DagCafé
+21
Kaboutertje
Snoopy
Steep
VeryCherry
Rush
Lotus
Jade
Mamsie
CarpeDiem
Toet
Burn
silly-one
Stuiterbal
Pompoen
Suus
Sjaantje
Snoes
Erin
Ibbeltje
Lejow
Alex
25 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: DagCafé
Absoluut! De rookworst was juist extra lekker dik omdat ik m te lang in de magnetron had gehoudenYouandi schreef:Lekker Sjaantje. Wel met een dikke rookworst er bij en spekjes er door?
Zie bovenstaand antwoordReva schreef:Youandi schreef:Lekker Sjaantje. Wel met een ziekenhuisworst er bij en spekjes er door?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Lavendel schreef:Youandi schreef:Wooow, baby's? Nooo!! Ik ben blij dat mijn lichaam nog functioneert en dat ik mijn afvalstofjes weer kwijt ben
En dat mijn moeder, die dacht dat ik nooit meer ongesteld zou worden, omdat ik ondergewicht heb en zij denkt dat ik ongezond eet, nu ongelijk heeft!
Fijn dat je weet dat alles werkt nu en dat je moeder ongelijk heeft! Ik slik ook al bijna 10 de pil.. vraag me ook wel eens af of alles werkt maar durf ook niet te stoppen en iets anders te gebruiken eigenlijk.. Nog een jaar of 5 wachten dan maar. :-)
Ik was bijna 6 jaar aan de pil en vond het ook doodeng om te stoppen. Maar ik was het kreng zó zat! Ik kneep em alleen wel behoorlijk de afgelopen tijd..
Maar stoppen kan ook tijdelijk he. Kijken of alles weer op gang komt en dan weer beginnen. Doen een paar vriendinnen van mij ook elk jaar een keer.
Gast- Gast
Ik ben ook niet van plan om weer te beginnen. Akelige hormoonbommetjes. Elke keer 5 dagen hoofdpijn
Gast- Gast
Als ze je ontslaan in het ziekenhuis, maar je gaat het zelf niet redden thuis omdat je nog zwak etc bent, kan je dan altijd tijdelijk naar een verzorgingshuis?
Gast- Gast
Ik heb vanmiddag stout gedaan
Lijnzaad mag je toch niet verwarmen???????????!!!!!!!!!!!Reva schreef:Klinkt goed, Lavendel! Hoe was je lijnzaad in de soep? Apart! Ik heb laatst boekweitpannenkoekjes gemaakt, ook echt een aanrader.
Acht maanden is echt een superleuke leeftijd
Gast- Gast
Smikkell schreef:Lijnzaad mag je toch niet verwarmen???????????!!!!!!!!!!!Reva schreef:Klinkt goed, Lavendel! Hoe was je lijnzaad in de soep? Apart! Ik heb laatst boekweitpannenkoekjes gemaakt, ook echt een aanrader.
Euh.. nu ga ik twijfelen. Volgens mij staat het op de zak dat het lekker in soep is . Even kijken.
Gebruik in: muesli, yoghurt, soepen, brood en koekjes. Staat er..
Laatst aangepast door Lavendel op di 31 jan 2012 - 7:39; in totaal 1 keer bewerkt
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Smikkell schreef:Lijnzaad mag je toch niet verwarmen???????????!!!!!!!!!!!Reva schreef:Klinkt goed, Lavendel! Hoe was je lijnzaad in de soep? Apart! Ik heb laatst boekweitpannenkoekjes gemaakt, ook echt een aanrader.
Je kan het toch aan tafel erbij gooien?
Gast- Gast
Ik heb weer rokjes gekochtReva schreef:Sjaantje schreef:Ik heb vanmiddag stout gedaan
Deel of mond dicht
Mag ook niet!Reva schreef:Smikkell schreef:Lijnzaad mag je toch niet verwarmen???????????!!!!!!!!!!!Reva schreef:Klinkt goed, Lavendel! Hoe was je lijnzaad in de soep? Apart! Ik heb laatst boekweitpannenkoekjes gemaakt, ook echt een aanrader.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Mag ook niet!Reva schreef:Smikkell schreef:Lijnzaad mag je toch niet verwarmen???????????!!!!!!!!!!!Reva schreef:Klinkt goed, Lavendel! Hoe was je lijnzaad in de soep? Apart! Ik heb laatst boekweitpannenkoekjes gemaakt, ook echt een aanrader.
Ga ik nu dood?
Lavendel- Ratel
Smikkell schreef:Mag ook niet!Reva schreef:Smikkell schreef:Lijnzaad mag je toch niet verwarmen???????????!!!!!!!!!!!Reva schreef:Klinkt goed, Lavendel! Hoe was je lijnzaad in de soep? Apart! Ik heb laatst boekweitpannenkoekjes gemaakt, ook echt een aanrader.
Jonguh, ben je van de lijnzaadpolitie?!
Gast- Gast
Lijnzaad verliest z'n werkzaamheid bij verwarming..
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Sjaantje schreef:Ik heb weer rokjes gekochtReva schreef:Sjaantje schreef:Ik heb vanmiddag stout gedaan
Deel of mond dicht
en waarom is dat stout? Of zijn ze erg kort en op die manier stout
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Onder andereReva schreef:Smikkell schreef:Mag ook niet!Reva schreef:Smikkell schreef:Lijnzaad mag je toch niet verwarmen???????????!!!!!!!!!!!Reva schreef:Klinkt goed, Lavendel! Hoe was je lijnzaad in de soep? Apart! Ik heb laatst boekweitpannenkoekjes gemaakt, ook echt een aanrader.
Jonguh, ben je van de lijnzaadpolitie?!
Gast- Gast
mm dat staat dan weer niet op mijn zak, wel dat het te gebruiken is in soep.. Oke, doe ik dat ook niet weer.
Lavendel- Ratel
Ibbeltje schreef:Sjaantje schreef:Ik heb weer rokjes gekochtReva schreef:Sjaantje schreef:Ik heb vanmiddag stout gedaan
Deel of mond dicht
en waarom is dat stout? Of zijn ze erg kort en op die manier stout
Haha ja voor mijn doen zijn ze weer vrij kort Ik twijfel nog een beetje, ik heb een spijkerrokje dat eigenlijk nog iets te strak zit maar die past binnenkort wel weer En een zwart stretch-rokje,maar daar moet ik nog even een andere legging bij aan doen, heb nu zwart eronder aan.
Misschien dat er nog verschil is tussen zaad en olie. De olie mag iig sowieso niet door warme gerechten.
Gast- Gast
Sjaan leuk toch rokjes !
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: