DagCafé
+21
Kaboutertje
Snoopy
Steep
VeryCherry
Rush
Lotus
Jade
Mamsie
CarpeDiem
Toet
Burn
silly-one
Stuiterbal
Pompoen
Suus
Sjaantje
Snoes
Erin
Ibbeltje
Lejow
Alex
25 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: DagCafé
Als je gewoon een standaard loonindexering bedoelt, is dat volgens mij meestal iets van 50 euro bruto en 25 à 30 euro netto.Rush schreef:Ja klopt. Ik dacht misschien is er wel een soort van minimum wat je ongeveer per maand dan netto erop vooruit gaat. Maar dat zal er wel niet zijn. Dan maar zelf een berekening maken, haha!Bruce schreef:
Rush dat hangt helemaal van je brutoverhoging af. Ik krijg er niet ieder jaar hetzelfde bedrag bij, dus ik vraag me af of er überhaupt een 'normaal' bedrag is in dezen.
Gast- Gast
Reva schreef:Tsss.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Reva schreef:Misschien wil die met dat kleine piemeltje mijn foto's ook wel
Alex- Ratel
Reva schreef:Doe je een ballon na?
Nee, een lekke fietsband.
Alex- Ratel
Ohh, ik heb niet zoveel info nodig dat ik daar nou speciaal een topic voor ga openen.Reva schreef:Rush en daar kun je nou net wel beter een topic voor openen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Wauw, wat weinig eigenlijk.Bruce schreef:Als je gewoon een standaard loonindexering bedoelt, is dat volgens mij meestal iets van 50 euro bruto en 25 à 30 euro netto.Rush schreef:Ja klopt. Ik dacht misschien is er wel een soort van minimum wat je ongeveer per maand dan netto erop vooruit gaat. Maar dat zal er wel niet zijn. Dan maar zelf een berekening maken, haha!Bruce schreef:
Rush dat hangt helemaal van je brutoverhoging af. Ik krijg er niet ieder jaar hetzelfde bedrag bij, dus ik vraag me af of er überhaupt een 'normaal' bedrag is in dezen.
Rush- Lady Post-a-lot
Alex schreef:Reva schreef:Doe je een ballon na?
Nee, een lekke fietsband.
Of een natte wind!
Die had ik op de site van Smikkell, vandaar
Gast- Gast
I know, daar moet je het niet van hebben zeg maar...Rush schreef:Wauw, wat weinig eigenlijk.Bruce schreef:Als je gewoon een standaard loonindexering bedoelt, is dat volgens mij meestal iets van 50 euro bruto en 25 à 30 euro netto.Rush schreef:Ja klopt. Ik dacht misschien is er wel een soort van minimum wat je ongeveer per maand dan netto erop vooruit gaat. Maar dat zal er wel niet zijn. Dan maar zelf een berekening maken, haha!Bruce schreef:
Gast- Gast
Hahaha, nee niet bepaald.Bruce schreef:I know, daar moet je het niet van hebben zeg maar...Rush schreef:Wauw, wat weinig eigenlijk.Bruce schreef:Als je gewoon een standaard loonindexering bedoelt, is dat volgens mij meestal iets van 50 euro bruto en 25 à 30 euro netto.Rush schreef:Ja klopt. Ik dacht misschien is er wel een soort van minimum wat je ongeveer per maand dan netto erop vooruit gaat. Maar dat zal er wel niet zijn. Dan maar zelf een berekening maken, haha!Bruce schreef:
Nou, ik krijg zo m`n salarisstrook, dus dan over m`n bruto bedrag maar even een nieuw bedrag verzinnen
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Ohh, ik heb niet zoveel info nodig dat ik daar nou speciaal een topic voor ga openen.Reva schreef:Rush en daar kun je nou net wel beter een topic voor openen.
Ok. Ik dacht wellicht krijg je meer inzicht als je van meerdere mensen een ervaring/bedrag hoor. Groot deel van Dagcafe is of werkloos of student, dus dat helpt je niet echt verder
Gast- Gast
Haha, ja zo is het wel, maar ik dacht als ik nou een beetje antwoord krijg in het dagcafé kan ik altijd nog een topic openen als ik er niet uit kom.Reva schreef:Rush schreef:Ohh, ik heb niet zoveel info nodig dat ik daar nou speciaal een topic voor ga openen.Reva schreef:Rush en daar kun je nou net wel beter een topic voor openen.
Ok. Ik dacht wellicht krijg je meer inzicht als je van meerdere mensen een ervaring/bedrag hoor. Groot deel van Dagcafe is of werkloos of student, dus dat helpt je niet echt verder
Voor ieder wissewasje een topic openen is ook niets voor mij.
Rush- Lady Post-a-lot
Ohhhh, dat had ik nog niet gelezen van het opperhoofd.Reva schreef:Nee, doe ik zelf ook niet, maar het opperhoofd wil meer topics
Rush- Lady Post-a-lot
Hey meiden
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Alles goed hier?
hier weet ik niet, maar met mij wel goed. Alleen werd ik net gebeld dat ze een afspraak wilden maken om ons bed te leveren maar dat willen wij op een woensdag doordat m`n man dan vrij is. Moesten ze even kijken wanneer dat dan zou worden omdat we zo uit de richting liggen en word ik komende week over terug gebeld. Baal ik van
Gast- Gast
Hmmm das inderdaad niet leuk zeg.
Wat voor bed hebben jullie besteld?
Wat voor bed hebben jullie besteld?
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: