DagCafé
+21
Kaboutertje
Snoopy
Steep
VeryCherry
Rush
Lotus
Jade
Mamsie
CarpeDiem
Toet
Burn
silly-one
Stuiterbal
Pompoen
Suus
Sjaantje
Snoes
Erin
Ibbeltje
Lejow
Alex
25 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: DagCafé
Ooh Zelda ik hoop zo dat daar een goede reden voor is en niks ernstigs
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ja snap ik. Hoop dat je zo goed nieuws hoort.
Oe dat is dan nog eventjes ja...
Kan me wel voorstellen dat je je zorgen maakt ja. Ik hoop ook dat alles goed is!
Ik ga hier maar eens opruimen. Heerlijk gegeten maar smaakt wel naar meer .
Ik ga hier maar eens opruimen. Heerlijk gegeten maar smaakt wel naar meer .
Gast- Gast
Wat eng Zelda.. hoop dat er niks aan de hand is.
Ik eet nu een zelfgemaakte soep van tomaat, courgette, paprika, ui, knoflook en basilicum en gebroken lijnzaad. Hij is lekker . Terwijl de soep stond te koken heb ik een pannenkoekje gebakken met volkoren meel/bloem en een scheutje melk van mijn huisgenoot. Hij was nog lekker ook Ga daar dus vaker volkoren meel/bloem voor gebruiken..
Vandaag heb ik de hele dag met mijn neefje van 8mnd gespeeld Hij is zo grappig want hij vindt alles leuk en moet overal om lachen
Ik eet nu een zelfgemaakte soep van tomaat, courgette, paprika, ui, knoflook en basilicum en gebroken lijnzaad. Hij is lekker . Terwijl de soep stond te koken heb ik een pannenkoekje gebakken met volkoren meel/bloem en een scheutje melk van mijn huisgenoot. Hij was nog lekker ook Ga daar dus vaker volkoren meel/bloem voor gebruiken..
Vandaag heb ik de hele dag met mijn neefje van 8mnd gespeeld Hij is zo grappig want hij vindt alles leuk en moet overal om lachen
Laatst aangepast door Lavendel op di 31 jan 2012 - 6:47; in totaal 1 keer bewerkt
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Avond!
Zelda, ik duim voor je!
Zelda, ik duim voor je!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Klinkt goed, Lavendel! Hoe was je lijnzaad in de soep? Apart! Ik heb laatst boekweitpannenkoekjes gemaakt, ook echt een aanrader.
Acht maanden is echt een superleuke leeftijd
Acht maanden is echt een superleuke leeftijd
Gast- Gast
Wat verontrustend, Zelda Hopelijk vals alarm... en issie gewoon 'vergeten' te bellen ofzo.
Gast- Gast
Was wel lekker, nouja, proefde er niet heel veel van opzich. Het stond op de verpakking dat het lekker was in soep en als dat daar staat dan doe ik dat natuurlijk En nu ik die pannekoek geproefd heb wil ik meeeeer. Maarja het blijven pannenkoeken dus heel fantastisch goed zal dat natuurlijk ook niet zijn.. (ook zonder stroop dan he )
Lavendel- Ratel
Oh ja, ik kwam hier, om even te melden.. ahum.. dat ik na 79 dagen wachten eindelijk ongesteld ben geworden!! Jeeej!!
Gast- Gast
Oei Zelda ik hoop dat alles gewoon goed is !!! Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt !
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Youandi schreef:Oh ja, ik kwam hier, om even te melden.. ahum.. dat ik na 79 dagen wachten eindelijk ongesteld ben geworden!! Jeeej!!
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Ik vind dat boekweitpannenkoeken gezond zijn, gemaakt met zelfgemaakte amandelmelk
Gast- Gast
Fijn Youandi! En nu? Babies maken? Of is dat nog niet de bedoeling?
Lavendel- Ratel
Reva schreef:Ik vind dat boekweitpannenkoeken gezond zijn, gemaakt met zelfgemaakte amandelmelk
Klinkt goed En waar eet je ze mee? Agavesiroop? En komt dat een beetje in de buurt van gewonen pannenkoeken stroop?
edit. Mijn soep vult trouwens echt enorm Ben halvewege mijn tweede kommetje maar kan gewoon bijna niet meer.
Lavendel- Ratel
Goeiesavonds! Ik zit ondertussen heerlijk aan mijn late diner: zuurkoolstamp omdat VC me gister op het idee bracht
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Wooow, baby's? Nooo!! Ik ben blij dat mijn lichaam nog functioneert en dat ik mijn afvalstofjes weer kwijt ben
En dat mijn moeder, die dacht dat ik nooit meer ongesteld zou worden, omdat ik ondergewicht heb en zij denkt dat ik ongezond eet, nu ongelijk heeft!
En dat mijn moeder, die dacht dat ik nooit meer ongesteld zou worden, omdat ik ondergewicht heb en zij denkt dat ik ongezond eet, nu ongelijk heeft!
Gast- Gast
Lavendel schreef:Reva schreef:Ik vind dat boekweitpannenkoeken gezond zijn, gemaakt met zelfgemaakte amandelmelk
Klinkt goed En waar eet je ze mee? Agavesiroop? En komt dat een beetje in de buurt van gewonen pannenkoeken stroop?
Ja, alleen niet zo mierzoet, had een beetje door het beslag gedaan en beetje op de pannenkoek. Het is wel heel vloeibaar, dat is jammer!
Gast- Gast
Youandi schreef:Lekker Sjaantje. Wel met een ziekenhuisworst er bij en spekjes er door?
Gast- Gast
Youandi schreef:Wooow, baby's? Nooo!! Ik ben blij dat mijn lichaam nog functioneert en dat ik mijn afvalstofjes weer kwijt ben
Fijn dat je weet dat alles werkt nu en dat je moeder ongelijk heeft! Ik slik ook al bijna 10 de pil.. vraag me ook wel eens af of alles werkt maar durf ook niet te stoppen en iets anders te gebruiken eigenlijk.. Nog een jaar of 5 wachten dan maar. :-)
Lavendel- Ratel
Reva schreef:Lavendel schreef:Reva schreef:Ik vind dat boekweitpannenkoeken gezond zijn, gemaakt met zelfgemaakte amandelmelk
Ja, alleen niet zo mierzoet, had een beetje door het beslag gedaan en beetje op de pannenkoek. Het is wel heel vloeibaar, dat is jammer!
Klinkt wel goed.. Ik heb nog nooit agavesiroop gegeten en eigenlijk eet ik nooit suiker ofzo dus dan zou ik het alleen voor de pannenkoeken kopen die ik 1x per jaar eet.. mm. Of weet je nog meer goede doeleinden voor die siroop? Eigenlijk horen pannenkoeken met veel spek, kaas en stroop maar daar zal wel geen amber variant van bestaan haha
Lavendel- Ratel
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: