DagCafé
+21
Kaboutertje
Snoopy
Steep
VeryCherry
Rush
Lotus
Jade
Mamsie
CarpeDiem
Toet
Burn
silly-one
Stuiterbal
Pompoen
Suus
Sjaantje
Snoes
Erin
Ibbeltje
Lejow
Alex
25 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: DagCafé
Belachelijk. Is een ander ziekenhuis geen optie?
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Wat een belachelijk gedoe, Reev!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Zal ik even een apart foto-topic maken met mijn jurkjes en rokjes? Dan zet ik die andere foto's van vrijdag er ook nog even bij
Sjaantje schreef:Zal ik even een apart foto-topic maken met mijn jurkjes en rokjes? Dan zet ik die andere foto's van vrijdag er ook nog even bij
Ja, leuk, denk dat wel veel meer mensen zich afvragen hoe het nu gaat na je operatie!
Gast- Gast
Ja verdorie ik vergeet steeds mn topic nog een keer te updatenReva schreef:Sjaantje schreef:Zal ik even een apart foto-topic maken met mijn jurkjes en rokjes? Dan zet ik die andere foto's van vrijdag er ook nog even bij
Ja, leuk, denk dat wel veel meer mensen zich afvragen hoe het nu gaat na je operatie!
Ik heb trouwens wat bedacht n.a.v. de controle gister in het ziekenhuis. Mijn eigen chirurg zie ik in mei pas weer en wil hem dan een bedank-kaartje geven met daarin een opsomming van wat ik allemaal (weer) kan na de operatie
Maar fijn dat jullie het ook raar vinden, ga morgen wel even richting ziekenhuis. Aan de telefoon was geen succes. Bijdehand wijf of ik wist hoelaat het was (ik vroeg naar een bepaalde arts). Heb maar gevraagd of ze geen klok had
Gast- Gast
Reva schreef:Maar fijn dat jullie het ook raar vinden, ga morgen wel even richting ziekenhuis. Aan de telefoon was geen succes. Bijdehand wijf of ik wist hoelaat het was (ik vroeg naar een bepaalde arts). Heb maar gevraagd of ze geen klok had
Had ze die idd niet??
Ben topic aan t maken, ff geduld nog, meiskes!
Veel plezier, Youandi!
En Sjaan, ik ben benieuwd!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Hehe, t staat erop. In Beauty & Mode!
Snoes schreef:Veel plezier, Youandi!
Thanks Snoes! Ik moet me er wel echt toe zetten.. Pfff...
Gast- Gast
Veel plezier! (bij beide activiteiten )Youandi schreef:Ik ga paardrijden. En naar de wc
En bedankt voor je reactie op mijn foto's!
Hey meiden
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind het elke keer weer zo zielig en naar om te zien dat ze al die spullen van die mensen weggooien. Je ziet gewoon hoe zwaar die mensen het hebben en hoe angstig zijn. Ik heb het idee dat ze helemaal niet serieus genomen worden in hun gevoel en dat er flink over hun grenzen wordt gegaan..
Ow, uhhh RTL4 dus..
Ow, uhhh RTL4 dus..
Gast- Gast
Ik zit ook al met verbazing te kijken Smikk.
Kan toch nooit goed zijn zo.. op deze manier! Ik denk dat men over het algemeen alleen maar meer gaat hechten en verzamelen.VeryCherry schreef:Ik zit ook al met verbazing te kijken Smikk.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Kan toch nooit goed zijn zo.. op deze manier! Ik denk dat men over het algemeen alleen maar meer gaat hechten en verzamelen.VeryCherry schreef:Ik zit ook al met verbazing te kijken Smikk.
Ik zou al debiel worden als mensen zo mijn huis binnen komen denderen en vertellen dat ik alles weg moet gooien. En ik ben niet eens een hamsteraar...
Idd, van mijn spullen blijven ze af! Ik zit niet te kijken nu, hoor, maar heb wel een idee over welk programma het gaat. Ik zal niet ontkennen dat sommige mensen een probleem hebben maar dat los je niet op door als vreemdeling met je tv-programma zomaar lukraak alles weg te gooien. Daar zit meestal veel meer achter dan 'zomaar' verzamelen.
Eens.Sjaantje schreef:Idd, van mijn spullen blijven ze af! Ik zit niet te kijken nu, hoor, maar heb wel een idee over welk programma het gaat. Ik zal niet ontkennen dat sommige mensen een probleem hebben maar dat los je niet op door als vreemdeling met je tv-programma zomaar lukraak alles weg te gooien. Daar zit meestal veel meer achter dan 'zomaar' verzamelen.
Ik zie ook wel dat er een probleem is hoor wat betreft de hoeveelheid spullen en het verzamelen.
De meesten zien vast een hoop troep, maar voor die mensen zijn het hun spullen. Stel je voor dat er iemand in je huis komt, of in dat van mij of van een andere willekeurige forummer, en ze even bepalen wat troep is, wat weg kan, wat te veel is enz. Denk dat er heel weinig mensen zijn die dat trekken.
Gast- Gast
Ik moet er niet aan denken, word er al akelig van als ik dat zo lees...Smikkell schreef:Eens.Sjaantje schreef:Idd, van mijn spullen blijven ze af! Ik zit niet te kijken nu, hoor, maar heb wel een idee over welk programma het gaat. Ik zal niet ontkennen dat sommige mensen een probleem hebben maar dat los je niet op door als vreemdeling met je tv-programma zomaar lukraak alles weg te gooien. Daar zit meestal veel meer achter dan 'zomaar' verzamelen.
Ik zie ook wel dat er een probleem is hoor wat betreft de hoeveelheid spullen en het verzamelen.
De meesten zien vast een hoop troep, maar voor die mensen zijn het hun spullen. Stel je voor dat er iemand in je huis komt, of in dat van mij of van een andere willekeurige forummer, en ze even bepalen wat troep is, wat weg kan, wat te veel is enz. Denk dat er heel weinig mensen zijn die dat trekken.
Hoi!
Ik zie helaas in mijn omgeving dat verzamelwoede een groot probleem is, wat levens op een zeer ingrijpende wijze beinvloed. Een persoon dicht bij mij heeft het. Ik denk niet dat je het oplost door iemands huis binnen te denderen en maar te gaan opruimen. De onderliggende problematiek moet worden opgelost, anders is de kans groot dat diegene opnieuw begint.
*niet quoten*
Ik zie helaas in mijn omgeving dat verzamelwoede een groot probleem is, wat levens op een zeer ingrijpende wijze beinvloed. Een persoon dicht bij mij heeft het. Ik denk niet dat je het oplost door iemands huis binnen te denderen en maar te gaan opruimen. De onderliggende problematiek moet worden opgelost, anders is de kans groot dat diegene opnieuw begint.
*niet quoten*
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ik denk dat het bij mij alleen maar zou triggeren om nóg meer te verzamelen als iemand zo mijn huis leeg trekt.
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: