DagCafé
+21
Kaboutertje
Snoopy
Steep
VeryCherry
Rush
Lotus
Jade
Mamsie
CarpeDiem
Toet
Burn
silly-one
Stuiterbal
Pompoen
Suus
Sjaantje
Snoes
Erin
Ibbeltje
Lejow
Alex
25 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: DagCafé
Reva schreef:Bruce schreef:Klussen! Mijn vriend is met de elektra bezig (vanmiddag heeft de hele middag de groep waar internet op zit aangesloten uitgestaan) en ik heb net een hele zooi oude kratten uit de kelder schoongemaakt (bah).
Klussen met de gordijnen open?
Gast- Gast
Reva schreef:Bruce schreef:Klussen! Mijn vriend is met de elektra bezig (vanmiddag heeft de hele middag de groep waar internet op zit aangesloten uitgestaan) en ik heb net een hele zooi oude kratten uit de kelder schoongemaakt (bah).
Klussen met de gordijnen open?
Bhwhahahahahahaha!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Snoes schreef:Ik zou mijn bad niet meer kunnen missen. Ook al ga ik lang niet elke week in bad, maar douche ik meestal, soms is het toch wel heerlijk om even languit in bad te gaan liggen en lekker niets te doen.
Jalooooeers!!
Erin- Ratel
De badkamer is vrij nu, dus je mag hier best komen badderen hoor
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Snoes schreef:De badkamer is vrij nu, dus je mag hier best komen badderen hoor
Erin- Ratel
Helleu!!
Ik kom eens even kijken hoe het hier is. Ondanks dat de wasmachine me roept, verveel ik me een beetje. Heb zat te doen hoor, maar gewoon geen puf want moet nog bijkomen van gister, ben naar Vrienden van Amstel Live geweest. Super!!
Dus tja, dan kom ik jullie maar even vervelen Hoe ist hier?
Ik kom eens even kijken hoe het hier is. Ondanks dat de wasmachine me roept, verveel ik me een beetje. Heb zat te doen hoor, maar gewoon geen puf want moet nog bijkomen van gister, ben naar Vrienden van Amstel Live geweest. Super!!
Dus tja, dan kom ik jullie maar even vervelen Hoe ist hier?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Hallooo! Ik ben er ook weer even. Heb een beetje een nutteloos dagje, ten minste, zo voelt het. Maar heb al wel gestofzuigd en veel was gedaan
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Hoe meer zielen...
Erin- Ratel
Ik heb heel veel opgeruimd vandaag, niet zo veel als gisteren...maar ik ben blij dat ik donderdagavond als ik thuis ben tenminste fatsoenlijk (lees op mijn billen) de trap op kan en met krukken rond kan struinen in huis zonder dat ik ergens over struikel of uitglij, nu moet alleen de slaapkamer nog handicapproof gemaakt worden.
Ik slaap wel nog steeds aan de goeie kant, hebben we ruim een jaar geleden voor de vorige operatie omgewisseld. Ik wilde graag weer terug maar A. weigerde...nu is dat wel weer handig... Want anders zou ik zijdelings met krukken om het bed heen moeten stuntelen terwijl ik nu een veel ruimer pad heb. Nou ja...als ik alle rondslingerende sokken, schoenen en andere losgeslagen kledingstukken heb verwijderd...
Ik slaap wel nog steeds aan de goeie kant, hebben we ruim een jaar geleden voor de vorige operatie omgewisseld. Ik wilde graag weer terug maar A. weigerde...nu is dat wel weer handig... Want anders zou ik zijdelings met krukken om het bed heen moeten stuntelen terwijl ik nu een veel ruimer pad heb. Nou ja...als ik alle rondslingerende sokken, schoenen en andere losgeslagen kledingstukken heb verwijderd...
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Smikkell schreef:Dat is een ander topic..Reva schreef:Hoooongeeeeeeeeeeeeeeeer
Daar voel ik me ongewenst
Vind het wel echt zielig voor mezelf dat ik niks eetbaars heb.
Gast- Gast
Reva schreef:Smikkell schreef:Dat is een ander topic..Reva schreef:Hoooongeeeeeeeeeeeeeeeer
Daar voel ik me ongewenst
Vind het wel echt zielig voor mezelf dat ik niks eetbaars heb.
Nou hier ben je van harte welkom!
Erin- Ratel
Ik heb ook honger! Of eigenlijk heb ik gewoon zin in lekkere dingen...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik wil wraps maken van het restant van de krop sla die ik heb, maar ik heb niks om ze te vullen. Ja, ik kan ze vullen met sla
Erin, heb je dan opeens wel ballen
Gast- Gast
Tomaat en komkommer had je toch?Reva schreef:Ik wil wraps maken van het restant van de krop sla die ik heb, maar ik heb niks om ze te vullen. Ja, ik kan ze vullen met sla
Gast- Gast
Reva schreef:Ik wil wraps maken van het restant van de krop sla die ik heb, maar ik heb niks om ze te vullen. Ja, ik kan ze vullen met sla
Zou je willen meeten dan??
Erin- Ratel
Smikkell schreef:Tomaat en komkommer had je toch?Reva schreef:Ik wil wraps maken van het restant van de krop sla die ik heb, maar ik heb niks om ze te vullen. Ja, ik kan ze vullen met sla
Ja, met de nadruk op had. De tomaten liepen zelf richting vuilnisbak -opzich heel praktisch- en de komkommer heb ik gisteren gegeten. Ik vul mezelf wel gewoon met thee en blaadjes ijsbergsla
Gast- Gast
Dat was ik even vergetenReva schreef:Smikkell schreef:Tomaat en komkommer had je toch?Reva schreef:Ik wil wraps maken van het restant van de krop sla die ik heb, maar ik heb niks om ze te vullen. Ja, ik kan ze vullen met sla
Ja, met de nadruk op had. De tomaten liepen zelf richting vuilnisbak -opzich heel praktisch- en de komkommer heb ik gisteren gegeten. Ik vul mezelf wel gewoon met thee en blaadjes ijsbergsla
Gast- Gast
Was echt GE-WEL-DIG! Ben er 2 jaar geleden ook geweest maar vond het nu nóg mooier Ik heb een aantal foto's op fb staan, maar weet niet of die te zien zijn voor degenen die niet in mijn lijst staan? Zal er hier eens een paar proberen te posten.Smikkell schreef:Hoe was het Sjaan?
*foto's weg*
Laatst aangepast door Sjaantje op zo 29 jan 2012 - 7:37; in totaal 1 keer bewerkt
Oh Sjaaaan wat leuk!!!!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Pagina 3 van 40