DagCafé
+21
Kaboutertje
Snoopy
Steep
VeryCherry
Rush
Lotus
Jade
Mamsie
CarpeDiem
Toet
Burn
silly-one
Stuiterbal
Pompoen
Suus
Sjaantje
Snoes
Erin
Ibbeltje
Lejow
Alex
25 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: DagCafé
M`n auto is klaar! Maar kan 'm pas vrijdag halen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Lily schreef:pfff een houten haha.
Dus er komt een uitgeholde boom met een matras er in in jullie slaapkamer
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Hoe is het trouwens afgelopen met het kastje waar je op mp op geboden hebt?
niks meer van gehoord helaas.
Dit bed lijkt op de onze, alleen onze houtbewerking is anders, lichter (als ik het goed onthouden heb want da ding hebben we 8-10 weken geleden besteld)
http://www.slaapkamerconcurrent.nl/slaapkamerartikelen/Adventure-Double-Bed_3_1924.html
Dit bed lijkt op de onze, alleen onze houtbewerking is anders, lichter (als ik het goed onthouden heb want da ding hebben we 8-10 weken geleden besteld)
http://www.slaapkamerconcurrent.nl/slaapkamerartikelen/Adventure-Double-Bed_3_1924.html
Gast- Gast
Wow wat mooi zeg! En kunnen hier ook nog klossen onder of is hij zo hoog dat dat niet nodig is?
geen idee haha, zoals ik al zei is dat ding al enige tijd geleden besteld en ik weet het begod allemaal niet meer. Weet alleen nog dat we bij dit bed+kastjes echt het idee hadden van wow die is supermooi.
Gast- Gast
Yay, m'n paps komt vanavond eten
Ja echt wel ^^
Lily mooi bed!
VC gezellig!
Ben net terug van een uur wandelen en foto's maken Heerlijk!
VC gezellig!
Ben net terug van een uur wandelen en foto's maken Heerlijk!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Oow en mijn auto is vandaag ook klaar. Ze bellen zo nog (of ja hoe laat weet ik niet) voor de precieze prijs en dat ik hem kan ophalen.
Je laat wel een beetje over je heen lopen wat betreft je auto he? Moet je niet doen joh.
Gast- Gast
Nee weet ik Reev maar ja wat kan ik doen? Dadelijk alleen nog maar kijken naar de prijs wat we kunnen eisen.
ach en anders helpt het misschien om te zeggen dat je anders rechtsbijstand in gaat schakelen ofzo. Stel hun zeggen straks ja sorry we kunnen jullie niet tegemoed komen, dit en dit bedrag moeten jullie betalen. Sorry hoor maar daar zou ik dus niet mee akkoord gaan!
Gast- Gast
Ibbeltje schreef:Nee weet ik Reev maar ja wat kan ik doen? Dadelijk alleen nog maar kijken naar de prijs wat we kunnen eisen.
Maar heb je al gezegd bijvoorbeeld dat je gezien hoe het is verlopen een tegemoetkoming op de rekening verwacht? Je hoef niet alles af te wachten, voordat je met een weerwoord komt. Laat gewoon alvast van je horen.
Gast- Gast
Reva schreef:Ibbeltje schreef:Nee weet ik Reev maar ja wat kan ik doen? Dadelijk alleen nog maar kijken naar de prijs wat we kunnen eisen.
Maar heb je al gezegd bijvoorbeeld dat je gezien hoe het is verlopen een tegemoetkoming op de rekening verwacht? Je hoef niet alles af te wachten, voordat je met een weerwoord komt. Laat gewoon alvast van je horen.
Nee maar heb wel al veel eerder laten blijken dat ik het echt niet normaal vind en er gruwelijk van baalde. Maar nog niet over geld minder gehad.
Ik denk ook dat ze dat 80x per dag horen, helaas.Reva schreef:Ja het zal de garage hun reet roesten dat je gruwelijk baalt
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
straks als je de auto gaat halen niet over je heen laten lopen he! Ben bang dat je snel zegt van oke.
Ow en ze kunnen vast wel iets doen qua prijs hoor, want ze rekenen echt absurde bedragen aan manuren in de garage dus daar kan meestal nog wel.
Ow en ze kunnen vast wel iets doen qua prijs hoor, want ze rekenen echt absurde bedragen aan manuren in de garage dus daar kan meestal nog wel.
Gast- Gast
Waarom meteen dreigen met rechtsbijstand als er nog geen onvertogen woord is gevallen? Ik zou zoals Reva zegt eerst maar eens zeggen dat je het niet eens bent met de gang van zaken en een tegemoetkoming op de rekening verwacht. Maar ik zou eigenlijk al eerder een keer op m'n strepen hebben gestaan met dat steeds uitstellen van oplevering en het niet bellen terwijl dat wel was beloofd.Lily schreef:ach en anders helpt het misschien om te zeggen dat je anders rechtsbijstand in gaat schakelen ofzo. Stel hun zeggen straks ja sorry we kunnen jullie niet tegemoed komen, dit en dit bedrag moeten jullie betalen. Sorry hoor maar daar zou ik dus niet mee akkoord gaan!
Gast- Gast
nee dat was ook meer bedoeld van als hun ibbeltje niet tegemoed willen komen, dat ze dan maar moet gaan dreigen met rechtsbijstand. Inderdaad eerst maar even afwachten.
Gast- Gast
Pap gaat mee gelukkig dus sta dan niet alleen. Maar ga straks als ze bellen voor het bedrag al aangeven dat ik er wat vanaf wil hebben.
Maar ben helaas niet zo assertief
Maar ben helaas niet zo assertief
anders moet je je vader even aan het woord laten? Of is hij ook niet zo`n onderhandelaar?
Gast- Gast
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: