DagCafé
+21
Kaboutertje
Snoopy
Steep
VeryCherry
Rush
Lotus
Jade
Mamsie
CarpeDiem
Toet
Burn
silly-one
Stuiterbal
Pompoen
Suus
Sjaantje
Snoes
Erin
Ibbeltje
Lejow
Alex
25 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: DagCafé
Is het raar van me dat ik het onnozel vind dat mijn zusje ook ineens wil komen eten terwijl ze walgt van zuurkool en ook weet dat we dat gaan eten?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Snoes schreef:Ah, fijn dat B. stabiel is en dat Lejow zich naar omstandigheden ook goed voelt. Hopelijk komt er snel een plaatsje vrij in R.!
+1 Ik duim voor ze!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Lily schreef:dat is wel een beetje raar ja
Van haar of van mij?
nee van haar, als ze dat zo vies vind en zichzelf dan toch uitnodigd om mee te eten :S Misschien wil ze wel gewoon gezellig doen?!
Gast- Gast
Waarom die ? Mis ik iets?Smikkell schreef:Reva schreef:Rush schreef:Die hemdjes vallen wel klein toch?
Oh maar daar heb ik wat op geleerd vandaag! Een maat groter nemen!
Gast- Gast
Nja, ze mag van mij met alle plezier in de wereld mee-eten, maar ik ga niet om 5 uur nog naar de supermarkt om iets te kopen wat zij wel lust. Oké, ze is 12 en zal daar niet bij nadenken. Maar om haar nu maar een broodje te geven vind ik ontzettend gierig overkomen.
Ze nodigt zichzelf al uit. Als ze dan ook nog verwacht dat er nog iets anders voor haar gemaakt wordt ... nou nee dan heeft ze maar mooi pech gehad hoor
Gast- Gast
Zelda schreef:Waarom die ? Mis ik iets?Smikkell schreef:Reva schreef:Rush schreef:Die hemdjes vallen wel klein toch?
Wat zit jij toch altijd lekker overal bovenop, heerlijk
Gast- Gast
De pot verwijt de ketelReva schreef:Zelda schreef:Waarom die ? Mis ik iets?Smikkell schreef:Reva schreef:Rush schreef:Die hemdjes vallen wel klein toch?
Gast- Gast
Lily schreef:Ze nodigt zichzelf al uit. Als ze dan ook nog verwacht dat er nog iets anders voor haar gemaakt wordt ... nou nee dan heeft ze maar mooi pech gehad hoor
Nja, ik zie wel of ze meekomt, mijn paps komt rond een uur of zes. Misschien heeft hij het intussen wel uit haar hoofd gepraat, whahaha.
Zelda schreef:De pot verwijt de ketelReva schreef:Zelda schreef:Waarom die ? Mis ik iets?Smikkell schreef:Reva schreef:Rush schreef:Die hemdjes vallen wel klein toch?
Zelda schreef:De pot verwijt de ketelReva schreef:Zelda schreef:Waarom die ? Mis ik iets?Smikkell schreef:Reva schreef:Rush schreef:Die hemdjes vallen wel klein toch?
Volgens mijvraag ik niet altijd en overal om verduidelijking en details.
Gast- Gast
Ik ben gelukkig nog iemand die het gewoon vráágt ipv een nietszeggende smiley te plaatsen.
Gast- Gast
Zelda schreef:Ik ben gelukkig nog iemand die het gewoon vráágt ipv een nietszeggende smiley te plaatsen.
Dat stemt mij ook zeer gelukkig
Gast- Gast
Dat merk ik. Fijn dat jij je lolletje gehad hebt iig.Reva schreef:Zelda schreef:Ik ben gelukkig nog iemand die het gewoon vráágt ipv een nietszeggende smiley te plaatsen.
Dat stemt mij ook zeer gelukkig
Gast- Gast
Onverwachts Lily?
Relaxed Lily! Ik moet morgen heel vroeg op .
Maarrrr, ik heb lekker aardappeltjes in de oven staan en een biefstukje dat op kamertemperatuur staat te komen . Ik klaag niet .
Maarrrr, ik heb lekker aardappeltjes in de oven staan en een biefstukje dat op kamertemperatuur staat te komen . Ik klaag niet .
Gast- Gast
nee ik had vrij gevraagd omdat we morgen een echo hebben en dan hoeft J niet een keer vrij te vragen.
Gast- Gast
Wat zijn jullie lief voor elkaar...
Ik heb knallende koppijn Blijf morgen nog maar een dagje thuis, behalve een klein bakje yoghurt en een halve mok bouillion heb ik vandaag nog niks op. Ja, water. Maar verder is m'n trek héél ver te zoeken.
Ik heb knallende koppijn Blijf morgen nog maar een dagje thuis, behalve een klein bakje yoghurt en een halve mok bouillion heb ik vandaag nog niks op. Ja, water. Maar verder is m'n trek héél ver te zoeken.
Gast- Gast
beterschap maple
aaah biefstuk jammiej, helaas nog 6 maanden wachten. Hoewel wij gisteren spare-ribs gehad hebben dus mag ook niet klagen.
aaah biefstuk jammiej, helaas nog 6 maanden wachten. Hoewel wij gisteren spare-ribs gehad hebben dus mag ook niet klagen.
Gast- Gast
nou ik ben klaar met werken, fijne avond allemaal en duim voor me dat morgen alles goed is ajb
Gast- Gast
Lily schreef:nee ik had vrij gevraagd omdat we morgen een echo hebben en dan hoeft J niet een keer vrij te vragen.
ooh jaa leuk echo
Had nog kei veel bloemkool en heb nu een bloemkoolsoep gemaakt...maar is nog niet helemaal dat ik zeg oow wat super lekker maar hij is gewoon oke. Naar mate ik meer op heb is hij eigenlijk toch wel lekker
Lily ik duim!
Lily ik duim!
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: