die poppetjes een eeuwigheid om elkaar heen draaiden.. En dan dat moment dat mijn crush online was.. Jeetje, en dan wachten tot hij me aansprak..
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
2CKC2 schreef:Caro schreef:2CKC2 schreef:Nee. Haha, ik heb er wel echt UREN en UREN op doorgebracht, echt erg! Ik weet nog dat ik het altijd lang vond duren en dat die poppetjes een eeuwigheid om elkaar heen draaiden.. En dan dat moment dat mijn crush online was.. Jeetje, en dan wachten tot hij me aansprak..
Oh inderdaad, GEK werd ik als hij online kwam en na een paar minuten staren was hij in ene weer offline..oh frustratie!!
Hahahah ja dat geluidje! En soms waren mensen ook echt binnen een paar sec on en offline en dan snapte je het helemaal niet meer. En dan zo cryptisch mogelijke status omschrijvingen geven!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Hahaha dat heb ik ook zooovaak gehad, wachten tot mijn crush me aansprak, hem zelf wel willen aanspreken maar toch niet doen, en als hij dan offline ging spijt ervan hebben.
Ik gebruik msn nu ook nooit meer.
Ik gebruik msn nu ook nooit meer.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Ooh, en vroeger was ik best wel jaloers als ik een vriendje had. Als ik dan bijvoorbeeld met mijn vriendje had gechat op msn, we namen afscheid en ik zag hem vervolgens nog uren online staan, oooh, daar kon ik zo slecht tegen. Ik ben zelf ook wel eens online gebleven maar dan wel met offline weergave, om mijn vriendje in de gaten te houden Best wel erg..
Gast- Gast
Ik heb me toevallig maar weer eens aangemeld want op deze computer zit het nog, en ik heb zowaar nog 5 mensen in mn lijst staan die nog online zijn haha. Was er denk ik al zon 2/3 jaar niet meer geweest. Daarvoor gebruikte ik het nog wel bijna dagelijks. Denk dat ik met mn huidige vriend waar ik nu 2,5 jaar mee heb pas 1/2 keer buiten een verre reis om, heb gemsnd .
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Caro schreef:2CKC2 schreef:Caro schreef:2CKC2 schreef:Nee. Haha, ik heb er wel echt UREN en UREN op doorgebracht, echt erg! Ik weet nog dat ik het altijd lang vond duren en dat die poppetjes een eeuwigheid om elkaar heen draaiden.. En dan dat moment dat mijn crush online was.. Jeetje, en dan wachten tot hij me aansprak..
Hahahah ja dat geluidje! En soms waren mensen ook echt binnen een paar sec on en offline en dan snapte je het helemaal niet meer. En dan zo cryptisch mogelijke status omschrijvingen geven!
Hahaha, heel herkenbaar!
Heb me al tijden niet meer aangemeld op MSN.. Vroeger was het bijna een obsessie haha!
Gast- Gast
En je dan onder het mom van "oh m'n internet valt weg ik moest me even opnieuw aanmelden" opnieuw online komen om aandacht te trekken van je crush haha.
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Dat is echt enorm lang geleden, dat ik MSN heb gebruikt! Ik denk 2 jaar terug voor het laatst. Vroeger gebruikte ik het echt héél erg vaak, zat uren en uren te MSN-en, en vond het ook echt leuk toen. Nu gebruik ik vooral What's app
Gast- Gast
Nee, ik zit er nooit meer op. Voor 1,5 jaar geleden nog wel. Mis het ook helemaal niet. Praat net zo lief via whats app of facebook ofiets.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Haha wat een leuke herkenbare verhalen over msn!
Ik heb msn vaak nog wel aan staan, maar heb mijn fb ook met mijn msn gekoppeld. Als er dan iemand op fb tegen mij praat komt dit in een msn chatschermpje, vind ik wel iets handiger. Verder vind ik het wel handig dat ik mijn mail gelijk binnen krijg. Maar echt een msn gesprek met iemand heb ik al lang niet meer gehad haha.
Ik heb msn vaak nog wel aan staan, maar heb mijn fb ook met mijn msn gekoppeld. Als er dan iemand op fb tegen mij praat komt dit in een msn chatschermpje, vind ik wel iets handiger. Verder vind ik het wel handig dat ik mijn mail gelijk binnen krijg. Maar echt een msn gesprek met iemand heb ik al lang niet meer gehad haha.
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» 5:00 wakker; wat doen jullie/zouden jullie doen?
» Hoe doen jullie dit met roken en jullie kindjes?
» Wat doen jullie met jullie trouwdag?
» Doen jullie mee?
» Doen jullie even mee?
» Hoe doen jullie dit met roken en jullie kindjes?
» Wat doen jullie met jullie trouwdag?
» Doen jullie mee?
» Doen jullie even mee?
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: