Doen jullie nog aan MSN?
+42
Sugarfall
sweetgirl
Caro
Paper Crown
Bruintje Beer
TukTuk
Alex
Blond
Nora
silly-one
loura
Parisienne
Rush
Silver
Jeanette
Jezzie
Tsjip
Caramba
Esperanza
Marin
Roza
Shadowfax
Tinus
Sarah1985
Inge
Femmem
Lady Starstruck
Snoes
Lady4
Muurvlindertje
PrimaBella
Lavendel
Sorella
Mermaid
Zora
tuttebel
Bosjesvrouw
PluDan
SnowWhite
Bliss
Ibbeltje
_Lacey_
46 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Doen jullie nog aan MSN?
Ik gebruik het ook nooit meer.
Toen ik een jaar of 15 was zat er ook iedere avond achter..
Heb nu wel wat beters te doen in die tijd
Toen ik een jaar of 15 was zat er ook iedere avond achter..
Heb nu wel wat beters te doen in die tijd
Femmem- Fluisteraar
- Aantal berichten : 236
Punten : 241
Registratiedatum : 24-11-11
Nee, nooit meer.
Was er vroeger ook verslaafd aan, maar zit er nooit meer op
Was er vroeger ook verslaafd aan, maar zit er nooit meer op
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
ben ik dan de enige die er dagelijks op zit Nou ja ik gebruik het dagelijks om zo te praten met een vriendin die aan de andere kant van het land woont. En msn nog wel met een aantal mensen die ik in het echt niet vaak zie
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Vroeger, een jaar of 5 terug ofzo, echt heel veel! Maar nu heb ik het niet eens meer geïnstalleerd op mijn nieuwe laptop.
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Ik gebruikte het tot een jaar geleden nog om mijn mail te checken.
Maar daarna heb ik het maar helemaal verwijderd, veel mensen waren er ook niet meer online.
Maar daarna heb ik het maar helemaal verwijderd, veel mensen waren er ook niet meer online.
Shadowfax- Fluisteraar
- Aantal berichten : 105
Punten : 132
Registratiedatum : 19-11-10
De mijne doet het niet eens meer. Als ik via msn inlog heb ik spontaan geen contactpersonen meer. Heel vreemd.
Maargoed, deed er toch al 2 á 3 jaar niets meer mee.
Maargoed, deed er toch al 2 á 3 jaar niets meer mee.
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Nee ik heb alleen nog maar msn voor één vriendin, en zelfs haar spreek ik amper meer op msn, moeten we echt afspreken dat we online komen
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
+1Bliss schreef:Nee, ook al jaren niet meer. Ik meld me wel altijd aan op 'offline weergeven', omdat ik het handig vind dat er dan een melding komt als ik mailtjes ontvang.
Al zie je nu ook bij hotmail een 1 staan als je een nieuwe mail hebt, ook al ben je in een ander tabblad bezig. Dus wat dat betreft is het niet meer nodig. Maar toch start ik automatisch msn op, ben dat zo gewend.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Sarah1985 schreef:ben ik dan de enige die er dagelijks op zit Nou ja ik gebruik het dagelijks om zo te praten met een vriendin die aan de andere kant van het land woont. En msn nog wel met een aantal mensen die ik in het echt niet vaak zie
Nee hoor je bent niet de enige.
Ik zit er ook iedere dag op, maar ben niet iedere dag in gesprek. Kom er vaak alleen op om mijn mail boxen een aantal keer per dag te checken.
Ik spreek een vriendin, die ik niet vaak zie, geregeld aan op msn. En met mijn zus, die in limburg woont, ik in friesland, heb ik ook gesprekken via msn. Goedkoper dan bellen, hangen zo uren aan de telefoon. Skypen doen we niet aan.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Heel af en toe gebruik ik het nog voor een gesprek met mijn zusje of moeder. Maar dan zijn we al op Facebook een gesprek begonnen en gaan dan via msn verder omdat we dat fijner vinden
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Ik heb het nog wel, maar gebruik het eigenlijk bijna nooit meer.
Toen ik vorrig jaar nog studeerde gebruikte ik het wel met klasgenoten maar nu niet meer.
Heel af en toe spreek ik mijn ouders via msn, maar die hebben allebei ook wath's app.
Dus dat gaat veel makkelijker!
Toen ik vorrig jaar nog studeerde gebruikte ik het wel met klasgenoten maar nu niet meer.
Heel af en toe spreek ik mijn ouders via msn, maar die hebben allebei ook wath's app.
Dus dat gaat veel makkelijker!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Esperanza schreef:+1Bliss schreef:Nee, ook al jaren niet meer. Ik meld me wel altijd aan op 'offline weergeven', omdat ik het handig vind dat er dan een melding komt als ik mailtjes ontvang.
Al zie je nu ook bij hotmail een 1 staan als je een nieuwe mail hebt, ook al ben je in een ander tabblad bezig. Dus wat dat betreft is het niet meer nodig. Maar toch start ik automatisch msn op, ben dat zo gewend.
Ja idd, maar ondanks die 1 start ik ook automatisch altijd eerst MSN op (mijn programma's moeten ook altijd in een bepaalde volgorde staan en MSN staat altijd als eerste open)
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Ja, hij staat dagelijks aan maar dat is eigenlijk alleen om te checken of ik nog mail heb. Ik praat zeer zelden met iemand.
Gast- Gast
Nee, ik msn echt nooit meer. Vroeger zat ik er vaak op, maar nu niet meer.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Sarah1985 schreef:ben ik dan de enige die er dagelijks op zit Nou ja ik gebruik het dagelijks om zo te praten met een vriendin die aan de andere kant van het land woont. En msn nog wel met een aantal mensen die ik in het echt niet vaak zie
Nee hoor, je bent niet de enige. Ik moet wel zeggen 4-5 jaar geleden zat ik gewoon hele dagen achter msn en praatte ik met iedereen. Tegenwoordig sta ik voornamelijk wel de hele dag afwezig of offline. Dan praat ik met vriendinnen die ik niet zo vaak zie. De msnverslaving heb ik niet meer.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Haha, dat heb ik ook! Soms start 1 van m'n collega's op het werk m'n pc al op en dan openen ze ook alvast alle programma's. Ik ga ze dan allemaal weer afsluiten en opnieuw opstarten zodat ze in de 'juiste' volgorde staan.Bliss schreef:Esperanza schreef:+1Bliss schreef:Nee, ook al jaren niet meer. Ik meld me wel altijd aan op 'offline weergeven', omdat ik het handig vind dat er dan een melding komt als ik mailtjes ontvang.
Ja idd, maar ondanks die 1 start ik ook automatisch altijd eerst MSN op (mijn programma's moeten ook altijd in een bepaalde volgorde staan en MSN staat altijd als eerste open)
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Ja dat herken ik volledig! Toen ik nog op kantoor werkte had ik het ook, soms viel er ineens een systeem uit en dan sloot ik alle programma's af om ze vervolgens weer in de goede volgorde op te starten.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Ja het is een handig communicatie middel op kantoor, stuk vlotter dan e-mail.
Privé gebruik ik het bijna niet.
Privé gebruik ik het bijna niet.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Nee, ik gebruik het al zo'n 5 jaar niet meer. Daarvoor was ik ook echt MSN-verslaafd!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Amper.. Heel soms om te kijken of mijn vader online is want die zit wel regelmatig online en we zijn allebei geen echte bellers
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb het vooral aanstaan voor mijn mail. Sta 99% van de tijd offline weergegeven.
Afgelopen week nog even gebruikt omdat ik in een mailbox bezig was samen met een vriendin tegelijk zodat we even contact hadden in welke map wie wat ging verwijderen etc.
Afgelopen week nog even gebruikt omdat ik in een mailbox bezig was samen met een vriendin tegelijk zodat we even contact hadden in welke map wie wat ging verwijderen etc.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Echt nooit. Heb het laatst weer eens opgestart en er zitten zo ongeveer alleen maar mensen van mn basisschool in:p En niemand is ook meer online trouwens:p
Nora- Prater
- Aantal berichten : 752
Punten : 837
Nee, sinds de zomer niet meer. Daarvoor dagelijks met een goede vriendin, overdag, op werkdagen als we ons allebei de tering zaten te vervelend op onze dodelijke saaie stageplekken waar we geen fuck te doen hadden.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» 5:00 wakker; wat doen jullie/zouden jullie doen?
» Hoe doen jullie dit met roken en jullie kindjes?
» Wat doen jullie met jullie trouwdag?
» Doen jullie mee?
» Doen jullie even mee?
» Hoe doen jullie dit met roken en jullie kindjes?
» Wat doen jullie met jullie trouwdag?
» Doen jullie mee?
» Doen jullie even mee?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: