DagCafé
+21
Kaboutertje
Snoopy
Steep
VeryCherry
Rush
Lotus
Jade
Mamsie
CarpeDiem
Toet
Burn
silly-one
Stuiterbal
Pompoen
Suus
Sjaantje
Snoes
Erin
Ibbeltje
Lejow
Alex
25 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: DagCafé
Ik duik er ook in. Had meer van mezelf verwacht vanavond... Helaas... Fijne avond meiden!
Gast- Gast
Trusten, SuperZus!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Trusten Chi..Zusje schreef:Ik duik er ook in. Had meer van mezelf verwacht vanavond... Helaas... Fijne avond meiden!
Gast- Gast
Alex schreef:Smikkell schreef:Goed gedaan.Alex schreef:Ik heb foto's van onze huwelijksreis waar ik een sigaret in mijn hand heb, ook zo gek! Wat opvallend is, is dat ik op onze trouwdag SUPERveel heb gerookt en dat er GEEN EEN foto is van mij met een sigaret.
Had roken niet achter jou gezocht.
Haha, dat zeggen meer mensen. Daarom doe ik het ook maar niet meer, al die teleurgestelde mensen.
Gast- Gast
Ik weet een goed voornemen! Op 31 december 2012 meer posts hebben dan Smikkie.
Alex- Ratel
Lijkt me een prima plan. Ik zal je steunen.Alex schreef:Ik weet een goed voornemen! Op 31 december 2012 meer posts hebben dan Smikkie.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Goed gedaan.Alex schreef:Ik heb foto's van onze huwelijksreis waar ik een sigaret in mijn hand heb, ook zo gek! Wat opvallend is, is dat ik op onze trouwdag SUPERveel heb gerookt en dat er GEEN EEN foto is van mij met een sigaret.
+1
Gast- Gast
Wow, das wel heel maf Lex, whahaha.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Smikkell schreef:Lijkt me een prima plan. Ik zal je steunen.Alex schreef:Ik weet een goed voornemen! Op 31 december 2012 meer posts hebben dan Smikkie.
Bwhahahaha, verdwijn je dan weer een half jaar?
Alex- Ratel
Reva schreef:Smikkell schreef:Goed gedaan.Alex schreef:Ik heb foto's van onze huwelijksreis waar ik een sigaret in mijn hand heb, ook zo gek! Wat opvallend is, is dat ik op onze trouwdag SUPERveel heb gerookt en dat er GEEN EEN foto is van mij met een sigaret.
+1
Ja, wist je niet, he?
Alex- Ratel
Heb net nog snel een kussen in elkaar gezet
Misschien. Maar dan nog geef ik je niet veel kans. Hoe meer dagbesteding ik weer heb, des te minder ik online zal zijn.Alex schreef:Smikkell schreef:Lijkt me een prima plan. Ik zal je steunen.Alex schreef:Ik weet een goed voornemen! Op 31 december 2012 meer posts hebben dan Smikkie.
Bwhahahaha, verdwijn je dan weer een half jaar?
Laatst aangepast door Smikkell op ma 30 jan 2012 - 10:53; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ja hé Smikkell, je mag niet wéér verdwijnen hoor!!
Als je zóveel vertrouwen in mij hebt dan ga ik het niet eens proberen.
Alex- Ratel
Alex schreef:Als je zóveel vertrouwen in mij hebt dan ga ik het niet eens proberen.
Een tijdje terug heb je het forum nog verlaten om dat je niet zo actief wilde zijn. Nu wil je doorslaan naar zo'n 50 posts per dag halen. En dat zou dan alleen al zijn als Smikkel vanaf nu aan haar mond hier houdt. As if...
Gast- Gast
Slaap lekker Zusje
Denk dat het niet om vertrouwen gaat. Het is gewoon eigenlijk onmogelijk en ook niet heel gezond. Je hebt een man en een kind en je wilde weer werk gaan zoeken..Alex schreef:Als je zóveel vertrouwen in mij hebt dan ga ik het niet eens proberen.
Er zijn nog een aantal met heul veel posts, alleen die nemen dan een nieuw account
Gast- Gast
Zusje schreef:Alex schreef:Als je zóveel vertrouwen in mij hebt dan ga ik het niet eens proberen.
Een tijdje terug heb je het forum nog verlaten om dat je niet zo actief wilde zijn. Nu wil je doorslaan naar zo'n 50 posts per dag halen. En dat zou dan alleen al zijn als Smikkel vanaf nu aan haar mond hier houdt. As if...
Als er genoeg stemmen binnen komen. Misschien moet ik een topic openen. Meeste stemmen gelden.
Gast- Gast
Zusje schreef:Alex schreef:Als je zóveel vertrouwen in mij hebt dan ga ik het niet eens proberen.
Zeg, ga slapen!
Alex- Ratel
Smikkell schreef:Denk dat het niet om vertrouwen gaat. Het is gewoon eigenlijk onmogelijk en ook niet heel gezond. Je hebt een man en een kind en je wilde weer werk gaan zoeken..Alex schreef:Als je zóveel vertrouwen in mij hebt dan ga ik het niet eens proberen.
Er zijn nog een aantal met heul veel posts, alleen die nemen dan een nieuw account
Ik bijvoorbeeld
Alex- Ratel
Ik heb alleen 1 keer mijn naam laten veranderen, maar nog nooit een nieuw account aangemaakt
Reva schreef:
Jij verdwijnt ook steeds om vervolgens weer onder dezelfde naam terug te komen. Nu hou je het gelukkig alweer een tijdje vol
Alex- Ratel
Oh, ik heb al helemaal bedacht hoe ik de kussens voor op de bank ga maken
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Pagina 21 van 40